ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

دلیل اختلاف قیمت چیست؟

بازار اینترنتی ایمالز، یک فروشنده کالا نیست و این بازه قیمتی که شما مشاهده میکنید کمترین قیمت موجود در این بازار و بیشترین قیمت موجود در این بازار است که می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. از جمله:

1. داشتن یا نداشتن گارانتی
2. متفاوت بودن گارانتی‌های ارائه شده از سوی فروشندگان
3. تفاوت در رنگ برخی از محصولات باعث افزایش قیمت می‌شود.
4. برخی از فروشندگان در مکانی دورتر نسبت به محل زندگی شما قرار دارند و برای ارسال هزینه ارسال نیز به قیمت آنها اضافه می‌شود.
5. نوع بسته‌بندی و کیفیت خدمات پس از فروش برخی از فروشندگان باعث افزایش قیمت نهایی آنها می‌شود.
6. و ...

نکته‌ای که برای خرید از فروشگاه‌ها باید مد نظر قرار داشته باشید، دقت به شهرت و اعتبار فروشنده و نماد اعتماد الکترونیک آنها است. ما در ایمالز سعی کردیم با جمع آوری نظرات کاربران و بازخورد آنها در تعامل با فروشگاه‌های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر شما را در انتخاب فروشنده مناسب یاری رسانیم.
5
1
1
0
0
0
0

کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی

قیمت از 7,000 تا 7,000 تومان

مشخصات ( کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی)

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل بازاریابی
اطلاعات کلی
نویسنده برایان تریسی
مترجم صالح سپهری‌فر
توضیحات
موضوع مدیریت و بازرگانی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب پالتويي
تعداد صفحات 120 صفحه
مشخصات بدون دسته بندی
ساير توضيحات بسیاری از افراد، بازاریابی را برابر با یافتن بازار و مشتری برای محصول و خدمت خود می دانند. این باور شاید به‌علت ترجمه نه چندان جامع واژه marketing باشد که «یافتن بازار» را در ذهن تداعی می-کند.
موفقیت هر کسب و کار، به موفقیت تلاش های صورت‌گرفته برای بازاریابی محصولات و خدماتش بستگی دارد. اگر بتوانید خواسته ها و نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و آنها را برآورده سازید، می توانید به نتایجی مطلوب و شگفت‌انگیز دست یابید.
اما حقیقت این است که مفهوم بازاریابی چیزی فراتر از تبلیغات و معرفی یک کالا یا خدمت است. به طور کلی بازاریابی به معنای کشف، ایجاد و ارائه ارزش برای تامین نیاز بازار هدف در مقابل سود است. به همین دلیل بازاریابی دانشی گسترده محسوب می شود که علوم متنوع دیگری همچون روان‌شناسی، جامعه شناسی، آمار و اقتصاد را در خود جای می دهد.
کتابی که پیش رو دارید، مفاهیم پایه و اساسی بازاریابی را به زبانی ساده توضیح داده و نمونه هایی از تجربیات عملی نویسنده را نیز در اختیار خواننده قرار می دهد.
این کتاب دربردارنده 21 نکته کلیدی است که می توانید بلافاصله آنها را در کسب و کارتان به کار بندید. در این کتاب با شیوه های مختلف جذب مشتری، رقابت در بازارهای متغیر امروزی، اهمیت تحقیق بازاریابی، روش های تعیین قیمت و کانال توزیع و همچنین اصول مهم دیگری که پیش نیازی برای بازاریابی موفق هستند آشنا خواهید شد.
این کتاب، هفتمین جلد از مجموعه ای چند جلدی است که توسط برایان تریسی نگاشته شده است. برایان تریسی در این مجموعه کتاب ها، تجربیات و دانش حاصل از چند دهه کار و مطالعه خویش را که در گذشته در قالب چندین کتاب به صورت پراکنده بیان کرده بود، این بار به شکلی متمرکز و البته کاربردی به خوانندگان ارائه می کند.
ناشر نشر دنیای اقتصاد