نرم افزار گردشگری مجازی ایران پاسارگاد، تخت جمشید، نقش رستم Iran Virtual Tour Pasargod, Perspolice, Naghsh-e Rostam

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی نرم افزار گردشگری مجازی ایران پاسارگاد، تخت جمشید، نقش رستم Iran Virtual Tour Pasargod, Perspolice, Naghsh-e Rostam
مشخصات
انتشارات آوا کامپیوتر
زبان فارسی و انگلیسی
سایر توضیحات برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار:تاریخ دوره‌ی هخامنشی ( شامل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری)بیش از پانصد تصویر ( با قابلیت چاپ در قطع کارت پستال)بیش از یک ساعت فیلمامکان بازدید از آثار به صورت سه بعدی (پانارومای 360 درجه)بازسازی برخی از آثار توسط نرم‌افزارارائه‌ی اطلاعات به صورت متن و آوادوزبانه (فارسی و انگلیسی)
موضوع گردشگری
ویژگیهای محصول در این بسته نرم افزاری با آثار تاریخی همچون: پاسارگاد، تخت جمشید، نقش رستم و همچنین آثار باستانی آشنا خواهید شد. از جمله مزایای این نرم افزار می توان به دو زبانه بودن (فارسی و انگلیسی)، ارائه اطلاعات به صورت متن و آوا، بازسازی برخی از آثار توسط نرم افزار، بيش از پانصد تصوير با قابليت چاپ در قطع كارت پستال، بيش از يك ساعت فيلم، امكان بازديد آثار به صورت سه بعدی (پانورامای 360 درجه)، تاريخ دوره هخامنشی (شامل سیاسی اجتماعی فرهنگی و هنری)، محیط کاربری بسیار زیبا و همچنین ارائه تاریخ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری دوره های مربوطه، اشاره کرد. این مجموعه قصد دارد به معرفی آثار باستانی ایران و تاریخ آن بپردازد. آنچه این مجموعه را جالب نموده، استفاده از محیطی تعاملی برای تماشای تمامی قسمتهای آثار به جای مانده می باشد.   
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه