کرم دور چشم حجم 30 میلی لیتر سینره Cinere Double Action Revitalizing Eye Cream Anti Dark Circles

۵۸ فروشگاه
۳ از ۵
(۵ رای دهنده)

از ۱۸۹,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم دور چشم حجم 30 میلی لیتر سینره Cinere Double Action Revitalizing Eye Cream Anti Dark Circles
مشخصات
بارکد وارداتی 6260374019112
پیشنهاد مثبت سبز محصولات مراقبت ازموهای رنگ شده برند سینره شامل شامپو ، نرم‎کننده و لوسیون سینره مخصوص موهای رنگ‎شده می‎باشد؛ که برای شستشوی موهای رنگ شده خود به این ترتیب عمل می‎کنید:
ابتدا با شامپوی تثبیت کننده رنگ مو سینره موهای خود را شسشتو دهید و سپس از نرم کننده عمیق سینره مخصوص موهای رنگ شده، استفاده کنید. پس از حمام کردن و شتشوی موهای خود از لوسیون ترمیم‎کننده موی رنگ‎شده استفاده کنید که این محصول نیاز به آبکشی ندارد و باید روی موهایتان باقی بماند.
کاربرد و ویژگی محصولات پکیج:
• شامپو تثبیت‎‎کننده رنگ مو سینره مخصوص موهای رنگ‎شده 250 میلی‎لیتر
پس از رنگ‎کردن موها، جهت شستشو استفاده از شامپو تثبیت‎‎کننده رنگ ‎موی سینره توصیه می‎شود. این محصول علاوه بر حفظ رنگ ‎موهای شما به لحاظ دارا بودن عصاره انار دارای خاصیت آنتی‎اکسیدانی می‎باشد و از اثر رادیکال‎های آزاد موجود در هوای آلوده و نور آفتاب جلوگیری می‎کند.
• نرم‎کننده عمیق سینره مخصوص موهای رنگ‎شده 250 میلی‎لیتر
این نرم‎کننده تخصصی، موها را کاملا نرم نموده و لایه محافظی روی مو ایجاد می‎نماید، بطوری که رنگ مو از اثر عوامل خارجی حفظ شده، مقاومت مو در برابر حرارت (سشوارکشیدن) افزایش می‎یابد و مو طراوت و زیبایی خود را باز می‎یابد. استفاده از فیلتر ضد آفتاب در این نرم‎کننده باعث می‎گردد تا موها از اثر سو اشعه آفتاب در امان بوده و تغییر رنگ مو در اثر تابش نور به حداقل برسد. این محصول دارای خاصیت نرم‎کننده و ترمیم‎کننده موهای آسیب‎دیده، رنگ‎شده و تثبیت موهای رنگ‎شده می‎باشد.
• لوسیون ترمیم‎کننده موی رنگ‎شده سینره 100 میلی‎لیتر
ترمیم‎کننده موی رنگ‎شده سینره با ایجاد یک لایه محافظ سیلیکونی بر روی سلول‎‎ها‎‎ی سطح خارجی مو، ‎‎علاوه بر بازگرداندن نر‎می‎‎ و ایجاد درخشندگی، سبب تثبیت رنگ موها ‎می‎‎شود. ویتامین‎‎ها‎‎ی E و B5 موجود در این لوسیون با نفوذ به ساقه مو سبب استحکام، ‎‎حالت‎پذیری و افزایش رطوبت در مو ‎می‎‎شوند. همچنین پروتئین جوانه‎گندم در این محصول ضمن ترمیم کوتیکول آسیب‎دیده و کاهش شکنندگی سبب احیای مو ‎می‎‎گردد. ترمیم‎کننده موی رنگ‎شده سینره حاوی نوع ویژه‎ای سیلیکون‎‎ها‎‎ و دایمتیکون‎‎ها‎‎ ‎می‎‎باشد که موجب تثبیت رنگ‎مو، کاهش الکتریسته و محافظت از مو در برابر حرارت و خشکی هوا ‎می‎‎گردد.

معرفی برند سینره:
شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، موردتایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن قرار گرفته است. سینره با برخورداری از دانش روز، نیروهای متخصص و ساختاری نظام مند و با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت (تهیه شده در اروپا)، فرمولاسیون پیشرفته (حاصل تلاش متخصصان در لابراتوارهای سوئیس، فرانسه و ایران) و بهره گیری از گیاهان مفید و سودمند، علاوه بر حفظ بهداشت و سلامت فردی، زیبایی طبیعی را به همه اقشار ملت ایران هدیه می‎دهد.
تعداد در بسته پلاستیکی
رده سنی پایین ۴٠ سال
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده (سینره)
عصاره روغن دانه کتان, روغن گل گاو زبان
کارایی ضد پف, ضد تیرگی, ضد چروک
کد مجوز بهداشتی 10029/44
ماده شاخص امگا ٣, امگا ۶, کمپلکس MDI, کوآنزیم Q۱٠
مقدار 30 میلی لیتر
نوع پوست انواع پوست
ویتامین ها B٣, E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه