کرم مرطوب کننده آکوالیا ترمال ریچ مناسب پوست‎های خشک و خیلی خشک 50 میلی‎لیتر ویشی

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم مرطوب کننده آکوالیا ترمال ریچ مناسب پوست‎های خشک و خیلی خشک 50 میلی‎لیتر ویشی
مشخصات
بارکد وارداتی 337871325541
ترکیبات آب، گلیسرین، دایمتیکون، پلیزو بوتن هیدروژنه، الکل دنات، پنتا اریتریتیل تترا ایزو استئارات، دایمتیکون استریل، آمونیوم پلی اکریل دی متیل تروماید، پنتیلن گلیکول، دایمتیکون استئاریل، کره کراتینه، گلیسرین استئارات سیترات، هیالورونات سدیم، فنوکسی اتانول، چندراس کریسپاز (کارگینان)، پلوکسامر 338، دی سدیم اتیلن دیکوکامید PEG-15 دی سولفات، دی سدیم EDTA، کاپریلیل گلیکول، سیتریک اسید، صمغ بیو ساکارید-1، اکریلاتس/ C10-30 آلکیل اکریلیت کراس پلیمر، اکریلیت کوپلیمر، عطر
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده‎ها و پاک‎کننده‎های مناسب با نوع پوست در کنار این محصول توصیه می‌گردد.
جنس محفظه شيشه‎اي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف صبح و شب به صورت یکنواخت روی پوست صورت، گردن و دست‎ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا به طور کامل جذب شود. می‎توانید کرم را به صورت تنها یا پیش از آرایش صورت استفاده نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده کازمتیک اکتیو ویشی
شرکت واردکننده کوبل دارو
فرم محصول كرم
کارایی مرطوب‎كننده
کاربرد ها ویژگی های کرم مرطوب کننده 48 ساعته ریچ آکوالیا ترمال ویشیمحافظت از پوست در برابر آسیب های روزانهتقویت کننده و مرطوب کننده 48 ساعتهبدون چربی، سبک و راحتمناسب بعنوان پایه آرایشکرم مرطوب کننده 48 ساعته ریچ آکوالیا ترمال ویشیاین کرم پوست  را در برابر عوامل محیطی را تقویت می کند. تا 48 ساعت پوست را رطوبت رسانی می نماید. در ساخت کرم مرطوب کننده 48 ساعته ریچ آکوالیا ترمال ویشی از تکنولوزی آبرسانی به منظور توزیع بیشتر رطوبت به تمام پوست صورت استفاده شده است تا در طول روز برای شما پوستی تازه و با طراوت به ارمغان بیاورد.کرم مرطوب کننده 48 ساعته ریچ آکوالیا ترمال ویشی غنی شده با آب چشمه خالص و از 15 ماده معدنی مفید، اسید هیالورونیک، کاراگینان ها و آکوابیرول که در طول روز و به مدت 48 ساعت رطوبت پوست را فراهم آمده است.محصولات آکوالیا ترمال ویشیسری محصولات آکوالیا ترمال از دسته محصولات آبرسان و تامین کننده رطوبت پوست می باشند.آب و پوست های خشک و خیلی خشکدوش گرفتن و حمام سبب طراوت و شادابی پوست می شود. اما همچنین می تواند سبب از بین بردن چربی طبیعی پوست و خشک شدن آن گردد. آب داغ همیشه چربی ها را زود تر از آب ولرم از بین می برد. بنابراین بهتر است که بیشتر از 10 دقیقه حمام طول نکشد و با آب ولرم پوست را شستشو دهید. همیشه در حمام را بسته نگه دارید این کار به مرطوب نگه داشتن حمام و رطوبت پوست کمک خواهد کرد.مرطوب کردنمرطوب کننده ها علاوه بر این که پوست را مرطوب نگه می دارند سبب آبرسانی مناسب نیز می شوند. استفاده از مرطوب کننده مناسب 2 یا 3 بار در طول روز امری ضروری است. طریقه درست استفاده کردن از مرطوب کننده ها هم به این صورت است که بعد از شستشوی صبح و شب پوست به مدت 3 دقیقه مرطوب کننده را روی پوست بمالید تا کاملا جذب پوست شود. به علاوه فراموش نکنید که در طول روز هم از مرطوب کننده ها استفاده کنید.
کد مجوز بهداشتی 8093241510490534
کشور تولید‎کننده فرانسه
مخصوص صورت، گردن
مقدار 50 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
نوع کارایی آبرسان، محافظت‎كننده
نوع محفظه كاسه‎اي
ویژگی ها • محافظت از پوست در برابر آسیب‎های روزانه
• تقویت‌‎کننده و مرطوب‎کننده 48 ساعته
• بدون چربی، سبک و راحت
• مناسب بعنوان پایه آرایش
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه