موس حالت دهنده مو بسیار قوی نیوآ مدل Extra Stark

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی موس حالت دهنده مو بسیار قوی نیوآ مدل Extra Stark
مشخصات
بارکد وارداتی 4005900172846
ترکیبات آب، ایزو بوتان، VP/VAکو پلیمر، پروپان، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، نیاسینامید، بنزوفنون4، پلی کواترنیوم 68، پلی کواترنیوم4، ستریمونیوم کلراید، هیدروکسی اتیل ستیل دی مونیوم فسفات، بوتان، پی ای جی 40 هیدروژن تد کاستر اویل، سیتریک اسید، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، لینالول، سیترونلول، گرانیول، بنزیل الکل، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، لیمونن، آلفا ایزو متیل ایونن، اسانس
تعداد در بسته 1
جنس محفظه فلزي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف قبل از مصرف خوب تکان دهید. اسپری را سر و ته کرده، کف دست خود بریزید. سپس به موهای خشک یا مرطوب بزنید. برای افزایش پوشش از گرمای سشوار استفاده کنید. برای درخشش بیشتر از یک برس بزرگ گرد هم‎زمان با سشوار کشیدن استفاده کنید. پیش از خشک کردن، به موهایتان بزنید، سپس از ریشه تا نوک مو را در حرکاتی رو به پایین خشک کنید تا کوتیکول‌های مو خوابیده و درخشش بیشتری حاصل شود. از رموز خشک کردن مو آن است که در هنگام خشک کردن، موهای خشک را محکم در دست گرفته، سر سشوار را رو به پایین، یعنی دور از پوست سر، نگه داشته و باد سرد به موها بزنید؛ این کار کوتیکول‌های مو را خوابانده و نهایت درخشش مو حاصل می‌شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده بایرزدورف
شرکت واردکننده شکوفا منش
عصاره روغن ماكاداميا (فندق آسيايي)
فرم محصول موس
کارایی حالت‎دهنده مو
کاربرد ها خلق مدل‌های نوآورانه هیچ‎گاه تا این حد آسان نبوده است. رده نگهدارنده‌های با پوشش قوی، بسیار قوی و فوق‌العاده قوی تثبیت طولانی موها را برای هر مدل مویی که بخواهید، تضمین می‌کند. این محصول پوششی بسیار قوی برای مدل‌های ابتکاری ایجاد کرده است و گرمای سشوار را به مراقبت بیشتر تبدیل می‌کند. این محصول، با سیستم Vitamin Fix پوششی ماندگار را تضمین کرده، فعالانه از موهای شما مراقبت و آن ها را نرم و لطیف می‌کند. علاوه بر آن فرمول جدید Thermo Care این محصول نه تنها باعث مراقبت غیرفعال گرما می‌شود، بلکه برای نخستین بار گرمای سشوار را به مراقبتی مضاعف برای موها تبدیل می‌کند. این محصول درخشش قابل رویت به موها می‎بخشد، موها را سنگین نمی‎کند و چسبناک نیست. برای داشتن پوست سر و موهایی سلامت با اطمینان از این محصول استفاده کنید.
مخصوص مو
مقدار 150 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف از تماس موس با چشم‌ها جدا خودداری نماييد. در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهيد.
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع محفظه بطري اسپري‎دار
نوع مو انواع مو
ویتامین ها پيش‎ساز ويتامين B5
ویژگی ها • پوششی با قدرت مضاعف و قوی و تثبیت طولانی موها
• مراقبتی مضاعف در مقابل گرمای سشوار
• بدون چسبناک نمودن مو
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه