نکات مهم در خرید چتر

راهنمای خرید چتر

اندک اندک به روزهای سرد سال نزدیک می شویم، شب ها و روزهای پاییزی که تمام لحظه های آن بسیار دلنشین و زیبا هستند و قدم زدن و گشت و گذار در این هوا خیلی لذت بخش می باشد. اما همانطور که می دانید ممکن است بیشتر روزها و شب‌ها در این فصل بارانی و برفی باشد و گاهی اوقات تردد در کوچه و خیابان در این هوا کمی دشوار به نظر برسد اما برخی اوقات برای انجام امور ضروری و یا رفتن به محل کار یا خرید باید از خانه خارج شد، بنابراین با داشتن یک چتر مناسب می توان راحت‌تر به انجام امور خود در روزهای بارانی یا برفی پرداخت. استفاده از چتر مانع خیس شدن ما می شود و بسیار کاربردی خواهد بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید چتر یک کاربرد دیگر نیز دارد و آن این است که با آن می توان عکس های حرفه ای و بسیار زیبایی گرفت، مخصوصاً در ایام پاییز فضای شاعرانه و زیباتری به وجود خواهد آورد.

پس با این حساب، داشتن یک چتر خوب بسیار ضروری به نظر می رسد و برای افرادی که مجبورند در هوای بارانی به بیرون بروند خیلی کاربردی می باشد. در بازار انواع و اقسام گوناگونی از چتر موجود است و هرکس بنابر سلیقه ی شخصی و نظر خود به انتخاب آنها می پردازد. دانش‌آموزان نیز می توانند با خرید چتر های کوچک و کودکانه با آرامش بیشتری به مدرسه بروند و نگران خیس شدن لباس هایشان و در نهایت سرما خوردن خود نباشند. چتر های کودکانه دارای اندازه و وزن کمتری هستند و جابجایی و حمل آن بچه ها را اذیت نخواهد کرد.

حال اگر قصد خرید این وسیله را دارید این مقاله را تا آخر مطالعه کنید، چرا که ما در این مقاله شما را در خصوص خرید بهترین چتر های امسال راهنمایی کرده و چند نمونه از چترهای با کیفیت و خوب و قیمت مناسب را به شما معرفی می کنیم و همچنین مواردی را به شما عرضه می کنیم که در زمان خرید این محصول لازم است بدانید و به آن نکات توجه داشته باشید. پس ما را دنبال کنید تا خرید خوب و مطلوبی داشته و از آن رضایت کامل داشته باشید.

نکاتی که قبل از خرید چتر باید بدانیم

 

انواع چتر

چتر کلاسیک: این گونه از چترها دارای دسته‌ای طویل می‌باشند که به شکلی منحنی‌وار ساخته شده است. چترهای کلاسیک قابلیت جمع شدن را دارند و در تولید آن‌ها مواد گوناگونی همچون چوب، پلاستیک و فلز مورد استفاده قرار گرفته است که در نتیجه‌ی آن، شاهد سنگین‌تر بودن آن‌ها در مقایسه با انواعی که در هنگام مسافرت استفاده می‌شوند، می‌باشیم. البته این وزن اضافه بیهوده نبوده و استحکام بیشتری را نیز در آن‌ها موجب شده است. سایه‌بان بوسیله‌ی عناصر ضد آب ساخته شده که اجازه‌ی هیچ‌گونه نشتی را نمی‌دهند. بصورت کلی این دسته از چترها به دو مدل تقسیم می‌شوند. یک مدل دستی می‌باشد که باز و بسته شدن آن از طریق فشار وارد کردن و حرکت دادن اهرم آن اتفاق می‌افتد و مدل دیگر خودکار می‌باشد به این مفهوم که بوسیله‌ی فشردن یک دکمه می‌توان آن را باز و یا بسته نمود.

چتر مینیاتوری و مسافرتی: این گونه از چترها بدلیل ظریف، کم وزن و کوچک بودن در مقابل فشار شکننده می‌باشند به همین علت در هنگام بارش تند باران و وزش باد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. چترهای مسافرتی ابعادی کوچک داشته و بصورت رایج شکلی مستطیلی دارند که امکان حمل و نقل آن‌ها را در انواع کیف‌ها و ساک‌ها، به سادگی هرچه بیشتر فراهم کرده است. چترهای مسافرتی از متداول‌ترین گونه‌های چتر در میان مردم می‌باشند که بصورت کارکرد خودکار تولید می‌گردند و دارای دسته‌ای با طول کم هستند.

چتر نگهبان: از این دسته چترها در هنگام ارائه‌ی خدمات استفاده می‌شود به عنوان مثال هنگامیکه خدمه‌ی یک هتل از زمان خروج از درب اتوموبیل‌تان تا زمان ورود به درب هتل بر روی سر شما یک چتر نگه می‌دارد، در واقع از این نوع چترها که استحکام مناسبی دارند به منظور محافظت از شما استفاده می‌کند. طراحی این دسته به صورتی است که ارائه‌ دهنده‌ی خدمت قادر باشد با نهایت اطمینان از محکم بودن آن در دست بگیرد و با زاویه‌ای مناسب نسبت به دریافت‌کننده‌ی خدمت از آن استفاده کند. هزینه‌ای که بابت خرید چتر نگهبان باید پرداخت شود، میزان بالاتری از سایر گونه‌ها را شامل می‌شود.

 

توجه به کاربردهای چتر

باران: کاربرد عمده‌ی این وسیله در هنگام بارش می‌باشد. حال این بارش می‌تواند شامل برف و یا باران باشد. در هنگام وقوع بارندگی‌های شدید و طولانی مدت استفاده از چتری که دارای سایه‌بانی وسیع‌تری می‌باشد، راحتی و ایمنی بیشتری را فراهم می‌کند. البته در مناطقی که بارش‌ها کوتاه مدت، آرام و متوای می‌باشند مانند مناطق شمالی کشورمان تهیه‌ی چتری کوچک که امکان تاشدن را نیز داشته باشد، انتخاب اصلح‌ تری است.

باد: اگر همزمان با بارندگی شاهد وزش باد نیز باشیم، استفاده از چتر با سایه‌بان وسیع و عمق زیاد که بوسیله‌ی دسته‌ای بلند نگه داشته می‌شود، بهترین انتخاب ممکن است زیرا در این مواقع اگر چتر مانند چترهای تاشو از استحکام کمی برخوردار باشد براحتی می‌شکند. در هنگام وزش باد امکان دارد که چترهای بزرگ ‌نیز قادر نباشند که بصورت کامل بدن شما را پوشش دهند، در این مواقع بهتر است‌ که سرعت پیاده‌‌روی خود را کاهش دهید تا به این ترتیب از خیس‌ شدن قسمت‌های تحتانی بدن که پوشش آن‌ها بوسیله‌ی چتر سخت می‌‌باشد، جلوگیری شود.

جلوگیری از اشعه‌ی خورشیداز مدت‌ها قبل استفاده‌ی چترها بعنوان یک وسیله‌ی تزئینی امری معمول و رایج بوده است. امروزه هم در مناطقی که شاهد تابش عمود و شدید نور خورشید می‌باشیم، از چترها برای در امان ماندن پوست از آسیب‌های احتمالی استفاده می‌شود. دو نکته‌ی مهم در هنگام خرید چترهای ضد آفتاب که البته قابلیت‌ ضد آب ندارند و در هنگام بارش با نشتی مواجه خواهیم شد، اول کوچک و قابل حمل بودن آن‌ها است تا کاربر در طول روز با مشکلی در حین جابه‌جایی مواجه نشود و دوم خرید چتری با سایه‌بان روشن می‌باشد، چراکه سایه‌بان‌های تیره با جذب اشعه‌های خورشید دما سطح زیر خود را افزایش می‌دهند. البته اگر خریداران هدف استفاده در مناطق ساحلی را دارند می‌توانند از چترهای بزرگ استفاده نمایند.

بنابراین باید توجه داشته باشیثد که چتری که خریداری میکنید کاربردهای لازم را داشته باشد.

 

راحتی در جابه جایی

 همانگونه که در ابتدای مقاله ذکر شد، در هنگام خرید یک چتر باید به شرایط جوی منطقه‌ی محل زندگی خود دقت کنید. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که در آن بارش باران بصورت آرام و کوتاه مدت رخ می‌دهد و شما‌ مجبور به جابه‌جا شدن‌های متوالی می‌باشید، گزینه‌ی مناسب، خرید چتری با ابعاد کوچک است که براحتی بتوان آن را حمل کرد.

 

وزن

در هنگامیکه به صورت متوالی و یا در زمان‌های طولانی از چتر استفاده می‌کنید، متوجه خواهید شد که وزن آن از شاخص‌‌های مهمی است که برای جلوگیری از خسته‌شدن دستان‌ خود باید به آن بسیار زیاد دقت نمائید. افرادی که از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و مجبورند دفعات متعددی چتر را باز و بسته نمایند، باید از گونه‌های سبک وزن کمک بگیرند. اما اگر حالتی غیر از این باشد، می‌توانند چترهای سنگین و محکم‌تری را نیز انتخاب کنند.

 

ابعاد

 چترهای با ابعاد کوچکتر براحتی درون کیف و ساک جای می‌گیرند. بنابراین اگر خریداران از دسته افرادی هستند که مجبورند به صورت متوالی چتر خود را باز و یا بسته نمایند، انتخاب چتری با حداقل ابعاد، بسیار مناسب خواهد بود.

 

ابعاد سایه‌ بان

 اگر در منطقه‌ی محل زندگی شما، بارش بصورت تند و طولانی مدت می‌باشد که احتمال همزمان شدن وزش باد با آن نیز وجود دارد؛ انتخاب چتری که سایه‌بان وسیع‌تری دارد به دو دلیل مناسب‌تر خواهد بود، نخست محدوه‌‌ای بیشتری از بدن را پوشش می‌دهد و دومین دلیل استفاده از قطعات محکم‌تری به منظور نگه داشتن سایه‌بان بزرگ می‌باشد که در کل استحکام بیشتری را فراهم می‌نماید.

 

مواد سازنده‌ی سایه‌ بان

 سایه‌بان‌ها از مواد گوناگونی ساخته می‌شوند. از جمله‌ی این مواد می‌توان به PVC، پارچه‌های دارای تراکم بالا و پلاستیک اشاره کرد. سایه‌بان‌هایی که از PVC ساخته می‌شوند دارای نفوذ ناپذیری بیشتری در مقابل آب هستند که استفاده از آن را در هنگام بارش‌های تند مناسب‌تر کرده است. در مدل‌های پیشین در انتها‌ی سایه‌بان شاهد وجود تعدادی پلاک که دوخته شده‌‌اند، بودیم اما در مدل‌های امروزی به منظور متصل ساختن انتهای سایه‌بان از روش‌ها و مواد مقاوم‌تری استفاده می‌شود.


ویژگی های چتر با دوام و با کیفیت

اهرم و لولای چتر

 اهرم و لولای چتر از قطعات بسیار تاثیرگذار در کیفیت ساخت محصول می‌باشند. اگر در منطقه‌ای که چتر استفاده می‌شود وزش باد‌ها شدید را شاهد باشیم، اهمیت این قطعات دوچندان می‌گردد زیرا باید استحکام چتر در حد بسیار مطلوبی باشد. مواد استفاده شده در ساخت لولای چتر شامل سه دسته‌ی آهن ، آلومینیوم، فایبرگلاس و کربن می‌باشند.

چترهای کوچک و مینیاتوری از لولای آلومینیومی استفاده می‌کنند، جنس این لولاها وزن سبک چتر را موجب می‌گردد که البته بدلیل باز و بسته کردن زیاد چتر و شکننده بودن آلومینیوم شاهد استحکام پائینی در این سری از محصولات می‌باشیم.

لولاهای آهنی بسیار مستحکم می‌باشند اما یک نقص بسیار بزرگ دارند و آن امکان زنگ زدن آن‌ها می‌باشد. به همین علت این چترها فارغ از وزن زیاد خود در مقایسه با سیار گونه‌ها، کاربر را با زحمات زیاد دیگری مواجه خواهند نمود؛ بعنوان مثال پس از هر بار استفاده نیاز است که چتر خشک شود.

لولاهای فایبرگلاس و کربن از بهینه‌ترین انتخاب‌ها می‌باشند بویژه اگر در منقطه‌ی استفاده شاهد اتفاق افتادن زیاد رعد و برق باشیم، چراکه این مواد نارسانا بوده و انرژی الکتریکی را از خود عبور نمی‌دهند. لولاها‌ی مذکور هم سبکی مناسبی دارند هم استحکام خوبی را برقرار می‌سازند.

 

طراحی دسته‌ی چتر

چگونگی طراحی دسته‌ی چتر نیز از موارد مهمی است که باید به آن دقت نمود. دسته‌ی چتر نقش بسیار ویژه‌ای در خستگی دست‌ها و محکم بودن استقرار چتر در دست دارد. اگر طراحی دسته به صورتی مناسب با ساختار دست انسان صورت گیرد موجب کنترل ساده‌تر و تسلط بیشتر بر محصول می‌شود. در دسته‌ای از چترهای موجود در بازار شاهد هستیم که نه تنها طراحی متناسب با ساختار دست رعایت شده است بلکه دسته‌ بوسیله‌ی فوم پوشیده شده‌اند که از دست شخص محافظت می‌نماید و سطح نرمی را فراهم می‌کند. در زمینه‌ی طراحی این قسمت گاهی با تولیدات خلاقانه و نوآورانه‌ای روبه‌رو می‌شویم که استفاده از چتر را بسیار ساده می‌نمایند.

 

معرفی بهترین چترهای بازار با کیفیت خوب:

 

چتر شوان مدل رالی 2

داشتن یک چتر مناسب می‌تواند در روزهای بارانی و برفی خاطرات زیبایی را برای شما رقم بزند و روز خوبی را برای شما بسازد. چتر مدل «رالی ۲» از برند «شوان»  یک نمونه از این چتر ها می باشد. این چتر با رنگ ساده و دسته‌ی دراز و به حالت عصایی، بیننده را به یاد چترهای سنتی و کلاسیک خواهد انداخت . پارچه‌ی استفاده‌شده برای سایه بان این چتر از جنس پلی‌استر بوده و کاملا ضد آب می باشد و در زیر آن کاملاً از خیس‌شدن در امان هستید. و نیز این چتر با یک کاور به خریداران عزیز عرضه می‌شود تا بتوان بعد از مصرف، چتر را در آن قرار داد تا آسیبی به آن نرسد.

 

چتر شوان مدل چاووش کد 13-300

چتر شوان مدل چاووش کد ۱۳-۳۰۰ قابلیت های زیادی دارد و برای افرادی که می خواهند چتر آنها دارای چند امکان و توانایی باشد مناسب است. چتر شوان مدل چاووش کد ۱۳-۳۰۰ از پارچه بسیار مرغوب دورو ساخته شده که بکارگیری از الیاف پلی‌استر در این پارچه موجب بیشتر شدن قابلیت خشک شدن خیلی زود  این چتر شده و شما می‌توانید هر موقع که مایل بودید، چتر خود را بشویید و بلافاصله و در زمان کمی از آن استفاده کنید. ستون فلزی تعبیه شده در این محصول، موجب افزایش طول عمر و  دوام خیلی زیاد آن شده است زیرا این ستون از جنس فلز و مقاوم، برعکس سایر چترها  به آسانی از بین نخواهد رفت. در کنار این مدل یک پوشش همجنس با پارچه چتر وجود دارد تا از آلوده شدن و آسیب چتر و همچنین پارگی در اثر برخورد با اشیا نوک تیز محافظت به عمل آورد.

 

چتر شوان مدل گلشن

چتر «شوان» مدل «گلشن»  یک ستون تلسکوپی دارد که موجب می‌شود تا در شکل بسته شده، اندازه‌ی کوچک تری داشته باشد و به راحتی می شود آن را در کیف دستی یا کوله‌پشتی گذاشت و با خود به بیرون برد. اندازه‌ی شکل باز شده چتر برای استفاده یک نفر کافی است و قادر است کاملا شخص  را در برابر بارش باران و برف مصون نگه دارد. در کنار این چتر یک کاور نیز وجود داشته  تا بتوان از آن در مواقعی که مصرف نمی‌شود، محافظت و مراقبت کرد. پارچه‌ی پلی‌استری بکار رفته در این چتر نیز عملکرد خوبی در برابر نفوذ آب دارد که موجب شده تا در زیر آن بدون خیس شدن، از روزهای بارانی لذت کافی را برد و لحظات خوشی را سپری کرد.

 

چتر آر اس تی کد GH38

چتر یک وسیله ای ست که در روزهای بارانی کاملاً نیاز می باشد و باید برای بیرون رفتن آن را به همراه داشته باشیم. این مدل چتر آر اس تی، سایز بزرگ بوده و رنگ بندی گوناگون و جذاب آن زیبایی فراوانی به آن هدیه داده است. این چتر ویژگی باد گیری دارد به این صورت که در موقع وزش باد، چتر اصطلاحا برنمی گردد و جریان باد می تواند از میان دو لایه چتر به خوبی رد شود. فنر این چتر در میانه ی آن دو لایه بوده که محکمی و مقاومت خیلی بیشتری به چتر خواهد داد.

چتر شوان مدل گلشن طرح 2

با شروع شدن فصل پاییز و سرد شدن هوا در بیشتر مناطق کشور معمولاً هر روزه شاهد بارش برف یا باران هستیم. در روزهای بارانی نمی‌توان بدون داشتن چتر از خانه خارج شد. بنابراین افرادی که به محل کار یا مدرسه و دانشگاه می ‌روند باید چتری داشته باشند که آنها را از خیس شدن مصون نگه دارند.چتر شوان مدل گلشن با بکارگیری از فریمی خیلی محکم موجب شده تا شما بتوانید در مدت طولانی  از چتر خود استفاده کنید و چتر خراب نشود. فریم فلزی بکار رفته در چتر شووآن مدل گلشن، استحکام مناسبی در مقابل ضربه و وزش باد شدید دارد و در مقایسه با چتر‌هایی که دارای فریم پلاستیکی هستند دوام و طول عمر زیادتری  داشته و سریع و به سادگی دچار آسیب‌ دیدگی نخواهد شد.

 

چتر شوان مدل 30/1 کد 001

چتر فول شوان مدل ۳۰/۲ با بکارگیری از چارچوب خیلی محکم، این امکان را دارد تا بتوانید در مدت زمانی زیاد از چتر خود استفاده کنید. فریم فلزی تعبیه شده در چتر فول شوآن مدل ۳۰/۲ ایستادگی خوبی در مقابل ضربه و برخورد دارد و در مقایسه با چتر‌هایی که دارای فریم پلاستیکی هستند طول عمر بیشتری دارد و به سادگی آسیب نمیبیند. بهره گیری از الیاف پلی‌استر در پارچه این چتر موجب شده تا خشک‌شدن چتر خیلی زودتر صورت گیرد و همچنین این خصوصیت را دارد که هر موقع لازم بود و چتر کثیف شده بود، می توان چتر را شستشو داد.

 

چتر اتوماتیک JIE HUI مدل 101B

چتر JIE HUI یک چتر با دکمه باز شدن یک حالته است به این صورت که با فشار چتر، به طور خودکار باز می شود و به صورت دستی بسته خواهد شد . چتر های یک حالته در مقایسه با چتر های دو حالته  دوام و طول عمر طولانی تری دارند . این چتر در شکل جمع شده جای کمی را می‌گیرد و نیز چتر دارای کاور و پوشش مخصوص می‌باشد. بنابراین در روزهای بارانی و برفی جای زیادی را همراه شما اشغال نمی‌کند و به راحتی می‌توانید آن را در کیف‌ دستی قرار دهید و اگر در آمدن باران و برف شک داشتید، آن را با خود به همراه داشته باشید.

 

چتر شیائومی مدل ZDS01XM

چتر یک وسیله ای ست که در روزهای بارانی کاملاً نیاز می باشد و باید برای بیرون رفتن آن را به همراه داشته باشیم . چتر شیائومی مدل ZDS01XM، یکی از این چتر ها می باشد. ویژگی بارز و مهم چتر شیائومی، حالت تاشو و خودکار آن است که به آسانی می توانید آن را به طور خودکار باز و بسته کنید؛ که این ویژگی موجب می شود چتر تنها با یک دست و به راحتی باز و بسته شود. چتر شیائومی از متریال نایلونی ای تولید شده که جلوگیری می نماید از نفوذ باران و یک لایه ی دوم در بالای این لایه وجود داشته که از وارد شدن اشعه های ماورای بنفش جلوگیری و ممانعت می کند. در نهایت چتر شیائومی را می توان در فصل بارانی و در روزهای آفتابی با خود به بیرون برد و خود را مصون نگه داشت.

 

چتر آر اس تی کد RS-2030

برند ریل استار (RealStar) که به اختصار با نام RST نام برده می‌شود، مارکی ست که کیفیت آن تضمین شده و از کمپانی Zhejiang Xingbao است. این کمپانی  از سال ۱۹۷۲ میلادی به صورت تخصصی در خصوص ساخت چتر در شهر  شانگهای چین که به شهر چتر معروف است ، فعالیت و کار  می‌کند و اکنون RST در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی و شعبه داشته و استاندارد کیفیت بین‌المللی ISO-9001 را به دست آورده است. چتر آر اس تی مدل RS-2030  از تولیدات مرغوب این کمپانی چینی بوده که خاصیت ضد باد دارد و در زمان وزش های  باد های شدید، از مفاصل قرار داده شده در قسمت درونی چتر خم شده و انعطاف پذیری دارد و هیچوقت دچار شکستگی نخواهد شد.

 


پر فروش ترین مدلهای چتر در بازار

 

چتر شوان مدل چاووش کد 15-300

چتر شوان مدل چاووش کد ۱۵-۳۰۰ با بکارگیری از توانایی های مختلف، درصدد آن است که  آسایش و رضایت بیشتری را به ما هدیه کند. همچنین از پارچه بسیار مرغوب دورو ساخته شده که بکارگیری از الیاف پلی‌استر در این پارچه موجب بیشتر شدن قابلیت خشک شدن خیلی زود  این چتر شده و شما می‌توانید هر موقع که مایل بودید، چتر خود را بشویید و بلافاصله و در زمان کمی از آن استفاده کنید. ستون فلزی تعبیه شده در این محصول، موجب افزایش طول عمر و  دوام خیلی زیاد آن شده است زیرا این ستون از جنس فلز و مقاوم، برعکس سایر چترها  به آسانی از بین نخواهد رفت. در کنار این مدل یک پوشش همجنس با پارچه چتر وجود دارد تا از آلوده شدن و آسیب چتر و همچنین پارگی در اثر برخورد با اشیا نوک تیز محافظت به عمل آورد.

 

چتر شوان مدل چاووش

با شروع شدن فصل پاییز و سرد شدن هوا در بیشتر مناطق کشور معمولاً هر روزه شاهد بارش برف یا باران هستیم. در روزهای بارانی نمی‌توان بدون داشتن چتر از خانه خارج شد. بنابراین افرادی که به محل کار یا مدرسه و دانشگاه می ‌روند باید چتری داشته باشند که آنها را از خیس شدن مصون نگه دارند. چتر شوان مدل چاووش، با بهره‌گیری از چارچوب بسیار مستحکم این امکان را به شما می دهد  تا در مدت زمان‌ زیادی از چتر خود بهره‌گیری کنید. فریم فلزی بکار رفته در چتر شووآن مدل چاووش استقامت بالایی در مقابل ضربه دارد و به نسبت چتر‌هایی که چارچوب پلاستیکی دارند طول عمر بالاتری دارد و زود آسیب نمی بیند. بکارگیری از الیاف پلی‌استر در پارچه این چتر در سرعت بخشی در فرایند خشک‌ شدن چتر شما موثر بوده و این  خصوصیت درا دارد تا هر زمانی که لازم بود و چتر آلوده و‌ کثیف شده بود، بتوانید آن را شستشو دهید.

 

چتر مدل FASHION TS148

این چتر با بهره مندی از شیوه ی بی رنگ به شما اجازه می دهد تا درهنگام محافظت از خود در برابر خیس شدن، از نگاه کردن قطرات برف و باران لذت ببرید. این چتر از ستون فلزی و مقاومی برخوردار است که سبب افزایش مقاومت آن می شود. در روی ستون این چتر ضامنی وجود دارد که با استفاده از آن می توان آن را باز و بسته کنید. برای باز و بسته کردن این چتر بعد از فشار دادن ضامن، باید ستون را در قسمت اتصال به پره ها به سمت بالا (برای باز کردن) و پایین (برای بستن) بکشید. این نوع از دستگیره پلاستیکی و مقاوم برخوردار است که به شکل عصا طراحی شده است. شکل عصایی دستگیره ی این چتر به شما این امکان را می دهد که تا هنگامی که به چترتان نیازی ندارید، چتر خود را برسطوح متفاوت آویزان کنید. زیبایی رنگ بندی این کالا سبب می شود از همراه داشتن این محصول بسیار لذت ببرید.

 

چتر شوان مدل چاووش کد 13-300

چتر شوان مدل چاووش کد 13-300 با بهره گیری از امکانات زیادی که در خود جمع کرده است می تواند گزینه خیلی خوبی برای افرادی باشد که در جست و جوی وسایلی اند که قابلیت های زیادی داشته باشد. چتر شوان مدل چاووش کد 13-300 از پارچه بسیار مناسب دورو استفاده شده است که در این پارچه ازالیاف پلی استراستفاده شده که این باعث افزایش قابلیت خشک شوندگی سریع این چتر می شود و شما هروقتی که دوست داشتید میتوانید چتر خود را بشویید و باز در فاصله زمانی کمی از آن بهره ببرید در این چترستون فلزی به کار رفته است که به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان طولانی از چتر خود بهره ببرید ستون فلزی و محکم این چتر برعکس چترهای دیگر به آسانی از بین نمی رود. این مدل یک جلد از جنس پارچه چتر به همراه دارد تا مانع از نشستن گرد و غبار بر روی سطح چتر شود. چتر شوان مدل چاووش کد 13-300 به واسطه ی ضامنی که بر روی ستون قرار دارد به آسانی باز و بسته می شود و با کمک دستگیره پلاستیکی آن می توانید آن را در مدت زمان زیادی و به آسانی در دستان خود بگیرید. این چتر با قابلیت بهره بردن از دو طرف، ستون فلزی و محکم، پارچه مرغوب با قابلیت خشک شوندگی فوری و همراه با جلد می تواند گزینه ی خیلی خوبی برای شما باشد تا از خود در هنگام خیس شدن در زیر باران و یا برف جلوگیری کنید.

 

چتر شوان مدل طوفان

چتر «شوان» مدل «طوفان» از طراحی ساده ای برخودار است اما به علت شکل و اندازه ای که دارد برای کسانی که در پی یک چتر تقریباً بزرگ هستند انتخاب خوبی خواهد بود. این چتر دسته ای با طراحی ارگونومیک دارا است که سبب می شود در هنگام به دست گرفتن چتر بتوان احساس راحت و مناسبی داشت و در هنگام استفاده مدت طولانی از چتر خستگی کمتری برای دست داشته باشد. در این چتر از پارچه یی پلی استری بکار رفته است که به خوبی و راحتی می تواند در برابر آب از خود محافظت کند و این امر باعث می شود تا بتوان با خیالی آسوده و راحت از این مدل چتر ها در روزهای بارانی و برفی استفاده کرد. اندازه تقریبا بزرگ این چتر در حالت باز هم استفاده از آن را حداقل برای دو نفر امکان پذیر است. و می توان با استفاده از آن مانع خیس شدن دو نفر در کنار یک دیگر شد. طریقه باز شدن این مدل چتر نیز به صورت ضامن دار است که با فشار دادن یک کلید صورت می گیرد و برای بستن آن تنها لازم است که پره ها را به شکل دستی تا ضامن به پایین کشید.

