موس نگهدارنده مو اکسترا استرانگ نیوآ

۰
(۰ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی موس نگهدارنده مو اکسترا استرانگ نیوآ
مشخصات
بارکد وارداتی 4005808678129
ترکیبات آب، ایزو بوتان، VP/VA کو پلیمر، سوربیتول، پروپان، بنزوفنون4، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، نیاسینامید، پلی کواترنیوم 68، ستریمونیوم کلراید، بوتان، پی ای جی 40 هیدروژن تد کاستر اویل، سیتریک اسید، سدیم بنزوات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، لینالول، سیترونلول، گرانیول، بنزیل الکل، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، لیمونن، آلفا ایزو متیل ایونن، اسانس
تعداد در بسته 1
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف قبل از مصرف خوب تکان دهید. اسپری را سر و ته کرده، کف دست خود بریزید. سپس به موهای خشک یا مرطوب بزنید. برای افزایش پوشش از گرمای سشوار استفاده کنید. برای درخشش بیشتر از یک برس بزرگ گرد هم‎زمان با سشوار کشیدن استفاده کنید. نگاه خود را ثابت نگه داشته و موها را تثبیت کنید. پیش از خشک کردن، به موهایتان بزنید، سپس از ریشه تا نوک مو را در حرکاتی رو به پایین خشک کنید تا کوتیکول‌های مو خوابیده و درخشش بیشتری حاصل شود. از رموز خشک کردن مو آن است که در هنگام خشک کردن، موهای خشک را محکم در دست گرفته، سر سشوار را رو به پایین، یعنی دور از پوست سر، نگه داشته و باد سرد به موها بزنید؛ این کار کوتیکول‌های مو را خوابانده و نهایت درخشش مو حاصل می‌شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده بایرزدورف
شرکت واردکننده شکوفا منش
کارایی حالت‎دهنده مو
کاربرد ها خلق مدل‌های نوآورانه هیچ گاه تا این حد آسان نبوده است. رده نگهدارنده‌های با پوشش قوی، بسیار قوی و فوق‌العاده قوی تثبیت طولانی موها را برای هر مدل مویی که بخواهید، تضمین می‌کند. فرمول جدید این محصول، با سیستم Vitamin Fix پوششی ماندگار را تضمین کرده، فعالانه از موهای شما مراقبت و آن‌ها را نرم و لطیف می‌کند. این محصول پوششی فوق‌العاده قوی و ماندگار ایجاد می‌کند و چسبناک نیست. همچنین درخششی چشمگیر به موها می‌دهد و شانه کردن موها را آسان می‌کند. علاوه بر آن فرمول جدید Thermo Care این محصول نه تنها باعث مراقبت غیرفعال گرما می شود، بلکه برای نخستین بار گرمای سشوار را به مراقبتی مضاعف برای موها تبدیل می‌کند. برای داشتن پوست سر و موهایی سلامت با اطمینان از این محصول استفاده کنید. با استفاده از این محصول پوششی فوق‌العاده قوی با یک روز کامل نگهدارندگی، ایجاد کرده و به موها درخششی چشمگیر هدیه دهید.
کشور تولید‎کننده آلمان
مخصوص مو
مقدار 150 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهيد. از تماس موس با چشم‌ها جدا خودداری نماييد.
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع مو انواع مو
ویژگی ها • پوششی با قدرت مضاعف و فوق‌العاده قوی
• مناسب برای ایجاد مدل‌های خلاقانه مو
• محافظت موها از گرمای سشوار
• بدون چسبناک نمودن مو
• مناسب برای انواع مو
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه