راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

زیبایی نقش مهمی در زندگی انسان و به ویژه بانوان ایفا می کند. این ویژگی انسان تا حدی از معیارهای زیبایی شناختی مایه می‌گیرد. درست است که چشمان درشت، چهره کودکانه، بزرگی گونه‌ها و تقارن و تناسب اعضای چهره و اندام، نشانه ‌های شناخته‌شده زیبایی هستند اما زیبایی یک انسان از این معیارهای زیبایی‌شناختی فراتر است. اما امروزه می توان به کمک لوازم آرایشی متنوع و گوناگونی که وجود دارد تا حدودی بعضی از این معیار ها را به وجود آورده یا بتوان آنها را تعمیم داد چراکه لوازم آرایشی در طرح های مختلف با مهارت لازم توانایی ایجاد این امکان رادارد.

گاهی یک انحنا در بینی یا کک و مک روی گونه‌ها یا بیرون ‌زدگی فک بالایی زیبایی منحصر بفردی به یک چهره می‌دهد که با هیچ ‌کدام از فرمول‌های زیبایی ‌شناختی هماهنگی ندارد. همه ما انسانیم و جذب زیبایی‌های طبیعی و انسانی می‌شویم. همان‌طور که نقص‌های کوچکی که در صنایع دستی وجود دارد، آنها را زیباتر می‌کند و ظاهری دلنشین‌تر و متفاوت از تولیدات صنعتی به آنها می‌دهد، به همان شکل ظاهر تراشیده و بی‌عیب و مجسمه‌مانند یک انسان «احساس زیبایی» و «احساس دوست‌داشتنی» در ما برنمی‌انگیزد. در اين مطلب، نکاتي را که لازم است در هنگام خريد برس و تجهیزات آرایشی مورد توجه قرار دهید، به طور کامل براي شما توضيح داده ايم. پس اگر مي خواهيد يک ست لوازم آرایشی خريداري کنيد، به شما توصيه مي کنيم اين مطلب را به طور کامل و با دقت بخوانيد تا بتوانيد خريدي مطمئن و مناسب داشته باشيد. با ما همراه باشيد...

 

برس های آرایشی

آرایش مناسب، ملایم و به اندازه تاثیر بسیار زیادی روی زیباتر شدن چهره خانم ها دارد. در این میان برس های آرایشی نقش مهمی را در طبیعی تر و سالم تر شدن آرایش بازی می کنند، این برس ها انواع مختلفی دارند که هریک برای منظور خاصی طراحی شده است. تنوع و تعداد زیاد این برس ها ممکن است برای خانم ها گیج کننده باشد و ندانند که به کدام یک از آنها واقعا نیاز دارند. دراین جا به 12 برس آرایش ضروری و کاربرد هرکدام اشاره می کنیم.اگر قصد خرید دارید می توانید به سایت ایمالز مراجعه کرده و قیمت انواع برسهای آرایشی مانند قیمت ست براش جویل ،هدی بیوتی ،مک و ... مطلع شوید و فرآیند خرید خود را تکمیل کنید.

انواع برس های آرایشی و کاربرد آن ها

   1.برس فونداسیون یا پایه: 

اولین و مهم ترین وظیفه ی برس پایه نشاندن یک دست و نرم فونداسیون روی پوست شماست. استفاده از یک برس با کیفیت از یک برند مرغوب تفاوت های زیادی ایجاد می کند. برس خوب فونداسیون را طبیعی تر جلوه می دهد و حالت کیک یا ماسیدگی ایجاد نمی کند. فونداسیون مهم ترین قسمت آرایش و پایه آن است.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   2. برس کانسیلر:

برس کانسیلر یا پوشاننده از انواع برس های آرایشی است که برای پوشاندن نقطه ای، مناسب است. همان طور که از اسمش پیداست، برس کانسیلر برای استفاده ی هر چه بهتر و طبیعی تر از کرم کانسیلر ایده آل است.با این برس هرگز چیزی را روی پوستتان پخش نکنید. تنها ضربه های آرام بزنید.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   3. برس نقطه گذاری:

این هم یکی دیگر از انواع برس های آرایشی برای ایجاد پایه یا بیس مناسب است. با برس فونداسیون محصول را نرم و یک دست روی پوست می زنید و با برس نقطه گذاری بیس یا پایه ی آرایش را سبک نشان می دهید. اگر به موهای این برس دقت کنید در انتها موها بسیار نازک و ظریف هستند. از این برس، هم برای محصولات خشک و هم مرطوب می توان استفاده کرد.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   4. برس رژگونه زاویه دار: 

 لبه ی زاویه دار این برس باعث می شود بتوانید رژ گونه را دقیق استفاده کرده و هم چنان برداشتن مقدار لازم از رژ گونه را آسان می کند. طراحی این نوع از انواع برس های آرایشی طبیعی بودن هر چه بیشتر صورت را تضمین می کند. اصولا این فرچه‌ها برای پخش‌کردن پودر‌هایی که بافتی شل دارند یا کرم‌پودر یا محوکننده‌های آرایشی به کار می‌رود. این وسیله آرایشی بسیار پرکاربرد است.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   5. برس پودر:

وظیفه ی اصلی این نوع برس این است که پوست شما را با انواع پودرهای سبک یا فشرده به طوری بپوشاند که شبیه ارواح نشوید! همچنین قرار نیست با زدن لایه ی جدید هیچ یک از لایه های پیشین خراب یا پخش شوند. این برس بسیار نرم و لطیف است.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   6. برس زاویه دار:

این برس زاویه دار کوچک برای زدن خط چشم و سایه ی ابرو مناسب است. لبه ی باریک و زاویه دار آن برای خطوط نازک و دقیق ایده آل است. موهای این برس کوتاه، پر پشت و سفت است.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   7.برس کانتور یا برجسته سازی:

برجسته سازی یا کانتورینگ کاری است که به هیچ وجه بدون برس انجام شدنی نیست. بعضی ها با برس رژ گونه این کار را انجام می دهند. اما برس کانتورینگ سفت تر و سرش زاویه دارتر است. این از انواع برس های آرایشی است که فقط برای استفاده روی نواحی که می خواهید برجسته تر شوند مثل استخوان گونه و فک استفاده می شود.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   8.برس بادبزنی:

برس بادبزنی از انواع برس های آرایشی است که برای بیشتر نشان دادن نواحی خاص صورت استفاده می شود. موهای باریک و کم پشت آن برای برداشتن مقدار اندکی از محصول آرایشی و زدن آن به ناحیه ای مثل گونه ها طراحی شده است. سعی کنید با این برس بسیار ملایم کار کنید و مقدار زیادی رژ گونه با آن بر ندارید.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

 

 اگر قصد خرید سایه چشم دارید ،مقاله ی "راهنمای خرید سایه چشم" سایت ایمالز را از دست ندهید.

 

   9. برس محو کننده/پخش کننده:

این برس هم از ضروریات انواع برس های آرایشی است. وظیفه ی این برس محو کردن و پخش کردن محصول آرایشی مثل سایه ی چشم بوده تا طبیعی و جذاب جلوه کند. برای داشتن سایه ی زیبا آن را تا می توانید خوب محو کنید.

راهنمای خرید برس و تجهیزات آرایشی

   10.برس برنزه:

برس برنزه از انواع برس های آرایشی است که بزرگ و گرد است و برای طبیعی جلوه دادن رنگ برنزه ی صورت بسیار مناسب است.

   11.برس رژگونه: 

برعکس برس زاویه دار رژگونه، این یکی از انواع برس های آرایشی، سری گرد دارد و برای برداشتن مقدار مناسب از رژ گونه طراحی شده است. با این برس می توانید خطوط واضح رژ گونه را محو کنید و آرایشی طبیعی تر داشته باشید.

برس های آرایشی هم دارای تنوع زیادی شده اند. همانطور که می دانید برس های گوناگونی برای هر بخش صورت تهیه و تولید شده است. که هر کدام کار خاصی انجام می دهند. آشنا بودن با هر کدام از این فرچه های آرایشی میتواند در بهتر شدن آرایشتان کمک کننده باشد. مویی که در این برس ها استفاده می شود ممکن است پلاستیکی باشد و زبری و نرمی آن بستگی به کیفیت آن دارد. هنگام خرید این برس ها دقت کنید مویی که برس پایه را از آن تهیه کرده اند حتما نرم و یکدست باشد تا پوششی یکدست و صاف ارائه کند.

سازندگان

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد برس و تجهيزات آرايش فعاليت مي کنند. اين شرکت ها تا کنون محصولات مختلفي را ساخته و روانه بازار کرده اند که اين محصولات بسته به کيفيت ساخت و قيمت، در ميان مصرف کنندگان به محبوبيتي دست يافته اند. کاپريس، سپتونا، مورد، ايزادورا، لولي پاريس، آرت دکو، دبورا، بورژوآ، کاتريس، لورآل، بي واي اس، هاني هير، جويل، نوت، پارينه، گارنيه، کاراجا، تريتون، کيس، دلگان، لتي، اتود، الارو، آردن، سينره، ماي، رومئو، ويشي، آي کر، چيکا، کيو وي، مديسان، ايگو، تايرا، درمالين، ليراک، اورياژ و ... از مشهورترين برند هاي زمينه توليد برس و تجهيزات آرايش هستند.

قیمت

عوامل گوناگوني در تعيين قيمت تجهيزات آرايش موثر است. برخي از اين عوامل عبارتند از نوع برس ها ، تعداد برس ها، مواد به کار رفته در ساخت، شرکت سازنده و ... . قيمت برس و تجهيزات آرايش را در بازار ايران مي توان بين 20 هزار تومان تا 2 ميليون تومان تخمين زد.

پيشنهاد مي کنيم پيش از خريد هر محصولي ، ميزان بودجه خود را تعيين نماييد. توصيه اکيد ما به شما در زمينه خريد وسايل آرايشي اين است که حتما وسايل مورد نظر خود را از مراکز معتبر خريداري کنيد. چرا که استفاده از وسايل آرايشي غير استاندارد، مي تواند صدمات جبران ناپذيري را به پوست شما وارد کند. همچنين در هنگام خريد نکات گفته شده در اين مقاله را مورد توجه قرار دهيد تا خريدي مناسب و مطمئن داشته باشيد.

 


نظرات کاربران