نوار تست قند خون گلوکوشور استار اپکس بیو 50 عددی GLUCOSURE STAR TEST STRIP

۳۳ فروشگاه
۵ از ۵
(۷ رای دهنده)

از ۴۸,۰۰۰ تا ۱۷۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی نوار تست قند خون گلوکوشور استار اپکس بیو 50 عددی GLUCOSURE STAR TEST STRIP
مشخصات
بارکد وارداتی 501600376380
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید ۲۰ ماده غذایی که دشمن دیابت هستند (بخش چهارم)
تعداد در بسته 50
جنس محصول پلاستيكي، فلزي
جنس محفظه پلاستيكي
روش مصرف برای استفاده از نوار گلوکوشور استار ابتدا دست‌ها را شسته و کاملا خشک نمایید. دقت داشته باشید که با دست خیس و آغشته به الکل به نوارهای تست دست نزنید زیرا باعث فاسد شدن نوارهای تست شما می‌شود. در جعبه نوار را ببندید تا از واردشدن رطوبت به داخل جعبه نوار جلوگیری نمایید.
نوار را داخل دستگاه قرار دهید. توجه داشته باشید که نوارهای گلوکوشور استار دیگر نیازی به کدگذاری از طریق کد چیپ را ندارد. در دستگاه گلوکوشور استار فقط یکبار در ابتدا یک کد چیپ مشکی داخل دستگاه قرار می‌دهید و دیگر با تعویض نوار، نیازی به تعویض کد چیپ ندارید و بعد از آن علامت چشمک‌زن قطره خون نمایش داده می‌شود که می‌توانید قطره خون را لبه نوار بگیرید (توجه داشته باشید که نمونه خون را بالا و پایین نوار قرار ندهید و فقط لبه نوار قرار دهید). نوار با قدرت کششی که دارد، نمونه را جذب کرده و بعد از 5 ثانیه نتیجه را می‌توانید مشاهده نمایید.
شرکت تولید‎کننده اپکس بیو
شرکت واردکننده تجهیز پرتو ایرانیان
کارایی نوار قند خون
کاربرد ها ویژگی های نوار تست قند خون گلوکوشور استار اپکس بیوقابل استفاده تنها برای دستگاه تست قند خون مدل گلوکوشور استاراپکس بیودارای رنگ سفید جهت استفاده آسان و دید بهترنیاز به مقدار خون کم برای نمونه گیری بدون برنامه نویسی مورد نیازمعرفی نوار تست قند خون گلوکوشور استار اپکس بیونوار تست قند خون گلوکوشور استار اپکس بیو حاوی 50 عدد نوار است. برای اندازه گیری قند خون، باید حداقل نمونه مورد نیاز از خون بدن را توسط قلم خون گیری روی نوار تست قرار داد و بعد با گذاشتن این نوار در دستگاه  گلوکوشور استار می توان به میزان قند خون پی برد.نوار تست قند خون گلوکوشور استار اپکس بیو یکی از لوازم جانبی دستگاه های قند خون می باشد که درون دستگاه قرار داده می شود و مقدار خون لازم برای تست (در مدل های مختلف از ۰.۳ میکرولیتر تا ۱ میکرولیتر متفاوت است)، روی نوار قرار داده می شود. حتی در بعضی از انواع مدل ها مقدار قطره خون مورد نیاز اصطلاحا باید به صورت یک قطره خون چکانده شود که طبیعتا حجم بیشتری را شامل می شود. در صورتی که مراحل اندازه گیری به طور صحیح صورت پذیرد؛ دستگاه میزان قند خون بیمار را نشان می دهد.رابطه انسولین و دیابت در بدن چگونه است؟انسولین، هورمون کنترل کننده قند خون بدن انسان می باشد. زمانی که بدن توانایی تولید هورمون انسولین را از دست بدهد و یا بدن در برابر تولید انسولین مقاومت نشان دهد، فرد به بیماری دیابت مبتلا می شود. برای بیماران دیابتی درمان قطعی وجود ندارد و تنها می توانند قند خود را کنترل کنند تا در مرحله حاد و خطرناک قرار نگیرد. افراد دیابتی باید در طول روز و در زمان های تعیین شده (مانند قبل از غذا و بعد از غذا) میزان قند خون خود را اندازه گیری کرده و نسبت به نتیجه حاصل شده اقدامات لازم را انجام دهند. بنابراین باید از دستگاه تست قند خون جهت کنترل روزانه قند خون خود استفاده نمایند. این نوع دستگاه ها توسط شرکت های متعددی با ویژگی ها و کاربردهای متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود.
کشور تولید‎کننده چین تایپه-تایوان
مدل محصول GlucoSure Star
موارد منع مصرف نوارها را فقط در ظرف خود نگهداري كنيد و با دست‌هاي كاملا عاري از رطوبت و خشك برداريد و پس از برداشتن درب ظرف را ببنديد.
نوار را به هنگام واردكردن به داخل دستگاه خم نكنيد، نوار بايد كاملا مسطح روي دستگاه قرار بگيرد.
گرما، سرما و رطوبت می‌توانند از طریق تاثیر بر نوار تست باعث ایجاد تغییر در نتیجه آزمایش شوند.
هنگام قراردادن قطره خون روي نوار تست آن را پخش نكنيد و دست خود را روي نوار فشار ندهيد.
فقط در صورت چشمك‌زدن نماد قطره خون روی نمايشگر خون، را روي نوار تست قرار دهيد.
نوارهاي تست استفاده‌شده را كنار نوارهاي استفاده‌نشده قرار ندهيد.
از نوار هاي تست فقط در مهلت تاريخ مصرفشان استفاده نماييد.
نوع ديجيتالي
نوع کارایی اندازه گيري قند خون
نوع محفظه قوطي
ویژگی ها • قابل استفاده تنها برای دستگاه تست قند خون مدل گلوکوشور استاراپکس بیو
• دارای رنگ سفید جهت استفاده آسان و دید بهتر
• نیاز به مقدار خون کم برای نمونه‎گیری

مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه