مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

درحال حاضر چیدمان درونی نقش بااهمیتی در خانه ها دارا می باشد، به شکلی که بسیاری از اشخاص به شکل فصلی یا سالانه با درنظرگرفتن مقدار بودجه شان چیدمان خانه شان را تغییر می دهند. چیدمان خانه دارای یک سری از وسایل خانه مثل: کاغذ دیواری، رنگ دیوار، لوستر، پرده و انواع پوسترهای مخصوص دیوار حالت سه بعدی می باشد که نقش بسزایی در چیدمان درونی خانه تان ایفا می کنند. ممکن است شما به علت زیادبودن قیمت مبل و دیگر وسایل زینتی خانه توانایی تغییر آن ها را نداشته باشید، ولی یقیناً قادرید کاغذ دیواری و یا پوستر سه بعدی دیواری تان را تغییر دهید.

پوستر سه بعدی نقش فوق العاده ای در قشنگی چیدمان تان ایفا می نماید. در حقیقت می شود بیان کرد شما قادرید جهت یک بخش ویژه از خانه تان پوستر سه بعدی دیواری نصب نمایید. بخشی که این پوستر نصب می گردد لازم است، بااهمیت ترین دیوارتان باشد به این معنی که همان دیواری که زیادتر از دیگر دیوارها در مقابل چشم قرار دارد. در حقیقت این مکان غالباً مکان قرار گرفتن تلویزیون ال ای دی نیز می باشد. شما با نصب نمودن پوستر سه بعدی دیواری قادرید درعوض به کارگیری کناف و هزینه بالا، با همان میز تلویزیون پیشین تان یک تی وی روم ایجاد نمایید.

درصورتی که شما نیز تصمیم به خرید یک پوستر سه بعدی دیواری گرفته اید، ولی با دقت به تنوع بسیار مدل ها و قیمت با خرید این وسیله به سختی برخورد نموده اید، به هیچ عنوان ناراحت نباشید، ما در این متن شما را با نوع های مختلف پوستر سه بعدی و نکته های بااهمیتی که زمان خرید پوستر سه بعدی دیواری لازم است به آن دقت نمایید آشنا می کنیم.

 

تعریف پوستر سه بعدی دیواری

این پوستر از منظر جنس کاملاً همان کاغذ دیواری می باشد با این تفاوت که شامل طرحی می باشد که مخالف کاغذ دیواری تکرار نمی شود و سایز طرح آن چندین برابر طرح برروی کاغذ دیواری می باشد. طرح این پوسترها، سه بعدی می باشد به این معنی که در بخشی که نصب می گردند یک طرح سه بعدی بسیار قشنگ خلق می گردد.

تفاوت کاغذ با پوستر مخصوص دیوار:

کاغذ دیواری شامل یک طرح واحد می باشد که با گذاشتن کاغذ دیواری در بغل یکدیگر طرح تکمیل گشته و مجدد تکرار می گردد. در پوستر حالت سه بعدی یک طرح وجود داشته که با قرارگیری چندین تکه کاغذ دیواری بغل یکدیگر تکمیل شده ولی قابلیت تکرار ندارد.

به منظور نصب کاغذ دیواری تنها سایز دیوار مدنظر قرار داده می شود ولی جهت نصب پوستر سه بعدی  دیواری لازم است دقیقا پوستر را با دقت به سایز دیوار مدنظر برگزینید. درصورتی که سایز پوستر کم تر از سایز دیوار مدنظر باشد دیده نخواهد شد و درصورتی که بیش تر از سایز دیوار مدنظرتان باشد طرح به شکل تکمیل شده برروی دیوار قرار نمی گیرد.

کاغذ دیواری به شکل رولی می توانید بخرید ولی پوستر سه بعدی به شکل یک رول که لازم است بریده شده و در بغل یکدیگر قرار گرفته شود فروخته می شود. کاغذ دیواری نصب راحت تری درمقایسه با پوستر سه بعدی داشته ولی پوستر سه بعدی را یک نصب کننده ماهر لازم است نصب کند که از پیش، تجربه این کار را در کارنامه داشته باشد. کاغذ دیواری بسیار کم خرج تر از پوستر سه بعدی بوده به شکلی که با پول چندین رول کاغذ دیواری فقط قادرید یک پوستر سه بعدی مخصوص دیوار بخرید.

نوع های متفاوت پوستر سه بعدی:

مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

پوستر مخصوص پشت تلویزیون: این نوع از پوستر اکثراً به منظور تی وی روم به کار گرفته می شود  و کمتر جهت یک دیوار مخصوص استفاده می شود. غالباً طرح گل در کناره ها قرار دارد چون میان آن ال ای دی یا همان تلویزیون نصب می گردد.

پوستر مدرن و پیشرفته: این نوع از پوستر جهت دیوار قسمت پذیرایی به کار گرفته می شود. مثل دیوار های بغل پرده یا دیوارهایی که از دیگر دیوارها جدا افتاده اند. از مشهورترین طرح این پوسترها چهره آدم می باشد که قشنگی چندین برابری به خانه تان می بخشد.

پوستر با طرح طبیعت: این نوع از پوستر جهت اتاق های با سایز کوچک به کار گرفته می شود. درصورتی که اتاق تان کوچک می باشد و تمایل دارید بزرگ تر نشان داده شود توصیه می کنیم پوستر سه بعدی دارای طرح طبیعت برگزینید.

پوستر لاکچری: این نوع از پوستر که طرح فرشته نیز نامیده می شود، به منظور خانه های لاکچری و لوکس به کار گرفته می شود. غالباً سایز بزرگی داشته که مفید برای دیوارهای بزرگ می باشد.

پوستر اتاق کودک: این نوع از پوستر همان گونه که از اسمش هویدا می باشد جهت اتاق کودک به کار گرفته می شود، طرح این پوسترها اکثر شخصیت های کارتونی مشهور می باشد.

هزینه لازم برای پوستر سه بعدی:

هزینه لازم برای خرید پوستر سه بعدی با درنظر گرفتن طرح، اندازه و جنس فرق می کند به شکلی که شما قادرید ارزان ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار را با هزینه نود هزار تومان و گران ترین پوستر را با هزینه دو میلیون و پانصد هزار تومان بخرید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای شستن انواع پرده


نکته هایی بااهمیت که زمان خریدن پوستر سه بعدی لازم است به آن دقت نمایید:

هزینه: پیش از هر عملی مقدار بودجه ای که جهت خریدن پوستر دیواری قرار می باشد پرداخت کنید را معین نمایید. هنگامی که مقدار بودجه جهت خرید معین شد، بسیاری از کالاهایی که در بازه قیمتی شما جا ندارند حذف می گردند و برگزیدن جهت شما راحت می گردد.


مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

نوع: معین نمایید پوستر را به منظور چه بخشی احتیاج دارید، جهت پشت تلویزیون یا به منظور پذیرایی یا اتاق فرزند خردسال، زیرا همان گونه که از پیش نیز بیان شد پوستر سه بعدی اقسام متنوعی دارد که شما با درنظرگرفتن احتیاج تان قادرید یکی از آن ها را برگزیده و بخرید.

طرح: با درنظر گرفتن چیدمان خانه تان طرح پوستر را برگزینید. به عنوان مثال درصورتی که خانه تان پیشرفته می باشد خوب است به دنبال طرح فرشته و چهره باشید چون خانه تان را باکلاس تر می نماید. اما درصورتی که خانه تان قدیمی می باشد به تان سفارش می کنم طرح طبیعت و گل را برگزینید.

جنس: توجه کنید بسیاری از پوسترها قابلیت شستن دارند، به این معنی که اگر کثیف شوند شما قادرید به سادگی آن ها را تمیز نمایید. ولی درصورتی که پوسترتان قابلیت شستن ندارد لازم است پس از کثیف شدن آن را عوض کنید.


مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

سایز: با درنظرگرفتن سایز دیوار مدنظرتان، اندازه پوستر را برگزینید. لازم نیست سایز پوستر در مقایسه با دیوارتان بسیار کوچک تر یا بزرگتر باشد. در هر دو حالت، قشنگی اصلی اش را دارا نمی باشد. بنابراین حتما تلاش نمایید عیناً اندازه نقطه ای باشد که تصمیم گرفتید آن را نصب نمایید.

خرید از مکان دارای اعتبار: درهمه حال از مغازه های دارای اعتبار خرید نمایید، چون پوسترهای با قیمت پایین، با نوع های قیمت بالا از منظر ظاهر اصلاً تفاوتی ندارند، پس درصورتی که قصد دارید که پوستر ارزان را درعوض پوستر گران به تان غالب نکنند، درهمه حال از مکان های دارای اعتبار خرید نمایید تا کلاه سرتان نگذارند.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع باغ با کد 01131

پوستر مخصوص دیوار ( کاغذ دیواری) عکسی قشنگ، حقیقی، گاهی اوقات سه بعدی و بسیار دارای کیفیت است که در هر سایز قابلیت چاپ دارد. رنگ بسیار جذب کننده، بدون بو و نداشتن حساسیت، قابل شستشوبودن با دستمال نمناک، هزینه مورد نیاز پایین به نسبت فضاسازی چیدمان از ویژگی های پوستر و کاغذ دیواری های چاپ شده است. اندازه کاغذ دیواری ها با دقت به اندازه های استاندارد مدنظر قرار داده می شود. برای مثال در اندازه های بزرگ ارتفاع ۲۷۰ سانت و دومین اندازه مربوط به عرض پوستر است. در اندازه های کوچک نیز عدد بزرگ تر ، ارتفاع و عدد کم تر، عرض پوستر است( برای مثال اندازه ۲۰۰*۱۰۵، ارتفاع ۲۰۰ سانت و عرض ۱۰۵ سانت و در اندازه ۲۷۰*۴۶۵، ۲۷۰ ارتفاع  و ۴۶۵ عرض است).برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری باغ 01131 به سایت ایمالز مراجعه کنید.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع ژیوار با کد F-6059

پوستر دیواری جایگزینی مناسب و خوب به جای رنگ و کاغذ دیواری است و می شود بیان کرد درعصر حاضر در طراحی درونی جزء مواد با کاربرد بالا می باشد، درصورتی که قصد داشته باشیم به شکل کوتاه پوستر دیواری را معرفی نماییم می شود بیان کرد همان کاغذ دیواری می باشد که با فناوری چاپ دیجیتال و وسایلی جدید و به روز طراحی شده که آنچه شما در مخیله تان دارید را بر عرض دیوارتان محقق می کند، جنس پوستر مخصوص دیوار از کاغذ و وینیل است که این سبب چاپ پذیری زیاد شده و قابل شستشوبودن را به همراه خواهد داشت. پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع ژیوار با کد F-6059 با به کارگیری تازه ترین فناوری چاپ و تیم طراحی ماهر و پیشرفته به شکل کاملا لب به لب ساخته می شود که این اتفاق سبب می گردد پس از نصب این پوستر سه بعدی طرح تان به طور کامل، بی درز و یکپارچه دیده شود.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع ژیوار با کد NA-6303

پوستر دیواری جایگزینی مناسب و خوب به جای رنگ و کاغذ دیواری است و می شود بیان کرد درعصر حاضر در طراحی درونی جزء مواد با کاربرد بالا می باشد، درصورتی که قصد داشته باشیم به شکل کوتاه پوستر دیواری را معرفی نماییم می شود بیان کرد همان کاغذ دیواری می باشد که با فناوری چاپ دیجیتال و وسایلی جدید و به روز طراحی شده که آنچه شما در مخیله تان دارید را بر عرض دیوارتان محقق می کند، جنس پوستر مخصوص دیوار از کاغذ و وینیل است که این سبب چاپ پذیری زیاد شده و قابل شستشوبودن را به همراه خواهد داشت. پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع ژیوار با کد NA-6303 با به کارگیری تازه ترین فناوری چاپ و تیم طراحی ماهر و پیشرفته به شکل کاملا لب به لب ساخته می شود که این اتفاق سبب می گردد پس از نصب این پوستر سه بعدی طرح تان به طور کامل، بی درز و یکپارچه دیده شود.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع بنی دکو مدلW51


مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

کاغذ دیواری تصویری درحقیقت یک نوع از کاغذ دیواری می باشد که عکس ویژه ای برروی آن چاپ می گردد. ظاهر آن ها مانند کاغذ دیواری پوستری می باشد ولی اندازه ها و رزولوشن چاپ برروی آن خیلی با بقیه تفاوت دارد و به همین علت زمانی که کاغذ دیواری تصویری نصب می نماییم، ظاهر بسیار متفاوت و زیباتری درمقایسه با انواع دیگر آن دارد. جنس این کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های معمولی دارای تنوع زیاد است. کاغذ دیواری های پوستری طبیعت که قادرند در خانه یا در محل کار نیز به کارگرفته شوند به طورکامل قادرند مکان زندگی را جذاب و شاداب نمایند، کاغذ دیواری نوع سه بعدی زیرمجموعه کاغذ دیواری تصویری است.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع بنی دکو مدلW114

کاغذ دیواری تصویری درحقیقت یک نوع از کاغذ دیواری می باشد که عکس ویژه ای برروی آن چاپ می گردد. ظاهر آن ها مانند کاغذ دیواری پوستری می باشد ولی اندازه ها و رزولوشن چاپ برروی آن خیلی با بقیه تفاوت دارد و به همین علت زمانی که کاغذ دیواری تصویری نصب می نماییم، ظاهر بسیار متفاوت و زیباتری درمقایسه با انواع دیگر آن دارد. جنس این کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های معمولی دارای تنوع زیاد است. کاغذ دیواری های پوستری طبیعت که قادرند در خانه یا در محل کار نیز به کارگرفته شوند به طورکامل قادرند مکان زندگی را جذاب و شاداب نمایند، کاغذ دیواری نوع سه بعدی زیرمجموعه کاغذ دیواری تصویری است.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع بنی دکو مدلW102

کاغذ دیواری تصویری درحقیقت یک نوع از کاغذ دیواری می باشد که عکس ویژه ای برروی آن چاپ می گردد. ظاهر آن ها مانند کاغذ دیواری پوستری می باشد ولی اندازه ها و رزولوشن چاپ برروی آن خیلی با بقیه تفاوت دارد و به همین علت زمانی که کاغذ دیواری تصویری نصب می نماییم، ظاهر بسیار متفاوت و زیباتری درمقایسه با انواع دیگر آن دارد. جنس این کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های معمولی دارای تنوع زیاد است. کاغذ دیواری های پوستری طبیعت که قادرند در خانه یا در محل کار نیز به کارگرفته شوند به طورکامل قادرند مکان زندگی را جذاب و شاداب نمایند، کاغذ دیواری نوع سه بعدی زیرمجموعه کاغذ دیواری تصویری است.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع بنی دکو مدلW55

کاغذ دیواری تصویری درحقیقت یک نوع از کاغذ دیواری می باشد که عکس ویژه ای برروی آن چاپ می گردد. ظاهر آن ها مانند کاغذ دیواری پوستری می باشد ولی اندازه ها و رزولوشن چاپ برروی آن خیلی با بقیه تفاوت دارد و به همین علت زمانی که کاغذ دیواری تصویری نصب می نماییم، ظاهر بسیار متفاوت و زیباتری درمقایسه با انواع دیگر آن دارد. جنس این کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های معمولی دارای تنوع زیاد است. کاغذ دیواری های پوستری طبیعت که قادرند در خانه یا در محل کار نیز به کارگرفته شوند به طورکامل قادرند مکان زندگی را جذاب و شاداب نمایند، کاغذ دیواری نوع سه بعدی زیرمجموعه کاغذ دیواری تصویری است.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع بنی دکو مدلW101

کاغذ دیواری تصویری درحقیقت یک نوع از کاغذ دیواری می باشد که عکس ویژه ای برروی آن چاپ می گردد. ظاهر آن ها مانند کاغذ دیواری پوستری می باشد ولی اندازه ها و رزولوشن چاپ برروی آن خیلی با بقیه تفاوت دارد و به همین علت زمانی که کاغذ دیواری تصویری نصب می نماییم، ظاهر بسیار متفاوت و زیباتری درمقایسه با انواع دیگر آن دارد. جنس این کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های معمولی دارای تنوع زیاد است. کاغذ دیواری های پوستری طبیعت که قادرند در خانه یا در محل کار نیز به کارگرفته شوند به طورکامل قادرند مکان زندگی را جذاب و شاداب نمایند، کاغذ دیواری نوع سه بعدی زیرمجموعه کاغذ دیواری تصویری است.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع طرح دیوار رنگی با کد ARTS526


مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

پوستر مخصوص دیوار ( کاغذ دیواری) عکسی قشنگ، حقیقی، گاهی اوقات سه بعدی و بسیار دارای کیفیت است که در هر سایز قابلیت چاپ دارد. رنگ بسیار جذب کننده، بدون بو و نداشتن حساسیت، قابل شستشوبودن با دستمال نمناک، هزینه مورد نیاز پایین به نسبت فضاسازی چیدمان از ویژگی های پوستر و کاغذ دیواری های چاپ شده است. اندازه کاغذ دیواری ها با دقت به اندازه های استاندارد مدنظر قرار داده می شود. برای مثال در اندازه های بزرگ ارتفاع ۲۷۰ سانت و دومین اندازه مربوط به عرض پوستر است. در اندازه های کوچک نیز عدد بزرگ تر ، ارتفاع و عدد کم تر، عرض پوستر است( برای مثال اندازه ۲۰۰*۱۰۵، ارتفاع ۲۰۰ سانت و عرض ۱۰۵ سانت و در اندازه ۲۷۰*۴۶۵، ۲۷۰ ارتفاع  و ۴۶۵ عرض است).

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع بنی دکو مدلW28

کاغذ دیواری تصویری درحقیقت یک نوع از کاغذ دیواری می باشد که عکس ویژه ای برروی آن چاپ می گردد. ظاهر آن ها مانند کاغذ دیواری پوستری می باشد ولی اندازه ها و رزولوشن چاپ برروی آن خیلی با بقیه تفاوت دارد و به همین علت زمانی که کاغذ دیواری تصویری نصب می نماییم، ظاهر بسیار متفاوت و زیباتری درمقایسه با انواع دیگر آن دارد. جنس این کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های معمولی دارای تنوع زیاد است. کاغذ دیواری های پوستری طبیعت که قادرند در خانه یا در محل کار نیز به کارگرفته شوند به طورکامل قادرند مکان زندگی را جذاب و شاداب نمایند، کاغذ دیواری نوع سه بعدی زیرمجموعه کاغذ دیواری تصویری است.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع ژیوار با کد NA-6308

پوستر دیواری جایگزینی مناسب و خوب به جای رنگ و کاغذ دیواری است و می شود بیان کرد درعصر حاضر در طراحی درونی جزء مواد با کاربرد بالا می باشد، درصورتی که قصد داشته باشیم به شکل کوتاه پوستر دیواری را معرفی نماییم می شود بیان کرد همان کاغذ دیواری می باشد که با فناوری چاپ دیجیتال و وسایلی جدید و به روز طراحی شده که آنچه شما در مخیله تان دارید را بر عرض دیوارتان محقق می کند، جنس پوستر مخصوص دیوار از کاغذ و وینیل است که این سبب چاپ پذیری زیاد شده و قابل شستشوبودن را به همراه خواهد داشت. پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع ژیوار با کد NA-6308 با به کارگیری تازه ترین فناوری چاپ و تیم طراحی ماهر و پیشرفته به شکل کاملا لب به لب ساخته می شود که این اتفاق سبب می گردد پس از نصب این پوستر سه بعدی طرح تان به طور کامل، بی درز و یکپارچه دیده شود.

پوستر سه بعدی مخصوص دیوار نوع بنی دکو مدلW50


مناسب ترین پوستر سه بعدی مخصوص دیوار در بازار 2023

کاغذ دیواری تصویری درحقیقت یک نوع از کاغذ دیواری می باشد که عکس ویژه ای برروی آن چاپ می گردد. ظاهر آن ها مانند کاغذ دیواری پوستری می باشد ولی اندازه ها و رزولوشن چاپ برروی آن خیلی با بقیه تفاوت دارد و به همین علت زمانی که کاغذ دیواری تصویری نصب می نماییم، ظاهر بسیار متفاوت و زیباتری درمقایسه با انواع دیگر آن دارد. جنس این کاغذ دیواری ها مانند کاغذ دیواری های معمولی دارای تنوع زیاد است. کاغذ دیواری های پوستری طبیعت که قادرند در خانه یا در محل کار نیز به کارگرفته شوند به طورکامل قادرند مکان زندگی را جذاب و شاداب نمایند، کاغذ دیواری نوع سه بعدی زیرمجموعه کاغذ دیواری تصویری است.

 


نظرات کاربران