از زبان طبیعی هم می توانید استفاده کنید مثلا
"گوشی سامسونگ بین 1 تا دو میلیون"
ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

کتاب تفکر استراتژیک الزامی برای کسب و کار امروز اثر آیرین ام. دوهیم

24,000 تومان

0
از 5
0
0
0
0
0
0

مشخصات ( کتاب تفکر استراتژیک الزامی برای کسب و کار امروز اثر آیرین ام. دوهیم)

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل تفکر استراتژیک
توضیحات
موضوع مدیریت و بازرگانی
اطلاعات کلی
نویسنده آیرین ام. دوهیم
مترجم محمد حسین بیرامی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات 502 صفحه
مشخصات بدون دسته بندی
ناشر نشر دنیای اقتصاد
ساير توضيحات مدیریت استراتژیک فرایندی است که با آن مدیران استراتژی‏هایی را تدوین و اجرا می‏کنند تا به عملکرد بالایی دست یابند و مزیت رقابتی پایدار خلق کنند. تمرکز مولفان این کتاب بر تصمیماتی است که توسط مدیران اجرایی ارشد، رؤسا، و مدیران عالی، و همچنین مدیران سطوح میانی و پایین شرکت‏ها و واحدهای کسب‏وکار گرفته می‏شوند، و اینکه چگونه در طی زمان آن تصمیمات تبدیل به استراتژی‏هایی می‏شوند که بر عملکرد شرکت تأثیر می‏گذارند. اهداف اصلی این کتاب عبارت‌اند از: 1) بسط درک خوانندگان از فرایند مدیریت استراتژیک و 2) فهم اینکه چگونه و چرا برخی شرکت‏ها از عملکرد بالای پایداری برخوردارند و برخی دیگر این‌گونه نیستند.
احتمالاً هر مدیر و استاد دروس کسب‏وکار با این جمله موافق است که «منبع حیاتی برای شرکت .... مدرن مهارت مدیریت ارشد است.» ولی، بیشتر کتاب‏های درسیِ مدیریت استراتژیک شرکت‏ها را به عنوان یک «مفهوم انتزاعی مجرد» تلقی می‏کنند، و توجه اندکی به مدیران میانی و اجرایی معطوف می‏دارند که تصمیمات آن‌ها سنگ‏ بنای استراتژی‏های شرکت‏ها هستند. در نتیجه‏، ما می‏مانیم و یک تناقض: از یک سو اذعانی ضمنی به اهمیت مدیران میانی و اجرایی، ولی از سوی دیگر توجه اندک متون مدیریت و کسب‏وکار به نقش‏های مدیران، چگونگی تصمیم‏گیری مدیران، و دانش و یادگیری که برای مدیران در هدایت موفق شرکت‏ها در محیط‏های پویای کسب‏وکار بسیار ضروری‏اند. هدف این کتاب پر کردن این شکاف حیاتی است.
حوزه مدیریت استراتژیک حوزه‏ای میان‌رشته‌ای است، و بر اساس چندین رشته‏ دیگر بنا شده است، برخی از تأثیرگذارترین و شناخته‌شده‌ترین منابع نظری، مانند استراتژی رقابتی مایکل پورتر، در اقتصاد خرد و اقتصاد سازمان صنعتی قرار می‏گیرند. بنا به این دیدگاه، عملکرد شرکت عمدتاً تابعی است از ساختار صنعت و میزان رقابتی بودن یک صنعت. این نوع تفکر به بسیاری از انتظارات رایج منتهی می‏شود، برای نمونه اینکه شرکت‏های فعال در صنایع کمتر رقابتی از عملکرد بالاتری نسبت به شرکت‏های فعال در محیط‏های به شدت رقابتی برخوردارند