بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

یکی از برندهای مهم و پرطرفدار در زمینه تولید قطعات مورد نیاز برای کامپیوترهای خانگی، لپ‌تاپ و ابزارهای شبکه برند dell است که همواره تلاش می‌کند با تولید محصولات با کیفیت، قوی، دارای استحکام بالا و البته تنوع سخت‌افزاری در بخش لپ‌تاپ، طرفداران زیادی را پیدا کند که البته در این راه موفق نیز بوده است. باید گفت طول عمر محصولات تولید شده توسط این برند بالا بوده و همواره گزینه مناسبی برای خرید کاربران بوده است. شرکت dell همواره تلاش می‌کند برای تامین قطعات مورد نیاز خود با شرکت‌های موفقی intel، AMD و انویدیا همکاری کرده و بتواند از محصولات بسیار با کیفیت تولیدی این شرکت‌ها، استفاده کند. ما امروز در این مقاله قصد معرفی و بررسی لپ‌تاپ‌های قدرتمند دل از سری‌های متفاوت نظیر A، D و اینسپایرون را داریم تا بتوانیم به شما در زمینه تحقیق در مورد این لپ‌تاپ‌ها کمک کرده تا اگر قصد خرید آن‌ها را دارید بتوانید از موارد بیان شده یکی را انتخاب کنید.

همواره افراد مختلف در زمان خرید یک لپ‌تاپ دنبال یک برند خوب می‌گردند. باید عنوان کرد که شرکت‌های مختلف تولید کننده لپ‌تاپ همواره تلاش می‌کنند که لپ‌تاپ‌های با کیفیت خود را برای رده‌های مختلف کاربری تولید کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهند. در واقع خریداران باید این موضوع را کاملا در نظر داشته باشند و اگر خواستار یک لپ‌تاپ قوی برای گیمینگ هستند، حتما اقدام به خرید این گروه از لپ‌تاپ‌ها کنند. یا اگر کاربر خواستار لپ‌تاپ‌هایی برای استفاده روزمره و یا لپ‌تاپ برای طراحی و کارهای گرافیک مختلف است، باید لپ‌تاپ رده کاربری مخصوص به خود را انتخاب کند تا بتواند بهترین کیفیت را دریافت کند.با کمک صفحه لیست قیمت لپ تاپ سایت ایمالز می توانید به قیمت انواع لپ تاپ در فروشگاههای اینترنتی مختلف حاضر در ایمالز دسترسی پیدا کنید. شرکت آمریکایی Dell همواره تلاش کرده است تا به تولید لپ‌تاپ‌های با کیفیت برای همه رده‌های کاربری بپردازد. البته تولیدات این شرکت صرفا برای لپ‌تاپ نبوده و در زمینه تبلت، قطعات مورد نیاز کامپیوتر، ابزار شبکه و اینترنت و سرور و همچنین تجهیزات دیگر در حوزه تکنولوژی فعالیت ویژه‌ای دارد. بعد از آشنایی با شرکت Dell و محصولاتش در این مقاله قصد معرفی برترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال 2019 را داشته که علاوه بر آن برای تمامی کارهای گرافیکی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین با کمک صفحه لیست قیمت لپ تاپ دل به قیمت مدلهای مختلف این برند دسترسی خواهید داشت. پس با ما همراه باشید.

لپ تاپ دل 15 اینچی مدل G5 15- 5587- D

بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

 

لپ‌تاپ‌های تولیدی شرکت Dell  با عنوان سری G یکی از سری لپ‌تاپ‌های جدید تولید شده توسط این شرکت بوده که برای اموری نظیر کارهای گرافیکی و گیمینگ طراحی و به بازار عرضه شده‌اند و برای کاربران حرفه‌ای گزینه بسیار مناسبی هستند. باید گفت این لپ‌تاپ‌ها دارای سخت‌افزار قئوی بوده که از پس هر کار گرافیکی بر می‌آیند. در واقع شرکت Dell تلاش نموده تا با در خدمت گرفتن آخرین تکنولوژی‌های موجود در کنار پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی بسیار قدرتمند برای این سری از لپ‌تاپ‌ها، آن‌ها رابرای گیمرهای حرفه‌ای مناسب کرده و همچنین برای کارهای گرافیکی، یک سالن تدوین کاملا مجهز در اختیار کاربران قرار دهد.  نکته مثبتی که برای گیمرها، گرافیست‌ها و یا سازندگان انیمیشن بسیار خوب و دل‌نشین است، این می‌باشد که شرکت Dell تلاش کرده که برای این سری از لپ‌تاپ‌هایش بدون کم کردن قدرت سخت‌افزار لپ‌تاپ‌های تولیدی و استفاده از پردازنده‌های ضعیف، اقدام به کاهش قیمت لپ‌تاپ‌ها کند تا کاملامقرون به‌صرفه باشد.

نمونه‌ای از لپ‌تاپ‌های خوب این سری، لپ‌تاپ 15 اینچی Dell با نام G7 15-7588-C بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی است. لازم به ذکر است که Dell برای این لپ‌تاپ از پنل‌های IPS با کیفیت تصویر FULL HD و رزولوشن 1920×1080 پیکسل استفاده کرده و آن را به روکشی مات نیز مجهز کرده است و برای کارهای گرافیکی و گیم بسیار مناسب بوده که چشمان کاربران در اثر کار با آن دچار خستگی نمی‌گردد. لپ‌تاپ مورد بحث ما دارای وزن 2.6 کیلوگرمی در کنار اندازه و ابعاد کاملا معقولی بوده که برای جابه‌جایی بسیار عالی بوده و بسیار مناسب گیمینگ و کارهای گرافیکی است. شرکت Dell از یک کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه، تاچ‌پد به‌صورت یک‌تکه با دقت و حساسیت زیاد در کنار تعداد متنوعی از پورت‌های ورودی کرده که بسیار معقول و مناسب می‌باشد.  

شرکت Dell برای لپ‌تاپ بیان شده از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده کرده که شامل پردازنده مرکزی از نسل هشتم شرکت اینتل با نام Core i9 8950HK استفاده کرده که دارای 6 هسته مرکزی در کنار 12 کگابایت حافظه مخصوص کش است. شرکت Dell  همچنین از پردازنده گرافیکی به میزان 6 گیگابایت از نوع GDDR5 و مدل NVIDIA® GeForce® GTX 1060 ساخت شرکت انویدیا استفاده نموده است. به‌علاوه باید گفت این لپ‌تاپ دارای 16 گیگابایت رم از نوه DDR4 بوده که قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت را داشته که باعث بالا رفتن قدرت پردازش لپ‌تاپ مورد بحث ما گردیده است. شرکت Dell برای لپ‌تاپ بیان شده از یک هارددیسک 1 ترابایتی در کنار 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD (نسل جدید و سریع m.2) استفاده نموده که برای حافظه داخلی لپ‌تاپ، دارای ظرفیت بسیار خوبی برای ذخیره انواع فایل‌ها با سرعت بالا است. این لپ‌تاپ همچنین دارای باتری چهار سلولی با ظرفیت 56 وات بر ساعتی بوده که تقریبا تا میزان 5:30 ساعت به‌خوبی می‌تواند به لپ‌تاپ در شرایط گشت و گذار در اینترنت با روشن بودن وای‌فای شارژدهی کند که باید گفت با توجه به پردازنده مرکزیو گرافیکی قوی و قدرتمند این لپ‌تاپ که انرژی زیادی را مصرف می‌کنند، بسیار عالی بوده و باید گفت به نسبت رقبای این لپ‌تاپ، عدد بیان شده بسیار مناسب است. باید گفت لپ‌تاپ یاد شده ساخته شده توسط کمپانی Dell بسیار مناسب افرادی است که برای گیم و یا کارهای گرافیکی به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند هستند.  

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل G7 15-7588 – A

 

بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

 

همان‌طور که پیش‌تر بیان گردید، لپ‌تاپ‌های سری G شرکت Dell  اخیرا توسط این شرکت تولید گشته‌اند که همگی دارای سخت‌افزار قدرتمند بوده و بسیار مناسب کاربرانی است که یک لپ‌تاپ بسیار قوی برای کارهایی نظیر گیمینگ و کارهای گرافیکی را می‌خواهند. شرکت Dell تلاش کرده تا برای لپ‌تاپ‌های سری جدید خود از قوی‌ترین سخت‌افزارها و پردازنده‌ها در کنار آخرین تکنولوژی موجود استفاده کرده تا بیش از پیش موجب رضایت کاربرانش گردد. لپ‌تاپ‌های بیان شده بسیار مناسب گیمینگ و کارهای گرافیکی بوده به‌نوی که کاربران با وجود این سری از لپ‌تاپ‌ها دیگر چیزی کم نخواهند داشت. الپ‌تاپ دیگری از این سری قدرتمند که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، لپ‌تاپ  G7 15-7588 تولیدی شرکت Dell  در اندازه 15 اینچ است. Dell برای این لپ‌تاپ تلاش کرده تا از نمایش‌گر IPS با کیفیت تصویر FULL HD و رزولوشن 1920×1080 پیکسل با روکش مات استفاده کند که نمایش‌گری بسیار ایده‌ال برای کارهای گرافیکی و گیمینگ بوده و چشمان کاربران در اثر کارکردن طولانی مدت با آن‌ها دچار خستگی نمی‌گردد. لپ‌تاپ مورد بحث ما دارای وزنی معادل 2.6 کیلوگرم بوده که برای حمل و نقل کردن و جابه‌جایی دارای وزن بسیار متعادلی است که یک مزیت مهم برای این لپ‌تاپ به‌شمار می‌آید. لپ‌تاپ بیان شده توسط ما دارای کیبورد از نوع جزیره‌ای به‌همراه نور پس‌زمینه در کنار یک تاچ‌پد بزرگ و یک‌تکه با دقت و حساسیت لمس بالا بوده و به‌علاوه دارای پورت‌های متنوعی می‌باشد که برای یک لپ‌تاپ در این سطح بسیار مناسب است.

در زمینه سخت‌افزار، شرکت Dell برای این لپ‌تاپ از پردازنده مرکزی شرکت اینتل از نسل هشتم تولیدی این شرکت با نام Core i7 8750H در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX 1060 استفاده نموده که این پردازنده گرافیکی دارای حجم 6 گیگابایت و از نوع GDDR5 می‌باشد. در ادامه باید گفت Dell برای این لپ‌تاپ از 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 استفاده نموده که به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی از پس انجام تمامی کارهای گرافیکی و البته انجاک گیم‌های مختلف بر‌می‌آید.  

شرکت Dell  در زمینه حافظه داخلی نیز برای لپ‌تاپ یاد شده از 1 ترابایت هارددیسک در کنار 128 گیگابایت حافظه SSD مدل m.2 استفاده نموده که باید گفت در کل فضای بسیار مناسبی برای ذخیره‌سازی انواع فایل‌ها با حجم بالا بوده و به‌دلیل داشتن سرعت خوب، کاربر را راضی می‌کند. شرکت Dell همچنین از یک باتری چهار سلولی دارای ظرفیت 56 وات بر ساعت برای شارژدهی به لپ‌تاپ مورد بحث ما استفاده کرده که باید گفت این باتری تقریبا می‌تواند به مدت 5:30 ساعت با روشن بودن وای‌فای برای گشتن در محیط اینترنت شارژدهی کرده که این عدد در مقایسه با رقبای این لپ‌تاپ بسیار خوب است. در واقع میزان شارژدهی این باتری با توجه به سخت‌افزار قوی بیان شده برای این لپ‌تاپ که طبعا انرژی زیادی را مصرف می‌کنند بسیار مناسب بوده و کاربران از آن راضی خواهند بود. به‌عنوان نتیجه‌گیری باید گفت که این لپ‌تاپ مناسب کسانی است که برای گیم یا کارهای گرافیکی به یک لپ‌تاپ قدرتمند با توان پردازشی بالا احتیاج دارند.

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Latitude 3590 – A

بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

 

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های تولیدی شرکت Dell  که قصد معرفی آن را داریم،لپ‌تاپ 15 اینچی با نام  Latitude 3590 – A Latitude 3590 – A است که از سری‌های 3000 Latitude تولید شده توسط این شرکت خوش‌نام می‌باشد. لپ‌تاپ یاد شده دارای طراحی بسیار مناسب در کنار بدنه‌ای بسیار قوی و محکم بوده که برای کارهای مختلف روزمره و همچنین اجرای برنامه‌های مهندسی و نقشه‌کشی بسیار مناسب است و با داشتن پردازنده مرکزی شرکت اینتل، برای انجام کارهای سنگین بسیار مناسب است و کاربران از لحاظ اجرای برنامه‌ها خیال آسوده‌ای را خواهند داشت. همچنین این لپ‌تاپ با داشتن اندازه مناسب والبته وزن کم خود بسیار مناسب حمل و نقل و جابه‌جایی نیز است.

شرکت Dell برای لپ‌تاپ بیان شده از یک نمایش‌گر با کیفیت تصویر بالایی استفاده کرده که دارای نور و روشنایی بسیار مطلوبی برای کار کردن است. در این خصوص باید گفت نمایش‌گر لپ‌تاپ Latitude 3590 – A دارای رزولوشن 1920×1080 پیکسل و کیفیت تصویر Full HD بوده که Dell  بر روی آن از روکش مات از نوع anti-glare استفاده نموده که این موضوع منجر می‌شود تا نور منعکس شده از محیط اطراف، چشم کاربران را اذیت نکند. همچنین این لپ‌تاپ دارای نسبت تصویر 16:9 است که در کنار آن دارای نور پس‌زمینه LED نیز می‌باشد.

لپ تاپ 13.3 اینچی دل مدل INSPIRON 5379

بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

 

لپ‌تاپ دیگری که قصد معرفی آن را داریم از سری اینسپایرون شرکت Dell با نام INSPIRON 5379 بوده که با داشتن ویژگی‌های مفیدی نظیر وزن کم، طراحی شکیل، سخت‌افزار قوی و قابلیت حمل و نقل آسان، جزء یکی از برترین لپ‌تاپ‌های تولید شده توسط این برند آمریکایی است. لپ‌تاپ مورد بحث ما دارای نمایش‌گر با اندازه 13.3 اینچ از نوع 2in1 است که برای رده کاربرانی مناسب است که قصدشان از خرید لپ‌تاپ کارهای روزانه بوده و احتیاج به یک لپ‌تاپ برای حمل و نقل دارند. شرکت Dell برای این لپ‌تاپ از بدنه مستحکم استفاد کرده ومنجر شده تا لپ‌تاپ مورد بحث ما دارای وزنی معادل 1.36 کیلوگرم داشته باشد. لپ‌تاپ مورد بحث ما در زمینه طراحی و کیفیت ساخت نمره مناسبی را کسب نموده و مشخص گردیده که در برابر فشار، استحکام خوبی را خواهد داشت. لازم به ‌ذکر است که نمایش‌گر لپ‌تاپ Inspiron 5379 به‌ صورت تاچ و لمسی بوده و لذا در کنار قابلیت چرخش 360 درجه‌ای، دارای کیفیت تصویر FHD نیز هست.

در رابطه با کلیدها و پورت‌ها نیز باید گفت این لپ‌تاپ در سمت راست خود دارای کلید روشن/خاموش، کلید ولوم صدا، جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه USB 2.0، اسلات قفل دستگاه و در سمت چپ آن  درگاه شارژر، درگاه HDMI، دوعدد درگاه USB 3.1 و کارت‌خوان حافظه SD است. در مورد مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ نیز باید گفت لپ‌تاپ بیان شده دارای پردازنده مرکزی شرکت اینتل با نام Intel Core i7 8550U بوده گه فرکانس کاری آن بین 1.8 تا 4 گیگاهرتز است. شرکت Dell همچنین از پردازنده گرافیکی شرکت اینتل موسوم به  Intel® UHD Graphics 620 در کنار رم به میزان 8 گیگابایت و همچنین حافظه SSD به میزان 256 گیگابایت استفاده کرده است. لازم به ذکر است که لپ‌تاپ فوق دارای یک باتری 3 سلولی بوده که عملکرد مناسبی را دارد و باید گفت لپ‌تاپ مورد بحث ما مناسب افرادی است که خواهان یک لپ‌تاپ اقتصادی با قدرت پردازشی مناسب و البته قیمت معقول است.  

لپ‌ تاپ 15 اینچی دل مدل INSPIRON 15-5567 – C

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های ساخته شده شرکت Dell، لپ‌تاپ INSPIRON 15-5567 – C است. این لپ‌تاپ از گروه 5000 بوده که تقریبا یک لپ‌تاپ نیمه‌حرفه‌ای است که دارای طراحی بسیار مناسب و زیبایی در کنار استحکام مناسب بدنه است و طرفداران خود را دارد. یکی از دلالیل این موضوع داشتن بدنه صیقلی و براق بوده که باعث گردیده لپ‌تاپ مورد بحث ما دارای زیبایی دو چندانی باشد. در کل باید گفت لپ‌تاپ INSPIRON 15-5567 – C شرکت Dell به‌صورت اقتصادی بوده و ارزش خرید بالایی را دارد. لازم به‌ذکر است لپ‌تاپ بیان شده در دو رنگ مشکی و خاکستری بوده که زیبایی خاصی دارد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده مرکزی نسل هفتم شرکت ایینتل با نام Core i5 بوده که دارای فرکانس کاری 3.1 گیگاهرتز می‌باشد. این لپ‌تاپ همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه رم در کنار 1 ترابایت حافظه داخلی می‌باشد. 

شرکت Dell برای لپ‌تاپ بیان شده از یک نمایش‌گر با کیفیت نمایشگرFull HD استفاده کرده است.این لپ‌تاپ همچنین دارای پردازنده گرافیکی 4 گیابایتی تولید اخرین نسل از شرکت ATI بوده که به‌راحتی می‌تواند  برنامه‌هایی نظیر 3D MAX و دیگر برنامه‌های نیاز به رندرینگ را به‌راحتی اجرا کند و مشکلی از این بابت برای آن وجود نداشته باشد که این موضوع برای کسانی که در زمینه طراحی هستند بسیار مناسب است. در زمینه درگاه نیز باید گفت این لپ‌تاپ در سمت چپ دارای درگاه‌هایی نظیرشبکه، HDMI، دو عدد درگاه USB 3.0 و جک 3.5 میلی‌متری صدا بوده و در سمت راست دارای شیار کارت حافظه SD Card، یک عدد درگاه USB 2.0، درایو DVD و قفل Noble است. در کل باید گفت لپ‌تاپ بیان شده یک لپ‌تاپ مناسب و اقتصادی بوده که دارای سیتم پردازشی خوبی است و برای کاربران مناسب می‌باشد.

لپ‌تاپ 15 اینچی دل مدل INSPIRON 15-5559 – K

 

بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

 

همواره شرکت Dell تلاش می‌کند لپ‌تاپ‌هایی را تولید کند که دارای کیفیت بسیار خوبی باشد و از این رو بتواند نیاز کاربران را پاسخ بدهد. یکی از سری‌های بسیار خوب این شرکت اینسپایرون بوده که همواره طرفداران بسیار زیادی را دارد. یکی از این لپ‌تاپ‌ها که قصد معرفی آن را داریم، لپ‌تاپ  INSPIRON 15-5559 – K این شرکت بوده که مجهز به پردازنده مرکزی شرکت اینتل با نام  Skylake است. باید گفت پردازنده بیان شده مدل Core i7 6500U بوده که یک پردازنده مرکزی نسبتا قوی به شمار می‌آید و دارای اتنرژی مصرفی کم و البته عملکرد مناسب می‌باشد. این لپ‌تاپ همچنین دارای پردازنده گرافیکی از نوع AMD Radeon R5 M335 به میزان 2 گیگابایت بوده که کارایی مناسبی را دارد. لپ‌تپ مورد بحث ما دارای 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع هارددیسک است. لپ‌تاپ INSPIRON 15-5559 – K همچنین دارای نمایش‌گر TFT در اندازه 15.6 اینچ با کیفیت HD است که شرکت Dell برای آن از روکشی براق استفاده کرده است تا برای کارهایی نظیر تماشای فیلم بسیار مناسب باشد. البته این روکش همان‌طور که می‌دانیم در محیط‌های پر نور کمی مشکل دید دارد.

شرکت Dell برای این لپ‌تاپ از بدنه کاملا پلاستیکی استفاده کرده که دارای استحکام و مقاومت خوبی است که مورد تایید می‌باشد. تاچ‌پد استفاده شده توسط Dell  برای این لپ‌تاپ دارای طراحی شکیل و زیبایی بوده که دارای کیفیتی مانند لپ‌تاپ‌های رده‌‍‌بالا و گران‌قیمت است. این لپ‌تاپ همچنین دارای تنوع در بخش درگاه‌ها بوده و در کل باید گفت برای افرادی که در رده مالتی‌مدیا لپ‌تاپ خوش ساخت بخواهند، این لپ‌تاپ گزینه مناسبی است.

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل Inspiron 3580 – A

 

بهترین لپ تاپ دل (dell) برای بازی و استفاده روزمره

 

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌ها تولیدی این برند معروف که قصد معرفی آن را داریم، لپ‌تاپ Inspiron 3580 – A شرکت Dell است. این لپ‌تاپ از سری 3000 بوده و دارای طراحی بسیار زیبا و شکیل است. این لپ‌تاپ مناسب استفاده روزمره کاربران و طراحی‌هایی نظیر طراحی‌هی مهندسی و نقشه‌کشی بوده که دارای سخت‌افزار بسیار مناسبی بوده و از پس کارهای سنگین بر می‌آید. همچنین لپ‌تاپ بیان شده دارای وزن کمی بوده و مشکلی برای حمل و نقل آن وجود ندارد. لپ‌تاپ inspiron 3580 شرکت Dell دارای نمایش‌گر بسیار مناسبی بوده که کیفیت، روشنایی و کنتراست بالایی را دارد. اندازه این نمایش‌گر برابر 15.6 اینچ بوده که دارای رزولوشن 1920×1080 و کیفیت HD است که با روکش مات از نوع  anti-glare مجهز گردیده و دیگر انعکاس نوری بر چشمان کاربران حین کار با این لپ‌تاپ وجود ندارد. این نمایش‌گر همچنین دارای نسبت تصویر 16:9 بوده و دارای نور پس‌زمینه از نوع  LED می‌باشد.

لپ‌ تاپ 15 اینچی دل مدل INSPIRON 15-3567 – C

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مورد بحث ما، لپ‌تاپ INSPIRON 15-3567 – C تولید شده توسط شرکت  Dell بوده که دارای طراحی خاصی است. شرکت Dell این لپ‌تاپ را با استفاده از بدنه پلی‌کربنات و برای کارهای مختلفی تولید نموده است. این لپ‌تاپ دارای نمایش‌گر True Life HD با با دقت تصویر و روشنایی زیادی است. این لپ‌تاپ در کنار وزن 2.2 کیلوگرمی خود دارای پردازنده مرکزی شرکت اینتل با نام  Core i3 7020U بوده که دارای فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و حافظه کش 3 مگابایتی است. این لپ‌تاپ همچنین دارای رم از نوع DDR4 به میزان 8 گیگابایت، حافظه داخلی از نوع هارددیسک به میزان 1 ترابایت و پردازنده گرافیکی Intel HD می‌باشد. لپ‌تاپ بیان شده با سخت‌افزاری که دارد می‌تواند به‌راحتی اقدام به اجرای برنامه‌های طراحی نظیر  اتوکد و SolidWorks در کنار برنامه‌های مایکروسافت کرده و مشکلی از این بابت نداشته باشد. این لپ‌تاپ همچنین دارای فناوری Maxx Audio برای اجرای فایل‌های تصویری و صوتی بوده که منجر به تولید صدای بسیار دل‌نشینی می‌گردد. در زمینه درگاه هم باید گفت این لپ‌تاپ دارای تنوع درگاه بوده که از آن جمله می‌توان گفت در سمت چپ این لپ‌تاپ دو عدد درگاه USB 3.0 ،HDMI، درگاه شبکه و ورودی شارژر دستگاه وجود دارد. در سمت راست نیزکارت‌خوان حافظه SD CARD ، جک 3.5 میلی‌متری صدا، یک عدد درگاه USB 2.0 ، درایو DVD و همچنین قفل کنیگستون قرار دارد. باید گفت لپ‌تاپ بیان شده دارای کیفیت بالایی بوده و بسیار زیبا است.

لپ تاپ 15 اینچی دل مدل inspiron 3573 – PBC

آخرین لپ‌تاپی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، لپ‌تاپ inspiron 3573 – PBC تولید کمپانی بزرگ Dell است. لپ‌تاپ‌بیان شده دارای طراحی زیبا و منحصر به‌فرد در کنار امکانات متنوع بوده که هم پاسخ‌گوی نیازهای روزمره کاربران و هم برای رده کاربری مالتی‌مدیا مناسب است. شرکت Dell بدنه این لپ‌تاپ را از پلاستیک مرغوب ساخته که به‌دلیل داشتن طراحی خاص، شبیه لپ‌تاپ‌های فلزی رده‌بالا است. لازم به ذکر است که این لپ‌تاپ دارای وزن 2.2 کیلوگرمی و ضخامت 22.8 میلی‌متری بوده و لذا می‌توان گفت برای حمل و نقل آن هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

لپ‌تاپ بیان شده دارای نمایش‌گر 15.6 اینچی از نوع TFT با وضوح تصویر HD بوده که شرکت Dell  بر روی آن روکش مات قرار داده است که برای کار با آن در محیط‌های پرنور هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و کاربران می‌توانند به‌راحتی اقدام به کار کردن با آن نمایند. این لپ‌تاپ دارای اسپیکرهای استریو با قدرت بالا بوده که دارای فناوری MaxAudio Pro نیز هست و صدای تولیدی آن بسیار عالی می‌باشد. در زمینه درگاه‌ها نیز باید گفت این لپ‌تاپ دارای درگاه USB 3.1،HDMI  و LAN به تعداد دو عدد است که منجر می‌شود تا انواع وسایل را بتوان به‌راحتی به آن متصل نمود. این لپ‌تاپ همچنین دارای سخت‌افزار مناسبی بوده که برای این موضوع شرکت Dell از پردازنده اینتل با نام Intel® Celeron® Processor N4000 به‌همراه 4 مگابایت حافظه کش استفاده کرده است. لپ‌تاپ بیان شده دارای حافظه رم از نوع DDR4 به میزان 8 گیگابایت بوده که به‌همراه حافظه داخلی به میزان 1 ترابایت از نوع هارد دیسک، سخت‌افزار مناسبی را برای این لپ‌تاپ تشکیل داده است که از پس انواع کارهای روزانه بر می‌آید. به‌عنوان نتیجه‌گیری باید گفت لپ‌تاپ inspiron 3573 – PBC یک لپ‌تاپ با طراحی بسیار زیبا برای کارهای روزمره و مالتی‌مدیا بوده و انتخاب مناسبی برای خریدن می‌باشد. 


نظرات کاربران