پستانک سرگرد شماره 2 وی بیبی مدل 856.1 مناسب کودکان 6 تا 18 ماه Wee Baby Round Soother Covered With Handle

۰
(۰ رای دهنده)
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پستانک سرگرد شماره 2 وی بیبی مدل 856.1 مناسب کودکان 6 تا 18 ماه Wee Baby Round Soother Covered With Handle
مشخصات
بارکد وارداتی 8690797108564
جنس محصول سيليكون
جنس محفظه طلقي
درپوش
رده سنی 6 تا 18 ماه
روش مصرف قبل از استفاده، پستانک را با آب و صابون بشویید. برای پیشگیری از عفونت قارچی هر روز به مدت چند دقیقه پستانک را در مقدار مساوی آب و سرکه و سپس در هوای خشک قرار دهید.
سایز 2
شرکت تولید‎کننده Burda Bebek Urunler
شرکت واردکننده آذر گستران آسیا
کارایی پستانك
کاربرد ها ویژگی های پستانک سر گرد شماره 2 وی بیبیدارای منفذ پشت دسته و سوراخ های بدنهبا طرح های جذاب و رنگ بندی مختلفمناسب برای کودکان 6 تا 18 ماهدر دو نوع جعبه ای و وکیومدارای سر سیلیکونیپستانک سر گرد شماره 2 وی بیبیپستانک سر گرد شماره 2 وی بیبی دارای دسته و مناسب برای کودکان 6 تا 12 ماه می باشد، و از جنس سیلیکون ساخته شده است. طرح های جذاب و رنگ بندی آن می تواند نظر کودک را به مکیدن پستانک جذب کند.مکیدن پستانک در سال اول تولد توسط پزشکان پیشنهاد شده است. این کار باعث می شود کودک در حین خواب مداوم با مکیدن پستانک به طور ناخودآگاه آب دهانش را قورت بدهد. البته نباید فراموش کرد که ممکن است کودک به پستانک عادت کند و به سختی از آن دل بکند. از دیگر مزایای پستانک سر گرد شماره 2 وی بیبی می توان به استاندارد بودن آن اشاره کرد، قیمت مناسب و نیز دارا نبودن BPA را نباید فراموش کرد. پاکیزه نگهداشتن پستانک از مهمترین کارهایی است که هرگز نباید فراموش کرد. محلول آب ولرم و سرکه رقیق شده می تواند کمک کند تا بتوان سری پستانک را همواره پاکیزه نگه داشت. برای بعضی کودکان استفاده از پستانک، روشی رضایت بخش در فاصله بین شیردهی می باشد.مزایای استفاده از پستانک:پستانک خطر بروز (سندرم مرگ ناگهانی نوزاد) را کاهش می دهد. مطالعات ثابت کرده است که استفاده از پستانک در هنگام خواب باعث کاهش بروز این سندروم می شود.پستانک روشی برای ایجاد حواس پرتی موقت است. زمانی که کودک گرسنه است تا آماده شدن برای شیر دادن و یا درست کردن شیشه شیر برای او می توان پستانک را واسطه قرار داد. همچنین در هنگام تزریق واکسن و... می تواند کودک را تا حدودی آرام کند.از پستانک به عنوان اولین وسیله برای آرام کردن کودک استفاده نکنید.پستانک به خوابیدن کودک کمک می کند.پستانک، کودکان بی قرار را آرام می کند.BPA یا بیسفنول:ماده ای است که می تواند سبب بروز بیماری هایی مانند سرطان پروستات، سرطان پستان یا بلوغ زودرس در بچه ها شود.
کد محصول 856
کشور تولید‎کننده ترکیه
مزایا پستانک روشی برای ایجاد حواس پرتی موقت است. زمانی‎که کودک گرسنه است تا آماده‎شدن برای شیر دادن و یا درست‎کردن شیشه شیر برای او می‎توان پستانک را واسطه قرار داد. همچنین در هنگام تزریق واکسن و... می‎تواند کودک را تا حدودی آرام کند.
پستانک خطر بروز (سندرم مرگ ناگهانی نوزاد) را کاهش می‎دهد. مطالعات ثابت کرده است که استفاده از پستانک در هنگام خواب باعث کاهش بروز این سندروم می‎شود.
از پستانک به عنوان اولین وسیله برای آرام‏‎کردن کودک استفاده نکنید.
پستانک به خوابیدن کودک کمک می‎کند.
پستانک، کودکان بی‎قرار را آرام می‎کند.
موارد منع مصرف پستانک‎های وی از 100% سیلیکون طبیعی بدون مواد نگهدارنده و آنتی‎اکسیدان تهیه شده‎اند وبا توجه به اینکه در طول زمان در مجاورت هوا قرار بگیرند، تغییراتی در رنگ و خاصیت سیلیکونی پستانک ایجاد می‎شود. لذا حتما باید بین 4 تا 16 هفته تعویض گردند.
همواره این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید، مکیدن ممتد و طولانی سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.
قبل از هر بار استفاده پستانک را بررسی کرده و در صورت وجود هر نوع پارگی آن را تعویض نمایید.
در صورت مشاهده هر گونه شکستگی، ترک خوردگی پستانک را تعویض نمایید.
قبل از مصرف پستانک را بشویید.
نوع محفظه وكيوم
ویژگی ها • دارای منفذ پشت دسته و سوراخ‎های بدنه
• با طرح‎هاي جذاب و رنگ‎بندی مختلف
• مناسب برای کودکان 6 تا 18 ماه
• در دو نوع جعبه‎اي و وکيوم
• داراي سر سيليکوني
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه