مخلوط چای سیاه و کرن بری نیوشا 20 عددی Newsha Cranberry and Black Tea 20 Teabag

۵ از ۵
(۱ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی مخلوط چای سیاه و کرن بری نیوشا 20 عددی Newsha Cranberry and Black Tea 20 Teabag
مشخصات
بارکد وارداتی 0168300153150042
ترکیبات چای سیاه سی تی سی آسام و کرن بری
تعداد در بسته 20
توصیه بهترین زمان مصرف چای 2 ساعت پیش یا پس از غذا می‎باشد.
جنس محفظه مقوايي
روش مصرف متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای، 1 یا 2 کیسه چای در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است، قرار دهید. پس از 7 دقیقه، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید.
شرکت تولید‎کننده مواد غذایی نیوشا داریان
طبع سرد
طعم ترش و شيرين
عصاره كرن بري
فرم محصول كيسه‎اي (تي بگ)
کارایی تقويت‎كننده سيستم ايمني، سلامت قلب و عروق، پيشگيري از عفونت‎هاي ادراري و كليوي، پيشگيري از ايجاد سنگ كليه، پيشگيري از گرفتگي رگ‎ها
کاربرد ها کرن بری میوه‎ای از خانواده میوه‎های قرمز است که به شکل بیضی و حدوداً به اندازه یک آلبالوی درشت است و طعمی ترش و شیرین دارد. جدیدترین تحقیقات علمی گویای این است که زنانی که انواع ریزمیوه‎های قرمز از جمله کرن بری را مصرف می‎کنند، کمتر از سایر زنان دچار حملات قلبی می‎شوند. کرن بری سرشار از ويتامين C، فلاونوئيدها، اسيد سيتريک و بنزوئيک اسيد است و بر همین اساس، باعث بهبود سیستم گردشی در بدن می‎شود. تانن‎های فشرده موجود در کرن بری از فرآیند اکسیداسیون کلسترول‎های بد جلوگیری می‎کند و در واقع، با گرفتگی رگ‎ها مقابله می‎نماید. از این نگاه، تانن‎ها یک پشتیبان و حامی طبیعی برای قلب سالم محسوب می‎شوند. کرن بری یک ماده آنتی‎باکتریال قوی است که بر روی pH ادرار تاثیر می‎گذارد و از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می‎کند. روزانه مصرف یک لیوان دم‎کرده‎ی کرن بری به درمان بیماری‎هایی نظیر عفونت مجاری ادراری و کلیوی کمک می‎کند. اخیراً دانشمندان چینی کشف کرده‎اند کرن بری در درمان عفونت مخصوص معده (HBP) تاثیرات بسیار محسوسی دارد. در حالیکه این عفونت در صورت عدم درمان، در دراز مدت منجر به بروز سرطان معده خواهد شد.
نشان داده شده است که چای کرن بری باعث افزایش ایمنی بدن می‎شود. به خاطر وجود مقادیر بسیار زیاد ویتامین‎ها و مواد معدنی موجود در چای کرن بری این توانایی را به شما می‎دهد که از این چای برای جلوگیری و درمان عفونت‎های ادراری استفاده کنید. کرن بری مانند بسیاری از میوه‎ها و سبزیجات حاوی مقدار بسیار زیادی از سالیسیلیک اسید می‎باشد که یکی از اجزای مهم آسپرین می‎باشد. نوشیدن آبمیوه‎ی کرن بری به طور منظم سالیسیلیک اسید را افزایش می‎دهد که این باعث کاهش ورم، جلوگیری از لخته شدن خون می‎شود و همچنین تاثیر ضد تومور دارد.
• پیشگیری از عفونت‎های ادراری
شاید بتوان گفت که کرن بری یکی از بهترین مواد غذایی برای پیشگیری از عفونت‎های ادراری می‎باشد. مواد موجود در کرن بری به جای مبارزه با عفونت به کاهش چسبندگی باکتری‎ها در دیواره‎های مجاری ادرار کمک می‎کند.
• کاهش بیماری‎های قلبی
برخی شواهد نشان داده است که پلی فنول‎های موجود در کرن بری به کاهش خطر ابتلا به بیماری‎های قلبی کمک می‎کند.
• ضد سرطان
تحقیقات نشان داده است که کرن بری بسیار مفید برای کاهش سرعت رشد تومور می‎باشد و اثرات مثبتی در برابر سرطان پروستات، کبد، سینه، تخمدان و روده‎ی بزرگ نشان داده است.
• سلامت دهان و دندان
مواد موجود در کرن بری بسیار برای سلامتی دهان و دندان مفید می‎باشد و از چسبیدن باکتری‎ها به دندان جلوگیری می‎کند و همچنین به پیشگیری از بیماری‎های لثه هم کمک می‎کند.
کد مجوز بهداشتی 18412/34
کشور تولید‎کننده ایران
مقدار 40 گرم (g)
موارد منع مصرف افرادی که به آسپرین حساسیت دارند، از مصرف این چای خودداری کنند چون کرن بری مقادیر زیادی اسید سالیسیلیک دارد که ترکیبی مشابه آسپرین است.
در جای خشک و خنک و عاری از هرگونه بوی خارجی نگهداری شود.
خانم های باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.
افراد مبتلا به سنگ کلیه قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند
مصرف بیش از 5 فنجان آب کرن بری در روز توصیه نمی‎شود.
نوع محفظه جعبه
ویتامین ها C
ویژگی ها • از بین برنده عفونت‏‎های باکتریایی دهان، خطر ابتلا به پوسیدگی دندان و بیماری‏‎های لثه
• پیشگیری از گرفتگی رگ‎ها و پیشگیری از ایجاد سنگ کلیه
• افزایش سطح ایمنی بدن و بهبود سیستم گردش خون
• پیشگیری از عفونت‎های ادراری و کلیوی
• کاهش بیماری‎های قلبی
• سرشار از ویتامین C
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه