پک تسکین دردهای عضلانی نیوشا Newsha Muscular Pain Relief Tea Package

۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

چای کوهی فله ای از ۱۱,۰۰۰
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پک تسکین دردهای عضلانی نیوشا Newsha Muscular Pain Relief Tea Package
مشخصات
تعداد در کارتن 4
توصیه مصرف بعضی از دمنوش‎ها در هنگام خواب ممکن است باعث بی‎خوابی شوند.
جنس محفظه مقوايي
روش مصرف متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای، ۱ یا ۲ کیسه چای را در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است قرار دهید. پس از 10 دقیقه، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید.
شرکت تولید‎کننده مواد غذایی نیوشا داریان
عصاره عصاره پر سياوش، عصاره بابونه، عسل، زنجبيل، دارچين، مرزنجوش، هل
فرم محصول كيسه‎اي (تي بگ)
کارایی تسكين دردهاي عضلاني
کاربرد ها خصوصیات چای‎های موجود در پک تسکین دردهای عضلانی نیوشا به شرح زیر می‎باشد:
• چای سیاه و زنجبیل
زنجبیل خاصیت ضد التهابی داشته و از تولید هورمون‎های التهاب‎زا جلوگیری می‎کند، همچنین برای درمان و تسکین دردهایی مثل روماتیسم و سردرد بسیار مناسب است. زنجبیل به طور گسترده برای خواص ضد التهابی آن شناخته می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که عوامل و عناصر فعال موجود در زنجبیل به اندازه یک داروی مسکن موثر است. اگر شما از گرفتگی شدید قاعدگی رنج می‎برید زنجبیل را حتما باید استفاده کنید. همچنین برای از بین بردن سردرد، درد عضلانی، درد کمر و درد مفاصل کمک می‎کند.

• چای هل
هل از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است. دانه‎های هل خواص گرمابخشی داشته و معده و روده‎ها را تقویت می‎کنند. هل اشتها را تحریک می‎کند و عمل هضم غذا را بهبود می‎بخشد. نوشیدن دمنوش چای سیاه و هل نیوشا موجب تسکین کولیت، سوءهاضمه، باد نفخ، حالت تهوع و بی حالی شده و مانع ترشح زیاد اسید معده می‎شود. یکی از خواص ویژه و بسیار ارزشمند هل، جلوگیری از تشکیل خلط در گلو است. دانه‎های هل خاصیت داروی اکسپکتورانت را دارد و سینوس‎ها و برونش‎ها، بینی و سینه را از خلط و ترشحات اضافی پاک می‎کنند. هل همان طور که ذکر شد خواص گرمابخش و انرژی‎زا دارد از این رو به بهبود روحیه و بازیابی انرژی و توان از دست رفته کمک می‎کند، اضطراب و نگرانی را کاهش می‎دهد و در رفع افسردگی موثر است. همچنین کلیه‎ها را تقویت می‎کند و گفته می‎شود برای درمان شب ادراری کودکان مفید است.

• چای دارچین
یکی از برجسته‎ترین خواص دارچین، تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری‎هاست و برای بهبود، پیشگیری از سرماخوردگی یا ضعف بدنی، مخلوط چای سیاه و دارچین نیوشا می‎تواند بهترین داروی طبیعی باشد. مصرف دارچین بهترین راه برای کاهش و تسکین دردهای عضلانی است. دارچین کلیه‌ها را گرم می‌کند، ضعف کمر و پاها را از بین می‌برد و کم خونی را درمان می‌کند. این ادویه معطر بهترین دارو برای دردهای عضلانی است. دارچین اثر آرام‎کننده و شاد‎کننده دارد و از بسیاری از داروهای آرام بخش بهتر است.

• دمنوش معجون رویایی
دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا حاوی پر سیاوشان، مرزنجوش، بابونه و عسل می‎باشد. این دمنوش آرامش بخش اعصاب، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، تنظیم کننده فشار خون و رفع کننده اسپاسم‎ها‎ی عضلانی می‎باشد.
کشور تولید‎کننده ایران
مقدار 72 تي‎بگ
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و عاری از هرگونه بوی خارجی نگهداری شود.
بیشتر از 5 عدد چای کیسه‎ای در روز مصرف نشود.
نوع محفظه جعبه
ویژگی ها • بهبود گردش خون، کنترل و تنظیم قند خون
• پیشگیری از سرماخوردگی و ضعف بدنی
• رفع حالت تهوع و از بین برنده نفخ شکم
• ضد التهاب و تسکین دردهای عضلانی
• تسکین درهای روماتیسمی و سر درد
• بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش
• پیشگیری از گرفتگی رگ‎های خونی
• رفع‎کننده اسپاسم‎ها‎ی عضلانی
• تنظیم‎کننده فشار خون
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه