لوسیون پاک کننده صورت سینره مدل Herbal Energizer حجم 150 میلی لیتر لوسیون پاک کننده صورت حجم 150 میلی لیتر سینره

۴۲ فروشگاه
۵ از ۵
(۲ رای دهنده)

از ۵۶,۰۰۰ تا ۸۵,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی لوسیون پاک کننده صورت سینره مدل Herbal Energizer حجم 150 میلی لیتر لوسیون پاک کننده صورت حجم 150 میلی لیتر سینره
مشخصات
بارکد وارداتی 6260374016111
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شوینده‎ها و پاک‎کننده‎های مناسب با نوع پوست و محصولات مرطوب‎کننده و مغذی جهت داشتن پوست شاداب و با طراوت توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده (سینره)
عصاره عصاره اسطوخودوس، روغن كالاندولا (گل هميشه بهار)، روغن بادام، عصاره بابونه
فرم محصول لوسيون
کاربرد ها ویژگی های لوسیون پاک کننده صورت سینرهشیر پاک کن گیاهی جهت پاکسازی پوست از مواد آرایشی و آلودگی هاحاوی روغن گل همیشه بهار جهت ایجاد ساختار سالم و طبیعی پوستایجاد رطوبت، نرمی و شفافیت در پوستفاقد الکلمعرفی لوسیون پاک کننده صورت سینرهلوسیون پاک کننده صورت سینره مناسب برای پوست صورت و گردن می باشد. این پاک کننده بدون اینکه باعث خشکی پوست گردد، مواد زاید روی پوست را برداشته و باعث تمیزی پوست می شود. شستشوی صورت با صابون، چربی پوست را از بین برده و باعث خشکی و کشیدگی بر روی پوست می شود. این محصول حاوی مواد روغنی است. که این مواد باعث ایجاد یک لایه نازک چربی جهت حفاظت از پوست می گردد.لوسیون پاک کننده صورت سینره با دارا بودن عصاره گل همیشه بهار التهاب پوست را برطرف می کند. چربی اضافی پوست را پاک کرده و هیچگونه چسبندگی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این لوسیون جزو دسته پاک کننده هایی است که نیازی به شستشو ندارد. شیر پاک کن را با حرکات دورانی به سمت بالا بر روی صورت ماساژ دهید. سپس به وسیله یک پنبه باقیمانده محصول را می توان از روی صورت تمیز کرد. این پاک کننده صورت در حجم 150 میلی لیتر مخصوص پوست های معمولی و خشک می باشد.لوسیون پاک کننده صورت سینره حاوی مواد موثر و عصاره های گیاهی زیر می باشد:عصاره گل همیشه بهار (کالاندولا):کالاندولا از گذشته تاکنون و در طب سنتی جهت از بین بردن التهابات پوستی و ترمیم زخم ها مورد استفاده بوده است. عصاره این گیاه اثر نرم کنندگی و محافظتی بر پوست های حساس و کم مقاومت را دارد.عصاره بابونه:عصاره بابونه موجود در این لوسیون التهاب و قرمزی را کاهش داده و سبب تسریع ترمیم پوست می گردد.عصاره اسطوخودوس:عصاره اسطوخودوس باعث نرمی و لطافت پوست می شود، همچنین تسکین دهنده پوست بوده و گردش خون در پوست را بهبود می بخشد.روغن بادام:روغن بادام نرم کننده ای مناسب برای پوست های خشک است. به خوبی جذب پوست می شود و علاوه بر کاهش التهاب، باعث نرم شدن پوست می شود.
کد مجوز بهداشتی 10100/44
مقدار 150 ميلي ليتر ( ml)
نوع کارایی پاك‎كننده
ویژگی ها • شیر پاک‎کن گیاهی جهت پاکسازی پوست از مواد آرایشی و آلودگی‎ها
• حاوی روغن گل همیشه بهار جهت ایجاد ساختار سالم و طبیعی پوست
• ایجاد رطوبت، نرمی و شفافیت در پوست
• فاقد الکل
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه