بررسی تخصصی گوشی Huawei Y9 2019

بررسی تخصصی گوشی Huawei Y9 2019

در این مقاله قصد داریم گوشی Huawei Y9 2019   را مورد بررسی تخصصی قرار دهیم. این گوشی توسط کمپانی هوآوی ساخته شده و در میان گوشی‌‌های میان رده موجود در بازار توانسته طرفداران بسیاری را به سوی خود بکشاند. از این رو توصیه می‌کنیم که حتما تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این روز‌‌ها تعداد گوشی‌‌های میان رده در بازار بسیار زیاد بوده و تقریبا تمامی آن‌‌ها با یکدیگر مشابه بوده و تفاوت چندانی میان آن‌‌ها مشاهده نمی گردد اما میان رده‌‌های هوآوی با جذابیتی که داشته همواره در میان رقبا حرفی برای گفتن دارند. این گوشی دوست داشتنی در کنار قیمت مناسبی که داشته از ویژگی‌‌های سخت افزاری جالبی برخوردار می‌باشد. این موضوع باعث شده این گوشی طرفداران بسیاری داشته و اکثر افراد توان خرید این دستگاه را داشته باشند و این گوشی با قابلیت‌‌ها و قیمت مناسبی که داشته یک انتخاب کاملا هوشمندانه و مقتصدانه خواهد بود. ما در این مقاله قصد داریم تمامی زوایا و جزئیات این گوشی را زیر ذره بین قرار داده و تمامی مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم، از این رو شما نیز با مطالعه این مطلب به خوبی با این گوشی آشنا خواهید شد.

 

طراحی

در اولین نگاه به Huawei Y9 2019   این طور به نظر می‌رسد که این گوشی ادغام شده از آنر 8 ایکس و نوای 3 آی می‌باشد. در ساخت فریم پشتی این گوشی از پلی کربنات استفاده شده و ظاهر زیبایی به آن بخشیده شده، در صورت انتخاب رنگ آبی برای این قاب بی شک شاهد زیبایی مضاعف این قاب به وسیله بازتاب نور خواهید بود. در این گوشی از نمایشگری صاف و تخت و فاقد هر گونه انحنا استفاده شده است، در صورتی که خمیدگی هایی در فریم پشتی این گوشی به چشم می‌خورد که باعث خوش دست شدن این گوشی شده و کار با آن بسیار راحت می‌باشد. در Huawei Y9 2019 حاشیه‌‌ها به حداقل رسیده و بیشتری فضا از فریم جلو به نمایشگر اختصاص داده شده است. در طراحی این گوشی از ناچ در فریم جلو بهره گرفته شده که این انتخاب سبب شده گوشی بسیار ظاهر مدرن و به روزی به خود بگیرد به خصوص که در این دستگاه خروجی صدای مخاطب و ال ای دی نوتیفیکیشن به لبه بالای دستگاه تغییر مکان داده و در ناچ فقط شاهد دوربین‌‌های سلفی خواهیم بود.

Huawei Y9 2019 به واسطه سایز بزرگ نمایشگر از قد بلندی برخوردار می‌باشد اما وزن ایده آل این گوشی سبب شده به هنگام کار با این گوشی به هیچ عنوان هیچ مشکلی احساس نشود و به راحتی می‌توان به مدت طولانی با این گوشی کار کرد. طراحی فریم پشت این گوشی براق بوده و اثر انگشت روی آن به راحتی نمایان خواهد شد اما به راحتی می‌توان با یک بار پاک کردن تمامی این اثر انگشت‌‌های روی این قاب را از بین برده و دستگاه به هیچ عنوان ظاهر زیبای خود را از دست نخواهد داد. دوربین‌‌های اصلی این گوشی در فریم پشت و در قابی مجزا تعبیه شده و قاب پشتی این دستگاه را بسیار شبیه به قاب پشتی در پی 20 پرو ساخته اند. سطح لنز این دوربین‌‌ها کاملا با بدنه یکسان بوده و این موضوع باعث شده به راحتی این گوشی بر روی سطوح صاف قرار گیرد.

جزئیات ظاهری دستگاه

طراحی فریم جلویی این گوشی به گونه ای بوده که 82.8 درصد آن به نمایشگر اختصاص داده شده است. ناچ قرار گرفته در بالای نمایشگر دارای دو لنز دوربین سلفی بوده و اگر چه اندازه این ناچ متوسط بوده اما با این حال هوآوی از قرار دادن خروجی صدای مخاطب در آن صرف نظر نموده است و این خروجی را به لبه بالای نمایشگر انتقال داده است. کلید‌‌های ولوم و پاور نیز در Y9 2019 در لبه سمت راست قرار گرفته، طراحی این دو شبیه به هم بوده و تنها کلید پاور دارای شیار‌‌های کمی بوده تا به راحتی به هنگام مکالمه بتوان آن را تشخیص داده و با کلید ولوم اشتباه نگرفت. لبه سمت چپ نیز پورت سیم کارت را در خود جای داده است که این درگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان و کارت حافظه خارجی را دارا می‌باشد؛ از این رو به هنگام خارج نمودن آن از جایگاه، اسلاتی بلند مشاهده می‌گردد. بلندگو، پورت ارتباطی میکرو اس بی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون و میکروفون اصلی نیز در این گوشی در قسمت زیرین تعبیه شده اند و میکروفون دوم در بالای دستگاه جای گرفته است. در فریم پشتی این گوشی دو لنز دوربین اصلی به همراه فلش و حسگر اثرانگشت به کار برده شده است.

بررسی تخصصی گوشی Huawei Y9 2019

نمایشگر

نمایشگر Huawei Y9 2019   دارای سایز 6.5 اینچی بوده و از کیفیت فول اچ دی بهره مند می‌باشد که این موضوع سبب شده این نمایشگر تراکم پیکسلی معادل 396 پیکسل در هر اینچ داشته باشد. این نمایشگر نور چندان زیادی نداشته و این موضوع برای این دستگاه یک عیب به شمار می‌آید و از آن جایی که این نمایشگر در زیر نور خورشید نیز بازتاب زیادی از خود نشان می‌دهد به راحتی نمی توان در زیر نور خورشید محتویات را مشاهده نمود که البته این موضوع چندان جدی به نظر نیامده و خیلی باعث اذیت نخواهد شد. در این نمایشگر رنگ‌‌ها در نهایت وضوح و بسیار طبیعی جلوه نموده و اغراق آمیز نمایش داده نخواهند شد. رنگ سفید در این صفحه نمایش بسیار حرفه ای نشان داده شده ولی با توجه به جنس این نمایشگر، رنگ مشکی چندان باکیفیت به نمایش درنیامده و به دلیل خاموش نشدن پیکسل‌‌ها رنگ‌‌های مشکی با عمق بالا نمایش داده نمی شوند. قد بلند این نمایشگر باعث شده تماشای محتویاتی چون اینستاگرام بسیار جذاب بوده و علاوه بر مشاهده تمام محتوا در یک نمایشگر کمترین احتیاج به اسکرول نمودن حس می‌گردد. حال در ادامه کمی به بررسی تنظیمات نمایشگر این دستگاه خواهیم پرداخت:

:Color Mode & Temperature  این قسمت دارای دو تنظیم بوده که یکی از آن‌‌ها مربوط به شدت رنگ‌‌ها و دومی جهت گرمای آن‌‌ها در نظر گرفته شده است؛ فرد این امکان را داشته که میزان شدت رنگ‌‌ها را در حالت نرمال قرار داده تا نور سفید کاهش یافته و رنگ‌‌ها حالت ملایمی به خود بگیرند. حالت دوم حالت ویوید بوده که این قابلیت را داشته تا با روشن تر نمودن رنگ سفید رنگ‌‌ها را بسیار پویاتر جلوه دهد. حالت دیوید دارای سه مود دیفالت، سرد و گرم بوده و البته امکان تنظیم شدت گرمای رنگ‌‌ها در دایره ای رنگی نیز به کاربر داده شده است.

Eye comfort : این تنظیم به شما امکان فیلتر نور آبی را داده تا نور زرد در صفحه از آن پیشی گرفته و به هنگام استفاده از گوشی در محیط تاریک کمترین فشار به چشم‌‌ها وارد گردد و فرد به واسطه استفاده از گوشی دچار بی خوابی نشود. کاهش و افزایش شدت فیلتر رنگ آبی برای شما وجود داشته و حتی می‌توانید زمان بندی را برای فعال و غیر فعال شدن آن در نظر بگیرید.

:Home screen style  این تنظیم باعث می‌گردد در صفحه اصلی نحوه نمایش برنامه عوض شده؛ در حالت دیفالت برنامه‌‌های که روی گوشی نصب شده اند روی صفحه اصلی قابل مشاهده بوده و با انتخاب مود دوم این تنظیم صفحه ای مجزا تحت عنوان اپ دراور برای برنامه‌‌های نصب شده بر روی گوشی در نظر گرفته خواهد شد و در صفحه اصلی می‌توان برنامه‌‌های مورد علاقه خود و نیز ویجت‌‌ها را قرار داد.

:Notch  برای آن که ناچ بالای صفحه را از جلوی دید خود خارج نمایید این تنظیم امکان آن را برای شما فراهم خواهد ساخت. این گزینه باعث شده دو طرف ناچ به رنگ مشکی در آمده و به این طریق ناچ کاملا از دید خارج شده و به حالت پنهان درآید.

بررسی تخصصی گوشی Huawei Y9 2019

سخت‌افزار

پردازنده مورد استفاده در این گوشی نیز با پردازشگر گوشی هایی چون آنر 8 ایکسیا نوا 3 آی یکسان می‌باشد. این پردازشگر کایرین 710 نام داشته و از تولیدات کمپانی هوآوی می‌باشد. این پردازشگر دارایی چیپ ستی 7 نانومتری بوده و برای اولین بار در سال 2018 از آن رونمایی شد. پردازنده کایرین 710 دارای 4 هسته با فرکانس 2.2 و 4 هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی می‌باشد. اما در واقع مهم ترین چیز در این بین کارکرد این گوشی در واقعیت می‌باشد. طی بررسی‌‌های انجام شده حتی پس از اجرای بازی‌‌های سنگینی چون جمله آسفالت 9، موبایل لجند و شدو فایت 3 و نیز تولید محتوای بصری به کمک برنامه‌‌ها و استریم موزیک و ویدئو باز هم به راحتی جا به جایی بین برنامه‌‌ها خیلی سریع میسر شده و به هیچ عنوان عملکرد این گوشی میان رده دچار کندی نمی شود که این موضوع برای یک گوشی در این سطح یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید.

امنیت

امنیت در گوشی‌‌های هوآوی فاکتوری بوده که بیشترین توجه به آن شده است. گوشی Y9 2019 نیز مجهز به دو روش قفل گذاری حس گر اثر انگشت و تشخیص چهره می‌باشد.

حسگر اثر انگشت این گوشی در فریم پشتی تعبیه شده و با سایز و عمق مناسبی که داشته خیلی راحت می‌توان تنها با لمس کردن و بدون حتی نیم نگاهی آن را یافت. این حسگر کارایی خوبی از خود نشان داده و قادر به شناسایی اثر انگشت در 0.4 ثانیه بوده و بلافاصله پس از آن دستگاه را قفل گشایی می‌نماید. حس گر اثرانگشت جهت پایین کشیدن نوتیفیکیشن بار و نیز گرفتن عکس نیز کارایی داشته و برای این کار نیازی به استفاده از انگشت تعریف شده نیز نبوده و امکان تعریف 5 انگشت مختلف برای این حسگر وجود خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌‌های جالب این گوشی ویژگی تشخیص چهره بوده که واقعا فراتر از انتظار‌‌ها ظاهر شده است. این قابلیت اگر چه ممکن است همچون ویژگی شناسایی اثرانگشت سریع عمل نکند اما به هر حال یک قابلیت جذاب بوده که بسیار مورد استقبال  افراد قرار گرفته است. این قابلیت در روشنایی معمولی، در زیر نور مستقیم خورشید و در نور بسیار کم به خوبی قادر به تشخیص چهره فرد بوده و می‌توان آن را ساده ترین و نیز امن ترین راه برای قفل گشایی این دستگاه دانست. شما این امکان را داشته تا این فرمان را به گوشی داده تا بعد از تشخیص چهره شما قفل صفحه را باز نموده و وارد صفحه اصلی گردد و یا حتی در صفحه قفل مانده و خود هر زمان که مایل بودید با سوایپ کردن به صفحه اصلی انتقال داده شوید.

رم دستگاه

حال نوبت به میزان حافظه این گوشی رسیده و باید عنوان کنیم که چیپ این گوشی دارای رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگا بایتی می‌باشد. 52.6 گیگابایت از میزان 64 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه آزاد بوده و در صورت بسته بودن تمامی برنامه موجود بر روی گوشی 2.36 گیگابایت از 4 گیگابایت حافظه رم این دستگاه آزاد باقی مانده و در صورت باز بودن 15 برنامه بر روی این دستگاه و در صورتی که در بک گراند فعال باشند تنها 1.1 گیگابایت از حافظه رم به شکل آزاد باقی خواهد ماند.

پشتیبانی از حافظه خارجی

از معایب این گوشی می‌توان به وجود پورت میکرو اس بی اشاره نمود. از این طریق امکان اتصال فلش هایی با قابلیت پشتیبانی از این پروتکل وجود داشته و یا این امکان برای شما وجود داشته که از یک تبدیل برای اتصال فلش‌‌های کلاسیک بهره ببرید. در هر صورت این دستگاه قابلیت تشخیص حافظه خارجی فلش را داشته و امکان پشتیبانی از کلیه فرمت‌‌های رایج را نیز دارا می‌باشد.

اسپیکر

در این دستگاه تنها یک بلندگو به کار رفته که در قسمت زیرین این دستگاه تعبیه شده است. این بلندگو صدای چندان بلندی نداشته ولی با این حال صدای حاصله در کمال شفافیت و وضوح شنیده خواهد شد. این بلند گو در بلند ترین میزان صدا نیز دارای صدای متوسطی بوده اما این در حالی است که کیفیت صدا در آن به هیچ عنوان دچار کاهش نخواهد شد.

نرم‌افزار

در این دستگاه از اندروید 8.1 بهره گرفته شده که پوششی ساخته شده توسط هوآوی تحت عنوان اموشن یو آی به آن زینت بخشیده است. در این گوشی از رابط کاربری اموشن یو آی ورژن 8.2 بهره گرفته شده که سبب شده این دستگاه به لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به دیگر گوشی‌های هوآوی و آنر داشته باشد. طی یکی دو سال گذشته این رابط کاربری موفق شده به پیشرفت‌‌های چشمگیری دست یافته و خود را ارتقاء بخشیده است.

نرم افزار این دستگاه دارای کارکردی روان می‌باشد. در صفحه قفل این دستگاه فقط یک میان بر برای دستیابی به دوربین وجود داشته که درصورت کشیدن انگشت روی صفحه به سمت بالا 5 میانبر دیگر نیز پیش چشم شما ظاهر شده که جهت کاهش یافتن مراجعه شما به برنامه‌‌ها و تنظیمات قرار گرفته اند.

صفحه اصلی این گوشی همچون سایر گوشی‌‌های اندرویدی ساده می‌باشد. در صورت کشیدن انگشت بر روی صفحه به سمت پایین قسمت سرچ پدیدار شده که می‌توان به کمک آن به جست و جوی قسمت‌‌های مختلف گوشی پرداخت. در این گوشی نوتیفیکیشن بار به شکل دو مرحله ای پدیدار شده که در صورت یک بار پایین کشیدن همراه با نوتیفیکیشن‌‌ها 5 سوییچ به نمایش درآمده و در صورت دو بار کشیدن کلیه سوییچ‌‌ها به نمایش درآمده که در این بخش شما 18 سوییچ را در پیش رو خواهید داشت. این گوشی نیز دارای تنظیماتی مشابه سایر دیگر گوشی‌‌های هوآوی بوده که ما در ادامه به توضیح در رابطه با مهم ترین این تنظیمات خواهیم پرداخت:

:Notifications & status bar  این تنظیم به شما امکان داده نوار ابزار را شخصی سازی نمایید. شما قادر بوده از این طریق سرعت شبکه متصل به آن را در نوار ابزار به نمایش در آورده؛ نحوه نمایش آیکون‌‌ها را مشخص نمایید؛ درصد باتری را به شکل عددی به نمایش درآورده و یا حتی به گوشی دستور داده تا چراغ نوتیفیکیشن هشداردهنده که درون خروجی صدای مخاطب تعبیه شده است را روشن نماید.

:Smart Assistance  در این قسمت شما این امکان را داشته تا تعامل خود با دستگاه را ارتقاء بخشید.  قابلیت استفاده از یک دست باعث شده شما به راحتی بتوانید تنها با یک دست با گوشی کار کرده  و از دست دیگر خود برای کاری دیگر استفاده نمایید چرا که این ویژگی پنجره ای کوچک و در دسترس را روی صفحه و نزدیک به یکی از دستان شما قرار خواهد داد. به کمک موشن کنترل می‌توان به هنگام زنگ خوردن گوشی با برگرداندن آن صدای زنگ را قطع نموده و یا حتی با استفاده از سه انگشت خود از صفحه عکس گرفت.

دوربین

Huawei Y9 2019   دارای چهار دوربین می‌باشد؛ به عبارتی این دستگاه از دو لنز در فریم پشتی و دو لنز نیز در فریم جلو برخوردار می‌باشد. دوربین‌‌های اصلی این دستگاه مجهز به لنز‌‌های 13 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین‌‌های سلفی نیز به حسگر هایی 16 و 2 مگاپیکسلی تجهیز شده اند. همان طور که می‌دانید از لنز‌‌های دوم جهت تشخیص عمق تصاویر بهره گرفته می‌شود. چنانچه شما پیش از این نیز از گوشی‌‌های هوآوی استفاده کرده باشید بی شک نسبت به این رابط کاربری شناخت داشته چرا که در این گوشی تنها چند مورد جدید اضافه شده است. در پایین صفحه حالت‌‌های دوربین همچون عکاسی، پرتره، فیلم‌برداری و... قابل مشاهده بوده که در صورت کشیدن انگشت خود روی نوشته‌‌ها به سمت چپ و یا راست صفحه بین این حالت‌‌ها جا به جا خواهید شد و در این گوشی برعکس گوشی‌‌های سامسونگ نمی توان با کشیدن انگشت بر روی صفحه ویوفایندر به چپ و راست بین این حالت‌‌ها سوییچ کرد. در بالای منو گزینه‌‌های جالبی وجود داشته که از بین آن‌‌ها می‌توان به فعال و غیرفعال نمودن هوش مصنوعی و فعال نمودن بارکد خوان اشاره نمود. با فعال کردن هوش مصنوعی دوربین بر روی عدد 12 مگاپیکسل تنظیم شده و امکان زوم نمودن نیز به صورت غیرفعال درخواهد آمد. در مود پرتره نیز دوربین بر روی عدد 8 مگاپیکسل تنظیم شده و با فعال نمودن مود پرتره می‌توان از 4 حالت نوری گوناگون بهره برد و گزینه ویرایش نیز برای شما وجود خواهد داشت. در صورت فعال نمودن نایت مود دوربین باز بر روی عدد 8  مگاپیکسل قرار گرفته و پیامی با این مضمون برای شما ظاهر شده که برای تار نشدن تصویر حتما لرزش دست خود را مهار نموده و یا از یک 3 پایه کمک بگیرید. با سوییچ به دوربین سلفی در حالت معمولی امکان تغییر عدد مگاپیکسل وجود داشته ولی چنانچه گزینه هوش مصنوعی را فعال نمایید تنها باید از عدد 16 مگاپیکسل بهره ببرید. حالت پرتره سلفی نیز به همین  صورت بوده و امکان تغییر عدد پیکسل در آن وجود نخواهد داشت. حال به بررسی کیفیت عکس‌‌ها خواهیم پرداخت:

در روز با توجه به نور مناسبی که وجود داشته عکس‌‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهند بود، فاقد هرگونه نویز بوده و در صورت زوم نمودن آن‌‌ها نیز کیفیت تصاویر افت چندانی نخواهند داشت که این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای این تصاویر می‌باشد. عکس‌‌ها در این دستگاه از رنگ هایی پر رنگ تر برخوردار بوده و با فعال نمودن هوش مصنوعی حتی این رنگ‌‌ها پر رنگ تر نیز خواهند شد. دوربین‌‌های این گوشی دارای دامنه دید مناسبی بوده و تمامی جزئیات سوژه‌‌ها در تصویر نمایان خواهند بود. محدوده دینامیکی متوسط بوده و در نقاط تاریک و روشن جزئیات تصاویر به یک میزان نخواهد بود. به طور کلی تصاویری که با این گوشی در روز ثبت خواهند شد بسیار شارپ هستند.

بررسی تخصصی گوشی Huawei Y9 2019

اما در شب شاهد نویز‌‌های زیادی در عکس‌‌ها بوده و در صورت حرکت سریع دست امکان تار شدن عکس بسیار بالا خواهد رفت. ثبت رنگ‌‌ها به صورت خیلی معمولی بوده و عکس گرفته شده کیفیت چندان مطلوبی نداشته اما این موارد برای زمانی بوده که مود عادی به کار گرفته شود. با قرار دادن دوربین در حالت نایت مود بی شک کیفیت تصاویر دستخوش تغییرات فاحشی خواهند شد. این حالت سبب شده تصاویر در نهایت شفافیت و وضوح به ثبت رسیده و از شارپی خوبی نیز برخوردار باشند؛ تصاویر دارای کمترین نویز بوده و رنگ‌‌ها با جذابیت مضاعفی به ثبت خواهند رسید. در صورتی که در شب قصد گرفتن عکس از سوژه ای دارید که نیاز به عجله ندارد بهتر بوده حالت نایت مود را انتخاب نمایید. دوربین سلفی عکس‌‌ها را باکیفیتی مشابه سایر میان رده‌‌ها به ثبت خواهد رساند. اگر چه رنگ‌‌ها و جزئیات خیلی خوب به ثب خواهند رسید ولی شارپی تصاویر چندان جالب نبوده در صورت زوم نمودن بر روی تصاویر دیگر جزئیات را نخواهیم داشت. سلفی‌‌های پرتره گرفته شده در روز به کمک لنز دوم و نیز هوش مصنوعی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و لبه‌‌های تصویر میان سوژه و بک گراند گواه خوبی برای نشان دادن مهارت این گوشی در گرفتن عکس خواهند بود. در کل کیفیت دوربین‌‌های این دستگاه کاملا مناسب بوده و در مقایسه با اکثر رقبای خود پیروز میدان خواهد شد.

باتری

این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت بوده که از دوام بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این باتری حتی در صورت استفاده‌‌های سنگین همچون یک ساعت بازی کردن، 3 ساعت استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی، 1 ساعت تولید محتوا با برنامه‌‌های جانبی، گرفتن عکس و مکالمه باز هم تا یک روز و نیم دوام خواهد داشت و احتیاجی به شارژ مجدد آن نخواهد بود و در صورتی که کمی از آن کمتر استفاده نمایید به راحتی باتری آن تا 3 روز شارژ خواهد داشت. از این رو به لحاظ باتری و شارژدهی این گوشی یکی از بهترین گوشی‌‌های موجود در بازار محسوب می‌گردد. طبق گفته‌‌ها پردازشگر این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی را دارا می‌باشد. براساس بررسی‌‌های انجام شده بر روی شارژگیری این دستگاه از طریق آداپتور اصلی موجود درون جعبه این دستگاه، باتری این گوشی در 50 دقیقه  از صفر تا 50 و طی 120 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ خواهد شد که شاید مدت چندان کمی به نظر نیاید اما برای یک باتری 4000 میلی آمپری زمان مناسبی به نظر می‌آید. در قسمت تنظیمات این باتری نیز گزینه هایی چون بهینه‌سازی استفاده از باتری یا پاورسیوینگ مودها وجود داشته که قادر به افزایش عمر باتری خواهند بود اما این در حالی است که برای این کار بعضی از امکانات فعال دستگاه را قربانی آن می‌کنند از این رو پیشنهاد ما این است که تنها در موقع اضطرار که دسترسی به منبع برق نخواهید داشت این تنظیمات را به کار بگیرید.

جمع بندی و نتیجه گیری

این گوشی با توجه به قیمت بسیار مناسبی که داشته به یکی از پرطرفدار ترین میان رده‌‌ها تبدیل شده است که کار با آن فراتر از کار با یک میان رده می‌باشد. طراحی مدرن و به کارگیری جنس مناسبی برای بدنه این دستگاه بر جذابیت این دستگاه بیش از پیش افزوده است که البته این موارد تنها بخشی از نقاط مثبت این دستگاه به شمار می‌آیند. از دیگر قابلیت‌‌های این گوشی می‌توان به دوربین با کارآیی خوب، صفحه‌نمایش قابل‌قبول و عملکرد روان و بدون خطا اشاره نمود. دوام باتری و شارژ دهی مناسب این دستگاه نیز تیر خلاصی بوده که قطعا هر گونه تردیدی را از بین خواهد برد. چرا که به قاطعیت می‌توان گفت در هیچ جا با این قیمت نمی توان چنین باتری با دوامی را پیدا کرد. در پایان نیز می‌گوییم چنانه به دنبال یک گوشی هستید که برای شما تا مدت طولانی باقی بماند و از ظاهر جذابی نیز برخوردار بوده قطعا Huawei Y9 2019 می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

 


نظرات کاربران