شامپو ضد ریزش سبامد مناسب انواع مو 200میلی‌لیتر Sebamed Anti-Hairloos Shampoo 200ml

۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو ضد ریزش سبامد مناسب انواع مو 200میلی‌لیتر Sebamed Anti-Hairloos Shampoo 200ml
مشخصات
pH 5.5
بارکد وارداتی 4103040900951
برند اون (Avene)
ترکیبات آّب، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، دی سدیم کوکو آمفودیا ستد، سدیم لاریل سولفان، کراتین، زینک کلراید، عصاره برگ جینکو بیلوبا، گلیسرین، سدیم لاکتات، پیروکتون اولامین، منتول، هگزیل نیکوتینات، بوتیلن گلیکول، پروپیلن گلیکول،PEG-55 پروپیلن گلیکول اولئات، عطر، فنوکسی اتانول، سدیم بنزوآت
تعداد در بسته پلاستیکی
توصیه استفاده از نرم‎کننده‎ها و ماسک‎های مو داخل حمام و لوسیون‎های تقویتی بعد از حمام در کنار این محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف موهای خود را خیس کنید. مقداری از شامپو را در کف دست خود بریزید و با ایجاد کف آن‌را روی موها و کف سر پخش کنید. به مدت 2 دقیقه با نوک انگشتان دست کف سر را ماساژ دهید تا مواد موثر به داخل پوست سر نفوذ‎کنند. کف روی سر را در طول موها پخش کنید. سپس بطور کامل آبکشی نمایید.
افرادی که پوست سر حساس یا آتوپیک دارند، بخصوص در مناطق با آب و هوای داغ و مرطوب، باید در ابتدا مقدار کمی از شامپو را هر دو روز یک بار استفاده‎کنند تا پوست سر آنها به تحریک ناگهانی گردش خون عادت کند. قرمزی ناشی از تحریک گردش خون پس از 30 دقیقه برطرف می‌شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده Sebapharm
شرکت واردکننده نزمین سبامد
عصاره عصاره جینکو بیلوبا
فرم محصول شامپو
کارایی ضد ريزش
کاربرد ها هر مويي بطور طبيعي سالم و زيباست، ولی فعاليت‌های روزمره، آلودگی‌ها، استرس‌ها و پرتوهای ماورا بنفش نور خورشيد (از طريق ايجاد راديكال‌های آزاد) موجب تخريب ساختمان مو و مخصوصا ريشه موها می‌شوند.
شامپو ضد ریزش سبامد فرمـــولاسیون شـوینده چربــی اضافی را به ملایمت از مــــو و پوســـت سر پاک نمـــــوده و ریزش پیش‌رونده موی سر را که غالبا با چرب بودن و شوره همراه است کاهش می‌دهد. فرمولاسیون این شامپو بدلیل دارا بودن ماده پیروکتون اولامین از تشکیل شوره سر جلوگیری می‌نماید. باعث کاهش ریزش موی سر بدلیل تحریک اکسیژن رسانی و رساندن مواد مغذی به ریشه موها می‌شود. احساس شادابی که این محصول در پوست سر ایجاد می‌کند، نشان‌دهنده این است که افزایش جریان خون در پوست سر اتفاق افتاده است و ریشه موها را مستحکم و قوی خواهد نمود.
-ترکیبNHE: نیکوتینیک اسید هگزیل استر (هگزیل نیکوتینات، مشتق از ویتامین ب نیاسین) و نیز کافیین سبب افزایش جریان خون در پوست می‌گردند.
-حضور جینکو بایلوبا، عصاره طبیعی بدست آمده از درخت جینکوی آسیایی، اثرات مثبت ترکیب NHE را بعنوان تغذیه‎کننده ریشه‎های مو تقویت می‌نماید.
Ph- معادل 5.5 بطور طبیعی ساختار مو را پایدار نموده و از آن در برابر آسیب‌دیدگی و تخریب به علت خشکی، چند شاخگی و شکستن محافظت می‌نماید و موها را قوی و درخشان نگه می دارد.
کد مجوز بهداشتی 200291012006
کشور تولید‎کننده آلمان
مخصوص مو
مقدار 200 میلی لیتر
موارد منع مصرف شامپو را بیش از مقدار توصیه شده استفاده نکنید چون می‌تواند باعث قرمزشدن پوست سر شود بخصوص اگر پوست حساس باشد.
در جای خشک و خنک و دور از دستر کودکان نگهداری شود.
از تماس شامپو با چشم‎ها جدا خودداري نماييد
نوع کارایی جلوگيري از ريزش مو
نوع محفظه بطري
نوع مو انواع مو
ویژگی ها • حفاظت و تقویت عملکرد سد طبیعی دفاعی اسیدی پوست
• افزایش جریان خون در پوست
• جلوگیری از تشکیل شوره سر
• تغذیه‎کننده ریشه‎های مو
• فاقد صابون و مواد قلیایی
• کاهش ریزش موی سر
• فاقد مواد رنگ‎دهنده
• مناسب برای انواع مو
• دارای 5/5pH
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه