قرص نروکسین دینه

۱۱ فروشگاه
۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

از ۳۴,۹۰۰ تا ۴۵,۶۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص نروکسین دینه
مشخصات
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
تداخل دارویی از مصرف همزمان این دارو با داروهای متابولیزه شونده توسط سیتوکروم 2E1، P450 3A2 مانند قرص های ضد بارداری، عوامل ضد دیابت، بنزودیازپین ها، ضد تشنج ها و کاربامازپین گردد خودداری شود. در هنگام مصرف همزمان این دارو با داروهایی از قبیل داروهای ضد انعقاد خون و دیگوگسین نیاز به بررسی زمان انعقاد و سطوح خونی دارو می باشد. از مصرف همزمان این دارو با سایر ضد افسردگی ها (به خصوص مهار کننده های MAO) اجتناب شود.
تعداد 50 عددی
روش مصرف بزرگسالان : روزانه 1 تا 2 قرص (در مواردی تا 5 قرص در روز قابل افزایش است ) ، همراه غذا, کودکان (6 تا 12 سال) : تحت نظر پزشک، نصف دوز بزرگسالان.
شرایط منع مصرف در بیماران با پیوند اعضا و در افراد با آنتی بادی HIV مثبت تحت درمان با ایندیناویر (و سایر ممانعت کننده های پروتئاز) منع مصرف دارد. مصرف در بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.
شرایط نگهداری در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت نگهداری شود.
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 1228039935
عصاره هایپریکوم پرفوراتوم(Hypericum perforatum)
گروه آرامبخش ضد اضطراب و ضد افسردگی
محتویات بسته هر جعبه حاوی 5 بلیستر 10 تایی قرص روکشدار
مقدار و نحوه مصرف بزرگسالان: روزانه 1 تا 2 قرص (در مواردی تا 5 قرص در روز قابل افزایش است) همراه غذا کودکان (6 تا 12 سال): تحت نظر پزشک، نصف دوز بزرگسالان. به مدت 4 الی 6 هفته، چنانچه پس از این مدت هیچگونه بهبودی مشاهده نشد با مراجعه به پزشک باید درمان متفاوت انتخاب شود ولی در صورت بهبودی، برای درمان کامل و جلوگیری از عود مجدد آن توصیه می شود تا 6 ماه مصرف قرص نروکسین ادامه یابد.
مکانیسم اثر بر طبق بررسی های بالینی کنترل شده متعدد با حدود 3000 نفر شرکت کننده، اثر درمانی عصاره هایپریکوم (هایپریسین 0/5 mg *2 ) با mg 150 ایمی پرامین و mg 20 فلوکستین بر روی افسردگی خفیف تا متوسط یکسانند، اگرچه عوارض جانبی هایپریکوم بسیار کمتر می باشد. مکانیسم اثر عصاره هایپریکوم ممکن است بوسیله ممانعت از باز جذب سروتونین و تاثیر برروی بسیاری از انتقال دهنده های عصبی از قبیل نوراپی نفرین، دوپامین، L-گلوتامات و GABA باشد. اثر ضد اضطراب دارو ممکن است مربوط به عملکرد گیرنده بنزودیازپین باشد. عصاره هایپریکوم باعث کاهش نشانه های اضطراب مانند تنش، نگرانی، تحریک پذیری، گرفتگی عظلانی، دندان قروچه و بیخوابی می گردد. درمان عوارض افسردگی، اضطراب، بی قراری و اختلالات روانی در کودکان (کمتر از 1 سال) تا %98 بر اثر مصرف این دارو در یک دوره 2 تا 6 هفته ای گزارش شده و در طی این دوره هیچ عارضه جانبی مشاهده نگردیده است. طی 12 هفته درمان با دارو بهبود قابل توجهی در عوارض فیزیکی و ذهنی منوپوز (یائسگی) مشاهده شده است. میانگین شدت منوپوز بر اساس Menopause Rating Scale که نشانه های آن شامل تغییرات در میل جنسی، خشکی واژن و ناراحتیهای ادراری است، به طور محسوسی کم می شود. همچنین مصرف هایپرویکم به طور مشخصی سندرم پیش از قاعدگی (تحریک پذیری، اضطراب و ناخشنودی) را بعد از یک سیکل 4 هفته ای درمان و یا دو ماه، در دوره لوتئال (حدود 15 روز پیش از قاعدگی) کاهش می دهد و با ادامه مصرف دارو، کاهش علائم بیشتری مشاهده می شود. کیفیت خواب در مرحله 3 و 4، از% 5/1 به 6% طی هفته درمان افزایش می یابد. پژوهشگران متعددی این افزایش را وابسته به اثر ضد افسردگی دارو می دانند. با درمان افسردگی بهبود قابل توجهی در عملکرد مغزی، تمرکز، حافظه و قدرت انعطاف پذیری ایجاد می گردد. این دارو نه تنها از کاهش بیشتر قوه ادراک بیماران افسرده جلوگیری می کند بلکه آن را بهبود می بخشد.
منابع کاتالوگ 1- Amould T, Janssens D, Michieis C, Remade J. Effect of aesoine on hypoxia- in duced activation of human endothelia cells. Europian
مواد تشکیل دهنده عصاره استاندارد هایپریکوم پرفوراتوم 400 میلی گرم (معادل 5/0 میلی گرم هایپریسین) در هر قرص سایر مواد مؤثره عصاره پزودوهایپریسین، هایپرفورین کرسیترین، روتین، بی فلاونوئیدها، کلروژنیک اسید و تانن های متراکم
موارد مصرف افسردگی خفیف تا متوسط اضطراب عوارض ناشی از اختلالات روحی مانند: شب ادراری اطفال، سندرم پیش از قاعدگی، عوارض یائسگی، خستگی یا کاهش انرژی، اختلال خواب، کاهش تمرکز و قوه ادراک، اختلالات روحی ناشی از تغییر فصل
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه