محلول تقویت مو و ابرو رزماری باریج اسانس 30 میلی ‎لیتر Barij Essence Hair and eyebrow tonic solution contain with Rosemary 30ml

۴.۸ از ۵
(۱۳ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی محلول تقویت مو و ابرو رزماری باریج اسانس 30 میلی ‎لیتر Barij Essence Hair and eyebrow tonic solution contain with Rosemary 30ml
مشخصات
ترکیبات 1و 8 سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن و..
زمان مصرف روزانه
کاربرد ها

محلول تقویت مو و ابرو باریج اسانس از اسانس رزماری تهیه شده است و آثار فارمالوژیک و مکانیسم اثر آن به شرح زیر می‎باشد:

1- جلوگیری از ریزش مو و تقویت آن:

ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو می‎شوند. در انسان، مصرف موضعی اسانس رزماری گردش خون را بهبود می‎بخشد که به علت اثرات مشخص تحریکی روی پوست است.

در یک مطالعه دو سو بیخبر تصادفی شاهد دار، 84 بیمار مبتلا به طاسی منطقه‎ای در 2 گروه مورد (43 نفر) یا کنترل(41 نفر) تحت بررسی قرار گرفتند.

گروه مورد شبی1 بار؛ به مدت حداقل 2 دقیقه مخلوط اسانس‎ها بخصوص رزماری در پایه روغن‎های حامل جوجوبا و دانه انگور را روی پوست سر ماساژ دادند. گروه کنترل شبی 1 بار؛ به مدت حداقل 2 دقیقه فقط مخلوط روغن‎های حامل جوجوبا و دانه انگور را روی پوست سر ماساژ دادند. موفقیت روند درمانی با بررسی تصاویر سریال به طور جداگانه به وسیله دو متخصص پوست پیگیری شد. دوره درمان 7 ماه بود و در ماه سوم و هفتم وضعیت بهبودی بررسی گردید. درجه بهبودی با استفاده از 2 روش درجه‎بندی 6 نقطه‎ای و تجزیه و تحلیل کامپیوتری حدود نواحی مبتلا به طاسی مشخص گردید. براساس نتایج حاصله، 19 نفر (44%) از بیماران گروه مورد و 6 نفر (15%) از بیماران گروه کنترل بهبودی را نشان دادند در ارزیابی تصاویر؛ میزان بهبودی در گروه مورد نسبت به گروه کنترل قابل توجه بود. محققین نتیجه گرفتند که استفاده از رزماری درمان مطمئن و موثر برای طاسی منطقه‎ای و درمان با این اسانس‎ها بطور قابل توجهی موثرتر از روغن‎ها‎ی حامل به تنهایی است.

2- درمان شوره سر:

رزماری از طاسی زودرس جلوگیری میکند و غالبا در ترکیب با براکس برای پیشگیری از شوره سر به کار می‎رود. رزماری یک گیاه عالی برای مو محسوب می‎شود و با تحریک گردش خون پوست، به برطرف شدن شوره سر و بهبود رشد و حالت موها کمک می‎کند.

کد مجوز بهداشتی 10190/40
مخصوص مو، ابرو
موارد منع مصرف از تماس لوسیون رزماری با چشم خودداری شود. در صورت تماس این لوسیون با چشم و بروز سوزش چشم و ریزش اشک؛ ابتدا در حالیکه پلک‎ها بسته است با یک پارچه تمیز یا پنبه آغشته به روغن زیتون یا روغن کنجد با دقت روی پلک‎ها و اطراف چشم را تمیز نمایید سپس حداقل به مدت 15 دقیقه چشم را با آب سالم بشویید.
از تحت فشار قرار دادن موها (مانند بستن با کش، تل، گیره سر و وسایلی از این قبیل) و استفاده از وسایل خشک کن و سشوار خودداری نمایید.
حداقل تا 2 ساعت بعد از مصرف لوسیون رزماری از شستن محل خودداری نمایید تا جذب فرآورده به خوبی صورت گیرد.
بلافاصله پس از مصرف لوسیون، درب آن را محکم ببندید و دور از نور در دمای30-15 درجه سانتی‎گراد نگهداری نمایید.
همانند سایر داروها، این لوسیون را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
در صورت بروز حساسیت پوستی با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
این لوسیون خوراکی نیست.
نوع کارایی ضد شوره، تقويت مو و ابرو
نوع محفظه بطري
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه