کرم ضد جوش میس ادن جم 40 میلی‌لیتر کرم پرفکت مناسب پوست‌های حساس، چرب و دارای جوش 40 میلی‌لیتر میس ادن

۶ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۳۹۸,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد جوش میس ادن جم 40 میلی‌لیتر کرم پرفکت مناسب پوست‌های حساس، چرب و دارای جوش 40 میلی‌لیتر میس ادن
مشخصات
بارکد وارداتی 3760143349097
ترکیبات آب، پارافین مایع، گلیسرین، گلیسریل استئارات، ستیل الکل، روغن بادام شیرین، ستئارت-20، دایمتیکون، ستئارت-12، ستئاریل الکل، اسید سالیسیلیک، تری اتانول امین، عطر، تری کلوزان، کربومر، عصاره گیاه رازک، عصار سرو کوهی، بنزیل الکل، اسید سیتریک، پتاسیم سوربات، سدیم بنزوات، متیل کلرو ایزو تیازولینون، هیدروژن پروکسید، پتاسیم کلراید، متیل ایزو تیازولینون، لیمونن، لینالول، سیترال
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از پاک‌کننده‌ها و شوینده‌های مناسب با نوع پوست و استفاده از محصولات مرطوب‌کننده و مغذی و درمان‌کننده آکنه جهت داشتن پوستی زیبا و شفاف توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف روزی 2 بار به پوست خشک و تمیز با تمرکز روی جوش‌ها، استفاده شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار میس ادن کازمتیکس
شرکت واردکننده ماهتاب کیش
عصاره روغن بادام شيرين، سرو كوهي، رازك
فرم محصول كرم
کارایی ضد التهاب، ضد جوش
کاربرد ها ویژگی های کرم پرفکت میس ادنجمع کننده منافذ باز پوست و کمک به ترمیم جای جوشمناسب جهت پوست های جوان با نقص و عیب (آکنه)درمان آکنه های التهابی و کومدون های سرسفیدپاکسازی عمقی چربی و آنتی باکتریالضد التهاب و التیام بخشفاقد پارابنمعرفی کرم پرفکت میس ادنکرم پرفکت میس ادن حاوی عصاره رازک، سرو کوهی، BHA، روغن بادام شیرین و تری کلوزان می باشد. کرم پرفکت میس ادن برای پوست های جوان دارای آکنه مناسب می باشد. کرم پرفکت میس ادن جمع کننده منافذ باز پوست بوده و به ترمیم جای جوش کمک می کند. کرم پرفکت میس ادن آنتی باکتریال، التیام بخش و ضد التهاب بوده و به صورت عمقی چربی را از سطح پوست پاکسازی می کند.ترکیبات کرم پرفکت میس ادنرازک( Humulus lupulus)رازک ضد باکتری ، ضد جوش و کنترل کننده چربی بیش از حد پوست بوده و به ترمیم جای جوش کمک می کند. رازک التیام بخش و ضد التهاب نیز می باشد.سرو کوهی (Juniperus communis)سرو کوهی ضد باکتری، ضد التهاب، ضد جوش می باشد و چربی بیش از حد  پوست را کنترل کرده و منافذ باز پوست را جمع می کند.روغن بادام شیرینروغن بادام منبعی غنی از ویتامین E است و با حفظ رطوبت پوست و کاهش چین و چروک های پوست یک جوان کننده و سفید کننده پوست به شمار می رود. روغن بادام شیرین نرم کننده ای بسیار قوی، روشن کننده پوست و ضد باکتری می باشد و مانع از رشد عفونت بر روی جوش می شود.اسید سالسیلیک BHAاسید سالسیلیک BHA خطوط عمیق پوستی را برطرف کرده و لایه بردار، ضد التهاب، ضد باکتری، پیشگیری کننده از پیری زودرس و شفاف کننده پوست می باشد. اسید سالیسیلیک همچنین آکنه را درمان می کند.تری کلوزان تری کلوزان ضد باکتری، ضد قارچ و ضد آکنه می باشد.
کد مجوز بهداشتی 108441012004
کشور تولید‎کننده فرانسه
ماده شاخص BHA، تري كلوزان
مخصوص صورت، بدن
مقدار 40 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو دهید.
نوع کارایی پاك‎كننده عمقي چربي، جمع‎كننده منافذ باز پوست
ویتامین ها E
ویژگی ها • جمع‌کننده منافذ باز پوست و کمک به ترمیم جای جوش
• مناسب جهت پوست‌های جوان با نقص و عیب (آکنه)
• درمان آکنه‌های التهابی و کومدون‌های سرسفید
• پاکسازی عمقی چربی و آنتی‎باکتریال
• ضد التهاب و التیام‎بخش
• فاقد پارابن
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه