ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

دلیل اختلاف قیمت چیست؟

بازار اینترنتی ایمالز، یک فروشنده کالا نیست و این بازه قیمتی که شما مشاهده میکنید کمترین قیمت موجود در این بازار و بیشترین قیمت موجود در این بازار است که می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. از جمله:

1. داشتن یا نداشتن گارانتی
2. متفاوت بودن گارانتی‌های ارائه شده از سوی فروشندگان
3. تفاوت در رنگ برخی از محصولات باعث افزایش قیمت می‌شود.
4. برخی از فروشندگان در مکانی دورتر نسبت به محل زندگی شما قرار دارند و برای ارسال هزینه ارسال نیز به قیمت آنها اضافه می‌شود.
5. نوع بسته‌بندی و کیفیت خدمات پس از فروش برخی از فروشندگان باعث افزایش قیمت نهایی آنها می‌شود.
6. و ...

نکته‌ای که برای خرید از فروشگاه‌ها باید مد نظر قرار داشته باشید، دقت به شهرت و اعتبار فروشنده و نماد اعتماد الکترونیک آنها است. ما در ایمالز سعی کردیم با جمع آوری نظرات کاربران و بازخورد آنها در تعامل با فروشگاه‌های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر شما را در انتخاب فروشنده مناسب یاری رسانیم.
5
1
1
0
0
0
0

کتاب رهبری اثر برایان تریسی

قیمت از 7,000 تا 7,000 تومان

مشخصات ( کتاب رهبری اثر برایان تریسی)

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل رهبری
اطلاعات کلی
نویسنده برایان تریسی
مترجم صالح سپهری‌فر و مهدی شهبازی
توضیحات
موضوع مدیریت و بازرگانی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب پالتويي
تعداد صفحات 120 صفحه
مشخصات بدون دسته بندی
ساير توضيحات رهبران بزرگ، همواره رویدادهای دگرگون کننده ای را در تاریخ بشر رقم زده اند. رهبران توانایی ترسیم چشم اندازی روشن، طراحی راهبردی برای دستیابی به آن، اشتیاقی برای رسیدن به هدف و انگیزش‌دهی به پیروان خود را دارند.
رهبری، تمام جنبه های اقتصادی، اجتماعی و فردی را در بر می گیرد. در این میان آشنایی با ویژگی های کلیدی رهبران می تواند مسیر پیش رو برای تقویت مهارت ها و خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به رهبری موثرتر را هموارتر سازد.
تریسی می نویسد: دراین کتاب می‌خواهیم در مورد رهبری و آن دسته از افراد که سبب تغییر و شکل-گیری پدیده های نو می شوند صحبت کنیم.
در جامعه ما نیاز به رهبری کاملاً مشهود است. در خانواده ها، بنگاه های اقتصادی، انجمن های خصوصی و عمومی و نیز حکومت ها نیاز به رهبری داریم. نیاز ما به رهبری بیش از گذشته است. همچنین برای حرکت به سوی آینده به طور ویژه ای نیازمند رهبری هستیم. نیاز به افرادی داریم که آینده نگری و شهامت لازم داشته باشند و بتوانند حوزه های جدیدی را شناسایی و فرصت های ارزشمندی ایجاد کنند.
در مجموع به دو نوع از رهبری نیاز داریم: نخستین نوع رهبری را که مهم ترین و بنیادی ترین نوع آن است رهبری تعامل گرا می نامند. رهبر تعامل گرا فردی است که در کنار دیگران و از طریق آنها امور مختلف را به انجام می رساند.
دومین نوع رهبری را رهبری تحول گرا می خوانند. این نوع از رهبران بستر و زمینه تحولات را آماده می کنند. این دسته از رهبران، چشم اندازی برای آینده دارند و انگیزه، اشتیاق و توان دوچندانی در افراد ایجاد می کنند تا خود این افراد بتوانند در سطحی بسیار فراتر از عملکرد معمول شان عمل کنند.
امروزه، نیاز به رهبری در سازمان های مختلف، به ویژه بنگاه های اقتصادی بسیار شدیدتر است، زیرا افراد شاغل در آنها بسیار سخت گیرتر، پر توقع تر، موشکاف تر و خودخواه تر از هر دوره ای در گذشته هستند.
در دنیای امروز، دیگر نمی توان کاری را به فردی سپرد و به او دستوراتی برای انجام آن داد. امروزه، کارکنان می خواهند در روند امور مشارکت داشته باشند. آنها می خواهند در مورد شغل خود با مدیران گفتگو کرده و در مورد عملکرد خود به طور مرتب بازخورد دریافت کنند. آنها می خواهند بدانند انجام هر کار چه سودی برای آنها دارد. امروزه، وقتی افراد در جستجوی شغل به جایی می روند، این پرسش مهم را در ذهن دارند که «چرا باید اینجا کار کنم؟»
یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد برای کار به شرکت های خاصی می روند، به علت نوع رهبری موجود در آن است. دو تعریف بسیار زیبا در مورد رهبری –به ویژه در بنگاه های اقتصادی- وجود دارد که علاقه زیادی به آنها دارم. نخستین تعریف این است:
رهبری عبارت است از توانایی دستیابی به عملکردی فراتر از معمول از طریق به‌کارگیری افرادی معمولی.
تعریف دوم هم این است:
رهبری، یعنی توانایی جذب دسته ای از پیروان.
ناشر نشر دنیای اقتصاد