ورود به
ایمالز
لطفا شماره تماس یا ایمیل خود را وارد نمایید.
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
ایجاد رمز جدید
✓
مرا بخاطر بسپار
ورود با گوگل
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در ایمالز
ثبت نام در
ایمالز
لطفا شماره تماس یا ایمیل خود را وارد نمایید.
ادامه
ادامه
✓
شرایط و قوانین ایمالز
را قبول دارم
تکمیل ثبت نام
حساب کاربری دارم.
ورود به ایمالز
دستهبندی کالاها
گوشی موبایل و تبلت
گوشی موبایل
تبلت
کتاب خوان
هدست و هدفون
GPS
لوازم جانبی موبایل و تبلت
سیم کارت
ساعت هوشمند
لوازم جانبی ساعت هوشمند
لپ تاپ و کامپیوتر
کیف پول سخت افزاری
لپ تاپ
کامپیوتر
تجهیزات شبکه
تجهیزات اداری
تجهیزات ذخیرهسازی
لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر
دستگاه ماینینگ
لوازم خانگی
تهویه سرمایش و گرمایش
شستشو و نظافت
لوازم آشپزخانه برقی
سایر لوازم خانگی
آشپزخانه
خواب و حمام
سیستم های امنیتی
تجهیزات خانه هوشمند
لوازم جانبی لوازم خانگی
صوتی و تصویری
پزشکی و سلامت
تجهیزات پزشکی
گجت های تندرستی
محصولات طبی
دارو و مکمل ها
ورزش و سرگرمی
وسایل ورزشی
اسباب بازی
تجهیزات سفر
کواد کوپتر
سرگرمی
لوازم خودرو و موتور سیکلت
خودرو
بدنه خودرو
داخل خودرو
الکترونیک خودرو
دستگاه پخش و باند
لوازم مصرفی خودرو
لوازم جانبی خودرو
تیونینگ
موتور سیکلت
تجهیزات موتور سیکلت
لوازم کامیون
ماشین آلات سنگین
فرهنگ و هنر
کتاب و مجلات
رسانه های صوتی و تصویری
جشن ها
نرم افزار
ادوات موسیقی
نوشت افزار
محصولات مجازی
اشیا قدیمی و کلکسیونی
محصولات مذهبی
تجهیزات کمک آموزشی
ابزار
ابزار دستی
ابزار و تجهیزات باغبانی
ابزار برقی
ابزار لوله کشی
ابزار مکانیکی و بنزینی
ابزار نجاری
ابزار دقیق و اندازه گیری
ابزار و ماشین های صنعتی
ابزار خراطی
ابزار نقاشی ساختمان
تجهیزات الکترونیک
تجهیزات هیدرولیک
ساختمان و فضای عمومی
شیرآلات ساختمانی
یراق آلات
تجهیزات الکتریکی
تجهیزات دستشویی و حمام
مصالح ساختمانی
محصولات شیمیایی
تزئینات ساختمانی
دکوراسیون فضای عمومی
تجهیزات شهری و ترافیک
منابع و مخازن
مادر و کودک
لوازم گردش و سفر نوزاد
بهداشت و حمام نوزاد
وسایل خواب نوزاد
لوازم غذا خوری نوزاد
ایمنی، مراقبت نوزاد
لباس کودک و نوزاد
لوازم ترئینی اتاق کودک
سرگرمی و آموزش کودک
غذای کودک
مد و پوشاک
پوشاک مردانه
پوشاک زنانه
پوشاک کودکان
کیف و کفش
ست هدیه
ست لباس زن و شوهر
پارچه و منسوجات
ست هدیه زنانه
کادو ولنتاین
لباس محلی
اکسسوری
خوراکی ها
میوه و سبزیجات
آجیل و خشکبار
غلات و حبوبات
قنادی
سوپر مارکت
گیاهان دارویی
پت شاپ
درمان و سلامت حیوانات
پوشاک حیوانات
لوازم بهداشتی حیوانات
لوازم نگهداری و بازی حیوانات
غذای حیوانات
وسایل آموزشی حیوانات
لوازم جانبی حیوانات
تجهیزات آکواریوم
بهداشت و زیبایی
آرایش و زیبایی
عطر و ادکلن
بهداشت و مراقبت
لوازم شخصی
دکوراسیون خانه
لوستر و نور پردازی
فضای منزل
لوازم تزئینی
کاغذ دیواری
استیکر و پوستر
سایر دستهها
تجهیزات حفاظتی و امنیتی
تجهیزات آزمایشگاهی
تجهیزات هتل و رستوران
کشاورزی و باغبانی
مقالات
فروشگاهها
شرایط و قوانین
درباره ما
ورود | ثبتنام
ثبت فروشگاه
ایمالز
فرهنگ و هنر
کتاب و مجلات
کتاب
کتاب فرل
کتاب استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی ها اثر او.سی. فرل و مایکل دی. هارتلاین
اشتراک گذاری در پیام رسان ها
پیام رسان مورد نظر خود را انتخاب کنید
تلگرام
واتس اپ
آدرس کپی شود
https://emalls.ir/erd/e.Mzg1Mzg4
کالای مورد نظر شما در
استان فروخته میشود:
فروشندگان به تفکیک استان
چرا به این کالا این رتبه را دادید؟
ثبت نظر
گزارش تخلف فروشگاه
شرح تخلف
*
کتاب استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی ها اثر او.سی. فرل و مایکل دی. هارتلاین
۰
(
۰
رای دهنده)
پیگیری قیمت
راهنمای خرید
نمودار قیمت
اشتراک گذاری
کالاهای مشابه
کتاب استراتژی بازاریابی هنر (راه کارهای تبلیغات و بازاریابی77) - اثر مهدی خادمی-شاهین پریخانی - نشر سیته
از
۶۶,۶۰۰
کتاب رفتار مصرف کننده بین الملل در قرن بیست و یکم (تاثیر بر توسعه استراتژی بازاریابی)،(شمیز،وزیری،شهرآب) - اثر کاسکان ساملی - نشر شهرآب-آینده سازان
از
۷۴,۷۶۰
کتاب استراتژی کتاب فروشان موفق (بازاریابی راهبردی کتابی برای کتاب) - اثر محمدرضا اسماعیلی-مرضیه حبیبی - نشر سوره مهر
از
۱۷,۷۶۰
کتاب استراتژی بازاریابی ترجمه محمد اعرابی
از
۴۱۰,۰۰۰
استراتژی بازاریابی صادرات
از
۶,۰۰۰
استراتژی محصول (با رویکرد مدیریت محصول جدید در بازار)
از
۳۲,۰۱۰
استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی
از
۵,۹۰۰
کتاب برنامه ریزی بازاریابی، استراتژی محیط و زمینه نشر مهربان
از
۹۳,۰۰۰
کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال
از
۲۴,۸۱۰
استراتژی بازاریابی: با رویکردی تصمیم محور
از
۱۹۹,۰۰۰
استراتژی بازاریابی هنر
از
۸۰,۰۰۰
بازاریابی به مثابه استراتژی
از
۱۲,۰۰۰
کتاب استراتژی ترکیب رسانهها در بازاریابی اثر لان سافکو
از
۳۳۷,۰۰۰
استراتژی کسب و کار بین الملل در کشور بازار های نو ظهور رویکرد شبکه نهادی
از
۱۲۳,۰۰۰
رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی
از
۲۸۰,۰۰۰
کتاب استراتژی های بازاریابی یادوار کتاب
از
۱۲۸,۰۰۰
استراتژی بازاریابی جهانی نشر دانشگاه تهران
از
۱۰۶,۷۰۰
کتاب استراتژی بازاریابی جهانی تالیف بودو ب. اشلیگل میلخ ترجمه دکتر محمد حقیقی
از
۱۰۶,۰۰۰
کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال اثر سایمون کینگزنورث
از
۲۲۹,۰۰۰
استراتژی کتاب فروشان موفق (بازاریابی راهبردی کتابی برای کتاب)
از
۱۹,۵۰۰
فروشندگان
مشخصات فنی
نظرات کاربران (
۰
)
کالاهای مشابه
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد میکنیم فیلترها را تغییر دهید
مشخصات فنی
مشخصات فنی کتاب استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی ها اثر او.سی. فرل و مایکل دی. هارتلاین
مشخصات
برند
انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
تعداد صفحات
662 صفحه
سایر توضیحات
استراتژی بازاریابی جالب است چون ذاتاً مردممحور است و هرگز ایستا نیست. آمیختهای متمایز از هنر و علم، استراتژی بازاریابی در مورد افرادی است (درون یک سازمان) که در پی یافتن راههایی برای ایجاد ارزش استثنایی از طریق برآورده ساختن نیازها و خواستههای دیگر افراد (مشتریان، سهامداران، شرکای کسبوکار، و جامعه در کل)، و همچنین نیازهای خود سازمان هستند. استراتژی بازاریابی از روانشناسی، جامعهشناسی، و اقتصاد برای شناخت بهتر نیازها و انگیزههای اصلی این افراد- چه مشتریان سازمان باشند (که معمولاً حیاتیترین آنها تلقی میشوند)، کارکنان آن، یا ذینفعان آن - بهره میگیرد. به طور خلاصه، استراتژی بازاریابی در مورد افرادی است که به دیگر افراد خدمت میکنند.
به این دلیل، استراتژی بازاریابی جالب است چون هرگز ایستا نیست. حقیقت ساده آن است که افراد تغییر میکنند. یک استراتژی که امروز کار میکند ممکن است فردا کاری نباشد. محصولاتی که امروز پر طرفدار هستند هفته بعد به فراموشی سپرده شدهاند. این بدیهیات مهماند چون درک حقیقی استراتژی بازاریابی به معنی پذیرش این حقیقت است که قواعد مشخص اندکی برای توسعه و پیادهسازی فعالیتهای بازاریابی وجود دارند. با توجه به تغییر دائمی وضعیت در محیط بازاریابی، تقریباً غیرممکن است بگوییم که بنا به «این نیاز مشتری» و «این رقبا» و «این سطح از مقررات دولتی» محصول الف، قیمت ب، ترویج ج، و توزیع د، منجر به بهترین نتایج خواهند شد. بازاریابی صرفاً با این شیوه کار نمیکند. فقدان قواعد مشخص و دورنمای اقتصادی، اجتماعی فرهنگی، رقابتی، فناورانه، و سیاسی/قانونی دائماً در حال تغییر استراتژی بازاریابی را موضوعی بیاندازه جذاب میسازد.
مولفان کتاب استراتژی بازاریابی معتقدند: «در سرتاسر کتاب، چارچوب برنامهریزی جامعی را بر اساس انجام تحقیق زمینهیابی متقن، توسعه قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی، طراحی برنامههای بازاریابی یکپارچه، و مدیریت روابط بلندمدت با مشتریان فراهم میسازیم. همچنین بر نیاز به یکپارچگی در فرایند برنامهریزی استراتژیک، و نیز طراحی برنامههای بازاریابی که مبتنی بر اخلاق و مسئول از جنبه اجتماعی باشند، تاکید میکنیم. همچنین بر یکپارچهسازی و هماهنگی تصمیمات بازاریابی با دیگر تصمیمات وظایف گوناگون کسبوکار به عنوان کلید دستیابی به مأموریت کلان و چشمانداز یک سازمان تاکید میکنیم. در سرتاسر کتاب، مثالهایی از برنامهریزی و پیادهسازی موفق را ارائه میکنیم تا نشان دهیم چگونه شرکتها با چالشهای استراتژی بازاریابی در اقتصاد امروز رودررو میشوند.»
قطع کتاب
وزیری
مترجم
محمد حسین بیرامی
مدل
استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی ها
موضوع
مدیریت و بازرگانی
ناشر
نشر دنیای اقتصاد
نویسنده
او.سی. فرل و مایکل دی. هارتلاین
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
ثبت دیدگاه شما
پیشنهاد ویژه فروشندگان
کالاهای مشابه