کپسول سیدرال کلاسیک فارمانوترا ۲۰ عدد || Pharmanutra sideral 20 caps

۲۱ فروشگاه
۴.۸ از ۵
(۵ رای دهنده)

از ۹۸,۰۰۰ تا ۲۶۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کپسول سیدرال کلاسیک فارمانوترا ۲۰ عدد || Pharmanutra sideral 20 caps
مشخصات
جنسیت مصرف ایتالیا - ایران
روش مصرف - روزانه یک کپسول با آب زیاد میل شود. (به مقدار توصیه شده توسط پزشک در هر ساعتی از شبانه روز به همراه یک لیوان آب مصرف شود.)
شرایط نگهداری - فرآورده دور از دید و دسترس کودکان زیر 3 سال، در دمای کمتر از 25 دجه سانتیگراد، دور از نور مستقیم خورشید و حرارت نگهداری شود و از تماس آن با آب پرهیز شود. - تاریخ انقضای ذکر شده برای فرآورده ای است که در شرایط مناسب نگهداری شده است.
شرکت سازنده کیمیا سلامت ایرانیان
موارد مصرف - کمک به جلوگیری از کم خونی، فقر آهن و تامین آهن مورد نیاز بدن - قابل استفاده در موارد کمبود آهن ناشی از از دست دادن خون مانند اهداء خون، زخم و یا تزریق - دارای قابلیت جذب بسیار بالا و کمترین عارضه گوارشی - پیشگیری و درمان کم خونی فقر آهن با علل مختلف - مناسب برای بیماری‌های گوارشی
هشدار مصرف - این فرآورده برای تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نیست. - در صورت مصرف هرگونه دارو یا مکمل دیگر قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت کنید. - از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده پرهیز شود، مگر با توصیه پزشک. - این فرآورده نباید به عنوان جایگزین رژیم غذایی متعادل و سالم در نظر گرفته شود. - این فرآورده حاوی پروتئین های شیر است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه