پستانک سر گرد شماره1 وی بیبی کد 855.1 مناسب کودکان 0تا 6 ماه Wee Baby Round Soother Covered With Handle

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پستانک سر گرد شماره1 وی بیبی کد 855.1 مناسب کودکان 0تا 6 ماه Wee Baby Round Soother Covered With Handle
مشخصات
بارکد وارداتی 8690797108557
برند وی بیبی (Wee Baby)
تعداد در بسته 1
جنس محصول سيليكون
جنس محفظه طلقي
درپوش
رده سنی 0 تا 6 ماه
روش مصرف قبل از استفاده، پستانک را با آب و صابون بشویید. برای پیشگیری از عفونت قارچی هر روز به مدت چند دقیقه پستانک را در مقدار مساوی آب و سرکه و سپس در هوای خشک قرار دهید.
سایز 1
شرکت تولید‎کننده آذر گستران آسیا
شرکت واردکننده Burda Bebek Urunler
کارایی پستانك
کاربرد ها

•دارای منفذ پشت دسته و سوراخ‎های بدنه

•با طرح‎هاي جذاب و رنگ‎بندی مختلف

•مناسب برای کودکان 0 تا 6 ماه

•در دو نوع جعبه‎اي و وکيوم

•داراي سر سيليکوني

پستانک‎های وی بیبی دارای سوراخ‎هایی روی بدنه هستند که باعث گردش منظم هوا بین پستانک و پوست کودک شده و از قرمزی و التهاب پوست جلوگیری می‎کند که همگی عاری از BPA و مواد مضر شیمیایی هستند.

پستانک وی بیبی کد 855 سایز 2 مناسب کودکان 0 الی 6 ماه بوده و طرح‌های زیبا و رنگ‌بندی‌های متنوع از خصوصیات این پستانک است. دارا بودن سری گرد (معمولی)، با جنس سیلیکون ضد حساسیت مناسب کودکانی است که بجای خوردن انگشت شستشان از پستانک استفاده می‌کنند. کناره‌های قاب پستانک دارای قسمت‌هایی است که باعث می‌شوند پوست ناحیه دهان کودک در حین مکیدن آن، آسیب نبیند. طرح‌های جذاب و بامزه می‌تواند نظر کودک را به مکیدن پستانک جذب کند. حلقه‌ی پشت آن برای استفاده زنجیر مناسب بوده و یا زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌شود می‌توان آن را از کنار ساک مخصوص وسایل کودک یا کالسکه آن آویزان کرد.

مکیدن پستانک در سال اول تولد توسط پزشکان پیشنهاد شده است. این کار باعث می‌شود کودک در حین خواب مداوم با مکیدن پستانک بطور ناخودآگاه آب دهانش را قورت بدهد. البته نباید فراموش کرد که ممکن است کودک به پستانک عادت کند و به سختی از آن دل بکند. از دیگر مزایای این پستانک می‌توان به استاندارد بودن آن اشاره کرد، قیمت مناسب و نیز دارا نبودن BPA را نباید فراموش کرد. پاکیزه نگهداشتن پستانک از مهمترین کارهایی است که هرگز نباید فراموش کرد. محلول آب ولرم و سرکه رقیق‌شده می‌تواند کمک کند تا بتوان سری پستانک را همواره پاکیزه نگه داشت. برای بعضی کودکان استفاده از پستانک، روشی رضایت‎بخش در فاصله بین شیردهی می‎باشد.

کد محصول 855.1
کشور تولید‎کننده ترکیه
مزایا پستانک روشی برای ایجاد حواس پرتی موقت است. زمانی که کودک گرسنه است تا آماده‎شدن برای شیر دادن و یا درست‎کردن شیشه شیر برای او می‎توان پستانک را واسطه قرار داد. همچنین در هنگام تزریق واکسن و... می‎تواند کودک را تا حدودی آرام کند. پستانک به خوابیدن کودک کمک می‎کند.
از پستانک به عنوان اولین وسیله برای آرام‎کردن کودک استفاده نکنید. پستانک خطر بروز (سندرم مرگ ناگهانی نوزاد) را کاهش می‎دهد. مطالعات ثابت کرده است که استفاده از پستانک در هنگام خواب باعث کاهش بروز این سندروم می‎شود.
پستانک، کودکان بی‎قرار را آرام می‎کند.
موارد منع مصرف پستانک‎های وی از 100% سیلیکون طبیعی بدون مواد نگهدارنده و آنتی‎اکسیدان تهیه شده‎اند و با توجه به اینکه در طول زمان در مجاورت هوا قرار بگیرند، تغییراتی در رنگ و خاصیت سیلیکونی پستانک ایجاد می‎شود. لذا حتما باید بین 4 تا 16 هفته تعویض گردند.
همواره این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید، مکیدن ممتد و طولانی سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.
قبل از هر بار استفاده پستانک را بررسی کرده و در صورت وجود هر نوع پارگی آن را تعویض نمایید.
در صورت مشاهده هر گونه شکستگی، ترک خوردگی پستانک را تعویض نمایید.
قبل از مصرف پستانک را بشویید.
نوع کارایی سرگرد
نوع محفظه وكيوم
ویژگی ها • دارای منفذ پشت دسته و سوراخ‎های بدنه
• با طرح‎هاي جذاب و رنگ‎بندی مختلف
• مناسب برای کودکان 0 تا 6 ماه
• در دو نوع جعبه‎اي و وکيوم
• داراي سر سيليکوني
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه