پستانک ارتودنسی قاب دار سایز 2 پنبه‌ریز کد E 4006 مناسب برای نوزادان 6 تا 18 ماه-4006 E Panberes Orthodontical Pacifier With Cap

۱ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۱۰,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پستانک ارتودنسی قاب دار سایز 2 پنبه‌ریز کد E 4006 مناسب برای نوزادان 6 تا 18 ماه-4006 E Panberes Orthodontical Pacifier With Cap
مشخصات
بارکد بین المللی 2162210042900034
بارکد وارداتی 6260429000379
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید انتخاب شیشه شیر و پستانک مناسب برای کودک
تحت لیسانس شرکت مروارید بوشهر
تعداد در بسته 1
جنس محصول سيليكون، پلاستيكي
جنس محفظه مقوايي
درپوش
رده سنی 6 تا 18 ماه
رنگ آبیصورتیزرد
روش مصرف قبل از استفاده، پستانک را با آب و صابون بشویید. برای پیشگیری از عفونت قارچی، هر روز به مدت چند دقیقه پستانک را، در مقدار مساوی آب و سرکه و سپس در هوای خشک قرار دهید. پس از هر بار شستشوی پستانک آب داخل آن را با فشار خارج نمایید.
سایز 2
شرکت تولید‎کننده شرکت ارس بوشهر
کارایی پستانك
کاربرد ها ویژگی های پستانک ارتودنسی سایز 2 پنبه ریزدارای سر سيليکونی  ارتودنسی و هماهنگ با ساختار دهان کودکدارای درب محافظ جهت جلوگيری از آلودگی پستانکمناسب برای نوزادان 6 تا 18 ماهدارای منفذ پشت دستهکارایی های پستانک ارتودنسی سایز 2 پنبه ریز چیست؟دسته پستانک ارتودنسی سایز 2 پنبه ریز از جنس پلی کربنات، بدنه پستانک از جنس پلی پروپیلن، گیره پستانک از جنس پلی پروپیل، سر پستانک سیلیکونی، کپ پستانک از جنس پلی پروپیلن می باشد. همگی اجزا در شرایط کاملا بهداشتی تولید می گردند و جهت مونتاژ نهایی مورد استفاده قرار می گیرند. پستانک کاملا قابل شستشو و قابلیت جوشاندن دارد. نوع سر پستانک آن ارتودنسی می باشد و به صورتی طراحی شده که برخورد کمتری با بخش های دندانی داشته باشد و همانند انگشت شست کودک، باعث آرامش کودک می شود. پستانک ارتودنسی سایز 2 پنبه ریز با دارا بودن کپ پستانک، شرایطی کاملا بهداشتی را پس از هر بار استفاده توسط کودک فراهم می سازد.مزایای استفاده از پستانکنوزادان متولد شده میل به مکیدن دارند. بعضی از آنها حتی قبل از تولد انگشتان و شست خود را می مکند. جدا از مساله تغذیه، مکیدن روشی برای آرام شدن نوزاد است که مکانیسمی آرام، راحت و آشنا با دنیای جدید است.برای بعضی کودکان استفاده از پستانک، روشی رضایت بخش در فاصله بین شیردهی است.پستانک روشی برای ایجاد حواس پرتی موقت است. زمانی که کودک گرسنه است تا آماده شدن برای شیر دادن و یا درست کردن شیشه شیر برای او می توان پستانک را واسطه قرار داد. همچنین در هنگام تزریق واکسن و... می تواند کودک را تا حدودی آرام کند.عادت پستانک مکیدن را آسان تر از انگشت مکیدن می توان ترک داد. (درسنین 2 تا 4 سالگی)پستانک، کودکان بی قرار را آرام می کند. بعضی از نوزادان با مکیدن چیزی آرام می شوند.به تحمل راحت تر دوره های کولیکی (دل دردهای نوزادی) در کودک کمک می کند. پستانک به خوابیدن کودک کمک می کند.
کد محصول 4006 E
کشور تولید‎کننده ایران
مزایا 1- پستانک روشی برای ایجاد حواس‌پرتی موقت است. زمانی که کودک گرسنه است تا آماده‌شدن برای شیردادن و یا درست‌کردن شیشه شیر برای او می‌توان پستانک را واسطه قرار داد. همچنین در هنگام تزریق واکسن و ... می‌تواند کودک را تا حدودی آرام کند.
2- عادت پستانک مکیدن را آسان‌تر از انگشت مکیدن می‌توان ترک داد. (درسنین 2 تا 4 سالگی)
3- پستانک،کودکان بی‌قرار را آرام می‌کند. بعضی از نوزادان با مکیدن چیزی آرام می‌شوند.
4- به تحمل راحت‌تر دوره‌های کولیکی (دل‌دردهای نوزادی) در کودک کمک می‌کند.
5- پستانک به خوابیدن کودک کمک می‌کند.
موارد منع مصرف از روبان یا سیم برای بستن پستانک به فرزندتان استفاده نکنید. این کار ممکن است باعث خفگی کودک شود.
قبل از استفاده برای اولین بار پستانک را به مدت 5 دقیقه بجوشانید و پس از سردشدن استفاده نمایید.
قبل از هربار استفاده پستانک را با دست و بدون استفاده از ماشین ظرفشویی بشویید.
توصیه می‌شود جهت سلامتی فرزندتان بعد از 1 الی 2 ماه آن را تعویض کنید.
با مشاهده اولین خرابی یا نازک‌شدن یا سوراخ‌شدن پستانک را تعویض کنید.
برای سلامتی فرزندان پستانک را با آب جوش یا بخار استریل نمایید.
پستانک را متناسب با سن کودک انتخاب کنید.
نوع محفظه جعبه
ویژگی ها • دارای سر سيليکوني ارتودنسي هماهنگ با ساختار دهان کودک
• داراي درب محافظ جهت جلوگيري از آلوده‌شدن پستانک
• داراي منفذ پشت دسته
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه