لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو زنانه رینفولتیل حجم 100میلی لیتر Rinfoltil Remineralising Lotion (Women) 100 ml

۶ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۲۴۸,۴۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو زنانه رینفولتیل حجم 100میلی لیتر Rinfoltil Remineralising Lotion (Women) 100 ml
مشخصات
تعداد / مقدار 100 میلی لیتر
توصیه های مهم توجه : این فرآورده بر روی پوست سر افرادی که پیاز موی آن ها به طور کلی آتروفیه و تحلیل رفته مؤثر نمی باشد. جهت استعمال خارجی از راه دهان میل نشود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. در صورت تماس با چشم ها آنها را با آب تمیز شستشو دهید.
توضیحات نکاتی که باید در نظر داشته باشید این محصول فاقد تاثیر بر روی پوست سر آن دسته از افرادی می باشد که دارای پیاز مو آتروفیه یا تحلیل رفته می باشند. در صورتی که با چشم هایتان تماس پیدا کرد، به خوبی با آب شستشو دهید. از راه دهان خورده نشود. در محیطی خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان نگه داری کنید. توصیه های لازم پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف این ویال ها، از شامپو ضد ریزش رینفولتیل برای شست و شوی مو های خود استفاده کنید. به منظور کامل شدن درمان و تاثیر گذاری بیشتر، مصرف قرص های خوراکی رینفولتیل را توصیه می کنیم.
جنسیت خانمها
حجم بطری ۱۰۰ ميلی‌ليتری با قطره‌چکان مخصوص، در جعبه مقوایی
دسته بندی محصول آرایشی و بهداشتی
روش مصرف این محصول که در قالب ویال در بازار عرضه می شود، به صورت دوز یک بار مصرف بوده، که با جداسازی آمپول از محل خط سفیدی که در ناحیه گردن ویال وجود دارد و ریختن محتویات آن به داخل کپ مخصوص جهت مصرف و در نهایت محلول حاصل را به صورت مستقیم بر روی پوست سر پخش کنید. جهت جذب کامل محلول توسط پوست سر، به شما پخش کردن محلول حاصل و به خوبی ماساژ دادن آن برروی سر را پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید از درمان با ویال های رینفولتیل بیشترین اثر گذاری را به دست آورید، به شما توصیه می کنیم در هفته 2 تا 3 بار و دست کم حدود 2 تا 3 ماه آن را مصرف کنید.
شرکت تولید کننده / واردکننده هستی دارو درمان
شرکت سازنده فارما لایف
صادر کننده مجوز وزارت بهداشت
عصاره
مدل: مدل: 1412013
موارد مصرف استحکام بخش و تقویت کننده مو مخصوص خانم ها
موجودی موجود نیست
نگهداری در محل خشک و خنک نگهداری شود
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه