پد ضد اسهال رازان فارمد مدل Anti Diarrhea Patch

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

پد ضد اکنه لافارر از ۳۳۹,۹۲۰
پد ضد درد قاعدگی از ۸۳۵,۰۰۰
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پد ضد اسهال رازان فارمد مدل Anti Diarrhea Patch
مشخصات
Cinnamomum Aromaticum Piper Longum L
احتیاط در مصرف - فقط جهت استعمال خارجی- در نوزادان کمتر از سه ماه استفاده نشود.- در افراد دارای زخم و آلرژی های پوستی با احتیاط مصرف شود.- در صورت بروز عوارض از ادامه استفاده خودداری کنید.- در صورت بدتر شدن علائم، لطفا با پزشک مشورت شود.- این محصول نمی تواند جایگزین دارو باشد.
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
تداخل دارویی این محصول فاقد هر گونه تداخل دارویی می باشد.
ترکیبات دارویی ترکیبات (به ازای هر پچ):ناممقدارنیاز روزانهSyzygium Aromaticum
ساخت ایران
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 1246596376340981
ماده موثره مواد موثره در هر پچ (چسب): میخک 230 میلی گرم، دارچین چینی 350 میلی گرم، دار فلفل 360 میلی گرم، فرآورده نهایی برای دارا بودن 0.015 درصد پیپراین استاندارد شده است.
محتویات بسته جعبه مقوایی حاوی 4 بسته
مقدار و نحوه مصرف - ابتدا محل مورد نظر را تمیز کنید.- چسب محافظ را از روی پچ برداشته و پچ را از زیر ناف و در قسمت تمیز بچسبانید.- هر پچ برای یک بار قابل استفاده می باشد.- هر پچ تا 6 ساعت کارایی دارد.
مکانیسم اثر آنچه که اغلب ما در مسافرت و یا حتی بر اثر خوردن غذاها و نوشیدنی های متفاوت ممکن است با ان موجه شویم، اخلال در عملکرد روده می باشد.یکی از شایع ترین بیماری‌هایی که در جامعه بروز می‌‌نماید اسهال‌های ناشی از میکروب‌ها و اختلالات دستگاه گوارش می‌باشد. به دلیل عدم رعایت بهداشت عمومی به خصوص در فصول گرم سال این عارضه گاهاً به صورت واگیر گزارش می‌شود.شرکت رازان فارمد نیز همگام با کشورهای مدرن و دنیا بر آن شد تا از تکنولوژی جدید و به روز پچ‌ ضداسهال با ترکیبات کاملاً گیاهی و ایمن برای بهبود و تسکین علائم اسهال با روش گیاهی محصولی کم نظیر و غیرخوراکی و صد در صد گیاهی را به شما معرفی کنیم.
موارد مصرف بهبود اسهال ناشی از باکتری، ویروس و انگلموثر در بهبود اسهال های ترشحی و اسموتیکمناسب در بهبود دردهای شکمی و سوءهاضمهمناسب برای بهبود علائم در سندرم روده تحریک پذیر PMS
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه