راهنمای خرید ناخن مصنوعی

راهنمای خرید ناخن مصنوعی

داشتن دست‌هایی زیبا و شکیل همواره از زمان‌های باستان بخشی از آیین‌ها و رسوم جوامع بوده اند. زن‌ها دوست دارند تا در دست ‌های خود از زینت استفاده کنند و به ویژه ناخن های خود را تزئین کنند. استفاده از ناخن مصنوعی برای کسانی که دارای ناخن های نازک و یا شکننده هستند راه مناسبی است. یکی از روش های طراحی ناخن اضافه کردن یک ناخن مصنوعی و اضافه کردن طول ناخن است. این ناخن‌ها با آکریلیک، ژل و فایبرگلاس پوشانده می شوند. رایج ترین انواع ناخن ‌های مصنوعی، ناخن ‌های آکریلیک، ژله ‌ای و فایبرگلاس هستند. ناخن مصنوعی به ظاهر ناخن طبیعی شما حالت می‌دهد و به زیبایی بیشتر ناخن ‌ها کمک می‌کند. از طرف دیگر، ناخن ‌های مصنوعی به راحتی شکسته نمی شوند که به نوعی یک مزیت به شمار می رود در کل این ناخن ها گزینه مناسبی برای بانوان خانه داری هستند که به سبب فعالیت هایشان دچار شکستگی ناخن می شوند.

در ادامه اين مقاله، راهنماي خريد ناخن مصنوعي را براي شما شرح داده ايم. چنانچه مي خواهيد ناخن مصنوعي خريداري کنيد، به شما توصيه مي کنيم اين مطلب را به طور کامل و با دقت بخوانيد تا بتوانيد خريدي مطمئن و مناسب داشته باشيد. با ما همراه باشيد...

 

ناخن مصنوعی

کاشت ناخن یکی از پر طرفدارترین روش های زیبایی ناخن است که با گرم شدن هوا بازار آن هم گرم تر می شود. در برخی از روش های کاشت ناخن های مصنوعی توسط وسیله ای دور حاشیه ناخن قرار داده می شوند و سپس محکم می شوند. در این صورت ناخن صاف می شود و گفته می شود که حاشیه ناخن ها مانیکور می شوند و با موادی که حاوی فایبرگلاس است آن ناحیه را پر کنید. از آنجا که ناخن ها دائما در حال رشد هستند بعد از مدت کوتاهی بین ناخن اصلی و ناخن مصنوعی فاصله ای ایجاد می شود که برای رفع آن باید ناخن های استفاده شده را ترمیم نمود. ناخن های مصنوعی به دلیل اینکه روی ناخن طبیعی گذاشته می شوند توسط چسب های خاصی محکم می شوند. این ناخن ها به صورت مداوم باید تعویض شوند.

مزایای ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی اگر درست نصب شده باشد، معمولا مشکل ساز نیست. از مزایای ناخن مصنوعی می توان کمک به پنهان کردن و یا تعمیر ناخن شکسته، آسیب دیده، کوتاه و همچنین یک ناخن زشت اشاره کرد. ضمنا در بعضی مواقع نیز به جلوگیری از گاز گرفتن ناخن در بیماران استرسی و شکستگی ناخن ها کمک می کند.
زمانی که فرد قادر به رشد طول و استحکام ناخن طبیعی نیست نیز می تواند از آن استفاده کند ولی با همه این توصیف ها معایبی هم دارد.

کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند و قصد ترک این عادت بد را دارند بسیار مناسب است و همچنین علاوه بر زينت بخشيدن به ناخن هايي که داراي اختلالات پزشکي هستند، سبب مي شود تا اين عضو بدن شکلي مطلوب و زيبا به خود بگيرد. تنوع بالاي روش هاي آموزش کاشت ناخن سبب شده است تا همه علاقه مندان به آن ، با هر سليقه و سطح درآمدي به خواسته خود برسد. اين گستردگي و تنوع در قیمت  و روش باعث شده است تا طيف وسيعي از بانوان به کاشت ناخن روی آورند.

راهنمای خرید ناخن مصنوعی

انواع ناخن مصنوعی

در ادامه به بررسی انواع ناخن ها و مزایا و معایب هر کدام می پردازیم.

ناخن‌ مصنوعی آکریلیکی: یکی از پرکاربردترین ناخن مصنوعی ها که به وفور در بازار یافت می شود این نوع ناخن ها است. ناخن‌های آکریلیکی از ترکیب مونومر مایع و پودر پلیمر تولید می شوند و سپس یک لایه محکم روی آن ها قرار می دهند که همانند یک ناخن طبیعی می‌توان به آن‌ها شکل داد و آن را زیباتر کرد. زمانی که این ناخن‌ها در معرض هوا قرار می‌گیرند تغییر شکل داده و اغلب سخت تر می شوند. قبل از اضافه کردن ناخن مصنوعی از نوک ناخن آکریلیکی نیز می‌توانید بهره ببرید. زمانی که این ناخن‌های مصنوعی شکل گرفتند، شما می‌توانید آن‌ها را جلا دهید.

ناخن‌ مصنوعی ژله ‌ای: این ناخن ها را می توانید ببر روی ناخن آکریلیکی و یا مستقیما بر روی ناخن های طبیعی استفاده کنید آن ها را جذاب تر کنیدتفاوت ناخن های ژله ای با ناخن های اکریلیکی این است که هیچ افزودنی نیاز نیست تا ژل ایجاد شود و ناخن باید در معرض اشعه UV قرار داده شود تا بتوان یک ناخن ژله ‌ای خوب ایجاد کرد که این ویژگی را می توان از مزایای این نوع ناخن مصنوعی ذکر کرد.

ناخن‌  مصنوعی فایبرگلاس و یا ابریشمی : برخلاف سایر مدل ها که شرح دادیم این روند، روندی زیاد متداول نیست. این روند دربرگیرنده‌ بریدن بخشی از فایبرگلاس و یا ابریشم و قرار دادن آن بر روی ناخن است و باید با چسب به محل مورد نظر چسبیده شود.

ناخن مصنوعی سولار: آخرین گروه از ناخن های مصنوعی ناخن‌های مصنوعی هستند که ناخن مصنوعی سولار نامیده می شوند. این ناخن‌های مصنوعی مقاومت بسیار خوبی دارند و از این جهت شباهت زیادی با ناخن‌‌های مصنوعی اکرلیک دارند. این نوع ناخن مصنوعی به لحاظ ظاهر،‌ همانند مانیکور فرنچ است. استحکام این نوع ناخن ، آن ها را برای بانوانی که دارای فعالیت های زیادی هستند بسیار مناسب کرده است.

سازندگان

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد ناخن مصنوعي فعاليت مي کنند. اين شرکت ها تاکنون محصولات مختلفي را ساخته و روانه بازار کرده اند که اين محصولات بسته به کيفيت ساخت و قيمت، از محبوبيتي ميان بانوان برخوردار شده اند. تريتون، زولينگ، ويتالي، جويل، بيورر، شايما، اس اي وي، کيس، آرت دکو، گرين فيس، آني، بيوتي، پرومکس، فلورما، چيکا، مديسانا، مکسنس، پاناسونيک، اسنس، فيليپي، والرا، جيمي، تاچ بيوتي، هاني هير، مسويچ، فلر، لورآل، ميسيلين، عود، نوباراکس و ... از مشهورترين برند هاي زمينه توليد ناخن مصنوعي هستند.

قيمت

عوامل گوناگوني در ميزان قيمت ناخن مصنوعي موثر است. برخي از اين عوامل عبارتند از تعداد ناخن مصنوعي، قابليت ضدآب، شرکت سازنده و ... . قيمت ناخن مصنوعي به طور کلي بين 5 هزار تومان تا 100 هزار تومان است که محصولاتي با قيمت بيشتر نيز ديده شده اند.

 توصيه اکيد ما به شما در زمينه خريد ناخن مصنوعي اين است که حتما ناخن مصنوعي مورد نظر خود را از مراکز خريد و سايت هاي معتبر خريداري کنيد. زيرا استفاده از ناخن هاي مصنوعي غير استاندارد ممکن است براي دست هاي شما مشکل آفرين باشد. همچنين در نظر گرفتن توضيحات ارائه شده در اين مقاله مي تواند در خريدي مطمئن و درست شما را ياري کند.

 


نظرات کاربران