ماسک آبرسان آکوا ژل 40 میلی‌لیتر اوریاژ

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی ماسک آبرسان آکوا ژل 40 میلی‌لیتر اوریاژ
مشخصات
بارکد وارداتی 3661434001178
ترکیبات آب چشمه اوریاژ، گلیسرین، بوتیلن گلیکول، دایمتیکون، سدیم پلی اکریلات،2/1 هگزان دیول، اکتیل دو دسیل PCA، عطر، متیل پارابن، اکریلات C10/30 الکیل اکریلات کراس پلیمر، فنوکسی اتانول، بیوساکارید- 4، سدیم هیدروکساید، CL42090، سدیم هیالورانات، O-CYMEN-5-OL، سوربیتان ایزو استئارات
تعداد در بسته 1
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف یک یا دو بار در هفته لایه ضخیمی از ماسک را روی صورت بزنید و پس از 5 تا 10 دقیقه از روی صورت پاک نمایید و درصورت نیاز بشویید.
زمان مصرف 1 الي 2 بار در هفته
شرکت تولید‎کننده لابراتوار اوریاژ
شرکت واردکننده پوبر
فرم محصول ژل
کارایی مرطوب‎كننده
کاربرد ها رطوبت‌رسانی یک نیاز ضروری برای حفظ سلامتی پوست و بهبود شرایط آن است، همچنین اولین قدم برای حفظ شفافیت چهره و محافظت از آن در برابر پیری زودرس است. پوست روزانه باید با فاکتورهای مخرب مانند نور خورشید، باد، سرما، استرس و آلودگی مقابله کند؛ عواملی که باعث تضعیف محافظت طبیعی پوست می‌شوند و ریسک کم آب شدن پوست را افزایش می‌دهند. کمپلکس بی‌نظیر H2O دو نوع اسمولیت معدنی و آلی را (که در سطح سلولی موجود هستند) با هم ادغام می‌کند تا فعالانه عمل رطوبت‌رسانی را انجام دهند. این ترکیبات فعال، اسفنج‌های بیولوژیک واقعی هستند و می‌توانند آب مفید و مورد نیاز را جذب کرده و در سلول پخش کنند. این اسمولیت‌های معدنی، همان مواد معدنی طبیعی موجود در آب اوریاژ هستند که با قدرتی منحصربه‌فرد، مکانیسم رطوبت‌رسانی را فعال می‌سازند. آنها جذب اسمولیت‌های آلی را افزایش می‌دهند تا رطوبت کافی و با دوام را در طول روز تامین نمایند. به علاوه وجود یک لایه محافظ ضد آلودگی، از پوست در برابر فاکتورهای مخرب محیطی روزمره مراقبت می‌کند.
این بالم بسیار مغذی پوست خشک را تغذیه می‌کند و لایه محافظ سطح پوست را تقویت می‌نماید. به دلیل مواد معدنی موجود در آب معدنی اوریاژ، پوست کاملا مرطوب می‌شود، احساس راحتی به پوست برمی‌گردد و نرم و لطیف می‌شود. ترکیب شی باتر و یک نوع روغن گیاهی از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و پوست را از عمق تغذیه می‌کند. تکنولوژی انحصاری H2O ضمن حفظ تعادل طبیعی پوست، رطوبت ایده‌آلی را برای سلول‌ها فراهم می‌کند. با ایجاد یک لایه محافظ، از پوست در برابر آلودگی‌ها و عوامل آسیب‌رسان محیطی محافظت می‌کند. رطوبت مطلوب و احساس راحتی در پوست را برای کل روز تامین می‌کند.
کشور تولید‎کننده فرانسه
گروه درمانی (لاین) آکوا (Aqua)
ماده شاخص اسيد هيالورونيك
مخصوص صورت، گردن
مقدار 40 ميلي ليتر ( ml)
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی آبرسان
نوع محفظه تيوب
ویژگی ها • التیام‌بخش آفتاب سوختگی و رفع احساس کشیدگی پوست
• تامین مقدار قابل توجهی از رطوبت برای پوست
• افزایش شفافیت پوست و رفع خستگی چهره
• غیر حساسیت زا و غیر کمدون زا
• فاقد پارابن
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه