شامپو ترمیم کننده روغن ارگان میس ادن مدل Argan Oil مقدار 250 گرم Miss Eden Argan Oil Repairing Shampoo 250g

۵ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۲۹۸,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو ترمیم کننده روغن ارگان میس ادن مدل Argan Oil مقدار 250 گرم Miss Eden Argan Oil Repairing Shampoo 250g
مشخصات
بارکد وارداتی 3760143340445
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، سدیم کلراید، کوکامیدو DEA، گلیکول دی استئارات، لورت-2، لورت-4،کوکامیدو پروپیل بتائین، لیمونن، بنزیل الکل، گلیسرین، روغن آرگان، فنوکسی اتانول، کومارین، آلانتوئین، اتیل هگزیل گلیسرین، CI19140، CI15985، CI61585، CI16255، ستریمونیوم کلراید، عطر
توصیه استفاده از نرم‎کننده‎ها و ماسک‎های ترمیم‎کننده مخصوص موهای خشک و آسیب‎دیده داخل حمام و بعد حمام و سرم‎های ترمیم‎کننده جهت بازسازی ترمیم مو و داشتن مو‎هایی زیبا و درخشان توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
روش مصرف هفته‌ای دو بار بر روی مو و پوست سر مرطوب ماساژ داده، 2 تا 5 دقیقه بماند، سپس آبکشی شود.
زمان مصرف 2 بار در هفته
شرکت تولید‎کننده لابراتوار میس ادن کازمتیکس
شرکت واردکننده ماهتاب کیش
عصاره گليسرين، روغن آرگان
فرم محصول شامپو
کارایی ترميم‎كننده مو
کاربرد ها ویژگی های شامپو روغن آرگان میس ادنمناسب موی خشک و آسیب دیدهتغذیه کننده و رطوبت رسانبازسازی و ترمیم کنندهبا رایحه دلپذیر لیموفاقد پارابنمعرفی شامپو روغن آرگان میس ادنشامپو ترمیم کننده روغن آرگان میس ادن محصولی مغذی و آبرسان می باشد و به جهت ترمیم و بازسازی موهای خشک و آسیب دیده فرموله گردیده است. شامپو روغن آرگان میس ادن با رایحه ی دلپذیر لیمو همراه است و فاقد پارابن می باشد.ترکیبات شامپو روغن آرگان میس ادنروغن آرگانروغن آرگان سبب بازسازی، ترمیم و تغذیه عمقی مو و پوست سر خشک و آسیب دیده شده و با داشتن انواع ویتامین های  A و E  به تقویت رشد و جلوگیری از ریزش موی سر کمک می کند. ساختار ابریشمی این روغن معجزه آسا سبب ایجاد حس نرمی، لطافت، رفع شکنندگی و جلوگیری از ایجاد موخوره در تار مو می شود. این روغن می تواند به عنوان یک عامل محافظت کننده، ضد آفتاب و آنتی اکسیدان مو عمل کرده و از طرف دیگر با تقویت کراتین مو، سبب افزایش استحکام و احیا تار مو شود. استفاده روزانه از روغن آرگان سبب تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده ناشی از رنگ، دکلره، مواد شیمیایی، حرارت سشوار و… شده و با مرطوب کنندگی بسیار عالی از وزشدن موها جلوگیری می کند.گلیسیرینگلیسیرین رطوبت مورد نیاز را به پوست، موی سر و حتی پوست خشک بدن می رساند. گلیسرین برای رشد موها مورد استفاده قرار گرفته و برای بهبود شرایط موهای خشک و شکننده بسیار مفید خواهد بود. گلیسیرین از شکنندگی و دو شاخه شدن مو ها به نحو موثری جلوگیری می کند و به این ترتیب با مو خوره مقابله می کند.آلانتوئینآلانتوئین یک ماده ضد التهاب می باشد که در ترکیبات آرایشی و بهداشتی ای که برای پوست های حساس طراحی می شوند استفاده می شود. آلانتوئین تبخیر سطحی آب را کاهش داده در نتیجه باعث حفظ رطوبت مو می شود. آلانتوئین همچنین از پوست محافظت می کند و در کاهش قرمزی و التهاب پوست خشک سر موثر می باشد.
کد مجوز بهداشتی 108441012013
کشور تولید‎کننده فرانسه
ماده شاخص آلانتوئين
مخصوص مو
نوع کارایی مغذي، بازسازي‎كننده
نوع مو موي خشك، رنگ شده، موي آسيب ديده
ویتامین ها A، E
ویژگی ها • مناسب موی خشک و آسیب‌دیده
• تغذیه‎کننده و رطوبت‌رسان
• بازسازی و ترمیم‎کننده
• با رایحه دلپذیر لیمو
• فاقد پارابن
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه