کتاب صوتی 21 روش عالی برای اینکه زمانتان را مدیریت کنید و کاراییتان را دو برابر کنید

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب صوتی 21 روش عالی برای اینکه زمانتان را مدیریت کنید و کاراییتان را دو برابر کنید
مشخصات
انتشارات آوانامه
چکیده در وصف همه افراد موفق می‌گویند که بسیار منظم هستند و مدیریت زمان خوبی دارند خوشبختانه مهارت های مدیریت زمـان با تمرین و تکرار قابل یادگیری هستند.
خلاصه در وصف همه افراد موفق می گویند که بسیار منظم هستند و مدیریت زمان خوبی دارند خوشبختانه مهارت‌های مدیریت زمان با تمرین و تکرار قابل یادگیری هستند. شما می توانید با بکار بستن مفاهیمی که در آستانه یادگیریشان هستید، یکی از پربار ترین افراد در رشته خودتان بشوید. برایان تریسی دراین زمینه صاحب‌نظر است. او بدون دیپلم از دبیرستان شروع کرد و با کارش خود را بالا کشید تا مدیر اجرایی یک شرکت 265 میلیون دلاری شد. تریسی بیش از 20 سال به مطالعه مدیریت زمان پراخت. او در این زمینه ها ده‌ها کتاب خواند در سمینارهای بی شماری شرکت کرد، از برنامه ریزی‌های زمانی استفاده کرد و به برنامه های آموزشی صوتی گوش داد. او در نهایت سیستم مدیریت زمان خودش را سازمان داده و آنرا به هزاران نفر در سراسر دنیا اموزش داد. آنچه می‌شنوید بیست و یکی از بزرگترین ایده ها در باره کارایی شخصی است که تا به حال کشف شده است. این ایده ها می‌توانند زندگی شما را متحول کند.
سایر توضیحات - این کتاب‌ صوتی بر روی دستگاه‌های پخش خودرو، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های صوتی خانگی قابل پخش است. - محتوای این کتاب صوتی بر روی فلش کپی نمی‌شود. - دو زبانه: انگلیسی - فارسی
عنوان روش عالی برای اینکه زمانتان را مدیریت کنید و کاراییتان را دو برابر کنید
گروه سنی بزرگسال
مترجم فریبا سبزچمنی
موضوع روانشناسی و موفقیت
ناشر شادن پژواک
نوع بسته بندی قاب شیشه ای
نویسنده برایان تریسی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه