پستانک ارتودنسی شماره 3 وی بیبی کد 109 مناسب کودکان 18 ماه به بالا Wee Baby Orthodontical Soother

۳ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پستانک ارتودنسی شماره 3 وی بیبی کد 109 مناسب کودکان 18 ماه به بالا Wee Baby Orthodontical Soother
مشخصات
بارکد وارداتی 8690797111090
برند وی بیبی (Wee Baby)
تعداد در بسته 1
جنس محصول سيليكون
جنس محفظه طلقي
دسته
رده سنی بالاي 18 ماه
روش مصرف قبل از استفاده، پستانک را با آب و صابون بشویید. برای پیشگیری از عفونت قارچی هر روز به مدت چند دقیقه پستانک را در مقدار مساوی آب و سرکه و سپس در هوای خشک قرار دهید.
شرکت تولید‎کننده Burda bebek inc
شرکت واردکننده آذر گستران آسیا
کارایی پستانك
کاربرد ها ویژگی های پستانک ارتودنسی مات شماره 3 وی بیبیبدنه قلبی شکل برای فیت شدن پستانک دورلب های کودکدارای دسته حلقوی ایمنی و سوراخ های هوا در بدنهبا رنگ بندی متنوعپستانک ارتودنسی مات شماره 3 وی بیبیپستانک ارتودنسی مات شماره 3 وی بیبی دارای سوراخ هایی روی بدنه است که باعث گردش هوا بین پستانک و پوست کودک شده و از قرمزی و التهاب پوست جلوگیری می کند. دارای سر سیلیکونی ارتودنسی هماهنگ با ساختار دهان کودکان 18 ماه به بالا می باشد. این پستانک دارای فضای مقعر با زاویه رو به بالا جهت قرار گیری زبان است که از تغییر شکل زبان جلوگیری می نماید. پستانک ارتودنسی مات شماره 3 وی بیبی به دلیل دارا بودن سیستم گردش هوا، پس از شستشو ی پستانک، آب داخل آن را با فشار خارج نمایید. پستانک ارتودنسی مات شماره 3 وی بیبی از فاصله گرفتن دندان های نیش بالا و پایین جلوگیری می کند.پستانک های ارتودنسی:پستانک های ارتودنسی در اندازه های گوناگون موجود هستند و سر آنها به گونه ای است که مکیدن آن باعث آسیب به دندان ها و فک کودک نمی شود. پستانک با قرارگیری در فضای خالی بین کام و زبان نهایت راحتی در مکیدن را برای کودک فراهم می کند. پستانک های ارتودنسی، تاشو و متقارن با توجه به شیوه طبیعی رشد کام، دندان ها و لثه ساخته می شود. حتی چنانچه در دهان به حالت واژگون قرار گیرند، این ویژگی ها را حفظ می کنند. این پستانک ها حاوی منفذ کوچکی در پشت دسته هستند، که باعث نرم ماندن و انعطاف پذیری پستانک شده و از روی هم خوابیدن آن جلوگیری می کند. برای بعضی کودکان استفاده از پستانک، روشی رضایت بخش در فاصله بین شیردهی می باشد. پستانک های سیلیکونی بدون بو و مزه بوده و بادوام تر از پستانک های لاتکس هستند از آنجا که منفذ دار هستند، قابلیت استریل شدن با بخار را دارند.
کد محصول 109
کشور تولید‎کننده ترکیه
مزایا پستانک، کودکان بی‎قرار را آرام می‎کند. پستانک روشی برای ایجاد حواس پرتی موقت است. زمانی‎که کودک گرسنه است تا آماده‎شدن برای شیر دادن و یا درست‎کردن شیشه شیر برای او می‌توان پستانک را واسطه قرار داد. همچنین در هنگام تزریق واکسن و... می‎تواند کودک را تا حدودی آرام کند.
پستانک خطر بروز (سندرم مرگ ناگهانی نوزاد) را کاهش می‎دهد. مطالعات ثابت کرده است که استفاده از پستانک در هنگام خواب باعث کاهش بروز این سندروم می‎شود.
از پستانک به عنوان اولین وسیله برای آرام‎کردن کودک استفاده نکنید.
پستانک به خوابیدن کودک کمک می‎کند.
موارد منع مصرف همواره این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید، مکیدن ممتد و طولانی سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.
قبل از هر بار استفاده پستانک را بررسی کرده و در صورت وجود هر نوع پارگی آن را تعویض نمایید.
بدلیل وجود سیستم گردش هوا پس از شستشو پستانک، آب داخل آن را با فشار خارج نمایید.
در صورت مشاهده هر گونه شکستگی، ترک خوردگی پستانک را تعویض نمایید.
قبل از مصرف پستانک را بشویید.
نوع کارایی ارتودنسي
نوع محفظه وكيوم
ویژگی ها • بدنه قلبي شکل آن به فيت شدن پستانک دورلب‎هاي کودک کمک مي‎کند.
• پستانک‌‎ها دارای دسته حلقوی ایمنی و سوراخ‌های هوا در بدنه هستند.
• با رنگ بندي متنوع
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه