از زبان طبیعی هم می توانید استفاده کنید مثلا
"گوشی سامسونگ بین 1 تا دو میلیون"
ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

کتاب جادوی انگیزش اثر برایان تریسی

قیمت از
7,000 تا 9,000
تومان

0
از 5
0
0
0
0
0
0

مشخصات ( کتاب جادوی انگیزش اثر برایان تریسی)

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل جادوی انگیزش
توضیحات
موضوع مدیریت
اطلاعات کلی
نویسنده برایان تریسی
مترجم صالح سپهری فر
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب پالتوئی
نوع جلد شمیز
تعداد صفحات 136
نوبت چاپ 3
مشخصات بدون دسته بندی
قطع پالتویی
ناشر دنیای اقتصاد
تاریخ چاپ 1394
تیراژ 1100
ساير توضيحات هدف هر کسب و کاری عبارت است از دستیابی به حداکثر نرخ بازده در سرمایه‌گذاری های انجام شده توسط سازمان. سرمایه مالی را بر حسب واحد دلار محاسبه می‌شود. اما سرمایه انسانی امری پیچیده تر بوده و دربردارنده انرژی ذهنی، هیجانی و جسمی هر یک از کارکنان است. وظیفه شما به عنوان مدیر این است که کارایی این سرمایه انسانی را به حداکثر رسانده و بر دستیابی به ارزشمندترین و مهمترین نتایج ممکن برای سازمان تمرکز کنید.
انگیزش کارکنان همیشه یکی از چالش های مهم پیش روی مدیران بوده است. کارکنان بی انگیزه تلاش کمی صرف کار خود می کنند، علاقه ای به حضور در محل کار ندارند و خلاصه اینکه کاری با کیفیت پایین ارائه می کنند. از سویی دیگر، کارکنان با انگیزه، خلاقیت و بهره وری بیشتری از خود نشان داده و امور سپرده شده را با علاقه بیشتری به انجام رسانده و در نهایت کار با کیفیتی به سازمان ارائه می کنند. همین تفاوت بوده که بسیاری از پژوهشگران را به فکر بررسی هر چه بیشتر رفتار این دو گروه و البته دستیابی به شیوه های موثر انگیزش بخشی سوق داده است.
با اینکه امروزه شیوه های متنوع و زیادی برای انگیزش بخشی به کارکنان در اختیار مدیران قرار دارد، اما نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که انتخاب شیوه مناسب برای هر یک از افراد سازمان، باید بر مبنای شناخت از ویژگی های فردی وی باشد. انگیزش، امری صلب و بیرونی نیست؛ بلکه به افکار، باورها، آرزوها و اهداف و خلاصه به درونی ترین حالات و تجربیات هر فرد بستگی دارد. از این روی، آشنایی با شیوه های موثر و ثابت شده انگیزش بخشی از یک سو و شناخت افراد فرددست در سلسله مراتب سازمانی از سویی دیگر می تواند مدیران را در بهره گیری کارامد از این شیوه ها و در نهایت دستیابی به حداکثر بهره وری در سازمان یاری رساند.
امروزه می دانیم که انگیزه بخشی مستقیم و بیرونی به کارکنان یک سازمان، کاری ناممکن است. اما در مقابل می توانیم موانعی که سبب جلوگیری از انگیزه بخشی به خود می شود را از جلوی راه شان برداریم. خودانگیزه-بخشی کاراترین شکل ایجاد انگیزش است. شما به عنوان یک مدیر می توانید محیطی ایجاد کنید که این خودانگیزه بخشی به شکلی طبیعی و خودجوش ظاهر گردد.
به طور کلی، دو عامل اصلی از بین برنده انگیزه در کار و زندگی وجود دارد. هر دوی این عوامل در دوران کودکی شکل می گیرندو تا بزرگسالی همراه ما می ماند. این دو عامل را معمولاً عادت های منفی و یا پاسخ های شرطی به محرک می نامند.
گروه مولفان برایان تریسی (نویسنده)
وزن کتاب 116 گرم
عنوان اصلی Motivation، c2013
عنوان مجموعه مدیریت
شابک 9786007106105
سال انتشار 1394