بهترین هدفون های اقتصادی بازار

بهترین هدفون های اقتصادی بازار

از وسایل جانبی و کاربردی و پرمصرف هدفون‌ها می باشند که امروزه همه ما جهت گوش کردن به موسیقی، صدای فیلم و حتی صحبت با گوشی این وسیله را بکار می بریم. در گذشته‌های نه چندان دور هدفون‌های جدید دارای تغییرات خیلی زیاد و حیرت آوری کرده اند که نه فقط از نظر شکل و جنس مطلوبیت زیادی دارا هستند همچنین از لحاظ فناوری دارای پیشرفت های زیادی بوده اند. این نوع هدفون‌ها متناسب با احتیاج مصرف کنندگان خصوصیاتی ویژه دارا می باشند مثلا هدفون‌های بلوتوثی، بی‌سیم، ضدآب و غیره  از اقسام هدفون‌های حرفه‌ای مدرن می باشند.

امکان دارد جهت تهیه هدفون انتخابی خود پرسش های زیادی مثل اینکه ایده آل ترین مارک کدام هدفون‌ها هستند؟ یا جهت انجام  امور ورزشی کدام هدفون بهتر می باشد ؟ و ارزان‌ترین هدفون چه هدفونی است؟ برایتان به وجود بیاید ولی نتوانید این سوالات را پاسخ دهید: با ما در راهنمای خرید بهترین هدفون اقتصادی بازار همراه باشید.

موارد مهم در خرید بهترین هدفون

توگوشی یا روگوشی: هدفون‌های توگوشی دارای اندازه ریزتری هستند و جابجایی آنها هم آسانتر می باشد ولی به خاطر ریز بودن درایورها در مقایسه با هدفون های روگوشی دارای کیفیت پخش کمتری می باشند.

شیوه اتصال: هرچند هدفون‌های نوع بی‌سیم دارای مسائلی مثل گره‌خوردن سیم‌ به هم را دارا نیستند و دارای کیفیت صدای خیلی خوبی نیز می باشند ولی با این حال همچنان خیلی از مشتریان از این نوع هدفون ها به دلیل عمر باتری شان ناراضی هستند که موقع انتخاب باید حتما به آن دقت نمود.

قطر درایورها: میزان قطر درایورها دارای رابطه مستقیمی با قدرت صوتی هدفون می باشند پس هرچه دارای درایور بزرگتری باشد کیفیت صوتی آن بیشتر می باشد. هدفون‌های روگوشی اغلب با درایورهای 40 میلی‌متر رو به بالا با کیفیت می باشند.

 

بهترین هدفون های اقتصادی بازار

فرکانس پاسخ‌دهی: فضای فرکانس هدفون‌ها را باید با توجه به موسیقی مورد علاقه خود تهیه نمایید مثلا جهت گوش کردن به موسیقی های هاوس و بیس دار هدفون‌هایی با عملکرد پخش صداهای بم با فرکانس کم بهتر می باشند.

لوازم همراه: لوازم مخصوص همراه با هدفون‌ها در سایزهای مختلف با آن هستند که می توان با آنها اندازه را مطابق گوش تنظیم نمود.

مقاومت در مقابل آب: اگر موقع انجام ورزش دلتان می خواهد به موسیقی گوش دهید پس باید، گوشی‌های با دوام در مقابل رطوبت و آب را تهیه نمایید تا موقع ورزش خراب نشوند.

1) هدفون Panasonic ErgoFit RP-HJE120

نکته ای که درباره ی هدفون مدل Panasonic ErgoFit RP-HJE120 وجود دارد این می باشد که این هدفون دارای ظاهر خیلی معمولی می باشد و قیمت خیلی مناسبی نیز دارای می باشد به گونه ای که حتی در ابتدا در این مورد که کمپانی پاناسونیک سازنده ی اصلی آن باشد یا خیر باعث شک شما خواهد شد. اگرچه این فقط شما نیستید که دارای این تصور از این مدل هدفون می باشید ولی خیلی از کاربران این وسیله هم دارای این نظر می باشند ولی علی رغم شکل کالا و هزینه ی آن، موج فرکانسی 20 هرتز تا 24 هرتزی این نوع هدفون سبب خواهد شد که محدوده شنوایی را به طور کاملی در بر بگیرد که این برای مصرف کنندگان خصوصیت خوبی به شمار می رود. خیلی از مردم از جاگرفتن ناقص هدفون‌ها داخل گوش ناراضی می باشند ولی این مدل هدفون قادر است این افراد را راضی نماید چرا که جا گرفتن مناسب این وسیله  در گوش به طوری است که حتی با انجام فعالیت و ورزش نیز از داخل گوش بیرون نمی آید.

 

بهترین هدفون های اقتصادی بازار

از خصوصیات دیگر مدل RP-HJE120 این می باشد که یک جک 3.5 میلی‌متری جهت متصل شدن به درایور می باشد که می توان به همه ی دستگاه‌ها آن را متصل نمود. بعلاوه دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی هم می باشد که مصرف کنندگان را با سلیقه های متنوع راضی می نماید.

2) هدفون مدل Creative Sound Blaster Jam

هدفون Creative Sound Blaster Jam از هدفون‌های کم قیمت و مرغوب کمپانی Creative می باشد که به نام jam در بازار موجود می باشد. برای کسانی که به دنبال هدفون‌های بی‌سیم هستند این مدل ها خیلی ایده ال می باشند زیرا هم با بلوتوث می توان، نسخه 4.1 به بالا به گوشی یا دیگر درایورها را اتصال داد و هم NFC را ساپورت می نماید. بعلاوه مدل Jam دارای اندازه ای کوچک و همچنین وزن خیلی سبک برابر 83 گرم می باشد که جابجا کردن بسیار آسان می باشد.

امواج و فرکانس پاسخ‌گویی در این هدفون از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد با آن همه ی جزییات صداهای متفاوت کاملا شنیده می شود و قطر اسپیکرهای دو درایو و صدای آن 32 میلی‌متر می باشد که صدای قوی تری پخش می کند. بعلاوه با باتری تا 12 ساعت می تواند انرژی ذخیره نماید و تا 10 متر از وسیله پخش کننده دور شوید. از خصوصیات دیگر هدفون Jam این می باشد که شما خواهید توانست آن را برای اقسام سیستم های اندروید و IOS بکار ببرید.

بخش مورد پسند مصرف کنندگان در این کالا بدنه و شکل آن می باشد. هدفون Jam از نوعی پلاستیک مرغوب تولید شده است که در مقابل ضربات مختلف دارای مقاومت زیادی می باشد و روی اسپیکر‌های آن از الیاف بسیار نرم طراحی شده است تا گوش‌ها موقع کاربرد آن خسته نشوند.

3) هدفون Panasonic ErgoFit RP-TCM125 in-ear

از هدفون های ایده ال که در کمتر فروشگاهی موجود می باشد هدفون Panasonic ErgoFit RP-TCM125 in-ear درون گوشی محصول کمپانی پاناسونیک می باشد. طراحی ارگونومیک این هدفون از جذاب‌ترین قسمت‌های آن است که سبب خواهد شد وسیله خیلی آسان درون گوش جا بگیرد که سبب کاربرد آسان آن شده است. بعلاوه، این مدل را در اقسام وسیله های بلک بری، آیفون و اندروید بکار برده می شود. این هدفون میکروفن داخلی و کلید پاسخ‌گویی تماس نیز دارا می باشد که این امکان را به شما خواهد داد تا موقع تماس در موقع گوش دادن به موسیقی با فشار دکمه به تماس گرفته شده پاسخ دهید.

واکنش فرکانس این مدل در حدود 10 هرتز تا 24 کیلو هرتز می باشد که صدای شفاف و واضحی را به مصرف کننده خواهد داد و قادرید آن را در 5 رنگ متفاوت با سه ایرپد جهت راحتی مصرف کنندگان متفاوت وجود دارد تهیه نمایید.

4) هدفون 1More Piston Fit

مارک وان‌مور از تخصصی ترین و مشهور ترین مدل هایی می باشد که در شرکت بزرگ شیائومی موجود می باشد و حرفه‌ای‌ترین هدفون‌ها طراحی این کمپانی می باشد. مدل 1More Piston Fit، از هدفون‌های کم قیمت و مانند کالاهای قبلی می باشد که تمام خصوصیات آن مانند جاگرفتن مناسب در گوش، میکروفن، دکمه پاسخ‌گویی به تماس و غیره را دارا می باشد. کاربرد این وسیله به ورزشکاران و افراد دارای فعالیت بدنی بالا پیشنهاد می‌شود، چرا که با وجود ساختار خاصی دارا است موقع کارهای سنگین ورزشی هم از گوش جدا نمی شود.

این هدفون ((Piston Fit ساختار آرگونومی خیلی عالی دارا می باشد به خوبی در گوش جا گرفته می شود. سیم و بدنه 1.2 متری این هدفون در برابر کشیدگی و ضربه دوام بسیاری دارا می باشد. این مدل فقط دارای یک کلید برای پاسخ و قطع تماس می باشد و قادر است صدایتانرا بسیار عالی به شما برساند و چون گوشی‌های این مدل در نزدیک‌ترین فاصله با لاله‌ی گوش می باشد، قادر است صدا را بسیار عالی به گوش برسانند. بعلاوه داشتن گوشی‌های سیلیکونی سبب وجود یک فضای ایزوله جهت دارا بودن یک صدای خوب شده است.

5) هدفون مدل Sennheiser CX 300 II

بهترین هدفون های اقتصادی بازار

هدفون مدل Sennheiser CX 300 II کمپانی سنهایزر قطعا از ایده آل ترین و با کیفیت ترین هدفون‌هایی می باشد که تا بحال وجود داشته است. این مدل هدفون جذاب و زیبا دارای مواد اولیه خیلی با کیفیت و مرغوب می باشد. صدای پرقدرت، حجیم و با بیسی عمیقو دقیق و عالی را به مصرف کنندگان می دهد و برای اقسام متنوع پخش کننده‌ها مناسب می باشد. وصل سی‌ایکس300 باسیم می باشد که سیم کابل آن در حدود 1.2 متر طول دارد و جک اتصالی آن تقریبا دارای 3.5 میلی‌متر درازی دارد. این مدل بسیار ایده آل و مناسب است و دارای دلایل بسیاری برای کیفیت آن است به طور مثال هرچند هدفون مدل CX300 در مقابل آب با دوام نمی باشد ولی در مقابل رطوبت و عرق با دوام می باشد و شما قادرید خیلی آسوده جهت فعالیت های ورزشی و پیاده‌روی‌های طولانی آن را بکار ببرید. بعلاوه پاسخ فرکانسی آن مساوی 19هرتز تا 21 کیلوهرتز می باشد که این یعنی در بر گرفتن محدوده شنوایی تا حدود خیلی بالا و ممانعت از وارد شدن صداهای دیگر می باشد.

این مدل هدفون تو گوشی می باشد و در کیفی زیبا و کاربردی به فروش می رسد که داخل آن سری‌های متنوعی در سه اندازه متوسط، بزرگ و کوچک می باشد که استفاده آن را برای مصرف کنندگان با سلایق مختلف راحت نموده است. از معایبی که در این هدفون وجود دارد این می باشد که اگر صدای آن بیشتر از 60 درصد بالا رود دارای صدایی تیز و زننده می باشد.

6) هدفون Sony MDR-XB50AP

اگر به دنبال تهیه هدفون می باشید هدفون Sony MDR-XB50AP به شما توصیه می شود. از برجسته ترین خصوصیات  این هدفون توگوشی درایور 12 میلی‌متری و توان بیس پرقدرت آن می باشد که صدایی واضح و شفاف را به شنونده خواهد داد. بعلاوه فرکانس پاسخ‌گویی آن بین 4 هرتز تا 24 کیلوهرتز قابل تغییر می باشد که در رده هدفون‌های کم قیمت خیلی عالی و مناسب می باشد. اگرچه این مدل به آسانی در گوش گذاشته می شود و همین صداهای بیرون را حد بالایی کم می کند ولی کاملا باعث حذف نویز نخواهد شد و در مقابل آب، تعریق و رطوبت دارای دوام زیادی نیست که این مشکل برای کسانی که دلشان می خواهد در جاهای گوناگون موسیقی موردپسندشان را گوش کنند به نظر نا مناسب می باشد.

از خصوصیات این هدفون دارا بودن سرگوشی‌ در 4 اندازه گوناگون متوسط، بزرگ، خیلی بزرگ و کوچک می باشد که این یعنی در برگرفتن تعداد زیادی از مصرف کنندگان. بعلاوه رابط این کالا دارای کیفیت می باشد که با جک 3.5 میلی‌متری به اقسام گوناگون پلیرهای اندروید و iOS وصل خواهد شد. این وسیله کمپانی Sony دارای رنگ های مختلف از جمله قرمز، سفید، مشکی و زرد و آبی می باشند که مصرف کنندگان در انتخاب رنگ هدفون راحت تر می باشند.

