نکات قابل توجه در خرید موزن گوش و بینی

راهنمای خرید دستگاه موزن گوش و بینی

رشد موهای اضافی در تمام بخش‌های بدن برای همه مردم اعم از مرد و زن بسیار ناخوشایند می‌باشد. به خصوص بخش‌هایی از صورت که بیشتر در مقابل دید مردم می‌باشند، مثل: موهای بینی و موهای گوش. به خاطر بسپارید، رشد مو در این دو بخش بیشتر در آقایان شایع می‌باشد. بنابراین شما عزیزان احتیاج به ابزاری دارید تا قادر باشید موهای این بخش‌ها را به سادگی اصلاح کنید. امروزه وسیله‌های گوناگونی به‌منظور این کار وارد بازار شده است، وسیله‌هایی که قیمت‌شان از ارزان شروع شده تا گران و خرید هریک از آنها وابسته به بودجه‌ شما می‌باشد.

دارا بودن ظاهر جذاب و آراسته برای خیلی از مردان از اهمیت زیادی برخوردار است. داشتن چنین ظاهر آراسته نیازمند اصلاح موی گوش، ریش و موی بینی می‌باشد. بنابراین به‌منظور این کار، خرید دستگاهی به نام موزن بینی و گوش که عملِ اصلاح موهای اضافی را برای‌تان خیلی ساده کرده است، توصیه می‌گردد. ولی پیش از خرید، حتماً نکته‌هایی را درباره خرید این وسیله بدانید. بنابراین همراه ما بمانید.

 

نکته‌ هایی مهم و کاربردی که زمان خرید موزن بینی و گوش باید مورد توجه قرار بدهید

 

سری دستگاه

پیش از آنکه اقدام به خرید موزن نمایید باید مشخص کنید که هدفتان از خرید آن چیست و آیا این دستگاه را فقط برای موهای بینی و گوش خریداری می نمایید یا آنکه می خواهید با آن به اصلاح خط ریش و ابروی خود بپردازید. بعضی از دستگاه های موزن که جهت اصلاح موی بینی مورد استفاده قرار می گیرند دارای چند سری اضافه برای اصلاح ابرو و خط ریش نیز هستند که در  زمانی که نیاز دارید می توانید از آنها استفاده نمایید. لازم به ذکر است که طبق تجربیات بدست آمده دستگاه هایی که از چند عملکرد مختلف برخوردار هستند قادر به انجام مطلوب عملکرد اصلی خود نیستند و تنها برندهای حرفه ای و معتبر توانایی انجام عملکردهای مختلف به طور مطلوب هستند.

 

قابلیت ضد آب

توجه به دارا بودن ویژگی ضدآب دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد و حتما باید مورد توجه قرار گیرد. اگر دستگاه موزنی که خریداری می کنید ضد آب باشد به راحتی می توانید پس از اصلاح آن را زیر آب بگیرید و آن را شستشو دهید زیرا ممکن پس از اصلاح تمیز نمودن دستگاه که دارای موهای بلندی در آن است سخت و دشوار باشد و مزیت ضد آب بودن اینجا دیده خواهد شد. اگر دستگاه شما دارای این قابلیت نمی باشد برای تمیز نمودن آن نیاز است سر و تیغه آن جدا گردد تا بتوان آن را با طور مطلوب تمیز نمود. لازم به ذکر است که برس های تمیزکننده ای به همراه دستگاه موزن به فروش می رسد که از آن می توان برای تمیز کردن سطحی دستگاه بهره گرفت.

 

اندازه و طراحی موزن بینی

بهتر است هنگام خرید دستگاه هایی را خریداری نمایید که دارای حجم کم می باشند تا حمل نمودن آن و قرار دادن آن در کیف راحت تر انجام گیرد زیرا ممکن است گاهی نیاز شود دستگاه را به همراه خود حمل نمایید و در این مواقع حمل دستگاهی که بزرگ و حجیم می باشد دشوار و سخت است. هنگام خرید می توان انواع دستگاه های موزن بینی و گوش را در شکل ها و اندازه های گوناگون در بازار مشاهده نمود. توصیه می کنیم دستگاه هایی را انتخاب نمایید که از طراحی بدنه گرد و خوش دستی برخوردارند زیرا این دسته از دستگاه ها به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

صدای دستگاه موزن بینی

حتما هنگام خرید به میزات صدایی که دستگاه برخوردار است توجه داشته باشید. اکثر دستگاه های موزن بینی و گوش دارای صدای بسیاری نیستند و متوجه می گردید که پس از روشن شدن دستگاه موتور کوچک آن شروع به وزوز می نماید. ممکن است شما نیز جز افرادی باشید که به صدا حساسیت دارند در نتیجه باید اقدام به خرید دستگاهی نمایید که صدایی نداشته باشد برای اینکار کافیست به کاتالوگ برند سازنده دقت نمایید تا از آن اطلاع یابید.

 

چراغ دستگاه موزن

بسیاری از تولیدکنندگان موزن بینی و گوش یک چراغ برای آن قرار داده اند تا هنگام اصلاح دید را بهتر نماید. اگر وجود چراغ در دستگاه موزن برایتان حائز اهمیت می باشد حتما هنگام خرید به این مورد توجه داشته باشید.

 

منبع تغذیه (باتری دستگاه موزن بینی)

باتری های قلمی و شارژی به عنوان منبع تغذیه دستگاه های موزن مورد استفاده قرار می گیرند. توصیه می کنیم اگر برای مدت زیادی قرار نیست از دستگاه موزن استفاده نمایید حتما اقدام به خارج نمودن باتری آن نمایید تا دستگاه موزن دچار آسیب نگردد.

 

 

بهترین مارک موزن گوش و بینی


ویژگی های دستگاه موزن گوش و بینی با کیفیت

 

می توانید انواع برندهای تولیدکننده دستگاه های موزن بینی و گوش را در بازار مشاهده نمایید. برندهایی همچون فیلیپس، براون، پاناسونیک از بهترین برندهای تولیدکننده دستگاه های موزن می باشند. برخی از برندها از قیمت های مقرون بصرفه ای برخوردار بوده اند و همین سبب پرفروش شدن محصولات آن برند گشته است. با وجود قیمت کمی که دستگاه های این برندها دارا هستند اما از معایبی همچون قدرت موتور کم، کاهش سریع میزان باتری و ... نیز برخوردار هستند. در ادامه برایتان لیستی از بهترین دستگاه های موزن موجود در بازار را ارائه خواهیم داد تا شما را در خرید دستگاه موزن بینی و گوش کمک نماییم و انتخاب مطلوبی را تجربه نمایید.

 

دستگاه موزن بینی و گوش فیلیپس مدل NT3160 

همانطور که بسیاری از شما مشاهده نموده اید دستگاه های موزن بینی و گوش ساده و دارای حجم اندک بوده اند و دارای قابلیت ها و امکانات ویژه ای هستند. فیلیپس یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دستگاه های اصلاح می باشد که سالیان دراز است به این فعالیت مشغول است و پیشرفت های بسیاری را کسب نموده است. موزن بینی و گوش NT3160 یکی از بهترین تولیدات این برند می باشد که فروش بالایی داشته است. این دستگاه دارای یک سری باریک بوده که یک تریمر عمودی دارد و به آسانی درون گوش و بینی قرار می گیرد. از استیل ضد زنگ جهت تولید این تریمر بهره گرفته شده است و لازم به ذکر است که این تیغه ها دارای تفاوت های بسیاری با تریمرهای صورت می باشند. دلیل وجود این تفاوت ها حساسیت نقاط داخل گوش و بینی می باشد. سری این دستگاه از خمیدگی بیشتری در قیاس را بدنه آن برخوردار است که این خمیدگی باعث می گردد پوست داخل گوش و بینی دچار بریدگی و گازگرفتگی نگردد. با این تفاسیر می توان گفت این دستگاه ایمنی لازم را دارا است. تیغه های تریمر این دستگاه دارای کیفیت بالایی بوده و پس از هر اصلاح می توان آن را با آب شستشو داد و زیر آب گرفت. برای تمیز نمودن این دستگاه نیازی به روغن کاری وجود ندارد. بدنه این ماشین موزن از حالت ارگونومیک برخوردار بوده و می توان آن را به آسانی در دست گرفت. بالای بدنه از جنس لاستیکی بوده و همین جنس سبب می گردد تا در هنگام مرطوب بودن نیز به هیچ عنوان از دست لیز نخورد. می توانید با بهره گیری از شانه های مخصوص که به همراه دستگاه به فروش می رسد به اصلاح و مرتب و منظم نمودن ابروها پرداخت. در کل می توان گفت که این دستگاه از طراحی زیبا و تیغه ها و بدنه مهندسی شده ای برخوردار است و جنس استیل ضدزنگ بسیار مقاون می باشد و همین موارد موجب گشته تا جز بهتریت دستگاه های موزن گوش و بینی در بازار باشد. اگر قصد خرید دستگاه موزن بینی و گوش را دارید این دستگاه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER115

این موزن یکی دیگر از محصولات برند پاناسونیک می باشد و کیفیت مطلوبی دارد و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد. وجود یک موزن گوش و بینی در کنار استفاده از لوازم اصلاح سر و صورت و بدن الزامی می باشد. این دستگاه از تیغه های چرخشی و سر باریک برخوردار می باشد که سر باریک آن به آسانی وارد گوش و بینی می گردد و به سرعت اقدام به اصلاح می کند. طراحی این دستگاه به صورت بی سیم بوده است و در تمامی حالت ها چه در جای خشک و چه در جای مرطوب می توان مورد استفاده قرار دارد. این دستگاه قابلیت شستشو داشته و می توانید پس از اصلاح اقدام به شستشوی سری آن نمایید و کاملا تمیز گردد. این دستگاه به این صورت طراحی گشته است که سر موزن هنگامی که به درون بینی و یا گوش وارد می گردد موها به داخل تیغه ها هدایت شده و دیگر نیازی نیست نگران آسیب رسیدن پوست توسط برخورد مستقیم تیغه ها باشید. حجم این موزن اندک بوده و به گونه ای است که به آسانی در دست قرار می گیرد. بدنه این موزن به صورت شیاردار بوده و وجود این شیارها از لیزخوردن موزن حتی در زمان خیس بودن جلوگیری می نماید. حجم کم این دستگاه باعث شده تا بتوان در موقعیت های لازم آن را درون کیف قرار داده و با خود به مسافرت و یا محل های دیگر برد تا در تمام موقعیت ها یک ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشید. اگر قصد خرید یک دستگاه موزن را دارید این دستگاه می توان انتخاب مناسبی برای شما باشد

 

موزن گوش، بینی و ابرو روزیا مدل HD102A

یکی دیگر از باکیفیت ترین دستگاه های موزن بینی، گوش و ابرو موزن مدل HD102A می باشد که توسط کمپامی روزیا تولید گشته. این موزن یک دستگاه 4 کاره می باشد و به خرید آن می توانید به اصلاح موهای بینی، گوش و ابرو بپردازید. روزیا برای این دستگاه خود یک موتور قوی و بادوام قرار داده است که سبب افزایش طول عمر آن گشته است. اگر به دنبال خرید یک دستگاه موزن هستید تا هنگام سفر نیز به همراه داشته باشید این موزن می توان بهترین گزینه باشد. تیغه های این موزن از جنس استیل ضد زنگ بوده است و موها را بدون هیچگونه فشاری بر پوست اصلاح می کند در نتیجه نیازی نیست نگران آسیب رسیدن به پوست خود باشید. برای این موزن 4 عدد سری در نظر گرفته شده است. یکی از سری ها حالت چرخشی داشته و وظیفه اصلی آن اصلاح موهای داخل بینی و گوش می باشد. دومین سری که به همراه این دستگاه به فروش می رسد برای خط زنی استفاده می گردد و می توان با آن به مرتب نمودن خط ریش پرداخت. می توانید برای زدودن موهای روی لبه گوش و اطراف سیبیل از سری سوم استفاده نمایید که سبب افزایش کاربرد موزن گشته است. از سری چهارم می توانید جهت کوتاهی و مرتب نمودن موهای ابرو استفاده نمایید. این دستگاه موزن قابلیت شستشو داشته است و می توانید پس از اصلاح اقدام به شستشوی آن نمایید. با خرید این دستگاه موزن که دارای 4 سری می باشد می توانید به پیرایش کامل موهای زائد صورت بپردازید و ظاهرتان را زیبا و آراسته نمایید. از دیگر اقلامی که به همراه این دستگاه به فروش می رسد برس تمیز کننده و درپوش می باشد. برای کار با این موزن لازم است از یک باطری قابل شارژ بهره گیرید و هنگامی که باطری آن تمام شد اقدام به شارژ آن نمایید. اگر بخواهیم یکی از بهترین موزن های بینی و گوش پرومکس را نام ببریم این موزن یکی از آن بهترین ها محسوب می گردد.

 

موزن بینی، گوش و ابرو پرومکس مدل 3260

موزن پرومکس مدل 3260 یکی از بهترین دستگاه های موزن موجود در بازار می باشد این دستگاه موزن به وسیله برند پرومکس تولید شده است. اگر قسمت هایی از صورت خود را نمی توانید با ماشین اصلاح معمولی اصلاح نمایید پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید این دستگاه موزن نمایید. این دستگاه موزن دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون بصرفه ای است. برای این موزن دو سری و یک شانه قابل تنظیم در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن از یک لامپ برخوردار است که هنگام اصلاح می توانید آن را روشن نمایید تا دید بهتری داشته باشید علاوه بر موارد عنوان شده دارای پایه نگهداری برای اصلاح موهای گوش، بینی و ابرو می باشد. می توانید برای اصلاح موهای داخل بینی د گوش از سری کوچک چرخشی بهره گیرید و برای اصلاح موهای ابرو از سری تریمر استفاده نمایید. این سری به همراه یک شانه برای کوتاه و مرتب نمودن ابرو می باشد. از مزیت های این دستگاه ضد آب بودن آن می باشد و دیگر نیازی نیست نگران داخل شدن آب به دستگاه باشید حتی می توانید داخل حمام و زیر دوش از آن استفاده نمایید. با وجود این قابلیت تمیز کردن و شستشوی دستگاه به راحتی انجام می گیرد. برای کار کردن با این دستگاه نیاز به یک باتری غیرقابل شارژ دارید. می توانید در سفرهایی که به برق دسترسی ندارید هم از دستگاه استفاده نمایید. این دستگاه موزن را می توان یکی از بهترین دستگاه های موزن موجود در بازار ایران معرفی نمود.

 

موزن گوش، بینی و ابرو روزیا مدل hq5700

یکی دیگر از با کیفیت ترین دستگاه های موزن دستگاه موزن hq5700 می باشد که تولید شده به وسیله برند روزیا می باشد. این موزت بسیار کاربردی و حرفه ای می باشد که تمامی افراد می توانند به استفاده از آن بپردازند. با خرید این دستگاه اصلاح موهای زائد داخل بینی و گوش به راحتی انجام می گیرد. تیغه این دستگاه تولید شده از استیل ضد زنگ می باشد و برای کار کردن نیاز به باتری قابل شارژ (بی سیم) دارد.

 

موزن گوش و بینی و ابرو رزونال مدل RZ703

اگر بخواهیم به معرفی بهترین دستگاه های موزن موجود در بازار بپردازیم این دستگاه یکی از آنها می باشد که کار اصلاح موهای داخل بینی، گوش، خط ریش و ... را به خوبی انجام می داد. این دستگاه از 2 سری متفاوت برخوردار است که کاربردهای گوناگونی دارند. این دستگاه را می توانید پس از اصلاح بشویید. از دیگر ویژگی های این موزن تکنولوژی برش مستقیم و تیغه استیل ضد زنگ می باشد. اصلاح توسط این دستگاه به صورت کاملا بهداشتی و دقیق انجام می گیرد.

 

موزن گوش، بینی و ابرو روزیا مدل HD107

موزن HD107 تولید شده توسط برند روزیا یکی از بهترین دستگاه های موزن در بازار می باشد. این موزن 3 کاره بود و از حجم کوچکی برخوردار است و وزن اندکی دارد. وزن سبک و حجم کم آن قرارگیری در دست را راحتتر می کند. با این دستگاه موزن قادر خواهید بود موهای زائد گوش و بینی و حتی خط ریش سیبیل و ابروهایتان اصلاح و مرتب نمایید. تیغه های این موزن از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است و در برابر رطوبت دوام بالایی دارد. هنگام اصلاح با این دستگاه متوجه خواهید شد که هیچگونه تماسی میان تیغه ها و پوست شما به وجود نمی آید و دیگر نیازی نیست نگران بریدگی و آسیب رسیدن به پوست خود باشید. از دیگر ویژگی های این موزن سری چرخشی آن می باشد که به راحتی اصلاح را انجام می دهد. برای مرتب نمودن خط ریش و سیبیل می توانید از سری تریمر استفاده نمایید. اگر جز افرادی هستید که موهای صورتتان پرپشت می باشد حتما اقدام به خرید این موزن نمایید. برای کوتاه نمودن ابرو می توانید از سری سوم بهره گیرید این سری به همراه یک شانه مخصوص بوده که بروی آن سوار است. این دستگاه می تواند انتخاب مطلوبی برایتان باشد.

 

موزن بینی و گوش نوع پاناسونیک مدل ER-GN30

موزن بینی و گوش «پاناسونیک» (Panasonic) مدل «ER-GN30» شامل تیغه‌ی دوطرفه و سیستم شست‌وشوی گردابی می‌باشد. تیغه‌ی درون موزن به صورت دوطرفه مورد طراحی قرار گرفته است. این تیغه دارای دو لبه در بالا و دو لبه در کناره‌ها می‌باشد؛ به این صورت هنگامی‌که موها از بالا یا از کناره‌ها وارد سر موزن می‌گردند، به‌وسیله یکی از تیغه‌ها به دام می‌افتند.

 

موزن بینی و گوش نوع فیلیپس مدل NT1150

موزن بینی و گوش «فیلیپس» (Philips) مدل (NT1150) دارای تیغه‌ی استیل و سری با قابلیت شست‌وشو می‌باشد که برای مردانی که موهای بینی و گوشی بلندی دارند مناسب می‌باشد. در طراحی قسمت بدنه‌ی این وسیله به اصول ارگونومیک توجه شده‌ است و به همین دلیل به کارگیری آن خیلی ساده می‌باشد. همچنین روی بدنه یک لایه روکش از نوع لاستیکی تعبیه شده که از سُر خوردن دستگاه جلوگیری می‌نماید.

 

موزن ابرو، گوش و بینی نوع کیمی مدل KM-6651

یکی از آزار دهنده‌ترین حالت دارا بودن موهای اضافی بینی و گوش می‌باشد. بنابراین درصورتی‌که برای آراستگی و زیبایی اهمیت قائل می‌باشیم لازم است به دنبال راهی به‌منظور برطرف کردن این مشکل باشیم که ما سفارش می‌کنیم در کنار به‌کارگیری تمامی دستگاه‌های اصلاح بدن وسر و صورت جایی برای یک موزن بینی و ابرو و گوش باکیفیت، بازکنیم به شکلی که سبب شود آراستگی ما چندین برابر گردد؛ پس KM-6651 از برند کیمی این امکان را مهیا نموده که به‌سادگی از شر این موهای زائد که به‌شدت در معرض دید می‌باشد راحت شویم. این پیرایشگر شامل موتور بادوامی و پرقدرتی می‌باشد که همین موضوع باعث عمر زیاد وسیله می‌گردد؛ و ازآنجایی‌که داری قابلیت شارژ بادوام طولانی می‌باشد به‌سادگی می‌شود آن را شارژ نمود در زمان‌های ضروری به‌سادگی آن را به‌کار برد. همچنین از سایر ویژگی‌های بارز و مشخص آن دارا بودن تیغه‌های ضد آب می‌باشد که بدون هیچ نگرانی این امکان وجود دارد که تیغه‌هایش را شست به شکلی که جهت به‌کارگیری دوباره تمیز و ضدعفونی باشد و طراحی این تیغه‌ها به شکلی می‌باشد که تماس مستقیم باپوست ندارد بنابراین سبب خراش و آسیب در پوست‌های حساس نمی‌گردد و ازآنجایی‌که مجهز به یک سری جداگانه به‌منظور خط زنی می‌باشد به‌راحتی خواهید توانست با وصل کردن آن به بدنه اصلی وسیله، خط سبیل و ریش را مرتب کرد و از ظاهری آراسته‌تر برخوردار گردید درانتها برای رعایت بهداشت بیشتر و مراقبت از تیغه‌ها هنگام جابه‌جایی می‌توان درب محافظ آن را به‌کارگرفت و همچنین این امکان وجود دارد از سری دیگر به‌منظور مرتب و کوتاه کردن ابرو استفاده کرد.

 

موزن بینی و گوشی نوع پاناسونیک مدل ER115

موهای اضافی بدن خیلی آزاردهنده می‌باشند؛ به خصوص درصورتی‌که در مقابل دید باشند. برای مثال موهای بینی و گوش روی ظاهر فرد تأثیرگذار می‌باشند. در کنار به‌کارگیری وسایل اصلاح بدن و سر و صورت، دارابودن یک موزن بینی و گوش الزامی می‌باشد.

 

موزن ابرو نوع پرومکس مدل 3712

موزن ابرو «پرومکس» (Promax) مدل «3712» مشهور به دستگاه پیرایش میکروتاچ، وسیله‌ای به‌منظور اصلاح موهای ابرو همراه دو شانه‌ی مخصوص این کار می‌باشد. البته این را وسیله می‌توان به‌منظور اصلاح موهای سایر نقاط مثل موهای بیرون بینی و گوش نیز به‌کارگرفت. Promax 3712 مجهز به تیغه‌ی تریمر می‌باشد که البته برخلاف خط‌زن‌ها، این تیغه به صورت عمودی قرار داده شده است.


پرفروش ترین برندهای دستگاه موزن گوش و بینی در بازار

 

 

موزن ابرو، بینی و گوش نوع پروجیمی مدل GM-3107

یکی از آزار دهنده‌ترین حالت دارا بودن موهای اضافی بینی و گوش می‌باشد. بنابراین درصورتی‌که برای آراستگی و زیبایی اهمیت قائل می‌باشیم لازم است به دنبال راهی به‌منظور برطرف کردن این مشکل باشیم که ما سفارش می‌کنیم در کنار به‌کارگیری تمامی دستگاه‌های اصلاح بدن وسر و صورت جایی برای یک موزن بینی و ابرو و گوش باکیفیت، بازکنیم به شکلی که سبب شود آراستگی ما چندین برابر گردد؛ پس GM-3107 از برند پروجیمی این امکان را مهیا نموده که به‌سادگی از شر این موهای زائد که به‌شدت در معرض دید می‌باشد راحت شویم. این پیرایشگر شامل موتور بادوامی و پرقدرتی می‌باشد که همین موضوع باعث عمر زیاد وسیله می‌گردد؛ و ازآنجایی‌که داری قابلیت شارژ بادوام طولانی می‌باشد به‌سادگی می‌شود آن را شارژ نمود در زمان‌های ضروری به‌سادگی آن را به‌کار برد. همچنین از سایر ویژگی‌های بارز و مشخص آن دارا بودن تیغه‌های ضد آب می‌باشد که بدون هیچ نگرانی این امکان وجود دارد که تیغه‌هایش را شست به شکلی که جهت به‌کارگیری دوباره تمیز و ضدعفونی باشد و طراحی این تیغه‌ها به شکلی می‌باشد که تماس مستقیم باپوست ندارد بنابراین سبب خراش و آسیب در پوست‌های حساس نمی‌گردد و ازآنجایی‌که مجهز به یک سری جداگانه به‌منظور خط زنی می‌باشد به‌راحتی خواهید توانست با وصل کردن آن به بدنه اصلی وسیله، خط سبیل و ریش را مرتب کرد و از ظاهری آراسته‌تر برخوردار گردید درانتها برای رعایت بهداشت بیشتر و مراقبت از تیغه‌ها هنگام جابه‌جایی می‌توان درب محافظ آن را به‌کارگرفت و همچنین این امکان وجود دارد از سری دیگر به‌منظور مرتب و کوتاه کردن ابرو استفاده کرد.

 

موزن ابرو، بینی و گوش نوع کیمی مدل KM-309

یکی از آزار دهنده‌ترین حالت دارا بودن موهای اضافی بینی و گوش می‌باشد. بنابراین درصورتی‌که برای آراستگی و زیبایی اهمیت قائل می‌باشیم لازم است به دنبال راهی به‌منظور برطرف کردن این مشکل باشیم که ما سفارش می‌کنیم در کنار به‌کارگیری تمامی دستگاه‌های اصلاح بدن وسر و صورت جایی برای یک موزن بینی و ابرو و گوش باکیفیت، بازکنیم به شکلی که سبب شود آراستگی ما چندین برابر گردد؛ پس KM-309 از برند کیمی این امکان را مهیا نموده که به‌سادگی از شر این موهای زائد که به‌شدت در معرض دید می‌باشد راحت شویم. این پیرایشگر شامل موتور بادوامی و پرقدرتی می‌باشد که همین موضوع باعث عمر زیاد وسیله می‌گردد؛ و ازآنجایی‌که داری قابلیت شارژ بادوام طولانی می‌باشد به‌سادگی می‌شود آن را شارژ نمود در زمان‌های ضروری به‌سادگی آن را به‌کار برد. همچنین از سایر ویژگی‌های بارز و مشخص آن دارا بودن تیغه‌های ضد آب می‌باشد که بدون هیچ نگرانی این امکان وجود دارد که تیغه‌هایش را شست به شکلی که جهت به‌کارگیری دوباره تمیز و ضدعفونی باشد و طراحی این تیغه‌ها به شکلی می‌باشد که تماس مستقیم باپوست ندارد بنابراین سبب خراش و آسیب در پوست‌های حساس نمی‌گردد و ازآنجایی‌که مجهز به یک سری جداگانه به‌منظور خط زنی می‌باشد به‌راحتی خواهید توانست با وصل کردن آن به بدنه اصلی وسیله، خط سبیل و ریش را مرتب کرد و از ظاهری آراسته‌تر برخوردار گردید درانتها برای رعایت بهداشت بیشتر و مراقبت از تیغه‌ها هنگام جابه‌جایی می‌توان درب محافظ آن را به‌کارگرفت و همچنین این امکان وجود دارد از سری دیگر به‌منظور مرتب و کوتاه کردن ابرو استفاده کرد.

 

موزن ابرو، بینی و گوش نوع روزیا مدل HD102

یکی از آزار دهنده‌ترین حالت دارا بودن موهای اضافی بینی و گوش می‌باشد. بنابراین درصورتی‌که برای آراستگی و زیبایی اهمیت قائل می‌باشیم لازم است به دنبال راهی به‌منظور برطرف کردن این مشکل باشیم که ما سفارش می‌کنیم در کنار به‌کارگیری تمامی دستگاه‌های اصلاح بدن وسر و صورت جایی برای یک موزن بینی و ابرو و گوش باکیفیت، بازکنیم به شکلی که سبب شود مرتب بودن ما چندین برابر گردد؛ موزن دو کاره HD102 از برند روزیا (Rozia) این امکان را مهیا نموده تا به‌سادگی از شر این موها که بسیار در مقابل دید می‌باشند راحت شویم. این پیرایشگر شامل موتور بادوامی و پرقدرتی می‌باشد که همین موضوع باعث عمر زیاد وسیله می‌گردد و برای استفاده طولانی و مسافرت‌ها انتخاب خیلی مناسبی می‌باشد؛ و از سایر ویژگی‌های بارز آن دارابودن تیغه های استیل ضد زنگ می‌باشد که طراحی این تیغه‌ها به شکلی می‌باشد که بدون کمترین فشار بر پوست، توانایی زدودن موهای زائد را دارد، بنابراین سبب خراش و آسیب در پوست‌های حساس نمی‌گردد. این وسیله مجهز به دو عدد سری می‌باشد.

 

موزن بینی و گوش نوع تاچ بیوتی مدل TB0959

دستگاهی ساخته شده از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی) اصلاح موی بینی TOUCHBeauty تاچ بیوتی مجهز به یک سیستم تیغه دوار می‌باشد که با به‌کارگیری یک عمل تیغه دایره‌ای به‌منظور صاف نمودن موهای ناخواسته درون گوش و بینی‌ها است این وسیله خیلی بی خطر، راحت و سریع است. دقت بدون درد ،موزن بینی و گوش تاچ بیوتی مدلTB0959 این موزن بینی و گوش تاچ بیوتی شامل تیغه ای از جنس فولاد ضد زنگ به‌منظور به‌کارگیری در مدت طولانی می‌باشد. موزن بینی و گوش نوع وال مدل Nasal Trimmer

موزن ابرو، بینی و گوش وال با تیغه‌ی از جنس استیل، مخصوص مردانی که موهای بینی و گوش بلندی دارند مناسب می‌باشد. البته تیغه‌های این مدل به گونه‌ای طراحی گشته‌اند که از گازگرفتن و ایجاد برش و خراش جلوگیری می‌نمایند. همچنین طول این تیغه‌ها به صورتی می‌باشد که به‌منظور کوتاه نمودن موهای درون بینی و گوش کافی خواهد بود.

 

موزن بینی و گوش نوع پروجیمی مدل GM-3120

بلند بودن موهای گوش و بینی‌تان هر چند مسئله خیلی کوچکی می‌باشد ولی امکان دارد بر روی ظاهر و قیافه شما اثرگذار باشد به همین دلیل لازم است به اصلاح و کوتاه کردن موهای این قسمت دقت زیادی نمود. با توجه به اینکه کوتاه نمودن و اصلاح موهای گوش و بینی عمل خیلی راحتی نمی‌باشد و بسیاری از مردم تلاش می کنند این عمل را با به‌کارگیری دستگاه‌هایی که در دسترس دارند و در خانه شان وجود دارد مانند قیچی انجام دهند که این عمل امکان دارد سبب صدمه رسیدن به پوست‌تان گردد ، به‌منظور برطرف کردن این مشکل کارشناسان به فکر تولید دستگاهی به اسم دستگاه موزن بینی و گوش افتادند که ویژه اصلاح موی گوش و بینی است. به صورتی که بدون نگرانی های قبلی و به سادگی قادرید موهای اضافی را اصلاح و کوتاه کنید .

 

موزن بینی و گوش نوع پروویو مدل PW-6108

دستگاه اصلاح «پروویو» (Prowave) مدل «PW-6108» با به‌کارگیری تیغه چرخشی برطرف کردن موهای اضافی بینی را ساده می‌کند. سری اصلی وسیله به‌منظور اصلاح موهای اضافی بینی و گوش کاربرد دارد و سری جانبی ویژه اصلاح نقاطی محدود مانند زیر ابرو و لب یا روی گوش طراحی گشته‌اند. سری مخصوص بینی و گوش شکلی گرد داشته و از این جهت به‌منظور اصلاح کردن موهای درون بینی و گوش مناسب می‌باشد.

 

ست موزن بینی و گوش نوع تاچ بیوتی مدل TB0868B

با نظر به نوآوری‌هایی که شرکت TOUCH BEAUTY در حوزه ماشین‌های زیبایی و اصلاح داشته، ست پیرایشگر مردانه مدلTB0868B یک گزینه هیجان‌انگیز و مناسب به شمار می‌آید. استفاده‌کننده از این ماشین دارای یک ست تکمیل پیرایشگر مردانه با توانایی‌های بالا می‌باشد که از سرعت و قدرت داده شده از سوی TOUCH BEAUTY لذت می‌برد. وجود حساسیت پوست صورت‌تان و بروز زخم‌ها و جوش‌های کوچک پس از اصلاح دیگر یک نگرانی دائمی نمی‌باشد.

 

موزن و خط زن بدن و صورت نوع تاچ بیوتی مدل TB1158

موزن ابرو (تریمر) تاچ بیوتی مدلTB1158ELECTRIC LADY TRIMMER TB1158   موزن ابرو (تریمر) ساخته‌ای از شرکت TOUCH BEAUTY (تاچ بیوتی) خط زن و موزن ابرو تاچ بیوتی بیشتر مردم از دارابودن موهای اضافی بر روی پوست‌شان ناراضی می‌باشند و دوست دارند که پوست‌شان را بدون موهای اضافی مشاهده کنند. موهای اضافی بر روی پوست بدن، جلوی دیده‌ شدن رنگ واقعی آن را می‌گیرند. به‌منظور برطرف کردن این مسئله وسایل گوناگونی طراحی شده که یکی از آن‌ها دستگاه ماشین اصلاح می‌باشد.

 

موزن بینی و گوش نوع پروجیمی مدل 3125

هرچند بودن مو در گوش و بینی مفید بوده و از داخل شدن ذره های معلق جلوگیری می‌نمایند، اما قابل رویت بودن و رشدشان حالت ناخوشایند و آزار دهنده‌ای به‌وجود می آورد. موزن 5 کاره پروجیمی این کار را ممکن کرده است که به‌سادگی از شر موهای اضافی که در مقابل دید می‌باشند راحت شویم. از ویژگی‌های مشخص این وسیله 5 کاره بودن آن می‌باشد که یک سری چرخشی به‌منظور کوتاه نمودن موهای درون بینی و گوش می‌باشد، یک سری برای خط زنی بوده و به‌منظور مرتب نمودن خط ریش کاربرد دارد.

 

موزن ابرو، بینی و گوش نوع رمینگتون مدل NE3450

بعضی از مردم ترجیح می‌دهند تا درون حمام به اصلاح و کوتاه نمودن موهای بدن بپردازند پس به دستگاهی نیاز دارند که در مکان‌های مرطوب و خیس و در تماس با آب صدمه نبیند. موزن بینی و گوش NE3450 محصول تولید‌ شده توسط شرکت «رمینگتون» (Remington)، جدای از اینکه ضدآب می‌باشد، قابل استفاده در زیر دوش را هم دارد. همچنین سری‌های این مدل را که قابل شستشو هستند در صورت کثیف شدن می‌شود شست.

 

موزن ابرو، بینی و گوش نوع ماکروتاچ مکس مدل 00223

موزن جدید میکروتاچ با اسم میکروتاچ مکس با عملکردی خیلی بهتر نسبت به مدل پیشین خود در انتهای سال 2011 تولید و روانه‌ی بازار شد. این محصول نسل جدید و قوی‌تر گشته همان موزن دوست‌داشتنی میکروتاچ است که دارای فروش خیلی زیادی در کل کشور و همچنین تمام دنیا بوده است . با دارابودن این دستگاه کم وزن، ایمن و ساده همیشه مرتب بوده و خودتان به سادگی قادرید اقدام به پیرایش خود نمایید.

 

موزن بینی، ابرو و گوش نوع میکروتاچ مدل MAX New2018

موزن جدید میکروتاچ با اسم میکروتاچ مکس با عملکردی خیلی بهتر نسبت به مدل پیشین خود در انتهای سال 2011 تولید و روانه‌ی بازار شد. این محصول نسل جدید و قوی‌تر گشته همان موزن دوست‌داشتنی میکروتاچ است که دارای فروش خیلی زیادی در کل کشور و همچنین تمام دنیا بوده است . با دارابودن این دستگاه کم وزن، ایمن و ساده همیشه مرتب بوده و خودتان به سادگی قادرید اقدام به پیرایش خود نمایید.

 

جمع بندی

به‌خاطر بسپارید که در هنگام خرید هر دستگاه اصلاح کننده‌ای باید به تعداد سَری‌ها دقت داشته باشید. موزن بینی و گوش نیز از چنین قانونی استثناء نمی‌باشد. بعضی از موزن‌ها تنها یک سَری به‌منظور اصلاح موی گوش و بینی دارند. ولی بعضی دیگر اضافه بر این سَری، سَری مخصوص اصلاح خط ابرو و ریش را نیز دارند. به سادگی جدا شدن وسایل و ابزار آن نیز توجه کنید تا جابه‌جایی هریک از ابزارک‌ها به سادگی انجام پذیرد. بعضی از موزن‌ها دکمه‌ای به‌منظور تعویض ابزار دارا می‌باشند و بعضی دیگر با چرخاندن سَری، تعویض ابزارها انجام می گیرد. توجه به باتری وسیله نیز مهم می‌باشد، موزن ها دارای دو نوع باتری قابل شارژ و قلمی می‌باشند. درصورتی‌که زیاد تصمیم به استفاده از وسیله را ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید موزن از نوع دارای باتری قلمی می‌باشد، چون باتری‌های قابل شارژ درصورتی‌که آنها کم به‌کاربرده شوند عمرشان در طی زمان کم خواهد شد.

زمان خرید موزن بینی و گوش، به داشتن چراغ بر روی آن دقت داشته باشید. این چراغ سبب عملکرد مناسب‌تر وسیله خواهد گشت و شما موقع استفاده دارای دید بهتری خواهید بود. درصورتی‌که تصمیم به خرید موزن بینی و گوش را دارید، تلاش کنید نوع ارزان قیمت را خریداری نکنید، زیرا از مواد اولیه با کیفیت ضعیف و پایین ساخته شده است. زمان خرید به کارایی و کیفیت وسیله دقت نمایید نه به قیمت. بسته بندی محصول را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا مبادا وسیله دچار از کار افتادگی یا شکستگی شده باشد. بهتر است محصول را از بین برندهای مطرح و معتبر برگزینید.

زمان خرید وسیله نیز از فروشنده درخواست کنید که وسیله‌ای را به شما معرفی نماید که موها را کوتاه کند، نه اینکه آن‌ها را از ریشه جدا کرده و بکند.

 

نظرات کاربران