 

چتر شوان مدل 30/2 کد 018

با فرا رسیدن فصل سرما و بارش پی در پی باران بسیاری از افراد در جست و جوی انتخاب و گزینش چتری خوب و مناسب هستند تا از آن ها را در هنگام خیس شدن در زیر باران محافظت کند. چتر شوان مدل 30/2 با بهره گیری از فریمی بسیار قوی و مقاوم به شما کمک می کند تا بتوانید در زمان طولانی از چتر خود بهره ببرید. در چتر شوان مدل 30/2 فریم فلزی ای بکار رفته است که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد و دوام بیشتری در برابر چترهایی که دارای فریم پلاستیکی هستند دارد و به آسانی از بین نمی رود. الیاف پلی استر در پارچه این چتر به فوری خشک شدن چتر شما کمک می کند و این قابلیت را دارد که هر موقع خواستید بتوانید چتر خود را بشویید. ستون تلسکوپی چتر فول شوان مدل 30/2 به شما این اجازه را داده است تا بتوانید آن را جمع کنید و در ابعاد خیلی کوچک همراه خود داشته باشید. تا هر موقع خواستید از آن استفاده کنید چترتان همراه شما باشد. جلدی که همراه چتر فول شوان مدل 30/2 ارائه می شود این امکان را ایجاد کرده است تا بتوان از نشستن گرد و غبار برروی چتر یا پارگی بر اثر برخورد با اشیای نوک تیز، در هنگامی که از چتر خود استفاده نمی کنید محافظت کنید. و همینطور با استفاده از بند قرار گرفته شده بر روی دستگیره پلاستیکی این چتر شما می توانید چتر خود را در در دسترس قرار دهید تا بتوانید سریع تر و راحت تر قبل از آنکه در زیر باران خیس شوید از آن بهره ببرید. چتر فول شوان مدل 30/2 با گارانتی 24 ماهه به خریداران ارائه می شود تا درهنگام بوجود آمدن هرگونه عیب و ایراد دراستفاده از این چتر، بتوانید به آسانی از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید. چتر فول شوان مدل 30/2 با استفاده از فریم فلزی و محکم، پارچه با کیفت از جنس پلی استر، ستون تلسکوپی و ضمانت  24 ماهه همه ی خدماتی که شما از یک چتر مناسب انتظار دارید را برای شما مهیا کرده است.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

سه مسئله‌ی مهمی که در هنگام انتخاب یک چتر باید به آن‌ها توجه نمود؛ استحکام محصول، شرایط جوی منطقه‌ زندگی فرد و راحتی جابه‌جایی می‌باشد.اگر از دسته افرادی می‌باشید که بصورت مکرر چتر خود را باز و بسته می‌نمائید مانند افرادی که بازاریاب هستند و مکررا از این مغازه به آن مغازه می‌روند استفاده از چتر‌های سبک و کوچک که بصورت خودکار می‌باشند انتخاب بسیار مناسبی است زیرا تنها بوسیله‌ی یک دست قادر خواهید بود که بصورت سریع و راحت چتر را باز و یا بسته نمائید. همچنین در هنگام خرید باید به جنس و استحکام فنرها و میله‌های موجود بسیار توجه نمود زیرا این قطعات در معرض بیشترین خطر شکستگی قرار دارند. چگونگی اتصال سایه‌بان به میله بعلاوه حرکت یکنواخت و راحت میله باید مورد بررسی قرار بگیرد. بهترین انتخاب برای جنس لولا و فنر چتر، فایبرگلاس و برای سایه‌بان PVC می‌باشد. دلیل مناسب بودن PVC، خاصیت ضد آب بودن ذاتی آن می‌باشد در حالیکه سایر انواع سایه‌بان بوسیله‌ی پوشش نازک پلاستیک خاصیت ضد‌آب پیدا کرده‌اند که ممکن در گذشت زمان این لایه از میان برود. همچنین در آخر باید طراحی دسته را مد نظر قرار داد.

 


نظرات کاربران