کرم کاپسیدین 30 گرمی دینه

۱۴ فروشگاه
۵ از ۵
(۲ رای دهنده)

از ۲۰,۰۰۰ تا ۳۴,۲۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم کاپسیدین 30 گرمی دینه
مشخصات
احتیاط در مصرف در بارداری و شیردهی منع مصرف ندارد.
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
تداخل دارویی در مصرف موضعی فرآورده تاکنون گزارشی مبنی بر تداخل دارویی ثبت نگردیده است. لازم به ذکر است که فرآورده های ساخته شده از اولئورزین فلفل، در دنیا به صورت OTC (بدون نسخه) به فروش می رسند.
ساخت ایران
شرایط منع مصرف در نواحی حساس مانند چشم و مخاط، زخمها و بریدگیها و همچنین در موارد حساسیت به فلفل از مصرف کرم اجتناب کنید. (در صورت عدم بهبود بعد از 7 روز، مصرف دارو قطع شود)
شرایط نگهداری در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود. دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 1228103483
عوارض جانبی در صورت استعمال بر طبق دستور مصرف و رعایت موارد احتیاط، عارضه جانبی مشاهده نمی گردد. (سوزش و قرمزی پوست از اثرات طبیعی فرآورده های حاوی فلفل قرمز است که بعد از مصرف مرتب چند روزه تخفیف یافته و یا از بین می روند).
محتویات بسته تیوپی 30 گرمی
مقدار و نحوه مصرف 3 تا 4 بار در روز مقدار کمی از فرآورده را به آرامی بر روی پوست کاملا خشک ماساژ دهید تا جذب شود (با فاصله زمانی حداقل 6 ساعت) توجه: برای اجتناب از واکنش های شدید پوستی در افراد حساس، در شروع درمان مقدار کمی از کرم بر روی پوست آزمایش شود تا در صورت واکنش شدید حساسیتی از مصرف آن خودداری گردد. پس از استعمال دارو به مدت 3 ساعت از گرم کردن موضع و یا استحمام با آب داغ خودداری کنید. دوره درمان 2 تا 6 هفته است، در صورت استفاده منظم و رعایت طول درمان اثرات تسکین دهنده درد به خوبی احساس خواهد شد. بعد از استفاده از فرآورده، دستها را با دستمال تمیز کرده و سپس با آب و صابون شستشو دهید. اگر کرم را برای آرتریت دستها استفاده می کنید، 30 دقیقه صبر کرده و سپس دستها را بشویید. در صورت تماس کرم با نواحی حساس، ضمن پاک کردن موضع با دستمال و شستشو با آب و صابون، ناحیه را با کره یا روغنهای خوراکی پاک کنید. در صورت تماس فرآورده با چشم، آن را با آب به شدت شستشو دهید و در صورت نیاز به پزشک معالج مراجعه نمایید. در صورت بروز التهاب و یا سوزش بیش از اندازه از پماد کالاندولا و یا ژل لیدوکائین استفاده کنید، اما به هر حال استفاده مرتب از فرآورده باعث کاهش حساسیت و افزایش تحمل پذیری می گردد.
مکانیسم اثر ماده موثره فلفل (کپسایسین) اثر ضد درد انتخابی خود را از طریق کاهش ماده P (نوروپپتیدی متشکل از 11 اسید آمینه) که واسطه انتقال درد از اعصاب محیطی به نخاع و مغز می باشد، اعمال می کند. بدین ترتیب که کپسایسین با ممانعت از باز جذب ماده P باعث کاهش انتقال پالسهای درد از اعصاب محیطی به سیستم اعصاب مرکزی می گردد و در نتیجه احساس درد در ناحیه آزرده کاهش می یابد. کرم کاپسیدین با جذب بسیار بالای پوستی در درمان دردهای موضعی موثر می باشد.
مواد تشکیل دهنده کرم کاپسیدین از عصاره استاندارد شده فلفل (Capsicum annuum) تهیه شده است و هر 100 گرم آن دارای 50 میلی گرم ماده موثره (total capsaicinoids) می باشد. ویتامین C و مقادیر قابل توجهی کاروتنوئید از دیگر ترکیبات مهم عصاره فلفل می باشند.
موارد مصرف آرتریت روماتویید، استئوآرتریت، نورالژی، دردهای ناحیه شانه، بازو، ستون فقرات، اسپاسم های عضلانی و نیز نوروپاتی های دیابتی و دردهای عصبی مزمن
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه