شامپو نیوآ مدل بالانسد اند فرش کر (فرش انرژی) 250 میلی‌لیتر Nivea Balanced & Fresh Care (Fresh Energy) 250ml

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو نیوآ مدل بالانسد اند فرش کر (فرش انرژی) 250 میلی‌لیتر Nivea Balanced & Fresh Care (Fresh Energy) 250ml
مشخصات
بارکد وارداتی 9005800223292
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید نحوه انتخاب شامپوی مناسب
ترکیبات سدیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم کلراید، لانولین الکل، روغن دانه ماکادمیا، عصاره برگ نعناع، پلی کواترنیوم 10، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، پی ای جی 40 هیدروژنتید کاستر اویل، اسید سیتریک، سدیم بنزوات، لینالول، لیمونن، هگزیل سینامال، اسانس
توصیه استفاده از نرم‌کننده‌های مناسب با نوع موی خود توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
روش مصرف به مقدار کافی از شامپو بر کف دست ریخته و سر را به خوبی شستشو نماييد. کف حاصله را به مدت 3 دقيقه روی مو نگاه داشته و سپس آبکشی فرماييد.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده بایرزدورف
شرکت واردکننده شکوفا منش
عصاره روغن ماكاداميا (فندق آسيايي)، نعناع، عصاره ليمو
فرم محصول شامپو
کارایی شوينده
کاربرد ها ویژگی های شامپو نیوآ مدل بالانسد اند فرش کر (فرش انرژی)با اثر خنک کنندگی، احساس شادابی و طراوت ماندگاربرطرف کننده خارش و التهابی کف سردارای pH متعادل با پوست کف سرتمیزکننده لطیف پوست سر و موحاوی عصاره برگ نعناع و لیموترمیم کننده موهای بی جانفاقد پارابن و مواد نگهدارندهمعرفی شامپو نیوآ مدل بالانسد اند فرش کر (فرش انرژی)شامپو نیوآ مدل بالانسد اند فرش کر (فرش انرژی) محصول جدید شرکت نیوا جهت استفاده بانوان و آقایان با موهای معمولی تا چرب می باشد. شامپو بالانسد اند فرش کر نیوآ برطرف کننده خارش و التهاب کف سر می باشد. این شامپو موهای بی جانی را که توسط عوامل فیزیکی مانند سشوار و اتو مو و مواد شیمیایی آسیب دیده اند و درخشش و لطافت و براقی سابق را ندارند ترمیم می کند. شامپو بالانسد اند فرش کر با رایحه بسیار خنک و دلپذیر که از عصاره برگ نعناع و لیمو گرفته شده است و با اثر خنک کنندگی، احساس شادابی و طراوت ماندگار تا ساعت ها در شما به وجود می آورد. همچنین این شامپو دارای pH متعادل با پوست کف سر است که باعث بازیابی سلامت دوباره موها و پوست کف سر می شود.ترکیبات شامپو نیوآ مدل بالانسد اند فرش کر (فرش انرژی)عصاره نعناعصاره نعنا برای موهای سر دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. عصاره نعنا فولیکول های مو را برای رشد بهتر تحریک کرده و باعث رشد موها می شود. عصاره نعنا همچنین به تقویت موهای ریز نیز کمک می کند. نتیجه های آزمایشی که با عصاره نعنا انجام شد حاکی از آن است که این عصاره علاوه بر تاثیر در رشد مو، باعث افزایش ضخامت پوست، تعداد فولیکول ها و عمق فولیکول ها شد. عصاره نعنا علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست سر برای جلوگیری از شپش نیز مناسب است.روغن دانه ماکادمیاروغن دانه ماکادمیا برای احیای موهای آسیب دیده و نرم کنندگی موها مناسب می باشد.
کشور تولید‎کننده آلمان
مخصوص مو
مقدار 250ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف به هنگام استحمام از شستشو مو با آب داغ خودداری کنید.
در صورت تماس با چشم آن‎ها را به کمک آب تمیز بشویید.
از استحمام بیش از یک‎بار در روز خودداری شود.
نوع محفظه بطري
نوع مو موي چرب، موي معمولي
وزن نیوآ (Nivea)
ویژگی ها • با اثر خنک‌کنندگی، احساس شادابی و طراوت ماندگار
• برطرف‌کننده خارش و التهابی کف سر
• دارای pH متعادل با پوست کف سر
• تمیزکننده لطیف پوست سر و مو
• حاوی عصاره برگ نعناع و لیمو
• فاقد پارابن و مواد نگهدارنده
• ترمیم‌کننده موهای بی‌جان
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه