کرم روز ضد چروک مرویانس اکسپرت مناسب انواع پوست و پوست‌های معمولی 50 میلی‌لیتر نوکس

۲ فروشگاه
۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

۲۹۹,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم روز ضد چروک مرویانس اکسپرت مناسب انواع پوست و پوست‌های معمولی 50 میلی‌لیتر نوکس
مشخصات
بارکد وارداتی 3264680006975
ترکیبات آب, عصاره میوه تمشک, روغن دانه روزا موسکاتا, گلیسرین, روغن آووکادو, آراکیدیل الکل, شی باتر, کوریلوس آولانا ( روغن دانه فندق), پنتا اریتریتیل دی استئارات, دی کاپریلیل کربنات, کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید, اسانس, بهنیل الکل, هیدروکسی اتیل اورئا, عصاره آلبیزیا ژولیبریسین بارک (درخت ابریشم ایرانی), لائوریل لیسین, دایمتیکون, توکوفرول, آراکیدیل گلوکزاید, آکریلات/c10-30 آلکیل آکریلات کراس پلیمر, کاپریلویل گلیسین, سدیم هیدروکساید, سیتریک اسید, اتیل هگزیل گلیسرین, سدیم استئارویل گلوتامات, روغن میوه رزا کانینا, دهیدرو استیک اسید, فنوکسی اتانول, سدیم گلوکونات, زانتان گام, دایمتیکون کراس پلیمر, بنزیل الکل, آمونیوم لاکتات, عصاره همروکالیس فولوا, گرانیل گرانیل ایزو پرو پانول, سدیم بنزوات
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده‌ها، پاک‌کننده‌ها و ضد آفتاب مناسب با نوع پوست در کنار این محصول توصیه می‌گردد.
جنس محفظه پلاستیکی
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف روزها روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار نوکس
شرکت واردکننده پوبر
عصاره تمشکدرخت ابریشم ایرانیروغن آووکادوروغن دانه روزا موسکاتاروغن فندقهمروکالیس فولوا
فرم محصول کرم
کارایی ضد چروک
کاربرد ها چروک‌ها، نخستین علامت پیری هستند که به علت از دست رفتن قابلیت ارتجاعی پوست، پدید می‌آیند. اصولا زندگی سالم و بدون هیجانات عصبی، همواره پوست را جوان و خوش‌رنگ نگه می‌دارد؛ اما دشواری‎های زندگی مشغله زیاد، استعمال دخانیات و زیاده‎روی در آرایش کردن به راحتی می‎توانند پوست را چروک نمایند.
برای اینکه قابلیت ارتجاعی بودن پوست حفظ شود، ساده‎ترین روش شستشوی آن با محصولاتی مناسب چین و چروک است که آنها را از بین برده و روند به وجود آمدنشان را کاهش دهد.
کرم مرویانس اکسپرت ریچ نوکس حاوی مواد موثر زیر می‌باشد:
تمشک: سرشار از ویتامین‌های C و K است و دارای خواص خنک‌کننده، نرم‌کننده و ضد اسکوربوت می‌باشد. تمشک از جمله میوه‌هایی است که خاصیت ضدپیری دارند. آنتوسیانین که در تمام میوه‌های قرمزرنگ موجود است، می‌تواند برخی چروک‌های پوستی را ترمیم کند. بتاکاروتن و کلروفیل موجود در این میوه‌ها نیز محافظ اپیدرم است و باعث تنفس بهتر پوستی می‌شود. این میوه‌ها پاک‌کننده‌های قوی هستند و باعث تصفیه خون می‌شوند و از این نظر اثر قابل‌ توجهی بر پوست و بافت‌های زیرین آن دارند. در صورتی که دچار آفتاب‌سوختگی هستند، تمشک و مویز بهترین درمان هستند. استفاده از این میوه‌ها برای تمام انواع پوست‌ها به خصوص پوست‌های چرب مناسب است.
روغن دانه روزا موسکاتا: غنی از آنتی‌اکسیدان است و از ویتامین A و E تشکیل شده است، این عصاره کمک به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌کند و موجب رشد سلول‎های جدید می‌شود. روغن گل رز دانه نیز از مقدار فوق‌العاده بالا از اسیدهای چرب ضروری لینولئیک و لینولنیک تشکیل شده است، که از قابلیت ارتجاعی پوست حمایت می‌کند. اسید ترانس رتینوئیک نوع طبیعی ویتامین A است که در روغن رز دانه موجود است و می‌تواند برای کاهش عمق چین و چروک مورد استفاده قرار گیرد. این عصاره به محو شدن خط‌های ریز و لکه‌های روشن در سنین بالا کمک کند. گل رز هیپ روغن دانه بر خلاف بسیاری از روغن‌های درمانی دیگر سبک و غیر چرب است و به این منظور برای کسانی که می‌خواهند پوست بی عیب و نقص و ظاهر بدون چربی داشته باشند، مناسب است.
روغن آووکادو: به علت دارا بودن ویتامین A ، به صورت مجزا یا مخلوط با روغن کنجد برای تهیه کرم‌های مختلف مخصوص پوست‌های خشک به کار می‌رود. باعث تسریع گردش خون می‌گردد و تسکین‌دهنده است. برای زیبایی و لطافت و جلوگیری از پیدایش چروک پوست صورت، آووکادو را به شکل ماسک می‌توان به کار برد.
شی باتر: کاهش‌دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست به دلیل آنتی‌اکسیدان بودن آن، ضد التهاب، مرطوب‌کننده عمیق پوست و بازسازی پوست
روغن فندق: علاوه بر ویژگی‌های خوراکی، برای سلامتی و لطافت پوست مفید است.
کد مجوز بهداشتی 1135066901163695
کشور تولید‎کننده فرانسه
مخصوص صورت، گردن
مقدار 50 میلی لیتر
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
نوع پوست انواع پوستپوست معمولی
نوع کارایی ترميم‎كننده، استحكام‎ دهنده ، سفت‎كننده، شفاف كننده
نوع محفظه كاسه‎اي
ویتامین ها ACEK
ویژگی ها • افزایش حجم و استحکام و شفافیت پوست
• ضد افتادگی و سفت‌کننده پوست صورت
• مخصوص پوست خشک و خیلی خشک
• مرطوب‌کننده عمقی، مغذی و نرم‌کننده
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه