شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا برای مو های چرب 200 میلی لیتر Cerita Fortifying Shampoo 200ml

۶۱ فروشگاه
۴.۴ از ۵
(۷ رای دهنده)

از ۶۷,۴۰۰ تا ۲۴۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا برای مو های چرب 200 میلی لیتر Cerita Fortifying Shampoo 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6262228955577
ترکیبات سدیم لورت سولفات70%، کوکامیدو پروپیل بتائین 30%، دسیل گلوکوزاید 50%، کوکامیدو دی اتانول آمید 85%، پروپیلن گلایکول، گلیسرین 99.5%، عصاره رزماری، عصاره گزنه، عصاره بابونه، عصاره مریم گلی، عصاره نعناع فلفلی، اسید آمینه جوانه گندم، آب، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، پیریدوکسین هیدروکلراید(ویتامینB6)، دی سدیم EDTA، پلی کواترنیوم10، -5_کلر - 2- متیل - 4 - ایزوتیازولین-3- وان و 2 –متیل - 4 -ایزوتیازولین - 3 - وان 1.5%، اسید لاکتیک، رنگ کد 15985، رنگ کد 42090، آب دیونیزه
توصیه استفاده از ماسک‎های مو داخل حمام و تونیک و سرم‎های بعد حمام جهت دستیابی به نتیجه بهتر توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف ابتدا موها را خیس نموده مقدار مناسبی از شامپو را بر روی كف سر ریخته و با نوک انگشتان ماساژ دهید. 2 تا 3 دقیقه صبر نموده تا عصاره‎ها و دیگر مواد فعال موجود در شامپو اثرات خود را اعمال نمایند سپس آبکشی نمایید؛ در صورت نیاز اين عمل را تكرار کنید.
این شامپو را می‎توانید روزانه استفاده نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده شرکت پارس آزمای طب
عصاره عصاره رزماري، عصاره گزنه، عصاره بابونه، مريم گلي، نعناع فلفلي
فرم محصول شامپو
کارایی تقويت‎كننده مو، ضد ريزش
کاربرد ها کاربردها:
نقش مو در زیبایی ظاهری افراد انکار ناپذیر است و در این بین استفاده از شامپویی مناسب با شرایط فیزیولوژیک موهای هر فرد می‎تواند نقش بسزایی در حفظ سلامت و بقای موها داشته باشد، با در نظر داشتن این مطلب و با توجه به تحقیقات صورت‌گرفته، شرکت پارس آزمای طب شامپوی تقویت‎کننده و ضد ریزش سریتا را مخصوص موهای چرب با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فرمولاسیون طراحی و تولید نموده‌است.
موارد متعددی چون وراثت، عوامل هورمونی، بیماری‎های قارچی پوست سر، مشکلات تغذیه‌‎ای‎، بارداری و مصرف برخی داروها می‌توانند باعث ریزش و یا آسیب به ساختار موی سر شوند که در این مورد بایستی سعی در کاهش و برطرف نمودن آن داشت.
شامپوی حاضر علاوه بر کمک به مهار ریزش مو قادر به ترمیم ساقه مو و تقویت پیاز آن نیز می‎باشد و اجزای اثربخش آن شامل عصاره‎های گیاهی همراه با مخلوطی از ویتامین‎ها و اسیدهای آمینه طبیعی جوانه گندم است که همگی دارای اثرات تغذیه‌‎ای‎ برای مو و پوست سر می‎باشند؛ این خواص در کنار افزایش ‌خون‌رسانی‎‎ به کف سر و متعاقب آن فولیکول‎های مو سبب تقویت و تحریک رویش مو می‎شوند.
اسیدهای آمینه جوانه گندم: در این محصول با بهره‎مندی از تکنولوزی‎های پیشرفته افزایش کارایی یافته و بنابراین قادر است به صورت ویژه به نواحی تخریب شده مو متصل شده و آن را ترمیم نماید. همچنین این ترکیب به همراه سایر ترکیبات موجود در فرمولاسیون باعث پدیدار شدن حالت‌پذیری و بویژه درخشندگی موها در ماه اول استفاده از این شامپو می‎شوند، اسیدهای آمینه طبیعی گندم به طور مشخص رطوبت پوست سر را افزایش و خشکی و زبری پوست را کاهش می‎دهد و عملا پوست سر را شاداب‎تر و روند پیری را در آن کند می‎نماید. علاوه بر این شامپوی تقویت‎کننده ریزش سریتا که به طور خاص برای موهای چرب طراحی گردیده‎است موجب تعدیل چربی پوست می‎شود.
کد مجوز بهداشتی 48/10286
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص اسيد آمينه جوانه گندم، فلاونوييد
مخصوص مو
مقدار 200 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در صورت تماس شامپو با چشم‌ها، آنها را به كمك آب، شستشو دهيد.
در محیطی خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
نوع کارایی ضد ريزش، تنظيم‎كننده چربي مو و پوست سر، تحريك رشد مو
ویتامین ها B6، پيش‎ساز ويتامين B5
ویژگی ها • افزایش حالت‌پذیری و لطافت و درخشندگی مو
• تنظیم ترشح چربی و پاکسازی پوست سر
• مهار ریزش‎های حاصل از افزایش سبوم
• افزایش ‌خون‌رسانی‎‎ به کف سر
• ایجاد حس خنکی و شادابی
• تحریک رشد موی سر
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
مهمان چهارم مهر ۱۴۰۲
پاسخ
برای کف سر چرب عالیه هم ضد ریزشه هم تقویت کنمده و‌گیاهی

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه