کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل Oil Free حجم 30 میلی لیتر Doctor Jila Sunscreen Cream Controlled Oil Level SPF 63

۵۳ فروشگاه
۴.۲ از ۵
(۴ رای دهنده)

از ۴۱,۳۰۰ تا ۱,۴۴۹,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل Oil Free حجم 30 میلی لیتر Doctor Jila Sunscreen Cream Controlled Oil Level SPF 63
مشخصات
برند دکتر ژیلا
توضیحات کرم ضدآفتاب فاقد چربی دارای دکتر ژیلا SPF 30 در ۳ مدل مختلف بی‌رنگ، بژ طبیعی و بژ تیره تولید شده است. نوع بی‌رنگ آن در تیوپ سفید رنگ، بژ طبیعی آن در تیوب نارنجی و بژ تیره آن در تیوب قرمز تولید شده‌اند. بنابراین به راحتی قابل تشخیص و انتخاب هستند. از ویژگی‌های بارز محصولات دکتر ژیلا استفاده از فیتلرهای شیمیایی و معدنی است. به همین دلیل این ضدآفتاب بیش از ۹۵ درصد قابلیت محافظت از پوست در برابر پرتوهای زیان‌بار خورشید را دارد. تحقیقات نشان می‌دهد بالا بردن SPF تا ۶۰ فقط ۳ درصد به میزان محافظت ضدآفتاب اضافه می‌کند. در حالی که احتمال ایجاد ناراحتی‌های پوستی با استفاده بیش از حد مواد شیمیایی بیشتر می‌شود. کرم ضدآفتاب فاقد چربی دکتر ژیلا برای انواع پوست قابل استفاده و بدون چربی است. این کرم با داشتن خاصیت مات‌کنندگی موجب کاهش براق بودن پوست می‌شود بنابراین اجازه نمی‌دهد چربی در سطح پوست دیده شود. از طرفی برای این که کم بودن چربی کرم موجب خشکی پوست نشود، ترکیبات گیاهی مرطوب‌کننده به آن اضافه شده‌اند. از ترکیبات جدید ضدچروک، ضدپیری، غیرحساسیت‌زا و ضدالتهاب نیز در این کرم استفاده شده است.دیگر وجه تمایز این کرم با سایر محصولات مشابه وجود ترکیبات خاص کمپلکس‌شده با تیتانیوم دی اکساید در ترکیبات آن است. این ترکیب ویژه سبب شده تا پس از استفاده از این محصول، تعریق به مقدار زیادی کم شود.
جنسیت مصرف عمومی
رنگ بی‌رنگ
روش مصرف به اندازه یک بند انگشت از کرم ضدآفتاب را روی پوست بگذارید و به صورت دورانی روی تمام سطح آن مالش دهید تا جذب شود. حتماً هر ۲ ساعت یک بار کرم ضدآفتاب را تجدید کنید.
شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.
موارد احتیاط در صورت مشاهده هر نوع آلرژی مصرف را متوقف و به پزشک مراجعه کنید. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی کرم از مصرف آن خودداری کنید.
موارد مصرف محافظت کامل از پوست در برابر آفتاب کنترل تعریق با استفاده از ترکیبات جاذب رطوبت
نام انگلیسی Dr.JILA Sunscreen Cream SPF 30+ 30 gr
نوع محصول کرم ضدآفتاب
نوع محفظه تیوپ پلاستیکی
ویژگی‌ها محافظت از پوست در برابر پرتوهای UVA و UVB کنترل تعریق دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدان برای محافظت از پوست فاقد چربی مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه