معرفی بهترین برند اجاق گاز رومیزی (صفحه ای)

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای رومیزی (ایرانی و خارجی)

اجاق گازهای صفحه‌ای چند سالی است که وارد بازار شده‌اند و با توجه به حجم کمی‌که از فضای داخلی خانه اشغال می‌کنند مورد توجه بسیاری از افرادقرار گرفته‌اند. اجاق گازهای صفحه‌ای با توجه به ابعاد، تجهیزات و همچنین نوع فر که می‌تواند گازی یا برقی باشد از یکدیگر متفاوت هستند.

 

سازندگان اجاق گازها همواره توجه ویژه‌ای به ایمنی و عملکرد مدل‌های تولیدی خود داشته‌اند. مشعل‌های گاز اجاق گازهای امروزی مجهز به دریچه‌های ایمنی ترموالکتریک و اجاق گازهای برقی مجهز به حالت همرفت هستند و در برخی مدل‌ها برنامه‌های زیادی قرار داده شده است که به شما امکان کنترل هر چیزی را می‌دهد. با توجه به تنوعی که در  بهترین مارک اجاق گاز رومیزی وجود دارد انتخاب بهترین اجاق گاز با توجه به نیاز و سلیقه هر فرد راحت و آسان شده است.

 

در ادامه این مقاله ما لیستی از بهترین برندهای اجاق گاز ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که براساس نظر کارشناسان و مشتریان واقعی جمع‌آوری کرده‌ایم. توصیه ما به افراد این است که انتخاب اجاق گاز رومیزی خود را براساس نیازها و خواسته‌های خود قرار دهند.

 

کدام مارک اجاق گاز صفحه‌ای ایرانی خوب است؟

کمی که در بازار بگردید، خیلی راحت می‌توانید انواع اجاق گاز صفحه ای ایرانی را پیدا کنید که کیفیت خوبی هم دارند. اگر دنبال یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستید در اینجا لیستی از بهترین مارک اجاق گاز صفحه‌ ای ایرانی را به همراه مشخصات آورده‌ایم.

 

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان (Akhavan)

از جمله برندهای معروف در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران برند لوازم خانگی اخوان است که بیش از 50 سال در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. اجاق گازهای صفحه‌ای رومیزی اخوان در سه دسته شیشه-استیل، استیل و شیشه و با ترکیب رنگ‌های مشکی و سفید به مشتریان عرضه می‌شود. استیل به کار رفته در اجاق گاز اخوان از کیفیت مناسبی برخوردار است و به مرور زمان از بین نمی‌رود.

 

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-135

شرکت اخوان سازنده این محصول اجاق رومیزی است. این شرک که سابقه ای 44 ساله در تولید و عرضه محصولات لوازم آشپزخانه است، از بزرگ ترین شرکت های  تولیدی ایرانی محسوب می شود که در بازارهای جهانی نیز برند معروف و با کیفیتی شناخته می شود. صفحه این اجاق گاز ضد لک و ضدجرم گیری بوده و طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است. ابعاد آن 86 در 50 سانتی متر مربع است و برای آشپزخانه های کوچک یا حتی متوسط نیز مناسب است. پنج شعله در آن به کار رفته و برروی شعله ها نیز قسمت های چدنی به نام شعله پخش کن تعبیه شده است. ولوم-های این گاز از جنس نوعی پلاستیک فشرده به نام باکالیت است که به علت مقاومت بالای آن در برابر گرما، به صورت عایق نیز عمل می کند. ویژگی خاص این محصول این است که اجزا و قطعاتی که در آن به کاررفته است همگی ایرانی بوده و همت و مهندسی تلاشگران ایرانی پشت آن قرار دارد. این قطعات شامل فندک های الکترونیکی، ترموکوپل با سرعت عملکردی بسیار بالا و مصرف انرژی A آن می باشد. 

بهترین برند اجاق گاز صفحه ای


گاز رومیزی | قیمت خرید انواع اجاق گاز صفحه ای


 

اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز (SteelAlborz)

یکی دیگر از برندهای مطرح اجاق گاز صفحه ایرانی، استیل البرز است که محصولاتی زیبا و باکیفیت دارد. از جمله ویژگی‌هایی که اجاق گاز صفحه‌ای رومیزی استیل البرز دارند عبارتند از:

  • استفاده از شیشه نشکن
  • استفاده از سرشعله‌های باکالیتی
  • استفاده از شبکه‌های چدنی
  • استفاده از ترموکوپل تاپ تایم

 

اجاق گاز صفحه ای استیل البرز مدل S-5960i

شرکت صنایع استیل البرز با کوله باری از تجربه که ماحصل سال ها کار و فعالیت در عرصه های ملی و بین المللی است، نامی آشنا در صنعت تولید لوازم آشپزخانه است و با داشتن استانداردهای ملی و بین المللی CE اروپا، هم اکنون فعالیت گسترده ای در خارج از مرزهای ایران دارد و محصولات این شرکت به بیش از 40 کشور جهان در خاورمیانه، خاور دور، اقیانوسیه، اروپا، جنوب آفریقا و کانادا صادر می شود که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت است. مدل S-5960i که این شرکت تولید کرده است، از نمونه های برجسته اجاق  گازهای موجود در بازار است. پنج شعله کوچک و بزرگ دارد که امکان کار کردن با ظروف مختلف را به شما می دهد. تجهیزات گازسوز آن تماما ایرانی بوده و از کیفیت بالا و ممتاز برخوردار است. سیستم ایمنی آن نیز مجهز به سیستم ترموکوپل فوق العاده است. توان حرارتی شعله های آن بسیار بالا است و مدت زمان کمتری برای پختن غذا صرف می کند.

 

اجاق گاز صفحه‌ای ایلیا استیل (ILIA Steel)

شرکت ایلیا استیل از سال 1385 فعالیت خود را با وارد کردن ورقه‌های استیل آغاز کرد. این شرکت بسیاری از قطعات خود را از کشورهای دیگر خریداری می‌کند و از کیفیت بالایی برخودار هستند. جنس صفحه آن از شیشه سکویت بادوام است و ولوم‌ها از جنس باکالیت نسوز ساخته شده است. ترموکوپل این محصول از نوع سوپر تاپ‌تایم Orkli اسپانیا است. از جمله موارد مهم به کار رفته در این اجاق گاز می‌توان به شیشه نشکن، شبکه‌های چدنی و مصرف بسیار کم گاز اشاره کرد.

 

اجاق گاز صفحه‌ای اسنوا (Snowa)

اسنوا از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد و توانسته جایگاه خوبی را در برندهای داخلی داشته باشد. از جمله امکاناتی که در اجاق گازهای صفحه‌ای رومیزی اسنوا به کار رفته است می‌توان به مجهز بودن به ترموکوپل، زمان‌سنج، درپوش نشکن اشاره کرد. جنس بدنه این نوع اجاق گاز از استیل باکیفیت است و در بخش‌های مختلف اجاق گاز نیز از چدن و شیشه نشکن استفاده شده است.

 

بهترین مارک اجاق گاز رومیزی

 

اجاق گاز رومیزی آلتون (Alton)

جنس صفحه به کار رفته در اجاق گاز صفحه‌ای آلتون با فناوری نانو تهیه شده است بنابراین تمیز کردن آن بسیار ساده است.  شبکه چدنی لولایی در اجاق گاز صفحه‌ای آلتون، کار تمیز کردن صفحه اجاق گاز را بسیار راحت کرده است و نیازی به برداشتن شبکه‌ها نیست. کنترل‌پنل این اجاق گاز لمسی است و به آسانی می‌توان از آن استفاده کرد.


بیشتر بخوانید: بهترین اجاق گازهای ایرانی موجود در بازار کدامند؟


کدام مارک اجاق گاز خارجی خوب است؟

اجاق گاز هر خانه‌ای از جمله پرکاربردترین وسایل آن خانه محسوب می‌شود. افراد در هنگام خرید اجاق گاز صفحه‌ای معمولاً معیارهایی مانند موارد زیر را در نظر می‌گیرند، از جمله:

  • زمان قطع برق از فندک بتوان استفاده کرد.
  • قیمت مناسبی داشته باشند
  • استفاده از آن ساده باشد
  • نگهداری و تمیز کردن آن راحت باشد

به همین منظور برای اینکه بتوانید اجاق گاز دلخواه خود را با فاکتورهایی که در ذهن دارید بیابید، ما در اینجا لیستی از بهترین مارک اجاق گاز صفحه‌ای خارجی را آورده‌ایم.

 

اجاق گاز رومیزی سامسونگ (Samsung)

وقتی صحبت از لوازم خانگی به میان می‌آید نمی‌توان از برند سامسونگ که از بهترین برند اجاق گاز صفحه‌ای است و محصولات با کیفیت آن حرفی نزد. اکثر اجاق گازهای صفحه‌ای رومیزی سامسونگ در مدل‌های 30 و 36 اینچی در نوع گازی و برقی ارائه می‌شوند. همه اجاق گازهای مارک سامسونگ دارای 5 شعله هستند که شعله با بالاترین خروجی در مرکز آن قرار دارد و شعله با کمترین خروجی در گوشه سمت راست قرار داده شده است.

 

با استفاده از wifi و بلوتوثی که در این اجاق گازها قرار داده شده است می‌توان آنها را طوری برنامه‌ریزی کرد که با هودهای سامسونگ ارتباط برقرار کنند تا با فعال شده شعله، فن اگزوز هود به طور خودکار روشن شود. همچنین شما می‌توانید از یک برنامه در تلفن هوشمند خود برای بررسی وضعیت شعله استفاده کنید.

 

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی

 

اجاق گاز مونوگرام (Monogram)

مونوگرام در سال‌های اخیر تولیدات خود را گسترش داده است انواع محصولات آشپزخانه را تولید نموده است. تنوع محصولات اجاق گاز مارک مونوگرام عالی است و در سه اندازه 30، 36 و 48 اینچی در بازار موجود هستند. برخی از مدل‌های اجاق گاز صفحه‌ای رومیزی مونوگرام دوگانه‌سوز هستند و شما می‌توانید هم به صورت برقی و هم به صورت گازی از آنها استفاده کنید. برندهای اجاق گاز مونوگرام بخشی از سری حرفه‌ای آنها هستند. آنها  دستگیره‌های درشت برنجی رو به جلو دارند. این اجاق گازها در بالای پیشخوان شما قرار می‌گیرند و می‌توانند با استفاده از گاز، القایی یا برق سوخت بگیرند.

 

  اگر برای شما ظاهر  تجاری و جذاب محصول کمتر اهمیت دارد، اجاق گاز 30 و 36 اینچی مونوگرام برای شما مناسب است. هر دو این اندازه‌ها جادار، پنج شعله و دارای شبکه‌های پیوسته هستند که جابجایی قابلمه‌ها و تابه‌های سنگین را بین شعله‌ها آسان می‌کند.

 

اجاق گاز صفحه‌ای ZLINE

اجاق گازهای شرکت ZLINE از قیمت مناسب‌تری نسبت به رقبای خود برخوردار هستند و همواره با شعار بهترین کیفیت نسبت به قیمت مطرح شده است. اجاق گازهای صفحه‌ای zline در اندازه‌ها، رنگ‌ها و انواع نوع سوخت‌‌گیری عرضه می‌شود. اجاق گاز صفحه‌ای برای دو قسمت نیاز به سوخت دارند، مشعل و فر. این دو قسمت می‌توانند با گاز پروپان، گاز طبیعی، برق یا ترکیبی تغذیه شوند. تمام سری اجاق گازهای ZLINE از فولاد بادوام گرید 304 ساخته شده‌اند. مشعل‌های آلومینیوم آن از ایتالیا تهیه می‌شوند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

 

اجاق گاز صفحه‌ای بوش (Bosch)

پیدا کردن یک اجاق گاز خوب که نه تنها از نظر عملکرد باکیفیت باشد، بلکه تمیز کردن آن نیز آسان باشد و با آشپزخانه هماهنگ باشد کار آسانی نیست. خوشبختانه مارک اجاق گاز صفحه‌ای بوش همواره توانسته است تا نظر و رضایت مشتریان را به خود جلب کند. امکانات به کار رفته در اجاق گاز صفحه‌ای بوش با دقت انتخاب و گنجانده شده است. از خاموش شدن خودکار تا اتصالات بی‌سیم همه در کنترل‌پنل این اجاق گاز یافت می‌شود.

 

از جمله امکاناتی که در اجاق گازهای صفحه‌ای رومیزی بوش یافت می‌شود می‌توان به تایمر شمارش معکوس، خاموش شدن خودکار، نشانگر حرارتی، سطوح قدرت، کلید قفل کودک، محافظ پاک‌کن، راه‌اندازی مجدد و گزینه home connect اشاره کرد.

 

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای خارجی

 

اجاق گاز رومیزی اسمگ (Smeg)

برند ایتالیایی smeg به خاطر لوازم به سبک رترو خود مشهور است، اما این برند طیف وسیعی از انواع اجاق گازها را نیز ارائه می‌دهد. اجاق گازهای smeg اگرچه تم یکپارچه‌سازی شده‌ای ندارد اما از ترکیبی از مواد باکیفیت و طرحهای چشم‌نواز در کنار فناوری‌های پیشرفته هستند. مارک smeg حدود 55 مدل اجاق گاز برای انتخاب دارد که براساس 4 نوع زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • گاز
  • سرامیک
  • القا
  • دومینو

 

ابعاد این اجاق گاز از 30 تا 100 سانتی‌متر و با تنوع رنگ سفید، مشکی و کرم و از جنس فولاد ضدزنگ و شیشه هستند. smeg در طراحی با سبک کلاسیک زیبا، سبک خطی آونگارد و ویکتوریا در طیفی از پیکربندی و گزینه‌های متفاوت نصب ارائه شده‌اند.

 


نظرات کاربران