معروف ترین برند های رژ لب

معروف ترین برند های رژ لب

رژ لب با اهمیت ترین و پراستفاده ترین لوازم در خودآرایی می باشد که می توان گفت تمامی بانوان در از این وسیله در طول خود در ارایش خود به کار می برند. این نکته باعث شده تا تهیه رژلب و اینکه یکی از معروف ترین مارک های رژلب باشد بسیار مهم باشد. از انجایی که  استفاده از رژلب در کشور امار بالایی دارد، اما آیا بانوان و خانم های جوان می دانند بهترین مارکهای رژلب کدامند؟ در این مطلب ده نوع از برترین برندهای مورد پسند دارای کیفیت بالا برای شما شناخته می شود.

 

شناختن معروف ترین مارک های رژلب در جهان

هنگامی که بحث از آرایش و وسایل ارایشی به میان می اید، بانوان  باید خیلی اگاه باشند و در تهیه مواد ارایشی توجه زیادی داشته باشند و مواظب از پوستت خودشان برایشان مهمتر شد. در محتویات خیلی از لوازم ارایش،برای اینکه این وسایل دارای ماندگاری بیشتری باشند، موادی از ترکیبات شیمیایی بکار برده می شود که مضر است و  قادر است به پوست تن و بدن و چهره نیز اسیب برساند همچنین این ترکیبات به خاطر اینکه با پوست دارای تماس مستقیم هستند قادرند با بکار بردن انها در روی پوست به بدن نفوذ کرده و سبب به وجود امدن مسمومیت و یا آلرژی های مختلف شوند. به این خاطر استفاده از مارک ها و برچسب ها با کیفیت لوازم آرایشی ضروری است تا شما مطمئن شوید از ترکیبات شیمیایی در محتوای محصولاتشان استفاده نشده است.

معروف ترین برند های رژ لب

اگر برای شما سلامت لب هایتان خیلی مهم است برای تهیه ی رژ لبی با کیفیت، خرج کنید و سراغ رژ لب هایی بروید که حاوی سرب نباشند و دارای کیفیتی بالا باشند. اگرفقط دارای دو رنگ رژلب از برندهای معروف باشید  از اینکه چندین رنگ رژ لب با قیمت پایین باشید بسیار بهتر خواهد بود.

قبل از تهیه رژ لب حتما این مورد را در نظر بگیرید که لب های شما یکی از دیگر قسمتهای چهره ی شما دارای نمای بیشتری می باشد پس با تهیه ی یک رژلب عالی دارای رنگی زیبا  انها را زیباتر نشان دهید. اگر دوست دارید بفهمید که دوام و نمای رژلب بر  لب های شما تا چه حدی است میتوان تستر آن مار را روی لب تست کنید و بفهمید در مقابل روشنایی معمولی چگونه است. امتحان رژلب در مقابل روشنایی غیرمعمولی مغازه شما را سردرگم می سازد پس اگر ان را با استفاده از یک آینه و زیر نور معمولی افتاب تست کنید بهتر است.

در این مطلب می خواهیم بهترین مارک های رژلب و اینکه چرا در میان بانوان پرطرفدارتر می باشند را برایتان شرح دهیم. در اینجا لیستی از 10 برند از رژلب های پر طرفدار و مورد پسند با بالاترین فروش در میان خانم ها در تمام دنیا تهیه شده که می تواند شما را در تهیه ی یک رژلب عالی یاری دهد.

1. رژلب مک

یکی از اعجاب انگیز ترین مارک در میان رژلب ها، رژ لب مک می باشد که دارای بالاترین امتیاز از لحاظ محبوبیت در میان بانوان می باشد. یک طیف وسیع از رنگ های تیره و براق که به لب ها جلوه ای بسیار مخملی و طبیعی خواهند داد و همین باعث شده که به عنوان یک معجزه گر درساخت رژلب وتولید ان شناخته شود. با شروع هر فصلی شرکت mac از بهترین متخصصان مجرب در لوازم آرایشی و بهداشتی با در نظر داشتن مدهای موردپسند خانم ها، لوازم آرایشی با رنگ هایی پرطرفدار در میان خانم ها عرضه و تولید میکند.برای آگاهی از قیمت رژ جامد مک لطفا به صفحه لیست قیمت سایت ایمالز مراجعه کنید.

معروف ترین برند های رژ لب

 

2. رژلب لانکوم

lancom نیز از دیگر برندهای معروف و فوق العاده در مجموعه ی وسایل آرایشی می باشد که رژلب هایی عالی را به فروشگاه ها ارائه میکند. به خاطر دارا بودن سایه ها و رنگ های زیبا، ماتیک های lancom در میان آرایشگران، ترندگراها و خانم ها در تمام دنیا مورد پسند قرار گرفته و به طرز عجیبی روی صورت بسیاری از بانوان جلوه گری می کند. این وسیله آرایشی دارای رنگ های کم و محدودی می باشد ولی به دلیل جذابیت و ویژه بودن طرفداران بسیاری در میان بانوان پیدا کرده است. بهای این مارک مقداری هزینه بر می باشد ولی می ارزد حتی اگر برای اولین بار ان را تست کنید بی شک بعد از امتحان کردن ان مشتری پروپا قرص این مارک می شوید. رژلب lancom گیرایی بسزایی به صورتتان می دهد و دارای درخشندگی ویژه ای می باشد و همچنین با ویتامین ها نیز ترکیب شده و سبب می شود از پوسته پوسته شدن لبها جلوگیری شود.

خاصیت ویژه ای که مارک lancom داراست دوام بالای ان و تقریبا ۸ ساعت می باشد و برای مهمانی ها و محل کار به آسانی به کار برده می شود و همچنین برای افرادی که دوست ندارند دوباره آرایش کنند این مارک دارای ضد افتاب نیز می باشد و از پوست لبها در مقابل افتاب نگهداری و از ترک خوردنشان محافظت میکند.برای آگاهی از قیمت رژ لب لانکوم لطفا به صفحه لیست قیمت سایت ایمالز مراجعه کنید.

3. ماتیک نارس

لوازم کلیماکس که از نواوری های شرکت narse است نشان دهنده ی این می باشد که چقدر اسم این برند تجاری، خالص و گرفته شده از طبیعت است! narse، مارک برجسته آرایشی بهداشتی، برندی کامل و دارای همه ی ویژگی ها می باشد. narse با تولید رژهایی که قادرند هم ماتیک، هم رژگونه و نیز سایه چشم باشند استفاده شوند و شما را بسیار زیبا ارایش کند در تمام دنیا معروف شد و هنوز عنوانی از بهترین برند های آرایشی دنیا شناخته می شود. ماتیک های این مارک همیشه در لیست پرطرفدارترین ها در خیلی از سرزمین های دنیا  می باشد و در مسیر تبدیل شدن به گزینه اول تمامی بانوان در دنیا  می باشد. اگر میخواهید ماتیک های خارق العاده از مارک narse را تهیه کنید لزومی به زیاد گشتن و تلاش برای یافتن آن نیست بیشتر لوازم آرایشی فروشی ها و فروشگاه های انلاین معروف اجناس این مارک را عرضه می کنند و شما می توانید با بکاربردن رژلب های narse زندگی خود و افرادی که به دارای ارتباط با شما هستند را زیبا سازید. اگر از ان گروه از مردم می باشید که همواره لبهایتان ترک خورده و پوسته پوسته است این رژ به خاطر دارا بودن ضد افتاب و مواد غنی و روغن های گیاهی در محتویاتش گزینه ای عالی برایتان می باشد زیرا بجز اینکه رنگ های مختلف زیادی را دارا می باشد لبها را صاف ، براق و یکدست نیز می سازد. ماتیک narse برای کسانی که دارای پوست گندمی و سبزه هستند رنگهایی خیلی عالی را ساخته و ارائه داده که رنگ پوست پیازی ملایم را می توان نام برد و برای پوست های گندمی گزینه ای عالی می باشد.برای آگاهی از قیمت رژلب مایع نارس لطفا به  سایت ایمالز مراجعه کنید.

4. ماتیک شانل

متیک های مارک chanel بسیار باشکوه و تجملی می باشد و دارای هزینه ای نیز هست و گزینه ای خوب از لحاظ هزینه و زیبایی می باشند  زیرا با قیمتی مناسب نسبت به دیگر مارک های آرایشی معتبر قادرید دارای یکی از رژلب های عالی این برند باشید. ماتیک های chanel دارای رنگهای بسیار جذاب و با دوامی می باشند، پس مطمئن باشید که از هر لحاظ به پولی که بابت تهیه ی آن می پردازید می ارزند و شما قادرید به آسانی این مارک را تهیه کنید. رنگ سرخ این مارک خیلی معروف و پرطرفدار است و دارای رنگی خیلی جذاب و زیبا بر روی لب های می باشد توصیه ما به شما این است که این رنگ عالی را حتما تست کنید و از از زیبایی که به لبهایتان می دهد بهره ببرید.برای آگاهی از قیمت رژ لب شانل لطفا به سایت ایمالز مراجعه کنید.

معروف ترین برند های رژ لب

5. رژلب دیور

dior یک اسم تجاری در صنعت تولید مواد آرایشی و بهداشتی می باشد که به طرز وسیعی در فروشگاه های دنیا وجود دارد و طیفی گسترده از سایه ها و رژهای خارق العاده و اعجاب انگیز برای بانوان دارا می باشد. این مارک از معتبرترین برندهای تجاری می باشد که توسط افراد مشهور در کل دنیا بکار برده می شود..همچنین میتوانید برای آگاهی از قیمت رژ لب دیور لطفا به سایت ایمالز مراجعه کنید.

6. ماتیک Estee Lauder

جذابیت اصلی مارک استی لودر به خاطر ماتیک های ماندگارش می باشد که ظاهری جذاب و تک و ابریشمی بر روی پوست لب های شما دارا می باشد. این ماتیک ها اعجاب انگیز و بی عیب هستند و رنگ های پر شور دارند. عجله کنید هرچه زودتر یکی از این ماتیک های خارق العاده را تهیه کنید.

7. ماتیک Makeup forever

این رژلب ها به دلیل خوش رنگ بودن و جذابیت اگر در هر جایی باشید بی شک همه افراد آنجا از برند و درجه رژتان از شما خواهند پرسید. موردی که در این رژلب ها مورد توجه است این می باشد که نه خیلی بر روی لب هایتان می چسبند و نه خیلی چرب می باشند که به آسانی از لب های محو شوند و به این ترتیب میتوان با آن احساس راحتی برای زمانی طولانی دا دارا باشید و کیف کنید. ماتیکهای میکاپ فوراور لب هایتان را به حالتی بسیار عالی جذاب کرده و به شما زیبایی فوق العاده ای می دهد که همواره ارزویتان بوده است.

معروف ترین برند های رژ لب

8. ماتیک Guerlain

ماتیک های مارک گرلن از برترین برندهای رژلب می باشند که لبهایتان را به خیلی خوب در بر بگیرد و با داشتن رنگ های زیبا و سحرآمیز به شما حس جذابیت و زیبایی خواهد داد. این برند تجاری دارای طرفداران زیادی در میان بانوان جوان است زیرا که دارای لطافت و نرمی زیادی می باشد و به اسانی بر پوست لب قرار می گیرد که باعث جذابیت خاصی می شوند.

معروف ترین برند های رژ لب

 

ماتیکهای بابی براون از مارک های پر طرفدار در میان بانوان می باشد. زیرا باعث به وجود آمدن صورتی شاداب و با طراوت برای خانم ها می شوند. رژ لبهای تیره بابی براون در دنیا بسیار مشهور می باشند زیرا دارای لطافت و نرمی زیادی هستند و روی لب ها را پوشش می دهند و باعث می شوند لب ها یکدست و مخملی نشان داده شوند.

10. رژلب Yves Saint Laurent (YSL)

همه ی ماتیک های YSL در 18 رنگ رویایی در دنیای مد موجود می باشند. همه ی این رنگ ها به حدی با شکوه و رویایی می باشند که هر خانمی مایل است تمامی این رنگ ها را در بسته ی لوازم آرایشی خود دارا باشند. سبک این رژلب های رویایی بر اساس مدل و پخش شوندگی با دوام و ماندگار می باشد. هنگامی که این ماتیک را بر پوست لب هایتان می زنید دارای شکل مایع می باشد و محتویات آن پوست لب هایتان را به راحتی می پوشاند و در جای خود قرار می گیرد و نهایتا لب هایی یکدست و صاف و براق به شما هدیه می دهد.

مارک رولن؛ رژلب از مارکی براق ومتفاوت

این برند ماتیک دارای رنگهای مختلف و همچنین درخشان می باشد موادی که در این رژ وجود دارد موجب ترک و پوسته پوسته شدن لبها نیز نمی شود و از مواد سربی خیلی پایین در ان بکار برده شده است اگرمیخواهید دارای لبهای جذاب و زیبایی باشید این برند به شما توصیه می شود. با بکارگیری این برند از رژ لب ۴ یا ۵ ساعت به آرایش دوباره نیازی نیست و برای محل کار خیلی مناسب می باشد.

برند ماتیک DOLCE GABBANA

این برند دارای مواد رطوبت دهنده نیز می باشد و رنگ لبها را براق و روشن خواهد کرد. رنگهای مختلف این وسیله آرایشی باعث می شود به ما در تهیه یک رژ تک و عالی کمک کند و ظاهری مخملی و جذاب به لبها می دهد. بکار بردن این ماتیک براقی و زیبایی ویژه ای هم به صورت و قیافه شما می دهد. همواره با تهیه ی برترین میتوانید متوجه تفاوت ها شوید.

برند Gabriel Cosmetics

خاصیت منحصربه فرد این مارک وجود روغن جوجوبا و آلوئه ورا در تولید آن می باشد و به این خاطر موردپسند خیلی از افراد واقع شده است. همانطوری که آگاهید گیاه روغن برای پوست و مو خیلی خوب می باشند و دارای فواید بسیارند و استفاده از انها در مواد رژلب سبب میشود لبها دارای ترک و خشکی نشوند و همواره یکدست و صاف دیده شوند و همین باعث جذاب تر شدن انها خواهد شد. اگرچه این برند حاوی برق دهنده نیز هست و کارایی یک درخشان کننده لب را هم دارد.

معروف ترین برند های رژ لب

ماتیک مارک Zuzu Luxe

اگر رژلبی بی سرب می خواهید و دوست ندارید دارای حتی ذره ای سرب باشد ما این برند را به شما توصیه می کنیم رژ zuzu luxe بدون سرب و خیلی زیبا و با دوام زیاد میباشد. خصوصیت تک این مارک این است که با اینکه ذره ای سرب در مواد آن بکار نرفته اما باز هم دارای دوام بالایی بوده و سبب یکدستی و صافی و براقی لبها نیز خواهد بود. اگر زیبایی سلامتی خودتان برایتان مهم است این مارک گزینه ی بسیار خوبی خواهد بود.

مارک Pure

این مارک هم کاملا بی سرب است و صددرصد سالم باشد و همینطور در مواد آن روغن انار و عصاره میوه های طبیعی بکار رفته است و همین ذوق و دقت در تولید آن سبب شده است هنگام بکار بردن این رژ دارای حس خوب و با لطافتی باشید و لبهایتان مخملی و صاف جلوه کند.سخت پسندان اطمینان داشته باشند که با تهیه این رژلب بی شک پشیمان نمی شوند.لطفا برای آگاهی از قیمت رژلب pure به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

ماتیک برند Revlon Color Stay Mineral Lipglaze

این مارک یکی از مواد آرایشی کم قیمت می باشد ولی به خاطر وجود مواد غنی و مغذی و معدنی زیادی که در آن بکار رفته است مورد پسند و مورد توجه بسیاری از بانوان می باشد و همچنین خاصیت دیگر این رژ وجود تنوع رنگی زیاد در تولید آن می باشد و رنگهای روشن آن مثل صورتی دارای جذابیت زیادی می باشند.

مارک ماتیک بورژوا

این مارک ارایشی و به ویژه ماتیک آن دارای ترکیباتی می باشد که لبها را در مقابل نور خورشید نیز نگه می دارد و به ویژه در تابستان باعث می شود لبها خشک و پوسته پوسته نشوند و آنها را هموار و یکدست نمایان کند مارک بورژوا به خاطر ارزانی و محتویات مفید آن بسیار موردپسند می باشد و در تجارت مواد آرایشی حرفی برای گفتن دارد در حال حاضر این برند دارای محصولات دیگر نیز می باشند که تماما جذاب و موردپسن می باشند.می توانید برای آگاهی از قیمت رژلب بورژوا به صفحه لیست قیمت سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

ماتیک برند Mineral Fusion

مارک مینرآل از موادی صددرصد گیاهی ساخته می شود روغن افتابگردان ، کنجد و نارگیل تنها قسمتی از دانه های روغنی می باشند که در تولید آن بکار برده می شود. به خاطر این مواد می باشد که این ماتیک پوست لبها را یکدست ، لطیف ، صاف و جذاب نمایان می کند و همچنین  دارای تفاوت  رنگی بالایی نیز می باشد و علاقمندان آن هیچ گاه مارک دیگری را به جای آن استفاده نخواهند کرد.

معروف ترین برند های رژ لب

ماتیک Shseido

این مارک عضو گروه ماتیک های چسبنده می باشد و اگر این موضوع برایتان سخت نیست قادر است گزینه ی شیک و جذابی باشد زیرا سبب جذاب تر و هموار تر نشان داده شدن لبهایتان خواهد شد. دارای اختلاف رنگی بالا وقیمتی مناسب نیز می باشند.

مارک رژلب LAVERA LIPSTICK

این مارک ارایشی حتما به شما توصیه می شود. هر چند خیلی پسند باشید بی شک رضایتتان را جلب می کند بجز وجود مواد رنگی بکار برده شده در این ماتیک ، روغن بادام ، نارگیل ، زیتون ، جوجوبا نیز در ترکیبات ان بکار رفته است و این ترکیبات  سبب خواهد شد لب های شما حالت مخملی و نرمی باشد و رایحه و شکل آن مانند گل های بهاری وهمین جذابیت را دارا باشد. در حقیقت هدف از بکار بردن مواد ارایشی جذابیت می باشد و این مارک این زیبایی را به شما خواهد داد.

TOPHOP MAKE UP

این مارک آرایشی دارای بهایی تقریبا مناسب می باشد و موادی که در ان استفاده شده به جز دوام بالا در ماتیک از خشکی لبها جلوگیری کرده و باعث زیبایی هرچه بیشتر آنها می شود. اگر می خواهید دارای رژلبی ویژه و همچنین با قیمتن تقریبا مناسب می باشید این مارک میتواند گزینه ای خوب باشد که دارای تنوع رنگی بالایی نیز می باشد که میتوانید از بین انها رنگ دلخواهتان را بیابید.

ماتیک برند AVEDA

این رژلب دارای بویی خیلی خوب می باشد و احساسی خوشایند در وهله ی اول به شما خواهد داد اگر میخواهید سر قراری عاشقانه بروید جذابیت و رایحه این ماتیک گزینه ای عاقلانه می باشد وعشق شما را پرشور و سرمست از عشق شما خواهد کرد. این ماتیک دارای رایحه ی دارچین و گرم بود و حس شقایق و نسترن را به شما و طرف شما القا می کند و لطافت زیبای گلهای بهاری را به یاد شما خواهد آورد. کسانی که خوش ذوق می باشند بیک شک این مارک گزینه انها خواهد بود.

رژلب کاتریس

خود من دارای این فکر هستم هر چیز را که انتخاب میکنیم باید یک فلسفه ی فردی را دارا باشد و به ان وقت اختصاص دهیم. فلسفه فردی به این معنی که به یایاد اوردن احساس و مزه ها و عطرهایی که دوستشان داشتید یا با  یک خاطره داشته اید فلسفه فردی حتی باید در تهیه وسایل ارایشی نیز می باشد. زندگی در نبود فلسفه ففردی نه دارای مزه است و نه  ارامشی. ماتیک کاتریس را اگر بهار برای شما خاطره ی زیبا می باشد و رایحه گل هایش شما را به وجد خواهد آورد تهیه کنید و بی شک احساس پشیمانی نمیکنید اگر شما پس از بکار بردن این رژلب ملایمت و ارامش زمان جوانی یا بچگیتان به یاد می آورید پس این مارک به فلسفه شخصی شما میخورد و قادر است انتخابی برای شما باشد.برای آگاهی از قیمت بالم لب کاتریس به سایت ایمالز مراجعه کنید.

رژلب ایزودورا پر کننده ترک ها

این برند در مواد ماتیک هایش کلاژن بکار برده است و آگاهی دارید کلاژن سبب بهبود سلول های مرده و پیر خواهد شد و در عوض سلول های تازه و شاداب تولید می کند کلاژن این عمل را برای پوست چهره و لبها انجام می دهد و خوردن مواد معدنی دارای این ماده باعث می شود جوانتر و با طراوت دیده شویم. رژلب ایزودورا به خاطر همین برای لبهای خشک و پوسته پوسته شده خیلی عالی می باشد و چاله های ترک را پر می کند و با ساخت سلول های جوان لبها را جذاب تر نمایان می کند. اگرچه این مارک ارایشی رنگی های زیبا و دارای  قیمتی خوب می باشد و گزینه ی خوبی برای بانوان خاص می باشد.

مارک میبی لاین

برخی از بانوان میخواهند همواره مرتب و شیک جلوه کنند بسیاری دیگر نیز از مواد ارایشی غلیظ خوششان نم ایند و بهتر می دانند مواد کم رنگ تر و مات تر را بکار ببرند. مارک لاین این ویژگی را داراست که محصولات خود  از رنگها مات و کم رنگ  میسازد به این خاطر برای این گروه از بانوان عالی می باشد و همینطور ماتیک لاین برای بکار بردن در محل کار گزینه ای عالیست.

مارک رژلب SALLY HANSEN LIP INFLATION

محصولات این مارک کم قیمت می باشد ولی بسیار مختلف می باشند و باعث انتخابی اسان خواهند بود و همینطور در همه جا و مراسم ها هم بکار برده می شوند. دلیل توصیه این ماتیک به شما استفاده ی زیاد هزینه مناسب ان است که همه می توانند از این مارک استفاده کنند.

در متن بالا ما مارک های ماتیک  را برایتان شرح دادیم و تلاشمان این بود که بهترین و با کمترین ضرر انها باشد اما به هیچ وجه ضمانتی برای محتویات هیچ   یک از آنها نمی باشد به ویژه اینکه تمامی این برندها خارجی و وارد شده می باشند و احتمال دارد محصولات فیک و تقلبی نیز در میانشان وجود داشته باشد به این دلیل به شما توصیه میکنیم از بازارهای معروف این محصولات را تهیه کنید همواره  پیشنهاد ما این است مواد ارایشی را بیش از حد بر روی پوستتان بکار نبرید.

 


نظرات کاربران