بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف از جمله لوازم ضروری در پرستیژ بانوان است که باعث تغییر شگرف در تیپ آنها می شود، تیپ بانوان بدون کیف یک تیپ ناقص است و بدون شک وجود کیف تاثیر دو چندانی بر جذابیت شما می‌تواند داشته باشد انتخاب کیف مناسب با پرستیژتان و متناسب مد روز باشد. انتخاب یک کیف مجلسی برای مجالس و یا کیف اسپرت مختص پرستیژ ورزشی. حال اگر مایل باشید بدانید که در بهار 98 چه کیف‌های مد هستند حتماً این بخش را دنبال کنید تا با انواع مدل کیف‌های بسیار جذاب برای بهار امسال آشنا شوید.

 

کیف با با گیره قلاب شکل

یک نوع کیف است که به وسیله‌ی یک قلاب بسته می‌شود، یک کیف کاملاً کلاسیک که ما را به دوران زندگی مادربزرگ‌ها می‌برد؛ و ما را یاد روز‌هایی می‌اندازد که با یک شادی و ذوق کودکانه جلوی آنها را می‌گرفتیم و مادر بزرگ یک شکلات کوچک یا یک سکه به ما هدیه می‌داد. این نوع کیف از قدیم‌الایام تا به حال بسیار مورد پسند بوده و با همه سایزها در لیست بهترین‌های بهار و تابستان 2019 قرار دارد؛ از سایر کیف دستی کوچک که تنها جای سکه‌ها در آن است تا انواع سایز بزرگ و متوسط.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف نقره‌ای، رنگ فویل

یک نوع  پارچه‌ جدیدی که طراحان مد و لباس بسیار در طرح‌ها از آن بهره گرفتند و در چشم بود، پارچه به رنگ فویل یا نقره‌ای بود. این طرح از پاچه که به نوعی در لیست بهترین های سال 2019 چه در پارچه‌های لباس چه در کیف‌های دستی قرار داد. اگر شما بیشتر بدنبال پرستیژ هنرمندان و خاص هستید این کیف در فصل بهار و تابستان امسال به شما پیشنهاد می‌شود.

کیف جیب دار

اکثر ما انتظار داریم که یک جیب از آپشن‌های یک کیف دستی باشد که وسایل جزئی را در آن قرار دهیم. حال یکی از بهترین‌های فصل های بهار و تابستان امسال کیفی است که دارای جیبی با جزئیاتی کاملاً آشکار است؛ که در اصطلاح به کیف‌های چند تکه معروفند.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیفی با شکل استوانه

یک کیف بسیار جالب و جذاب که به طور معمول از جنس چرم نیز است و تنها با یک قفل و یک دکمه باز و بسته می‌شود که باز در لیست بهترین کیف‌های بهار و تابستان 2019 ترند شده‌اند. شما با یک کیف بسیار کاربردی روبرو هستید که شما را در مسافرت همراهی می‌کند و در زندگی روزانه نیز استفاده‌هایی برای شما دارد.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف پلاستیکی کوچک

یک از بهترین کیف‌های بامزه بهار و تابستان 98، کیف پلاستیکی کوچکی است که وقتی لوازم در آن قرار دارند لوازم را می‌توان مشاهده کرد. یک مدل کیف بسیار متفاوت که می‌تواند گزینه ای برای نگهداری و حمل موبایل باشد؛کیفی که اگر آب نیز روی آن ریخته شود  نیز خیس نمی‌شود! از این کیف به راحتی می‌توانید در روزهای بارانی بهار استفاده نمایید بدون اینکه ذره‌ای آب در آن نفوذ کند.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف نئونی

یک کیف با رنگ‌ نئون که از بهترین وقابل توجه ترین کیف‌های فصل بهار و تابستان 2019 به شما معرفی می شود. شما می‌توانید از تنوع رنگ‌های مختلف با پوست‌های تیره و برنزه تابستانی استفاده نمایید و یک پرستیژ و تیپ منحصر به فرد جذاب را خلق نمایید.

کیف‌های طرح دار

احتمال دارد که شما نیز با یک سری کیف پارچه درزمانی که به خرید می‌روید استفاده نمایید . مدل کیفی که شاید آنچنان شیک هم نباشند؛ به این دلیل طراحان لباس به دنبال مد های مناسب فصل بهار و تابستان 2019 رفتند که شاید بتوانند در طرح‌های این مدل یک جذابیت و تازگی ببخشند. با این کار چیزی از قابلیت‌های کاربردی این کیف کم نمی شود، اما می‌تواند این کیف را از یک حالت یکنواختی و سادگی خارج کند و باعث شود که به یک کیف دوست داشتنی تبدیل شود. همانطور هم که مستحضرید، لباس‌های طرح دار امسال بر مد هستند.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف جعبه ای

این کیف به نوعی ورژن بالاتر کیف ناهاری است که ما در دوران مدرسه آن را دیده و تجربه کردیم، یک نوع کیف کا نوستالژی‌های دوران جوانی را برای ما یادآوری می‌کند. با کمال خرسندی این برند کیف برای فصل بهار و تابستان 2019 در لیست برترین‌ها قرار گرفت و با در دست داشتن این کیف، شما یک راست دوران خوش کودکی خود خواهید رفت و به طور همزمان، با برند های این فصل آشنا شوید. یک سری از مدل‌های این نوع کیف مدل چرمی هست که با یک قالب ساده طراحی شده است و در طرفی یک مدل دیگر با یک جزئیاتی بسیار پیچیده جذاب طرح شده است. شما می‌توانید مطابق میل و انتخاب خود و بنا به پرستیژ خودتان از تنوع مدل ها، مدل مناسب خودتان را برگزینید.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف دستی کوچک

یک مدلی است که چندان کاربردی هم ندارد و لوازم آنچنانی هم نمی‌تواند در آن جای بگیرد؛ و خیلی هنر کند می‌تواند چند تا سکه و یک رژ لب و موبایل را در خود جا دهد! با تمام این تفاسیر، یک مدلی است که برای این فصل انتخاب شده و در لیست قرار گرفته و متنوع هم هست. بسیاری از بانوان عادت دارند که هر روزصبح که به بیرون از خانه می روند نصف لوازم اتاق خود را همراهشان به بیرون از خانه ببرند لذا به یک کیف بزرگ نیاز دارند که این کیف از آنجا در ترند فصل بهار و تابستان قرار گرفته است که می‌تواند به عنوان یک کیف کوچک در کنار کیف بزرگ وصل شود.

کیف توپی شکل

یک کیف گرد و شبیه توپ فوتبال که در لیست برند های بالای فصل بهار و تابستان 2019 قرار گرفته است. این کیف ها در ظاهر مانند بطری عطر یا یک گوی کریستال شکل هستند؛ کاربرد این کیف ها در میهمانی ها لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف بزرگ

برای بانوان شیک پوش و با پرستیژ خاص که بدلیل مشغله زیاد مجبورند روزانه لوازم بسیاری را با خود به بیرون از منزل ببرند یک خبر فوق العاده داریم! طراحان مد و لباس به این فکر افتادند که در فصل بهار و تابستان 2019، یک سری کیف با سایز بزرگ و بسیار شیک طراحی نمایند. امسال می‌توانید با خیال راحت تمام وسایل مورد نیازتان را در این کیف قرار دهید و با خود با خارج از خانه ببرید، و با یک تیپ متفاوت با این فصل همراه باشید.

کیف پشمی و ریش دار

اگر از ساده پوشی و یکنواختی خسته اید و بدنبال یک مدل بهتر و متناسب به دنبال کیفی هستید که در بهار و تابستان سال 2019 متفاوت باشید ما کیف پشمی و ریشو را به شما پیشنهاد می‌کنیم! کیفی که دارای تنوع فرمی و رنگی بسیار خوبی هست و به شما حق انتخاب استیالتان را بنا به سلیقه فردیتان از میان انواع مدل ها می‌دهد.

بهترین مدل کیف های زنانه بهار 98

کیف بند دار

از دیگر بالاترین های که در فصل بهار و تابستان سال 2019 به شما استایل یک هنرمند کلاسیک را می‌دهد کیفی است که از بالا توسط بندی بسته شده است. اگر از کیف زیپ دار و قفلی و به طور کلی کیف‌های قدیمی خسته شدید دیگر زمانش رسیده که این نوع کیف‌ها را امتحان نمایید و با ترند این فصل آشنا شوید.

کیف های پاستیل رنگ

حتماً همه شما با پاستیل آشنا هستید که دارای رنگ‌های متنوعی هستند از جمله بهترین و جالب‌ترین‌های فصل بهار شما می‌توانید کیف‌های رو انتخاب کنید که به رنگ پاستیل هستند، که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد دارند و می‌توانند یک جذابیت خاصی به شما بدهند و در اصل یک استایل کاملاً بهاری برای شما به وجود بیاورد. اصلاً احتیاجی ندارد که رنگ کیف را با لباس و سایر لوازمتان یکدست کنید، بلکه شما می‌توانید از هر مدل و سایزی از کیف های به رنگ پاستیل رو انتخاب کنید چرا که بدلیل تنوع رنگی که دارند انتخاب هر مدل می‌تواند یک زیبایی خاص و منحصر به فرد رو در پرستیژ شما بوجود بیاورد.

کیف‌ تزیینی با نگین‌ الماس و گل‌ پارچه‌ای

یک نوع کیف زنانه با یک سری نگین که با الماس های درشت تزئینی طوری تزئین شده‌اند که در تزئین این کیف با الماس ها از گل رز پارچه‌ای کار برده شده است و یکی از کیف‌های که در فشن شو‌ها 2019 به چشم می‌آید. این مدل کیف سال 98 را می‌توان در برندهای میومیو و لویس ویتیون نیز دید.

 


نظرات کاربران