گوشی معاینه پزشکی لیتمن کلاسیک دو کودک مدل تمشکی LITTMANN CLASSIC II INFANT 2157

۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی گوشی معاینه پزشکی لیتمن کلاسیک دو کودک مدل تمشکی LITTMANN CLASSIC II INFANT 2157
مشخصات
حلقه rim و دیافراگم، راحتی بیمار را فراهم می کند. سری های گوشی، صاف و نرم است که باعث می شود راحت در گوش قرار گیرد و شما با آن احساس راحتی کنید وصداها را به خوبی بشنوید.
قطعه سینه ای chestpiece دوطرفه با دیافراگم cm2.7 ، ایده آل برای نوزادان طراحی خاص قطعه سینه ای، بادیافراگم متحرک و بل باز، حساسیت بالایی برای شنیدن صداها ایجاد می کند.
مشخصات قطعه سینه ای chestpiece دوطرفه با دیافراگم cm2.7 ، ایده آل برای نوزادان
مشخصات کلی قابلیت شنیدن صدا در فرکانسهای بالا و پایین بدون نیاز به جابجایی دریافت کننده سینه - دیافراگم قابل تنظیم - مناسب برای دوره های دانشجویی و تخصص - تیوب مقاوم با انعطاف بالا - طول: ۷۱ سانتیمتر- قطر طرف بزرگ دیافراگم: ۴٫۴ سانتیمتر - قطر طرف کوچک دیافراگم: ۳٫۲ سانتیمتر - بسته حاوی یک جفت سری گوش اضافه - کشور مبدا: آمریکا
میزان کشش هدست به راحتی متناسب با نیاز شما، قابل تنظیم است. قسمت گوشی لوله ها، هم راستا با کانال های گوش، زاویه دار شده است. گوشي ليتمن كلاسيك دو نوزادان ®M™ Littmann3، بر اساس طراحی تایید شده گوشی های معاینه لیتمن ساخته شده است. این گوشی، یک وسیله مطمئن و با طول عمر بالا برای ارزیابی، تشخیص و مانیتور کردن بیماران با جثه کوچکتر (اطفال و نوزادان) می باشد.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه