نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

از برترین و جدیدترین فناوری های کمپانی سامسونگ گلکسی S20 اولترا می باشد. درواقع این گوشی از جدیدترین فناوری های جهان امروز تولید شده و در زمینه موبایل آخرین دستاورد کمپانی سامسونگ است. این گوشی در میان تمام تولیدات سامسونگ بسیار منحصربفرد است. نقطه قوت این گوشی در زمینه  دوربین است که از فناوری بسیار حرفه-ای در آن استفاده شده است. دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا دارای ویژگی های منحصربفردی است. درواقع این دوربین دارای بیشترین زوم، رزولوشن بسیار بالا، حافظه رم زیاد، صفحه نمایش بزرگ و باتری قدرتمند سبب شده تا سرعت شارژ بسیار بالا باشد و همچنین دارای بالاترین قیمت می باشد. قابلیت های متنوع این گوشی سبب شده تا از دو گوشی بسیار قدرتمند دیگر کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 قدرتمندتر و محبوب تر شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد لازم است به این نکته نیز اشاره شود که سامسونگ در سال ۲۰۲۰ شیوه ی تولید منحصربفردی در پیش گرفته است. باید بدانید که کمپانی سامسونگ با رونمایی از گلکسی S10 و سری S10e که در واقع یک نسخه ارزان تر از گلکسی S10 بود نشان داد که عملکردی بسیار محافظه-کارانه دارد. کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۲۰ دیگر برای گلکسی S20 اولترا نسخه ارزانی وارد بازار نکرد بلکه روی ویژگی های گلکسی S20 اولترا مانور داد و یک گوشی بسیار حرفه ای را روانه بازار کرد. 

شما می توانید از صفحه ی لیست قیمت گوشی موبایل در سایت ایمالز قیمت انواع برندهای این محصول را پیگیری کنید.با ایمالز همراه باشید.

طراحی سامسونگ گلکسی S20 اولترا


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

گوشی گلکسی S20 اولترا مجموعه‌ای از بهترین ها و برترین فناوری ها و تکنولوژی ها می باشد اما از نظر طراحی زیبا ترین و برترین گوشی سامسونگ نیست. باید به این نکته اشاره کنیم که در طراحی این گوشی از یک سری تلفیق ها و هارمونی ها استفاده شده  است که انگار ظاهر گوشی مجموعه‌ای از قشنگی ها و زشتی ها می باشد. به این نکته نیز باید اشاره کرد که گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی می باشد و با وجود طراحی One Ui اکثر کاربران در هنگام استفاده از گوشی از دو دست خود بهره می گیرند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به ضخامت ۸.۸ میلی متر و وزن ۲۲۰ گرمی برای نسخه lte اشاره کرد درواقع این گوشی در حوزه ارگونومی ضعیف تر از سایر گوشی های سامسونگ عمل کرده است. در ساخت بدنه گوشی از شیشه و آلومینیوم استفاده شده است. با استفاده از شیشه و فلز به جای استیل ضدزنگ یا سرامیک سامسونگ توانسته یک تعادل وزنی را در گوشی برقرار کند.

در پشت گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا یک دوربین بزرگ مستطیلی شکل می باشد که در واقع از چهار دوربین تشکیل شده است. این دوربین دارای فلش ال ای دی می باشد و همچنین یک میکروفون در آن کار گذاشته شده است. این دوربین قدرتمند درواقع به یک نقطه ضعف بزرگ برای این گوشی تبدیل شده است چرا که استفاده از چهار دوربین سبب شده تا دوربین از بدنه فاصله پیدا کند و در هنگام استفاده از گوشی در سطوح صاف با مشکلاتی روبه‌رو شویم. تغییر مهم دیگری که در این گوشی اتفاق افتاده این است که لوگوی سامسونگ از قسمت میانی به قسمت پایینی رفته است. بدنه جلویی سامسونگ گلکسی S20 اولترا بسیار زیباتر از بدنه پشتی طراحی شده است همانطور که گفته شد این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی می باشد.

درواقع در اطراف این صفحه نمایش بزرگ یکسری حاشیه های باریک و کوچک به کار گرفته شده است. نکته مهم دیگر این است که در این گوشی دوربین سلفی به قسمت میانی رفته و قطر آن از ۳ میلی متر نیز کمتر می باشد.

لازم است که بدانید سایر اجزای این گوشی نسبت به تولیدات قبلی تغییر آنچنانی نداشته و بدنه دستگاه دارای استاندارد آی پی ۶۸ می باشد که سبب شده تا گوشی ضدآب و ضدگردوغبار شود. در این گوشی میکروفون و درگاه سیم کارت در بالای گوشی قرار دارند. درواقع این گوشی از دو سیمکارت می تواند به طور همزمان پشتیبانی کند باید به این نکته نیز اشاره کرد که سیم کارت دوم در همان جایی قرار می گیرد که کارت حافظه قرار گرفته است گوشی گلکسی S20 از کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی پشتیبانی می نماید. در لبه پایینی گوشی خروجی اسپیکر و پورت usb تایپ سی و در نهایت میکروفون مکالمه قرار گرفته است.برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به سایت ایمالز مراجعه کنید.

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S20 اولترا


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

درباره صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S20 اولترا باید بگوییم که این صفحه نمایش ۶.۳ اینچی می باشد و Dynamic Amoled 2X در آن به کار گرفته شده است. درواقع این صفحه نمایش بزرگترین صفحه-نمایش گوشی های سری s است. صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S20 اولترا دارای وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ می باشد که دارای تراکم پیکسلی بسیار خوب می باشد. همچنین باید به حاشیه های بسیار باریک و حفره های کوچکی که دوربین دارد نیز اشاره شود که در واقع در حدود ۹۰ درصد از مساحت قسمت جلوی بدنه را به خود اختصاص داده است.

درباره کیفیت صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S20 اولترا نیز باید به این نکته اشاره شود که قطعات به کار برده در این دوربین از با کیفیت ترین قطعه های موجود در بازار می باشد و از فناوری های بسیار بروزی در آن استفاده شده است. نرخ بازسازی در این صفحه نمایش دو برابر شده است و همچنین برای اولین بار است که کمپانی سامسونگ در گوشی های خود از صفحه نمایش ۱۲۰ حرکتی استفاده می کند. با توجه به این قابلیت یعنی صفحه نمایش در هر ثانیه چیزی در حدود ۱۲۰ بار رفرش می شود.

در این گوشی کمپانی سامسونگ نرخ حساس بودن و بازخورد لمسی را به چیزی در حدود ۲۴۰ هرتز افزایش داده و همین ویژگی سبب شده تا اکثر انیمیشن ها و بازی ها به راحتی و با کیفیت بالا به روی گوشی اجرا شوند.

همچنین باید به این نکته نیز توجه داشت که اگر شما از نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده نمایید، رزولوشن صفحه نمایش در حدود ۱۰۸۰ قرار می گیرد. نکته مهم دیگر این است که روشنایی پنل در سامسونگ گلکسی S20 اولترا در حالت دستی و ۴۰۰ نیت قرار دارد که در حالت خودکار به ۹۰۰ نیت تبدیل می شود. با استفاده از این ویژگی می‌توان از گوشی بدون هیچ دردسری در محیط‌های پرنور یا در روز روشن به راحتی از گوشی استفاده کرد. این ویژگی مشابه آن چیزی است که برای اولین بار در گلکسی S10 استفاده شده است. درواقع در این صفحه نمایش میزان نور آبی مضر تا ۴۲ درصد کاهش پیدا کرده است و درواقع فیلتر نور آبی و روشنایی حدود ۲ برابر است و سبب شده تا گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا برای استفاده در محیط های کاملاً تاریک نیز بسیار مناسب باشد.

امنیت گوشی گلکسی S20 اولترا


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

برای آنکه امنیت دستگاه شما حفظ شود می توانید از الگو رمز یا حتی پین استفاده نمایید. گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا از یک روش آسان و موثر استفاده شده است و آن به کارگیری حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره است. همانند تولیدات قبلی کمپانی سامسونگ این محصول نیز دارای حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش می باشد که سنسور اثرانگشت می تواند به وسیله امواج صوتی و تهیه کردن نقشه سه-بعدی انگشت کاربر را شناسایی نماید. نقطه متفاوت سنسور اثرانگشت در این گوشی نسبت به سایر گوشی ها این است که در گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا محل حسگر اثرانگشت از آنچه که در سامسونگ گلکسی S10 مشاهده کرده بودیم به محل دیگر منتقل کرده‌اند که درواقع به آسانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

درباره نحوه کارکرد این حسگر اثرانگشت بازخوردهای متفاوتی وجود داشته است اما به طور کلی حسگر اثرانگشت تعداد عدم موفقیت بسیار کم بوده اما در عین حال سرعتش همیشه بالا نیست. دیگر تعیین  رمز استفاده از حسگر تشخیص چهره است که درواقع این سنسور سرعت شناسایی بسیار بالایی دارد و همچنین می‌تواند در محیط‌های کم نور به درستی تشخیص چهره را انجام دهد. این روش امنیت بسیار بالایی دارد و به وسیله ویدیو یا عکس دیگر نمی توان سنسور تشخیص چهره را فریب داد. همچنین در قسمت تنظیمات گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا شما می توانید سنسور تشخیص چهره را فعال کنید و نکاتی مثل باز بودن چشم هنگام تشخیص چهره را به آن اضافه نمایید.

صدای گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

لازم است که بدانید در گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا از یک اسپیکر دوگانه مهندسی شده استفاده کرده اند. در این گوشی اسپیکر در لبه پایینی قرار دارد همچنین اسپیکر دوم گوشی نیز کارکردی مانند اسپیکر مکالمه را دارد. در این گوشی تلاش شده تا کیفیت صدا و حجم صدایی که از اسپیکرها خارج می-شود به بهترین نحو ممکن باشد و این اتفاق نیز به وقوع پیوسته است. سامسونگ گلکسی S20 دارای با کیفیت‌ترین اسپیکر است. ویژگی های منحصربفردی از جمله وضوح بالای صدا و تفکیک بسیار خوب و همچنین بیس عمیق را دارا می باشد. در این اسپیکر قابلیتDolby Atmos وجود دارد که با استفاده از این ویژگی شما می توانید حجم صدایی که از اسپیکرها خارج می شود را به مقدار متوسطی بالاتر ببرید.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا

در این گوشی از یک دوربین بسیار حرفه ای استفاده شده است. در گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا یک برآمدگی در بدنه پشتی وجود دارد که از پیشرفته ترین فناوری ها در آن استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی مجموعه‌ای از ۴ دوربین است که  ۱۰۸ مگاپیکسل است و دارای یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله فتو و دوربین ۰.۳ مگاپیکسل می باشد. همچنین لازم است که بدانید هر کدام از این دوربین ها دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفردی هستند.

لازم است در آغاز به سراغ بررسی دوربین اصلی برویم دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز ۲۶ میلی متری وایت با دیافراگم f/1.8 و اوپتیکان از حرفه ای ترین دوربین های گوشی است.


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

درواقع در سامسونگ گلکسی S20 اولترا از فناوری استفاده شده که جدیدترین تکنولوژی های دنیا در آن به کار برده شده است. درواقع خود این سنسور می تواند طیف بسیار وسیعی از فناوری‌هایی که تقویت‌کننده جذب نور هستند استفاده کند تا عکس های روشن تر به نمایش بگذارد.

در این گوشی از زوم هیربدی ده برابری و زوم فضایی ۱۰۰ برابری استفاده شده است دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا دارای لنزی می باشد که ساختار پیروسکوپ دارد که درواقع این نمونه را قبلا در گوشی مثل هواوی پی ۳۰ پرو مشاهده کرده بودیم.

نرم افزار دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا

گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا رابط کاربری دوربین می تواند تغییرات ظاهری کوچکی را به وجود آورد. دکمه شاتر این دوربین یک تغییری کرده است که شما می‌توانید با نگه داشتن این دکمه فیلمبرداری دوربین را فعال کنید. همچنین در گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا می توان حالت های مختلف دوربین را که بر روی نواری در بالای دکمه شاتر وجود دارد استفاده کنید. در دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا ۳ حالت کاربردی عکاسی، فیلمبرداری و پرتره وجود دارد. درواقع می‌توان در این گوشی حالت هایی مانند صحنه آهسته وجود دارد. این گوشی عکاسی کردن پرتره به نام لایو فوکوس قرار گرفته است که شما می توانید میزان بلور شدن پس زمینه را تغییر دهید. همچنین بعد از آنکه عکس گرفتید نیز این امکان وجود دارد.

در دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا از یک قابلیت جدید به نام Single Take استفاده شده است. این ویژگی سبب شده تا دوربین بتوانند از سوژه های مختلف با زاویه های گوناگون و متفاوت فیلمبرداری نماید درنتیجه هوش مصنوعی دستگاه می تواند یک گالری از بهترین و با کیفیت ترین تصاویری که از سوژه گرفته شده در اختیار بگذارد. همچنین گیف ها و ویدیوهای نیز از این سوژه در دسترس قرار می‌گیرد. در واقع این ویژگی به شما کمک می کند که از کودکان یا همچنین حیوانات خانوادگی ویدیو های ثبت کنید که بسیار بامزه و جالب هستند.

درباره ویژگی دیگر سامسونگ گلکسی S20 اولترا می توان به قابلیت فیلمبرداری پرو اشاره کرد در این نسخه رابط کاربری فیلمبرداری پرو اضافه شده است و همچنین می توان به وسیله تنظیم دستی یک سری موارد همچون دیافراگم فوکوس وایت بالانس و ایزو را تغییر داد.

کیفیت تصاویر در سامسونگ گلکسی S20 اولترا


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

درباره دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا باید به این نکته اشاره نماییم که شما می توانید در محیط های طبیعی که بسیار روشن هستند با عملکرد بسیار خوبی مواجه شوید. به طور پیش فرض ۱۲ مگاپیکسل هستند که در نتیجه جزئیات عکس زیاد است و همچنین رنگ ها غنی به نظر می رسند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که این دوربین دارای کنتراست دقیق و رنج داینامیکی وسیعی است که سبب می شود  تا نویزی قابل رویت نباشد. در عین حال باید به این نکته نیز توجه شود که اگر شما در هنگام عکسبرداری و به ریزترین جزئیات نیاز دارید، می توانید در هنگام ثبت عکس رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی را فعال نمایید. در واقع رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی می تواند بسیار کاربردی باشد همچنین بعد از ثبت تصویر کاربران می توانند به آسانی چنین تصاویری را ویرایش نمایند.

در گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا دوربین فوق عریض وجود دارد که این دوربین پردازش هایی شبیه به دوربین اصلی را دارد.

در دوربین عریض این گوشی ویژگی‌هایی چون رنج داینامیکی وسیع، رنگ های زنده و کنتراست بسیار بالا که می تواند جزئیات را به طور دقیقی به نمایش بگذارد مشاهده می کنیم.

همچنین لازم است در این بخش درباره زوم دوربین سامسونگ گلکسی S20 اولترا اشاره‌ای داشته باشیم. در این گوشی دوربین پیروسکوپی استفاده شده است که دارای زوم پیش فرض پنج برابری است.

نکاتی مهم درباره دوربین سلفی سامسونگ گلکسی S20 اولترا

گوشی گلکسی S20 اولترا با تولیدات قبلی کمپانی سامسونگ تفاوتی دارند و این تفاوت نسبت به گلکسی S20 و S20 پلاس در دوربین سلفی است. در گلکسی S20 و S20 پلاس از حسگر ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده است اما در گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا حسگر ۴۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. لحظه به اندازه که ۰.۷ میکرون است اشاره شود. همچنین با استفاده از فیلتر بایر ۴ به ۱ که در این گوشی استفاده شده می توان عکس های ۱۰ مگاپیکسلی با پیکسل های ۱.۴ میکرون را ثبت کرد. لازم است که بدانید لنزی که در این دوربین به کار رفته ۲۶ میلی متر با دیافراگم ۲.۲ می باشد که زاویه دید بسیار عریضی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا می‌تواند در محیط‌هایی با نور کافی عملکرد بسیار عالی داشته باشد. زمانی که شما ۴ مگاپیکسل به روی دوربین وجود دارد که در محیط های بسیار روشن می توان جزئیات بسیار دقیقی را ثبت کرد. در شب هنگام نیز شما می توانید حالت شب را فعال نمایید تا هم‌این جزئیاتی که مشخص نیستند معین شوند و نویزها نیز کاهش پیدا کند. همچنین قابلیت فیلمبرداری فورکی را دارا می باشد و امکان فیلمبرداری آهسته را نیز دارد. هنگامی که شما در حال سلفی گرفتن هستید می توانید رنگ را در سه حالت معمولی، سرد و گرم تنظیم نمایید.

سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا

طبق آنچه که پیش بینی می شد ۲ تولید جدید کمپانی سامسونگ با تراشه های و اگزینوس و کوالکام وارد بازار شده است. سری جدید این گوشی که به طور جهانی عرضه شده است از نسخه اگزینوس پشتیبانی می‌کند. یکسری منطقه های دیگر همانند آمریکای شمالی و چین از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می کنند. کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که این دو تراشه هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما  گزارش های به دست آمده اعلام می نماید که تراشه اسنپ دراگون در امتیاز بنچمارک عمل داشته باشد اما نسخه اگزینوس در زمینه عکاسی دارای بهترین عملکرد است.


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

در این مقاله آن نسخه ایی که مورد بررسی قرار گرفته است تراشه اگزینوس است. لازم است که بدانید اگزینوس ۹۹۰ یک تراشه بسیار حرفه ای و پیشرفته است که در گوشی‌های هوشمند استفاده می شود این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی است و قدرتمندترین کلاستر را نیز دارا می باشد که دارای دو هسته بزرگ سفارشی نیز است همچنین گوشی حداکثر فرکانس ۲.۷۳ گیگاهرتز نیز پشتیبانی می نماید. همچنین لازم است به کلاستر دیگر اشاره شود که دو هسته دارد و از فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌نماید و آخرین کلاستر کم مصرف است و برای امور ساده می باشد، دارای ۴ هسته است و از فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز پشتیبانی می کند. در پایان لازم است که اشاره کنیم با استفاده از فناوری DinamlQ می‌توان از این سه کلاستر به طور همزمان استفاده کرد.

نرم افزار سامسونگ گلکسی S20 اولترا


نقد و بررسی جامع گوشی گلکسی S20 اولترا

لازم است در ابتدا به این نکته نیز اشاره شود که این گوشی به طور پیش فرض از اندروید پشتیبانی می‌کند و درواقع جدیدترین نسخه رابط کاربری One Ui 2.1 را دارا می باشد. یکسری ویژگی های جدید به این نسخه اضافه شده که سبب شده تا قابلیت‌های و کاربرد در آن بهبود بخشیده شود. ادامه این مقاله لازم است که به این ویژگی های جدید اشاره شود.

1- Quick Share

این ویژگی قبلاً در ایرپاد اپل مشاهده شده است در واقع به این وسیله به اشتراک گذاشتن فایل ها با دیگران آسان تر از قبل انجام می گیرد. شما می توانید به وسیله Quick Share هر را که بخواهیم با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید با استفاده از Quick Share می توانید افرادی که نزدیک شما هستند را شناسایی نمایید و اشتراک گذاری را به طور گروهی انجام دهید و یک فایل صوتی یا یک فایل عکسی را همزمان به ۵ نفر ارسال نمایید اشتراک گذاری گروهی قابلیت جدیدی است که به Quick Share اضافه شده است.

2- Music Share

ویژگی دیگری که لازم است به آن اشاره شود Music Share است که با استفاده از این ویژگی شما می-توانید اگر در هنگام گوش دادن به موسیقی با اسپیکر و هدفون و یا در ماشین از طریق بلوتوث موبایل خود به موزیک گوش می‌دهید، می‌شود موسیقی را که در حال پخش است با دوستان دیگرتان به اشتراک بگذارید و دیگر نیاز نیست که شما موزیک را قطع کنید یا اتصال تان را به دستگاه‌های دیگر قطع نمایید.

3- Night Hyper Lapse Mode

از مهمترین ویژگی که باید به آن اشاره کنیم هایپرلپس یا تایم‌لپس است که با استفاده از این قابلیت شما می-توانید از گذر زمان در یک صحنه فیلمبرداری نمایید. کمپانی سامسونگ توانسته بود در سری 20 خود این ویژگی را از طریق فناوری‌های جدید بروز کند و همچنین حالت شب را نیز به آن اضافه کرده بود که شما می توانید با فعال کردن حالت شب از حرکت ماشین ها در طی شب  یا  چیزهای دیگر تایم لپس بگیرید.

4- AR Zone

این ویژگی برخلاف ویژگی های دیگر تقریباً ناآشنا است اما این ویژگی بسیار کاربردی است و شما می-توانید از طریق دوربین موبایل تان به اپلیکیشن AR Zone دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن می تواند تمام ویژگی های واقعیت افزوده، ایموجی ها و سایر واقعیت افزوده های دیگر را به نمایش بگذارد.

5- Smart selfie angle

این ویژگی بسیار منحصربفرد است و شما می توانید از طریق قابلیت زاویه هوشمند برای دوربین سلفی حالت فوق عریض را فعال نمایید و به وسیله این ویژگی شما می توانید در زمانی که دوربین تان در حالت سلفی قرار دارد بیشتر از یک چهره را شناسایی نماید.

6- QUICK CROP

این قابلیت جدید و کاربردی است و شما می توانید با استفاده از برش سریع که در گالری سامسونگ وجود دارد در هنگام زوم کردن به روی عکس ها هر تصویری را که مشاهده می کنید به طور سریع کراپ نمایید بدون آنکه نیاز باشد شما اول به تنظیمات مراجعه کنید و بعد کراپ را انجام دهید. شما با استفاده ازQUICK CROP می‌توانید در همان لحظه‌ای که در حال تماشای تصویر هستید عکس خود را برش دهید.

7- Clean View

این ویژگی نیز بسیار جدید و کاربردی است با استفاده از این ویژگی عکس هایی که شما گرفته اید و طور خودکار بر اساس تاریخ موضوع و یا شباهت دسته بندی می شود. Clean View در قسمت گالری سامسونگ قرار دارد.

باتری سامسونگ گلکسی S20 اولترا

این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر است. درواقع این باتری بزرگ ترین و جدیدترین باتری است که سامسونگ تا به حال استفاده کرده است. دلیل استفاده کردن سامسونگ از این باتری به این خاطر است که نمایشگر این گوشی 6.9 اینچی می باشد و همچنین نرخ تازه سازی گوشی سامسونگ گلکسی S20 ۱۲۰ هرتزی است.  با توجه به این موارد دور از انتظار نبود که در این گوشی چنین باتری استفاده شود. باتری این گوشی می‌تواند در هنگام استفاده ترکیبی ۱۱ ساعت و ۳۰ دقیقه شارژ نگه دارد. همچنین در هنگام پخش مداوم ویدیو نیز ۱۳ ساعت شارژ را در خود نگه می دارد. در عین حال نباید از این نکته نیز غافل بود که نگهداری شارژ هر محصول به میزان استفاده هر فرد بستگی دارد.

 


نظرات کاربران