7) هدفون 1More 1M301

این مارک همیشه در منوی بهتیرن هدفون ها قرار دارد. شرکت وان‌مور از تخصصی‌ترین کمپانی هایی می باشد که زیرمجموعه شرکت شیائومی است و کالاهایی مرغوب و به صرفه را می سازد. هدفون مدل 1More 1M301 هم از کالاهای این شرکت بزرگ می باشد که در مقایسه با قیمت خود دارای کیفیت خیلی بالایی می باشد.

 

بهترین هدفون های اقتصادی بازار

هدفون مدل وان‌مور با ساختار تنه ی آرگونومیک، سبب شده تا به آسانی در گوش جا بگیرد و موقع انجام ورزش از گوش در نیاید. این مدل با دارا بودن دیافراگمی 3 لایه و پوشش فلزی سبب می شود تا صدایی غنی و دلنشین را ایجاد نماید بعلاوه در مقابل ضربه‌ دارای دوام زیادی می باشد. طول سیم کابل هدفون این به 1.25 متر می رسد که دارای روکشی مرغوب می باشد که در مقابل پارگی و کشیدگی دارای دوام زیادی می باشد. در روی این مدل هدفون میکروفونی مقعر گذاشته شده که خیلی راحت با آن می توانید صحبت نمایید و با صدای شفافی با مخاطبتان حرف بزنید بعلاوه کلیدهایی برای کم و زیاد نمودن ولوم موسیقی وجود دارد. هدفون مدل  1More 1M301 برای کسانی که به دنبال گوش دادن صدایی با کیفیت هستند و همزمان صدای اصراف را بشنوند ایده آل می باشد.

8) هدفون مدلAKG Y50

این هدفون روگوشی AKG از دیگر هدفون‌های کم قیمت می باشد که دارای امکانات زیاد در مقابل قیمت کم می باشد. این نوع هدفون های روگوشی دارای 190 گرم وزن و سیم کابل 1.2 متری، با جک رابط 3.5 میلی‌متری قابل اتصال به پلیر می باشد. پاسخ فرکانسی این نوع هدفون 16 هرتز تا 24 کیلوهرتز می باشد که صدایی مانند کالاهای لوکس و گران‌قیمت را به شما خواهد داد. هدفون مدل AKG Y50 به همراه وسایل گوناگونی به مصرف کنندگان عرضه می شود که این امکانات شامل وسایلی مثل کابل صدای عوض شدن صدا، میکروفون، ریموت روی سیم کابل، بازوهای جمع‌شونده، امکان تبدیل جک 3.5 میلی‌متری به جک 6.3 میلی‌متری و یک کیسه حمل می باشد.

9) هدفون مدل Samsung Level U Pro

این نوع هدفون کمپانی پرطرفدار سامسونگ ایده آل ترین شیک‌ترین و بهترین نوعی است که با قیمت ارزان طرفدارانی دارد. امکانات این مدل هدفون از نوع بی‌سیم خیلی بالا و گوناگون می باشد ممکن است از معمولی ترین این وسایل آن باشد که شما قادرید در باران از پیاده‌روی لذت ببرید و موسیقی موردپسندتان را گوش کنید زیرا این هدفون با دارای سه جفت سرگوشی است که در مقابل رطوبت و آب به طور کاملی با دوام می باشد. بعلاوه اگر اگر شما طرفدار هدفون‌های دور گردنی هستید این مدل به دلیل اینکه دارای وزن سبکی می باشد و در نتیجه فشار کمی به گردن وارد می آورد، طرفداران زیادی را به دست آورده است.

از خصوصیات هدفون مدل Samsung Level U Pro ویژگی آهنربایی اسپیکرهای آن می باشد که شما می توانید با وجود این امکان تا وقتی که آن را بکار نمی برید اسپیکرها را به هم متصل و به دور گردنتان بیندازید. بعلاوه شما با Level U Pro می توانید موسیقی میان این هدفون با مدل‌های مشابه را به اشتراک بگذارید. همچنین با نصب نرم‌افزار Samsung Level متناسب با گوشی خود قادرید از امکاناتی مانند 25 افکت صوتی گوناگون، توانایی تبدیل متن به گفتار، Volume Monitor و تنظیم کننده حرفه‌ای صدای SoundAlive استفاده نمایید. بعلاوه سرگوشی‌های این مدل از سیلیکون می باشند که ارگونومیک و خیلی راحت‌اند و کاربرد دراز مدت از این مدل ها خسته کننده نمی باشند. کلیدهای تنظیم صدا، موسیقی و مدیریت تماس هم بر روی پنل گردنی آن قرار دارد که این امکان را به افراد خواهد داد تا خیلی آسان موقع گوش کردن به موسیقی صدای آن را کنترل یا آن را قطع نمایید و به تماس‌ها پاسخ گویید.

باتری این هدفون باتری لیتیوم یونی قابل شارژی می باشد که دارای 200 میلی‌آمپرساعت ظرفیت می باشد وبا یک بار شارژ کامل دارای 9 ساعت کارایی می باشد بعلاوه موقع استراحت هدفون تا 300 ساعت باقی بماند. تکنولوژی UHQA مورد استفاده در این هدفون صدا را در مقایسه با کالاهای مشابه و 24 بیت دیجیتال را به مصرف کنندگان خواهد داد.

10) هدفون مدل Skullcandy Uproar

این نوع هدفون را نیز می توان از طبقه ی هدفون‌های ارزان قیمت قرار داد. این کالا کمپانی Skullcandy اتصال بی‌سیمی دارد که آن را می توان با بلوتوث به پلیر وصل و تا محدوده 10 متری از آن استفاده نمود ولی با اتصال از راه NFC امکان ندارد. از نکاتی که در این مدل هدفون معلوم است وزن 299 گرمی آن می باشد که می توان گفت تقریبا سنگین است. هدفون مدل Skullcandy Uproar دارای یک نوع باتری لیتیوم یونی است، که از میکروفون برخوردار است و توانایی تنظیم موسیقی و صدا را هم به مصرف کننده خواهد داد، ولی در مقابل آب و رطوبت دوامی ندارد. بعلاوه اگر می خواهید هدفونی با نشانگر LED داشته باشید این مدل هدفون قادر به پاسخ به این نیازها نخواهد بود.

11) هدفون مدل Skullcandy Grind

این نوع هدفون خیلی جذاب است و در برابر امکانات موجود در برابر هزینه پایین آن حتما برای همه عاشقان موسیقی، دوست‌داشتنی می باشد. هدفون مدل Skullcandy Grind با دارا بودن وزن 183 گرمی سبب خواهد شد مصرف کننده موقع کاربرد اصلا حس خستگی نمی کند و ساعت‌ها این کالا به کار ببرد. بعلاوه، شکل متصل شدن آن هم دارای هر دو شکل باسیم و بی‌سیم می باشد که آن را به اقسام گوناگون پلیر وصل می نماید. اگرچه تنها با بلوتوث، اتصال بی‌سیم آن ممکن می باشد و دارای قابلیت اتصال به NFC را دارا نمی باشد بعلاوه سیم کابل اتصال آن به 1.3 متر می رسد که مثل خیلی از کالاهایی که در بازار وجود دارد از یک جک 3.5 میلی‌متری به پلیر وصل می شود. انرژی این مدل هدفون از باتری لیتیوم یونی تامین می شود که قادر سات تا 12 ساعت از ان استفاده نمود و اتصال باسیم آن در تامین انرژی باتری دارای نقش زیادی می باشد.

بهترین هدفون های اقتصادی بازار

از خصوصیات این وسیله پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتزی، قطر درایور 40 میلی‌متری و امپدانس 33 اهمی آن می باشد که سبب انتقال صدای صاف خواهد شد که محدوده شنوایی را به طور کامل در بر می گیرد و سبب حذف صداهای فضای بیرون می‌شود. بعلاوه از خصوصیات دیگری که در جذابیت ظاهری این وسیله موثر می باشد و بخش پرطرفدار ان نیز می باشد نمایشگر LED است که در آن وجود دارد و زیبایی ظاهری آن را بیشتر نموده است.

نتیجه گیری

از همراهی تان تا مطالعه ی این قسمت از متن متشکریم. در این متن به معرفی 10 هدفون گوناگون را با خصوصیات متنوع آن پرداختیم که قیمت هدفون ها اقتصادی هستند و هر یک از این 10 نوع در مقایسه با دیگری دارای معایب و مزایایی می باشد که شما قادرید نسبت به نیازتان هر کدام از آن‌ها را تهیه نمایید. در حالی که علاقه به یک موسیقی مخصوص دارید، هر کدام از این هدفون‌های روگوشی یا توگوشی را تهیه می نمایید، کیفیت صدا برایتان از دیگر خصوصیات مهم‌تر می باشد یا خیر، شما قادرید مدلی را که مدنظر دارید را در میان هدفون های متن بیابید.


نظرات کاربران