قطره بلفارول 15 میلی لیتر خرمان

۲ فروشگاه
۴.۵ از ۵
(۲ رای دهنده)

۲۸,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی قطره بلفارول 15 میلی لیتر خرمان
مشخصات
احتیاط در مصرف بلفارول باعث سوزش چشم میگردد، هنگام مصرف سعی شود به چشم وارد نشود (چنانچه سهوا مخاط چشم ها به دارو آلوده گردد چند ثانیه چشم ها را باز نگه دارند، خود به خود اثر آن از بین میرود).در کودکان با احتیاط مصرف شود.
روش مصرف پس از استحمام ابروها، مژه ها و موها را چرب نمایید به گونه ای که ریشه موها کاملا به محلول آغشته شود. مقدار مناسب (با توجه به حجم موها و سطح پوست از 1 تا 10 قطره) کف دست ریخته، دست ها را به هم مالیده و موها را در حالیکه مرطوب هستند کاملا ماساژ دهید سپس برس بکشید.
ساخت ایران
شرایط نگهداری در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت نگهداری شود
عوارض جانبی در موارد خاصی برخی افراد نسبت به ترکیبات بلفارول حساسیت به صورت خارش و جوش های ریز در محل مصرف نشان داده اند از این رو ضروری است قبل از کاربرد جهت تست حساسیت زایی، روی پوست بازو که به طرف بدن است، مقدار کمی از بلفارول مالیده و پس از دو ساعت در صورت عدم بروز حساسیت استفاده گردد.
محتویات بسته قطره 15 میلی لیتر
مشخصه ها لوسیون روغن مورد سبز (میرتول 3%) در روغن بادام ضد شوره و التهاب پلک ها نگهدارنده ریمل ضد قارچ، التهاب، خارش و شوره
مقدار و نحوه مصرف پس از استحمام ابروها، مژه ها و موها را چرب نمایید به گونه ای که ریشه موها کاملا به محلول آغشته شود. مقدار مناسب (با توجه به حجم موها و سطح پوست از ۱ تا ۱۰ قطره) کف دست ریخته دست ها را به هم مالیده و موها را در حالیکه مرطوب هستن کاملا ماساژ دهید سپس برس بکشید.
مکانیسم اثر به علت خواص ضد میکروبی و ضد التهابی میرتول، این فرمول باعث پاک شدن سطح پوست و ریشه مو ها از عوامل میکروبی اعم از قارچ و باکتری و همچنین از بین بردن التهابات ناشی از مصرف مواد شیمیایی و پاک کننده در موضع می گردد. بلفارول جانشین چربی های مفید پوست و موها که در اثر شستشو با پاک کننده ها از بین رفته و سبب شوره و سبوره پوست و شکنندگی و موخوره موها شده است میگردد. لذا مصرف بلفارول علاوه بر درمان بیماری های پوست و مو، سبب شادابی و طراوت پوست و موها می گردد.
مواد تشکیل دهنده مورد سبز و روغن بادام
موارد مصرف تقویت‌ کننده و رشد ابرو و مژه تقویت کننده مو ضد شوره و التهاب پلک هاضد قارچ و ضد خارشنگهدارنده ریمل
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه