راهنمای خرید گرم کن کلیه

راهنمای خرید گرم کن کلیه

بسیاری از افراد به بیماری های مزمن کلیوی مبتلا هستند، ولی از این وضع خود خبر ندارند. نشانه های اولیه بیماری های کلیه، بسیار جزئی و کم اهمیت به نظر می رسند و به همین دلیل ممکن است افراد چندین سال با این نشانه ها زندگی کنند و شکایتی هم نداشته باشند. اما همین مشکلات کوچک می توانند به نارسایی کلیه منجر شوند. حفظ عضلات و احشاء شکم و کمر در مقابل سرما و جلوگیری از نفوذ سرمایی که باعث آسیب به این نواحی از بدن می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه درد کلیه ها هنگامی که دچار سرما خوردگی شوند بسیار خطرناک و مهلک است. بنابراین لزوم استفاده از گرم کن های دور شکم و ناحیه کلیه ها اهمیت خاصی دارد و از آسیب های ناشی از سرما به این نواحی جلوگیری می کند. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید گرمکن کلیه را به شما ارائه کنیم. چنانچه قصد خرید گرمکن کلیه را دارید ، پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا شما را در خریدی مطمئن یاری کنیم.

 

کلیه و عوارض شایع آن

قبل از آشنایی با گرمکن کلیه بهتر است از نشانه های بیماری های کلیوی آگاه باشید. اگر شما، اعضای خانواده و یا دوستانتان در هر مرحله ای از بیماری و یا سلامتی باشید، آگاهی از این نشانه ها می تواند شما را از خطرات بیشتر در امان دارد.  کلیه سالم، هورمونی به نام اریتروپوئیتین تولید می کند عامل حمل اکسیژن توسط گلبول های قرمز خون است. اگر کلیه از کار بیفتد، تولید این هورمون نیز متوقف خواهد شد. این مساله منجر به کاهش میزان اکسیژن در گلبول های خون و نهایتا سلول های مغز و ماهیچه های بدن می شود.  کمبود اکسیژن در سلول های بدن نیز خستگی آنها و بدن را در پی خواهد داشت. تجمع اوره و سایر مواد زائد در بدن، باعث می شود که طعم مواد غذایی را متفاوت حس کنید. ممکن است این مساله حتی علاقه شما را به خوردن گوشت و سایر مواد غذایی کم کند و وزن تان به شدت کاهش یابد. کم خونی ناشی از نارسایی کلیوی باعث افزایش احساس سرما در شما می شود. ممکن است حتی در یک اتاق گرم هم سردتان شود و اینجاست که گرم کن های کلیه به کمک شما خواهند رسید.

راهنمای خرید گرم کن کلیه

گرم کن کلیه

ایجاد گرمای موضعی برای از بین بردن گرفتگی عضلات کمری نیز از اهداف بسیار مهم برای استفاده از گرم کن های کلیه به شمار می رود و می تواند نقش مهمی در این بین ایفا کند. چراکه سرما می تواند با نفوذ به ناحیه کمر و عضلات باعث بروز آسیب در این نواحی شده و درد و صدمه را با خود بیاورد. جلوگیری از مشکلات کلیوی ناشی از سرمازدگی نقش اصلی گرم کن های کلیه است که با ایجاد یک گرمای موضعی دور شکم و کمر باعث جلوگیری از ورود سرما به کلیه ها شده و ان ها را از این شرایط خطرناک نجات میدهد.

اگر به هر علتی، آسیبی به بافت‌های داخلی کلیه وارد شود و صافی کلیه نتواند عملکرد مناسبی داشته باشد، یا خون کافی به داخل کلیه نرسد و یا مواد زاید به هر علتی نتوانند دفع شوند، بافت کلیه و قسمتی که نقش این پاک‌سازی را بر عهده دارد، دچار آسیب شده و سلول‌های آن به تدریج می‌ میرند. در نتیجه مواد زاید در داخل بدن انباشته می‌شوند و مقدار مواد نیتروژن‌دار، اوره و مواد زاید حاصل از سوخت و ساز بدن در خون بالا می‌رود و از آنجا که این مواد سمی هستند، می‌توانند به قسمت‌های مختلف بدن مانند مغز، کبد وآسیب وارد کنند و باعث بروز علایمی همچون خواب‌آلودگی و بی‌حالی در بیمار شوند و حتی ممکن است فرد به حالت کُما برود.

اما جالب است بدانید نه تنها یک کلیه، بلکه حتی بخشی از یک کلیه هم می‌تواند کارکرد بدن را کنترل کند؛ یعنی اگر یک کلیه از بدن خارج شود، کلیه دیگر با بزرگ کردن سلول‌هایش، همه کار بدن را بر عهده می‌گیرد و یا اگر فقط بخشی از یک کلیه سالم باشد، همان بخش سالم هم می‌تواند کارکرد بدن را کنترل کرده و مواد زاید را دفع کند.

مزایای استفاده گرمکن کلیه:

  • از عضلات و احشاء شکم در برابر سرما محافظت می کند.
  • مشکلات کلیوی ناشی از سرما زدگی را جلوگیری می کند.
  • با ایجاد گرمای موضعی گرفتگی عضلات کمر را از بین می برد.
  • برخی از صدمات و بیماری های وارد شده به کمر و کلیه را با ایجاد افزایش حرارت و بالا فتن جریان خون بهبود می بخشد.

ویژگی های گرمکن کلیه

استفاده از گرمکن های کلیه در فصول سرد سال می تواند از بروز مشکلاتی از این قبیل جلوگیری کند. گرمکن کلیه پشمی قابل تنظیم باعث حفظ گرما و افزایش جریان خون می شود. در طراحی این محصول از دو آتل نرم استفاده شده که مانع از جمع شدن این گرمکن کلیه می شوند. این دو آتل همچنین دوام محصول را افزایش می دهند. این گرمکن همچنین دارای بندهای قابل تنظیم جهت استفاده راحت تر است. از این محصول می تواند جهت ایجاد گرمای مناسب و حمایت از کلیه ها استفاده کرد.

جنس این گرمکن کلیه از پشم و پنبه می باشد که هیچ گونه حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کند و کاملا با پوست سازگار است. این محصول را به راحتی با آب سرد می توانید شستشو دهید. لطفا از شستشوی آن با ماشین لباسشویی و چنگ زدن و فشردن گرمکن خودداری فرمایید. گرمکن کلیه پشمی قابل تنظیم را می توانید برای هر فرد با هر سایزی تنظیم کنید

کلیه ها خیلی دیر نارسا می‌شوند و یکی از موارد مهم در پیشگیری این است که افراد در سیر بروز نارسایی کلیه، زود متوجه مشکل‌شان شوند. می‌توان بعضی از بیماری‌ها را که در ایجاد نارسایی کلیه نقش دارند، سریعا درمان کرد؛ مثلا فشار خون بالا و بیماری قند را باید کنترل کرد تا کار به جایی نرسد که نارسایی کلیه ایجاد کند.

از دیگر ویژگی های یک گرمکن کلیه مناسب می توان به محافظت از کلیه ها، قابل شستشو با آب سرد ، سازگار با پوست ، موجود در سایزهای مختلف ، جلوگیری از تکرر ادرار و سازگاری با پوست اشاره کرد.


شرکت هاي سازنده

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد گرمکن کليه فعاليت مي کنند. هر کدام از اين شرکت ها توانسته اند محصولاتي را توليد و به بازار عرضه کنند و تا حدودي نظر مشتريان را جلب کرده اند. پاک سمن، ادور ، ال پي ، طب و صنعت، اسليم بلت، چيپسو، هوشمند، فرم فيت ، زد ايکس، وريمد، دکتر مد، مک ديويد، سلکس، نانو تن پوش و ... از مطرح ترين برند ها در زمينه توليد گرمکن کليه هستند.

قيمت

عوامل مختلفي در تعيين قيمت گرمکن کليه تاثير گذارند. از جمله اين عوامل مي توان به جنس محصول، سايز، شرکت سازنده، قابليت ضد حساسيت ، نحوه بسته شدن و ... اشاره کرد. به طور کلي قيمت گرمکن کليه در بازار ايران بين 30 هزار تومان تا 100هزار تومان است.

با توجه به اهميتي که وسايل پزشکي در سلامت جسم شما دارند، سعي کنيد همواره محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه هاي معتبر تهيه کنيد تا خريدي مطمئن و درست داشته باشيد. همچنين حتما پيش از خريد ميزان بودجه خود را مشخص کنيد و محصولي با کيفيت و قيمت مناسب خريداري کنيد.

 

 


نظرات کاربران