کیت رنگ مو آی ان جی حجم 60 میل شماره 7 - گردویی

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کیت رنگ مو آی ان جی حجم 60 میل شماره 7 - گردویی
مشخصات
استفاده برای بانوان
تست حساسیت برای انجام تست حساسیت لازم است که کمی از خمیر رنگ و مایع اکسیدان را در ظرفی مخلوط کرده و بر روی استخوان پشت گوش بمالید بعد از گذشت ۱۰ دقیقه اگر حساسیت، قرمزی یا خارش اتفاق نیفتاد می‌توانید از رنگ مو بر روی کل موها استفاده کنید.
جنسیت خانم
حجم 60 میل
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کد محصول 8033075881344
کشور‌ها ایتالیا
ماندگاری بالا
محتویات جعبه یک عدد تیوپ 6۰ میل رنگ مو، یک عدد بطری ۶۰ میل حاوی اکسیدان، یک عدد ماسک نرم کننده مو 20 میل، دارای یک اپلیکاتور برای سهولت در رنگ کردن
مشخصات حاوی ویتامین
نحوه استفاده ابتدا محتوی تیوب رنگ مو را وارد بطری اکسیدان کنید. درب بطری را بسته و بطری حاوی رنگ و اکسیدان را به خوبی تکان دهید تا به طور کامل با هم مخلوط شوند. سپس در بطری اکسیدان را باز کنید و به جای آن اپیلیکاتوری که داخل بسته قرار دارد را ببندید و مثل شانه موهای خود را با آن شانه کنید تا مخلوط را به طور یکنواخت به همه موها برسد. یک کلاه پلاستیکی روی موهایتان بگذارید و ۳۰ دقیقه صبر کنید، سپس موها را بشویید. اگر قبلاً موهایتان را رنگ کرده‌اید، ابتدا مخلوط را به ریشه موها مالیده و ۱۰ دقیقه صبر کنید. سپس، رنگ را به همه موها بمالید. سپس ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد موها را به خوبی بشویید. بعد از گذشت مدت زمان لازم و برای شستشوی رنگ از روی موها، ابتدا کمی آب ولرم روی سرتان بریزید و موها را به آرامی ماساژ دهید تا کف یکنواخت و رقیقی روی موها تشکیل شود. سپس موها را بدون ماساژ دادن به‌ خوبی آبکشی کنید. بدین صورت که رنگ را از ریشه تا ساقه مو شسته و این عمل را تکرار کرده تا آب تمیز را مشاهده کنید. بعد از شستن برای جلوگیری از خشک شدن موها حتما از ماسک مویی که داخل بسته قرار دارد، استفاده کنید. برای استفاده از ماسک کمی آب موها را بگیرید و مقداری از ماسک را به ساقه موهایتان بزنید به مدت 1 تا 2 دقیقه کمی ماساژ دهید و بعد از 5 دقیقه موها را کاملا آبکشی کنید.
نکات ایمنی توصیه می‌شود 48 ساعت قبل از استفاده حتما تست حساسیت را انجام دهید. بهتر است قبل از رنگ برای محافظت بیشتر و بهتر از پوست سر و موها، از روغن الس استفاده کنید. بر روی موهای خشک و شسته نشده استفاده شود.
وزن 400 g
ویژگی حاوی ویتامین, ماندگاری بالا
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه