پن هیسه اک اوریاژ مناسب پوست‌های مختلط تا چرب 100 گرم Uriage Hyseac Pain 100g

۵ از ۵
(۴ رای دهنده)

کالاهای مشابه

پن پوست چرب لایسل از ۱۱۲,۰۰۰
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پن هیسه اک اوریاژ مناسب پوست‌های مختلط تا چرب 100 گرم Uriage Hyseac Pain 100g
مشخصات
بارکد وارداتی 3661434000980
ترکیبات نشاسته ذرت، پتاسیم لوریل سولفات، ستئاریل الکل، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژنه، آب، تالک، گلیسرین، عطر، پارافین مایع (مینرال اویل)، کوکو آمیدو پروپیل بتائین، لاکتیک اسید، تیتانیوم دی اکساید، پتاسیم فسفات، فنوکسی اتانول، (CL19140 YELLOW 5)، هیدروکساید GREEN، سدیم متابی سولفید، اپیلوبیوم انگوستیفولیوم
توصیه استفاده از مرطوب‌کننده‌های مناسب با نوع پوست توصیه می‌شود.
جنس محفظه مقوايي
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده وکف ایجاد شده با پن اوریاژ را روی آن بمالید؛ سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار اوریاژ
شرکت واردکننده پوبر
فرم محصول پن
کاربرد ها ویژگی های پن هیسه اک اوریاژپاک کننده و ضد عفونی کننده محافظ لایه سطحی پوستمناسب برای پوست های چرب و مختلطبسیار ملایم و فاقد مواد صابونی و پارابنبدون آسیب زدن به اپیدرم پوستمناسب برای صورت و بدنتنظیم کننده چربی پوستضد باکتری و قارچ ضد جوشکارایی پن هیسه اک اوریاژ چگونه است؟در عین حال که از اپیدرم کاملا محافظت می کند، آلودگی ها و چربی های اضافی را نیز از روی پوست پاک می کند. قابلیت شستشوی بالا، کف ملایم در تماس با آب و رایحه مطبوع از خصوصیات پن هیسه اک اوریاژ می باشد. این پن ضد جوش برای استفاده روزانه بسیار خوشایند است. این محصول فرمولاسیونی مناسب پوست های مختلط تا چرب دارد، تا آلودگی ها و چربی های اضافی را از روی پوست پاک کند. ضد عفونی کننده و پاک کننده عمقی پوست فاقد مواد صابونی و پارابن است.صابونآب فراوان ترین و در دسترس ترین پاک کننده است. چربی ها در آب حل نمی شوند. لذا آب قادر به تمیز کردن چربی و روغن و آلودگی های چرب نیست. در واقع صابون مواد چرب، چرک و کثیفی را در آب قابل حل کرده و نتیجه پاکیزگی آن خواهد بود. صابون از اضافه کردن چربی به یک نوع ماده قلیایی به دست می آید. pH طبیعی پوست بین 5 تا 6 است که این محدوده جزء pH اسیدی محسوب می شود ولی pH صابون های قلیایی بوده و لذا صابون معمولی علاوه بر از بین بردن چربی و آلودگی های چرب پوست، به چربی های خود پوست نیز آسیب می رساند. نتیجه استفاده مکرر از صابون، خشکی، قرمزی و التهاب پوست است.جایگزین صابونبرای حل این مشکل پاک کننده های غیر صابونی با کیفیت بسیار بالاتر و بهتر به نام پن تولید شده است كه به چربی های مفيد پوست آسيب نمی رساند و جلو رشد ميكروب ها را می گيرند. این پاک کننده ها ظاهری شبیه صابون داشته (جامد و قالبی هستند) و کف می کنند و صورت را مانند صابون به طور کامل تمیز می کنند اما از جنس صابون نیستند و کیفیتی بسیار بالاتر از صابون دارند. پن های آنتی باكتريال برای شستشوی پوست سر، صورت و بدن كه جوش می زنند بسيار مناسب می باشد.
کد مجوز بهداشتی 28692/675
کشور تولید‎کننده فرانسه
ماده شاخص پيروكتون اولامين
مخصوص صورت، بدن
مقدار 100 گرم (g)
موارد منع مصرف در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان بشویید.
فقط برای استعمال خارجی استفاده شود.
از تماس مستقیم با چشم خودداری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع کارایی كنترل كننده چربي پوست، ضد جوش، آنتي باكتريال، مات‎كننده
ویژگی ها • پاک‌کننده و ضد عفونی‌کننده محافظ لایه سطحی پوست
• بسیار ملایم و فاقد مواد صابونی و پارابن
• بدون آسیب‌زدن به اپیدرم پوست
• مناسب برای صورت و بدن
• تنظیم‌کننده چربی پوست
• ضد باکتری و قارچ
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه